Slum 12 843 Del Skrevet 20. Juli 2005 Del Skrevet 20. Juli 2005 Stabak.no melder at vi skal møte Skeid i treningskamp på Nadderud Tirsdag 2. August kl 19:00 Skeid.no melder at de skal møte Stabæk i treningskamp på Voldsløkka samme dag. Jeg tipper vi vinner kampen på Nadderud på walkover... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 20. Juli 2005 Del Skrevet 20. Juli 2005 En lynkjapp mail fra Flem bekrefter at kampen går kl 19:00 på Nadderud. Men jeg har for sikkerhets skyld også sendt mail til Skeid for å se om jeg får samme svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. Juli 2005 Del Skrevet 20. Juli 2005 Jeg var en jævel på walkover i mine aktive dager. Møtte ikke motstander opp gikk jeg gjerne over hele banen, bare for å gni det inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 21. Juli 2005 Del Skrevet 21. Juli 2005 Jeg var en jævel på walkover i mine aktive dager. Møtte ikke motstander opp gikk jeg gjerne over hele banen, bare for å gni det inn. 41932[/snapback] Grusomt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Juli 2005 Del Skrevet 21. Juli 2005 Stabæk 2 spiller seriekamp på Nadderud 1/8, så jeg tipper treningsmatchen dagen etter går på Voldsløkka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 22. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 22. Juli 2005 (endret) Første gang på Voldsløkka (uten fotballsko) for min del. Stiller vi mannsterke, eller hva blir det til? Endret 22. Juli 2005 av Kaizer Alphonse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Første gang på Voldsløkka (uten fotballsko) for min del.Stiller vi mannsterke, eller hva blir det til? 42057[/snapback] Jeg ber om tilgivelse: Jeg søker virkelig spenning, den dagen er jeg i London.... Men jeg er tilbake til alvoret starter, hjemmekampen mot Hønefoss. (Heter de HIKK, HIF eller hva?) Satser på at det blir like morro som da vi besøkte dem (Var det ikke på Alfred vi var....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Juli 2005 Del Skrevet 27. Juli 2005 De Markus pratet med på treningen idag sier at kampen spilles borte mot Skeid... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 27. Juli 2005 Del Skrevet 27. Juli 2005 Første gang på Voldsløkka (uten fotballsko) for min del.Stiller vi mannsterke, eller hva blir det til? 42057[/snapback] Jeg ber om tilgivelse: Jeg søker virkelig spenning, den dagen er jeg i London.... Men jeg er tilbake til alvoret starter, hjemmekampen mot Hønefoss. (Heter de HIKK, HIF eller hva?) Satser på at det blir like morro som da vi besøkte dem (Var det ikke på Alfred vi var....) 42267[/snapback] Alfreds er genialt. Må innrømme at jeg ikke var med på bortekampen mot Hønefoss og derfor ber jeg også om tilgivelse. Har dog vært på Alfreds ved mange andre anledninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 28. Juli 2005 Del Skrevet 28. Juli 2005 Stabak.no bekrefter at kampen spilles tirsdag 2. klokka 18.00 på Voldsløkka. Det blir deilig med noen kamper igjen, både mandag og tirsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 Noen med pc og internett som kan ta i mot sms fra meg med oppdateringer fra kampen, så kjører vi LIVE-update her på forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 Noen med pc og internett som kan ta i mot sms fra meg med oppdateringer fra kampen, så kjører vi LIVE-update her på forumet. 42597[/snapback] LIVE OPPDATTERING: Gresset er nyklippet! Kjørte forbi der nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 Fra Alle Gutta-siden: Tirsdag skal våre edsvorne menn vise Skeid at vi har løpt mange mil i ferien, og at vi har vært i tvil, men nå veit vi hva som skal til. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 noen som klarer og ta et ca antall suportere som tar turen til byen i kveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 Ble det ingen live-oppdatering fra kampen? Ahh, skulle vært der opp men må jobbe med skoleoppgave. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 2. August 2005 (endret) Del Skrevet 2. August 2005 (endret) Noen som har resultatet fra kampen? Endret 2. August 2005 av Sebulba Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 det ble 3-0 jokke henning daniel 2 assister av skeid keeper etter forsøk på boksing Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 matchreferat: http://www.skeid.no/index.php?aid=4618&k=s...2Fforside&mid=2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå