Markus 5 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Beste minnet fra Fjøra perioden må vel være når han la seg ned og tok pushups på banen. For en klovn... 42021[/snapback] 7 kamper 8 mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Beste minnet fra Fjøra perioden må vel være når han la seg ned og tok pushups på banen. For en klovn... 42021[/snapback] 7 kamper 8 mål 42022[/snapback] Omtrent Nannskogklasse det, hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Jeg ble sittende å se litt på Sportsjukeboxen på NRK 2 i går. Cupfinalen '98 dukket opp, og selv om jeg har sett dette mange ganger; fy faen for noen redninger Frode Olsen hadde og hvilket gjennomspill TSL hadde til Helgi før det første målet!! Gåsehud!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Jeg ble sittende å se litt på Sportsjukeboxen på NRK 2 i går. Har du ikke bedre å bedrive på en søndag? F.eks. en tur til Mandal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Jeg ble sittende å se litt på Sportsjukeboxen på NRK 2 i går. Har du ikke bedre å bedrive på en søndag? F.eks. en tur til Mandal? *kremt* jo... At kjerringa var bortreist, og at hun lot meg få ansvaret for ungene er kanskje ingen formildene årsak, eller...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Jeg ble sittende å se litt på Sportsjukeboxen på NRK 2 i går. Har du ikke bedre å bedrive på en søndag? F.eks. en tur til Mandal? *kremt* jo... At kjerringa var bortreist, og at hun lot meg få ansvaret for ungene er kanskje ingen formildene årsak, eller...? Ansvar kan delegeres, så nope! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Jeg stemmer også for køppfinalen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. September 2005 Del Skrevet 26. September 2005 Ansvar kan delegeres, så nope! Emma, du tar vare på lillebror og Mats, pass godt på storesøster. Da skulle det være delegert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå