Gjest Del Skrevet 26. April 2003 Del Skrevet 26. April 2003 Nå dere snart mekke sammen en Tryggvi sang - mannen er jo vår egen lille superspiss! Måten han jublet etter scoringen i dag gir meg gåsehud, elsker folk som blir så glade for scoringer (for Stabæk ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 27. April 2003 Del Skrevet 27. April 2003 han skal antagelig bort etter sesongen. hva er vitsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 27. April 2003 Del Skrevet 27. April 2003 Vi har en Trygvi sang, den ble sunget ca. 10 ganger bare i går til din opplysning. Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 27. April 2003 Del Skrevet 27. April 2003 Jeg var ikke på Åråsen så det visste jeg ikke - hvordan går den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 27. April 2003 Del Skrevet 27. April 2003 Nå var vel ikke Åråsen første gang den sangen ble sunget heller, men den går i allefall sånn.. Trygvi Gudmudsson, Tygvi Gudmudsson, Trygvi Gudmudssooon, TRYGVI GUDMUNDSSON! Nå ble du vel neppe noe klokere siden jeg ikke husker hva melodien heter, men mulig noen andre husker.. hehe Forøvrig er det vel ingen "sang" i ordets rette betydning, men heller et rop. Einar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg