the bluesbrothers 2 Del Skrevet 6. August 2005 Del Skrevet 6. August 2005 sitat fra hjemmesiden til hbk: "Endelig er det snart seriestart. En ny utrolig spennende høstsesong innledes med en av sesongens vanskeligste bortekamper. Stabæk har klart det de fleste lag drømmer om, gjort hjemmearenaen til en fryktet lekegrind der de fleste gjestende lag sendes hjem uten ære og poeng. Sommeren er brukt til å styrke en allerede god stall og klubben har alt begynt forberedelsene til Tippeligaen neste år. Og vi tror de med rette kan gjøre det. Med en skadefri og målkåt Daniel Nannskog som må gi den blaa supporterskare frysninger på ryggen av beundring, en styrket midtbane med internasjonalt snitt og eliteseriestandard og et svært gjerrig forsvar (kun 12 baklengs på 16 kamper) kan bærumslaget legge inn høygiret på sin ferd som vinner av årets Adeccoliga" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. August 2005 Del Skrevet 6. August 2005 sitat fra hjemmesiden til hbk: "Endelig er det snart seriestart. En ny utrolig spennende høstsesong innledes med en av sesongens vanskeligste bortekamper. Stabæk har klart det de fleste lag drømmer om, gjort hjemmearenaen til en fryktet lekegrind der de fleste gjestende lag sendes hjem uten ære og poeng. Sommeren er brukt til å styrke en allerede god stall og klubben har alt begynt forberedelsene til Tippeligaen neste år. Og vi tror de med rette kan gjøre det. Med en skadefri og målkåt Daniel Nannskog som må gi den blaa supporterskare frysninger på ryggen av beundring, en styrket midtbane med internasjonalt snitt og eliteseriestandard og et svært gjerrig forsvar (kun 12 baklengs på 16 kamper) kan bærumslaget legge inn høygiret på sin ferd som vinner av årets Adeccoliga" 42861[/snapback] Vakkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 258 Del Skrevet 6. August 2005 Del Skrevet 6. August 2005 Deilig med objektivitet hos motstanderen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Noen som er registrert på forumet til Fossberget (får ikke registrert meg) som kan hjelpe denne karen som blir villedet av Jorg1? Linje 2 er Kolsåsbanen. Øyvind Endret 7. August 2005 av Øyvind Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Noen som er registrert på forumet til Fossberget (får ikke registrert meg) som kan hjelpe denne karen som blir villedet av Jorg1? Linje 2 er Kolsåsbanen. Øyvind 42871[/snapback] sente en PM til personen som lurte hadde ikke mulighet til og poste svar på åpent forum Håper det hjalp for dem la med tidene og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Noen som er registrert på forumet til Fossberget (får ikke registrert meg) som kan hjelpe denne karen som blir villedet av Jorg1? Linje 2 er Kolsåsbanen. Øyvind 42871[/snapback] sente en PM til personen som lurte hadde ikke mulighet til og poste svar på åpent forum Håper det hjalp for dem la med tidene og 42874[/snapback] Hæ? Nå er jeg forvirret - Kolsåsbanen, den han SKAL ta altså, er linje 4. Linje 2 kjører mellom Østerås og Ellingsrudåsen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Noen som er registrert på forumet til Fossberget (får ikke registrert meg) som kan hjelpe denne karen som blir villedet av Jorg1? Linje 2 er Kolsåsbanen. Øyvind 42871[/snapback] sente en PM til personen som lurte hadde ikke mulighet til og poste svar på åpent forum Håper det hjalp for dem la med tidene og 42874[/snapback] Hæ? Nå er jeg forvirret - Kolsåsbanen, den han SKAL ta altså, er linje 4. Linje 2 kjører mellom Østerås og Ellingsrudåsen. 42875[/snapback] Det var det som var feilen til han som skrev et svar hos dem... Han mente at linje 2 var Kolsås, men jeg sente en PM tilbake og forklarte at det var linje 4 han skulle ta mot Kolsås.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Nok om linjer gutter. Noen som vet startoppstillingen i dag??? Er rimelig spent på den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Jon Morten - Mike - Ia - Bjørnar Henning - Jocke - Jesper - Alan Eirik - Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 For ett lag vi har! Morro at Alan starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Jokke kommer til å bli STOR på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Oioioi, dette er sterke saker. Nå gleder jeg meg stort. Tatt på meg Brasil tskjorte i dag, CAMPEÁO står det på den. Forza Stabækáo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Del Skrevet 7. August 2005 (endret) nå er det bare tre timer og nitten min til kampstart ALLE MANN TIL NADDERUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ps: mitt innlegg nr. 101!!) Endret 7. August 2005 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Jon Morten - Mike - Ia - Bjørnar Henning - Jocke - Jesper - Alan Eirik - Nanne 42880[/snapback] Fra www.allegutta.no:- Våre edsvorne menn som starter mot Hønefoss i en 4-4-2 formasjon med fokus på balltempo, bakrom og tett press er: Jon – Morten, Inge, Mike, Bjørnar – Tom, Jesper, Joakim, Henning – Eirik, Daniel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Jeg vil se Alan fra start... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Jg ville å se Alanzinho fra start:( Jaja, kommer forhåpentligvis utpå da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Hmm, jeg som stolte på Markus. Hadde håpet på Alan ja... Menmen, han kommer vel inn... Forza Endret 7. August 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Noen som vet hva detkoster å komme inn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 258 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 100 spenn elle no, har sesongkort så jeg husker ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Solide greier i dag! Stor kamp av alle gutta. Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Fet stemning da Alanzinho kom inn. Er ikke mange som får stående ovasjoner fra hele stadion i debuten. Bra resultat, kjedelig andreomgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Banens beste i dag står mellom IA og Jokke etter min mening. Alan har nok litt nerver og innbytterpuls, men gjør en grei jobb, og viser bittelitt av det som bor i han. Og faen for noen mål! Headingen til Jeppe er som tatt rett ut av drømmene mine og skuddet til Henning var en perle. Daniel sikker som banken, som alltid. Mmmmmm! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Og forresten, keepern til Hønefoss skulle vært utvist. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 12 poeng ned til 4 plassen gutta... Ganske betryggende... Bare riste av oss Bryne og Sandefjord. Sistnevnte viser klasse som kommer tilbake etter 0-2... Ååååå jeg savner Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik 0 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Nydelig kamp!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Banens beste i dag står mellom IA og Jokke etter min mening.Alan har nok litt nerver og innbytterpuls, men gjør en grei jobb, og viser bittelitt av det som bor i han. Og faen for noen mål! Headingen til Jeppe er som tatt rett ut av drømmene mine og skuddet til Henning var en perle. Daniel sikker som banken, som alltid. Mmmmmm! 42905[/snapback] Synes også Henning hadde en god kamp. Stor førsteomgang, litt borte i andre, men han er virkelig på gang. Alt i alt var dette solide saker av alle gutta. Det var deilig å sitte på tribunen og føle seg trygg på at dette skulle vi hale greit i land. Lover godt for resten av sesongen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Også stor kamp av Tom til han blir byttet ut i dag. En ballvinner av rang og alltid løpsivrig. IA gjør nok en knallmatch uten tabber og feil, dessuten hadde Jon noen gode og viktige redninger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andersblaa<3 0 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 12 poeng ned til 4 plassen gutta... Ganske betryggende... Bare riste av oss Bryne og Sandefjord. Sistnevnte viser klasse som kommer tilbake etter 0-2... Ååååå jeg savner Nadderud! 42907[/snapback] flyttet eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 faens ferie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Litt merkelig kamp i grunn, litt dødt på tribunen, sleip matte, etc. I grunnen ikke noen stor kamp, men fine mål. Spess nr 3, en perle. Fantastisk pasning fra Bjørnar til Tom, herlig innlegg fra Tom, nydelig curla rundt keeper av Henning. Klasse. Alan? Tja, reality check i dag. Ble veldig lett i noen situasjoner, sleit med å plassere seg, og fikk aldri satt skikkelig fart på med ballen. Viser noen prov på storhet, men det holdt ikke helt. Joakim Persson er min ener i dag, har noen utradisjonelle pasningsvalg som det virkelig er sving over. Veldig fin fot. Ellers er både Jesper og Henning bunnsolide, det samme er Tom. Savner Branjimir må jeg dog si, blir litt lite bredde med 4 sentrale midtbanespillere sammen. 3 poeng ble det nå ihvertfall, og det er jeg strålende fornøyd med. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå