Erlend 57 Del Skrevet 24. Juli 2005 Del Skrevet 24. Juli 2005 Som den ekte Stabæk-gutt jeg er var jeg fryktelig glad for å få en Stabæk-drakt til bursdagen min av min svigerinne og hennes familie. Hun utelot imidlertid å sette på navn og nummer, for hun var usikker på hva jeg ville ha der. Selv vet jeg dog godt hva jeg vil ha på ryggen; mitt etternavn og nummer 11. Jeg vil gjerne hedre og ære vårt nye fantom Nannskog med hans nummer, og nå kommer jeg endelig til poenget. Jeg skulle fryktelig gjerne fått Daniels autograf på drakten. Jeg vet jo at dette ikke er vanlig tilbehør til draktene, men jeg har nå lyst allikevel. Så derfor synes jeg det passet å høre her - hvordan bør jeg gå frem for å sikre meg navnetrekket til vår nye juvel? Forslag mottas med stor takk og interesse! Mvh, Erlend Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 dra til treningen og spör han? det er det jeg gjör naar jeg önsker aa faa autografer paa drakten min. og hvorfor mener du det er helt uvanlig tilbehör? jeg har paa nesten alle drakta autografer, og alle minner meg om noe spesielt (situasjon, kamp, bortetur). og hvis du spör daniel om autografen, fortell ham at du har faatt drakten til bursdagen og at du synes han er en kjempefin fyr (det synes du, eller ? ;-), og saa be han aa skrive en hilsen til deg paa drakten din. spillerne er vant til aa dele ut autografer og det er ikke noe uvanlig aa ha autografer paa drakten. lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Å ta seg en tur på trening er alltid kos. Og autografer kan du få også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 I tilfelle du er litt nervøs så skal du vite at Daniel er en veldig blid og utadvendt person som garantert smiler fra øre til øre når du snakker med han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 511 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 I disse ferietider kan det være greit å sjekke treningstidene. Gutta starter trening på onsdag, men skal noen dager til Halmstad på treningsleir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 evt, hvis du er av den beskjedne typen så ber du Jennie fikse signaturen når du leverer drakta til trykk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Men det fjerner jo halve moroa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 024 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Du vet tydligvis ikke hvordan Jennie ser ut... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Hehe, stemmer for så vidt det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Du vet tydligvis ikke hvordan Jennie ser ut... 42141[/snapback] Ikke jeg heller(se små bokstaver) har'u bilde slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 men det er stengt denne uka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 371 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Som den ekte Stabæk-gutt jeg er var jeg fryktelig glad for å få en Stabæk-drakt til bursdagen min av min svigerinne og hennes familie. Hun utelot imidlertid å sette på navn og nummer, for hun var usikker på hva jeg ville ha der. Selv vet jeg dog godt hva jeg vil ha på ryggen; mitt etternavn og nummer 11. Jeg vil gjerne hedre og ære vårt nye fantom Nannskog med hans nummer, og nå kommer jeg endelig til poenget. Jeg skulle fryktelig gjerne fått Daniels autograf på drakten. Jeg vet jo at dette ikke er vanlig tilbehør til draktene, men jeg har nå lyst allikevel. Så derfor synes jeg det passet å høre her - hvordan bør jeg gå frem for å sikre meg navnetrekket til vår nye juvel? Forslag mottas med stor takk og interesse! Mvh, Erlend 42105[/snapback] Kan garantere at Daniel skriver autograf. Mannen stilte opp når dama mi lagde burdagsfilm, med hilsen fra alle gutta, til meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Kan garantere at Daniel skriver autograf. Mannen stilte opp når dama mi lagde burdagsfilm, med hilsen fra alle gutta, til meg. 42158[/snapback] Bra dame! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 371 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Kan garantere at Daniel skriver autograf. Mannen stilte opp når dama mi lagde burdagsfilm, med hilsen fra alle gutta, til meg. 42158[/snapback] Bra dame! 42159[/snapback] Ja ikke sant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. Juli 2005 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2005 (endret) Er det trening til vanlige tider om dagen, eller er det ferietid for spillerne også? ---ingen trening Tirsdag 26. juli 2005--- i følge Stabak.no Skikkelig fin treningskalender. Ros til den som laget/vedlikeholder den. Endret 25. Juli 2005 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Juli 2005 Del Skrevet 25. Juli 2005 Kan garantere at Daniel skriver autograf. Mannen stilte opp når dama mi lagde burdagsfilm, med hilsen fra alle gutta, til meg. 42158[/snapback] Bra dame! 42159[/snapback] önsker meg slik en film ogsaa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 024 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Er det trening til vanlige tider om dagen, eller er det ferietid for spillerne også? ---ingen trening Tirsdag 26. juli 2005--- i følge Stabak.no Skikkelig fin treningskalender. Ros til den som laget/vedlikeholder den. 42173[/snapback] Treningene begynner ikke igjen før på onsdag. Så reiser de til Halmstad. Alt er oppdatert på www.stabak.no Treningene er normalt kl 10:30. Tirsdager har gutta fri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Juli 2005 Del Skrevet 26. Juli 2005 Treningene begynner ikke igjen før på onsdag. Så reiser de til Halmstad. Alt er oppdatert på www.stabak.no Treningene er normalt kl 10:30. Tirsdager har gutta fri. 42196[/snapback] Det står dog at treningen i dag, onsdag starter klokken 0930 - hørtes tidlig ut, men det kan vel muligens ha en sammenheng med at gutta skal avgårde til Sverige da det er kamp der i morgen - hvem vet? Jeg regner ihertfall med å stille 0930.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå