Gå til innhold

Anbefalte innlegg

-  Stabæk var et bedre lag enn Vålerenga, slår direktør Kekkonen fast.

Men har det egentlig vært noen tvil?

Forza $tabæk

42416[/snapback]

Nei - iallefall ikke blant oss. Selv ikke etter fjorårets lille nedtur på Ullevaal. Men det er gøy å få høre det fra folk som er litt mer objektive enn de fleste som skriver på Forumsidene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Ullevaal for å se våre finske venner i aksjon mot disse skammens vesener fra Oslo Øst.

Prøvde først å få byttet gratisbillettene våre til bortetribunen, men den fantes dessverre ikke :blink: Så da ble det tilo at vi satt i Colasvingen. Vi klarte ikke å holde alle følelsene tilbake og etter å ha sagt hva jeg mente om TAF etter straffen måtte jeg tåle mange stygge blikk. Synes egenlig HAKA var giftigere enn Enga, men de hadde flaks med det billige straffesparket. Alt i alt fornøyd med 1-0.

Det som uroet meg mest var da jeg så Alex Kristensen utenfor stadion etter kampen. Er han skapengafan, eller bare et barn med en sunn interresse for finsk fotball?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som uroet meg mest var da jeg så Alex Kristensen utenfor stadion etter kampen. Er han skapengafan, eller bare et barn med en sunn interresse for finsk fotball?

42475[/snapback]

Eller, som deg selv, gratis billetter....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man gå på alt som er gratis? Svarer dere på alle annonser med "prøv <produkt> gratis i x uker og blabla" også?

Kjøper dere ny koreansk bil fordi det er GRATIS trinnløst speedometer med flere hastigheter UTEN TILLEGG I PRISEN - BARE DENNE UKEN?

Skjerpings. Livet er for kort til å se dårlig fotball. Hold dere til Stabæk og landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42475[/snapback]

Eller, som deg selv, gratis billetter....

42479[/snapback]

Tjaa, hadde ikke dratt på Engakamp hvis de spilte mot et lag fra Armenia feks..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerpings. Livet er for kort til å se dårlig fotball. Hold dere til Stabæk og landslaget.

42482[/snapback]

Ser da heller dårlig fotball enn ingen fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man gå på alt som er gratis? Svarer dere på alle annonser med "prøv gratis i x uker og blabla" også?

Kjøper dere ny koreansk bil fordi det er GRATIS trinnløst speedometer med flere hastigheter UTEN TILLEGG I PRISEN - BARE DENNE UKEN?

42482[/snapback]

Jeg var også på den kanmpen - satt forresten ikke så langt unna Christian Sund. Jeg dro fordi bruttern inviterte meg med og det skjedde jo ikke noe med Stabæk den kvelden. Synes det er greit jeg å se kamper som ikke betyr en dritt av og til.

Var forresten på Ullevaal på lørdag også - i et møte. Fikk da tilbud om å se Lyn - LSK (gratis losjeplass). Da takket jeg nei - det finnes grenser også for meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forresten på Ullevaal på lørdag også - i et møte. Fikk da tilbud om å se Lyn - LSK  (gratis losjeplass). Da takket jeg nei - det finnes grenser også for meg

42517[/snapback]

Jeg var der. I vip-boksen til LSK. Tenkte vel noe sånn som JESS, GRATIS ØL da jeg fikk tilbudet. Men til og med jeg rakk ikke å drikke øl for mer enn 30 kr. på de 45 minuttene før kampen. Og straffen er naturlig nok 90 minutter med dårlig fotball. Tror forresten at vi kan ta LSK, hvis vi klarer å nøytralisere Mifsund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var forresten på Ullevaal på lørdag også - i et møte. Fikk da tilbud om å se Lyn - LSK  (gratis losjeplass). Da takket jeg nei - det finnes grenser også for meg

42517[/snapback]

Jeg var der. I vip-boksen til LSK. Tenkte vel noe sånn som JESS, GRATIS ØL da jeg fikk tilbudet. Men til og med jeg rakk ikke å drikke øl for mer enn 30 kr. på de 45 minuttene før kampen. Og straffen er naturlig nok 90 minutter med dårlig fotball. Tror forresten at vi kan ta LSK, hvis vi klarer å nøytralisere Mifsund.

42526[/snapback]

Hurtighet er vel ikke akkurat det som kjennetegner midtstopperne våre, så ja, hurtigtoget Mifsud må nøytraliseres!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk Bedre Enn Vif
  • Opprett ny...