Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Også stor kamp av Tom til han blir byttet ut i dag. En ballvinner av rang og alltid løpsivrig.

IA gjør nok en knallmatch uten tabber og feil, dessuten hadde Jon noen gode og viktige redninger.

42915[/snapback]

uenig.. tom velger ofte feil pasningsvalg og spiller hadde flere feilpasninger enn jeg har fingre.. men han jobber hardt og vinner ballen ofte, men det hjelper lite når pasningen etterpå ikke sitter.. helt ok kamp, men ingen STOR kamp av han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

uenig.. tom velger ofte feil pasningsvalg og spiller hadde flere feilpasninger enn jeg har fingre.. men han jobber hardt og vinner ballen ofte, men det hjelper lite når pasningen etterpå ikke sitter.. helt ok kamp, men ingen STOR kamp av han.

42923[/snapback]

Delvis enig/uenig. Tom sløste bort noen baller tidlig i kampen som du sier, men jeg synes han spilte seg veldig opp utover kampen. Hadde egentlig ikke så veldig lyst å se han byttet ut, men selvsagt var det kult å bli "kjent" med Alan :)

Henning var konge, Jeppe likeså. Mike og IA solide som grunnfjell.

Må det bli minst like mye moro på onsdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen gutta, hvor mange ganger har vi ikke setta corner på corner blitt rota bort. Jeg ser fortsatt Jeppe stiger som en ørn og knuser skallen inn i ballen som suser inn i hjørnet i sakte film i hodet mitt. Kunst!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde den beste TIFO'n da :o)

350 Felleskjøpet capser i været. Karen på Felleskjøpet sentralt ble kjempeglad da han hørte om stuntet!

Dere spillte bra og fortjente og vinne kampen! Selv om vi bommet på 2 100% sjanser og kunne fort tatt ledelsen, var det merkelig nok ingen supportere som hang med hodet!

Lykke til på ferden mot tippeligaen - for det er der dere hører hjemme!

Vi kommer sterkere tilbake mot Alta på Onsdag før vi tar Moss borte og sniker oss opp i ryggen på Bryne!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hadde den beste TIFO'n da :o)

350 Felleskjøpet capser i været. Karen på Felleskjøpet sentralt ble kjempeglad da han hørte om stuntet!

42932[/snapback]

Hermegåser! Takk for kampen, vi møtes snart i cupfinalen.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Hønefoss
  • Opprett ny...