Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Også stor kamp av Tom til han blir byttet ut i dag. En ballvinner av rang og alltid løpsivrig. IA gjør nok en knallmatch uten tabber og feil, dessuten hadde Jon noen gode og viktige redninger. 42915[/snapback] uenig.. tom velger ofte feil pasningsvalg og spiller hadde flere feilpasninger enn jeg har fingre.. men han jobber hardt og vinner ballen ofte, men det hjelper lite når pasningen etterpå ikke sitter.. helt ok kamp, men ingen STOR kamp av han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Jokke kommer til å bli STOR på midtbanen. 42885[/snapback] Jepp, hadde rett der ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 uenig.. tom velger ofte feil pasningsvalg og spiller hadde flere feilpasninger enn jeg har fingre.. men han jobber hardt og vinner ballen ofte, men det hjelper lite når pasningen etterpå ikke sitter.. helt ok kamp, men ingen STOR kamp av han. 42923[/snapback] Delvis enig/uenig. Tom sløste bort noen baller tidlig i kampen som du sier, men jeg synes han spilte seg veldig opp utover kampen. Hadde egentlig ikke så veldig lyst å se han byttet ut, men selvsagt var det kult å bli "kjent" med Alan Henning var konge, Jeppe likeså. Mike og IA solide som grunnfjell. Må det bli minst like mye moro på onsdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Faen gutta, hvor mange ganger har vi ikke setta corner på corner blitt rota bort. Jeg ser fortsatt Jeppe stiger som en ørn og knuser skallen inn i ballen som suser inn i hjørnet i sakte film i hodet mitt. Kunst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Hønefoss har oppdatert nyheten En sleip gressbane må også få noe skyld for en del hjelpeløse situasjoner Stabæk hadde vel bare vannet den ene halvdel av banen som Start gjør? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 deilig med god start! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kula 0 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Vi hadde den beste TIFO'n da ) 350 Felleskjøpet capser i været. Karen på Felleskjøpet sentralt ble kjempeglad da han hørte om stuntet! Dere spillte bra og fortjente og vinne kampen! Selv om vi bommet på 2 100% sjanser og kunne fort tatt ledelsen, var det merkelig nok ingen supportere som hang med hodet! Lykke til på ferden mot tippeligaen - for det er der dere hører hjemme! Vi kommer sterkere tilbake mot Alta på Onsdag før vi tar Moss borte og sniker oss opp i ryggen på Bryne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. August 2005 (endret) Del Skrevet 8. August 2005 (endret) Vi hadde den beste TIFO'n da ) 350 Felleskjøpet capser i været. Karen på Felleskjøpet sentralt ble kjempeglad da han hørte om stuntet! 42932[/snapback] Hermegåser! Takk for kampen, vi møtes snart i cupfinalen. Endret 8. August 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kula 0 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Hermegåser! Ditto! Karlson, vãrdens besta karlson! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 deilig med god start! 42930[/snapback] Nå ble det bare 1-1 mot Lyn sist, men de var klart best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå