cathrine 1 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Veit noen om det går ann å stille ett blanda jente/gutte lag i den cupen? Får oss i SSU, om det hadde godt å stilt blanda lag.. Bare lurer jeg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Så vidt jeg vet er ikke det mulig, tror ikke det er noen andre lag som stiller med mix lag. Så vidt jeg har forstått så stiller jentene med to lag ,som i fjor. Et lag Ingrid er lagleder for og et som Hanne er lagleder for. Gleder meg til supportercupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Jg var med i fjor, men hadde vært artig om det var ett lag med SSU med blanda, men samma det.. Da kan det være;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 vet ikke om det er så mange andre supportere som har en ungdomsgruppe sånn som vi så jeg tror det er uaktuelt, sorry. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Juli 2005 Del Skrevet 23. Juli 2005 vet ikke om det er så mange andre supportere som har en ungdomsgruppe sånn som vi så jeg tror det er uaktuelt, sorry. 42064[/snapback] Det pleier å være en egen mix-klasse. Hvis noen av dere later som dere er mongo kan dere jo stille opp der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 23. Juli 2005 Del Skrevet 23. Juli 2005 Heheh, ingen av oss er mongo:P Neida, men litt teit igrunn.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Juli 2005 Del Skrevet 23. Juli 2005 Heheh, ingen av oss er mongo:P Neida, men litt teit igrunn.. 42068[/snapback] Det var en spøk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 24. Juli 2005 Del Skrevet 24. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Juli 2005 Del Skrevet 24. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... 42113[/snapback] Såvidt meg bekjent skal styret i NSA stille i ettersittende rosa dresser. Ta med spyposer!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... 42113[/snapback] Såvidt meg bekjent skal styret i NSA stille i ettersittende rosa dresser. Ta med spyposer!! 42166[/snapback] Blir ikke noe av det gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... 42113[/snapback] Såvidt meg bekjent skal styret i NSA stille i ettersittende rosa dresser. Ta med spyposer!! 42166[/snapback] Blir ikke noe av det gitt 42228[/snapback] Satan!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... 42113[/snapback] Såvidt meg bekjent skal styret i NSA stille i ettersittende rosa dresser. Ta med spyposer!! 42166[/snapback] Blir ikke noe av det gitt 42228[/snapback] Satan!! 42242[/snapback] Og nå som jeg holdt på å melde meg på........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 30. August 2005 Del Skrevet 30. August 2005 Stabæk support damer trenger flere jenter til supportercupen på lørdag Er det noen som kan stille vi trenger 2-3 spillere, dere trenger ikke å ha spilt før, men dere må være medlem av Stabæk support. De som er Interessert kan ringe meg på Mobil 95231231 eller sende meg PM Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 1. September 2005 Del Skrevet 1. September 2005 Jeg forsøker et siste tappert forsøk på å få noen jenter til å bli med på supportercupen på lørdag vi er 1 spiller short!! er det ingen som kan tenke seg å være med ned?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
idi amin 0 Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Del Skrevet 2. September 2005 (endret) Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... 42113[/snapback] Såvidt meg bekjent skal styret i NSA stille i ettersittende rosa dresser. Ta med spyposer!! 42166[/snapback] Blir ikke noe av det gitt 42228[/snapback] Satan!! 42242[/snapback] Hvorfor? var det ikke nok rosa stoff å oppdrive? Endret 2. September 2005 av idi amin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Igrunn så skjønte jeg det da:P Hehe.. Men er teit at det ikke funker med blanda lag:( 42093[/snapback] Det er vel rett og slett for å unngå skader. Alt for mange gutter, men 5 i promille som tackler deg. Selv du som er en tøff jente synes det er kult 42097[/snapback] Eller vi kan utnytte det, slik som i Tyskland. Hun var vel den mest populære blant motstanderne. 42112[/snapback] rich kan jo stille i kjole... 42113[/snapback] Såvidt meg bekjent skal styret i NSA stille i ettersittende rosa dresser. Ta med spyposer!! 42166[/snapback] Blir ikke noe av det gitt 42228[/snapback] Satan!! 42242[/snapback] Hvorfor? var det ikke nok rosa stoff å oppdrive? 46434[/snapback] Jeg personlig tror dette hadde overgått vif``s homoseksuelle apekatt som løper i tettsittende tights før kampene. Rich har dere gått ut med en slik ting , sier bare go. Jeg tror du kler det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. September 2005 Del Skrevet 4. September 2005 Gratulerer til jentene med god innsats nok en gang. Ikkå så bra med gutta og 2. lagene. Men, men. Det som overrasker meg mest er denne påstanden Sportslig sett snakker vi her om årets dårligste utlånsavtale. Dette er hentet fra Supportersidene - HER. Når noe nå tydeligvis overgår utlånet av Tommy til enga, synes jeg dette er noe vi må få høre detaljene om. Fortell!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 4. September 2005 Del Skrevet 4. September 2005 Gratulerer til jentene med god innsats nok en gang. Ikkå så bra med gutta og 2. lagene. Men, men. Det som overrasker meg mest er denne påstanden Sportslig sett snakker vi her om årets dårligste utlånsavtale. Dette er hentet fra Supportersidene - HER. Når noe nå tydeligvis overgår utlånet av Tommy til enga, synes jeg dette er noe vi må få høre detaljene om. Fortell!!! 46509[/snapback] Det var Rich som spilte for dem!!! Litt av et syn skal jeg si,Skal prøve å få lagt ut et bilde etter hvert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 4. September 2005 Del Skrevet 4. September 2005 Ser fram til bildene kommer. Har hørt at Rich er stor i fotball, og at han også gjorde en kjempeinnsats i St. Pauli. Sprengte visst tabellen for spillervurdering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 Har hørt at Rich er stor i fotball 46533[/snapback] Yeah right.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. September 2005 Del Skrevet 5. September 2005 Har hørt at Rich er stor i fotball 46533[/snapback] Yeah right.... 46613[/snapback] Joda, stor underholdning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå