Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"En 1.divisjonsspiller i Follo Fotball har testet positivt på stoffet canabis. Spilleren ble avslørt etter en kamp mot Sogndal 26. juni."

Doping? Greit nok at paragrafene sier det ikke er lov, men er det spesielt prestasjonsfremmende å røyke bønne? Jeg hadde ikke hatt noe lettere for å sette ballen i krysset om jeg hadde fått på før kamp, eller i uka imellom for den saks skyld.. La gutten være sier nå jeg. Hvis folk mener han skal være et godt forbilde for barn og unge, så var han det sikkert helt fram til myndige NFF bretter ut om det. Men om det blir reagge og Jamaicaflagg på bortefeltet mot Follo av den grunn blir vel å drømme.

Hva, HASJ? Er du NARKOMAN?!?!?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På dopinglista finnes også stoffer som koffein og alkohol. Jeg tror nok at en real dose kaffe kan være en vekker på linje med et gufs av Kjetil Rekdals dårlige ånde og gebrekkelige bondedialekt, men - alkohol? Vi har prøvd i supporterkøppen, og har til fulle bevist at alkohol IKKE er prestasjonsforbedrende.

FAktisk synes jeg alle lag vi møter bør få frie tøyler for bruk av hasj, alkohol, valium, morfin, lynol, terpentin, superlim etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På dopinglista finnes også stoffer som koffein og alkohol. Jeg tror nok at en real dose kaffe kan være en vekker på linje med et gufs av Kjetil Rekdals dårlige ånde og gebrekkelige bondedialekt, men - alkohol? Vi har prøvd i supporterkøppen, og har til fulle bevist at alkohol IKKE er prestasjonsforbedrende.

FAktisk synes jeg alle lag vi møter bør få frie tøyler for bruk av hasj, alkohol, valium, morfin, lynol, terpentin, superlim etc.

42498[/snapback]

noen av de stoffene er nok beroligende, reduserer nervøsitet, tror nok mange spillere kunne hatt godt av en rev før straffespark konkurranser...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Et Lite Stykke Brunt...
  • Opprett ny...