Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe sånn Blaa armbånd da.. Kan dette kun kjøpes på butikken på stabak.no eller kan dette kjøpes på Blaa? Tenkte å kanskje slippe å betale 100 spenn i frakt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare kjøpes på Stabæk kontoret (butikken) for å bare kjøpe det antallet du ønsker og ungå frakt så dra innom kontoret. Vanlige åpningstider er 9-16 (men som sagt stengt denne uken)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå spørr jeg sikkert dumt, men hvor ligger kontoret?

42190[/snapback]

Gamle Ringeriksv. 61. Rett ved siden av Nadderud, i samme bygget som RIMI på Nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk! Da får vi prøve å ta oss en tur dit! Er det åpent annet enn i hverdager? Er jo stort sett på jobb i åpningstiden..

42192[/snapback]

Det er vel det problemet de fleste av oss møter.

De pleier å selge noen enkle ting (eks BLaa bånd og drakter etc.) ved billettbodene på kampdag.

Stabæk har lovet å starte butikk så da kan vi jo håpe på utvidete åpningstider :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42190[/snapback]

Gamle Ringeriksv. 61. Rett ved siden av Nadderud, i samme bygget som RIMI på Nadderud.

42191[/snapback]

.... eller ved siden av ICA som det nå heter...... (lenge siden du har vært der Tonje??)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42190[/snapback]

42191[/snapback]

.... eller ved siden av ICA som det nå heter...... (lenge siden du har vært der Tonje??)

42206[/snapback]

Jeg vil også ha en BLAA armbånd (god grammatikk). Men det passer best sammen med et annet - enten det gule mot kreft (Live Strong) eller det hvite (Make Poverty History) eller et annet "serriøst". Bare så vi får satt det Blaa i sin rette sammenheng - det dreier seg om de viktigste sakene i livet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa tror jeg var noe svenskene fant på og betyr elsker fotball eller noe i den dur.

42271[/snapback]

Takk for informasjonen. Jeg trodde det hadde noe med brystkreft å gjøre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rosa tror jeg var noe svenskene fant på og betyr elsker fotball eller noe i den dur.

42271[/snapback]

Takk for informasjonen. Jeg trodde det hadde noe med brystkreft å gjøre....

42274[/snapback]

Kreftforeningen har rosa armbånd for saken mot brystkreft. syntes forøvrig det er dumt at de ikke holder seg til Rosa sløyfe som har vært varemerke til denne saken i mange år og som mange kjenner, men du ser jo selv du tenkte på brystkreft med en gang du så et rosa armbånd også.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse båndene går vel egentlig over stokk og stein nå. Hadde det ikke vært for at jeg har faktisk Stabæk-bånd hadde jeg neppe gått med noen.

42282[/snapback]

Jeg innrømmer at jeg har gått med hvitt bånd ("Make Poverty History") siden i vinter, lenge før de kom til Norge. Nå er disse båndene blitt så populære at ser for meg kun to alternativ. Enten slutter jeg å gå med dem, eller så kjøper jeg et blått bånd og går med TO. Men skal jeg da ha dem på samme arm eller en på hver...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse båndene går vel egentlig over stokk og stein nå. Hadde det ikke vært for at jeg har faktisk Stabæk-bånd hadde jeg neppe gått med noen.

42282[/snapback]

Jeg innrømmer at jeg har gått med hvitt bånd ("Make Poverty History") siden i vinter, lenge før de kom til Norge. Nå er disse båndene blitt så populære at ser for meg kun to alternativ. Enten slutter jeg å gå med dem, eller så kjøper jeg et blått bånd og går med TO. Men skal jeg da ha dem på samme arm eller en på hver...

42287[/snapback]

Begge på samme arm - det gjør de fleste som jeg har sett, og det gjør også jeg. Har som regel klokka på venstre arm så det er nok hovedårsaken til at begge mine henger på høyre håndledd.

På den rosa svenske står det forresten "älska fotboll" - det er en "fair fans"/ikke-vold sak lansert av Aftonbladet , Svenska Fotbollförbundet, og Föreningen Svensk Elitfotboll.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42282[/snapback]

42287[/snapback]

Begge på samme arm - det gjør de fleste som jeg har sett, og det gjør også jeg. Har som regel klokka på venstre arm så det er nok hovedårsaken til at begge mine henger på høyre håndledd.

På den rosa svenske står det forresten "älska fotboll" - det er en "fair fans"/ikke-vold sak lansert av Aftonbladet , Svenska Fotbollförbundet, og Föreningen Svensk Elitfotboll.

42290[/snapback]

Det er mulig jeg er litt vel Harry nå, men: Rosa er liksom ikke min farge...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig jeg er litt vel Harry nå, men: Rosa er liksom ikke min farge...

42293[/snapback]

I såfall er vi Harry begge to :-) Som sagt, jeg har Stabæk og SFC bånd - lagene i mitt hjerte - blått og rødt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42282[/snapback]

42287[/snapback]

Men går det ann å gå med 3? Stabæk, LiveStrong og Make Powerty History?

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

42582[/snapback]

Har sett noen med akkurat den kombinasjonen så da går det nok an

42583[/snapback]

Jeg har fire: "Stabæk, Alltid Uansett", "Make Lyn History", "Long Live Country & Western" og "Forby KrF"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42582[/snapback]

Har sett noen med akkurat den kombinasjonen så da går det nok an

42583[/snapback]

"Make Lyn History"

42607[/snapback]

Hvor får man det? :lol:

Stabæk og LiveStrong her i gården..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Blaa Armbånd
  • Opprett ny...