andersmann 107 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Grattis med Årets trener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Grattis Janne! ( 0,01 sekunder etter prisen ble vunnet! ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Grattis Janne! ( 0,01 sekunder etter prisen ble vunnet! ) Og jeg slo deg Du er så treig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Silje 0 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 GRATULERER! Denne fortjente du! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Grattis Janne! ( 0,01 sekunder etter prisen ble vunnet! ) Og jeg slo deg Du er så treig Du MÅ ha juksa, eller så brukte signalene lenger tid fra Gjøvik.. Hei, vent.. Jeg kan jo bare slette posten din! Haha! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 5. November 2008 Del Skrevet 5. November 2008 Vel fortjent, skulle bare mangle Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 7. November 2008 Del Skrevet 7. November 2008 Bra intervju med Janne i Nettavisen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 15. November 2008 Del Skrevet 15. November 2008 vant han i sverige eller stakk zlatan av med den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Medgangssupporter 0 Del Skrevet 15. November 2008 Del Skrevet 15. November 2008 vant han i sverige eller stakk zlatan av med den Det før vi vite på mandag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chri$ 0 Del Skrevet 17. November 2008 Del Skrevet 17. November 2008 vant han i sverige eller stakk zlatan av med den Det før vi vite på mandag desverre.... http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2403027.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 21. November 2008 Del Skrevet 21. November 2008 Setter en god slant på at den neste Branntreneren heter Steinar Nilsen. Hurra. Jeg vant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 22. November 2008 Del Skrevet 22. November 2008 Har vurdert å legge inn annonse i Blabla, ser ut til at jeg skulle kunne tjene en slant på mine synske evner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Da var KaizerÅge ferdig på landsen...Det blir noen nervepirrende uker fremover. Hele pressenorge kommer til å renne ned Jannes dør for å se om han kan tenke seg å trene Norge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Håper og tror at Janne har ambisjoner med Stabæk som gjør at tidspunktet ikke passer nå. For å være helt ærlig hadde jeg vært mer nervøs for situasjonen om Hareide hadde sittet ut året.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Jan Jönsson "bare" på en femte plass på denne lista Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Jan Jönsson "bare" på en femte plass på denne lista Otto Rehagel, Sven Göran Eriksson?... Jadda! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Takk og pris for at dette skjedde nå. Hadde det skjedd for en måned siden ville Janne vært den heteste poteten. Heldigvis for oss er det ingen i medianorge som husker noe særlig mer enn 14 dager tilbake. Synd det ble uavgjort mellom FCK og RBK, ellers ville vi nå hatt enten Solbakken eller svensken i Trondheim på plass på Ullevål, og vi ville hatt vår kjære Janne i fred. Tom Nordlie er vel mannen som er rabiat nok til å få landslaget i gang igjen Han ville heller ikke hatt tilgang til spillerne så mye at han hadde fått trent dem i stykker Vi trenger litt madprofessor- Drillo-takter nå! Det betyr selvfølgelig at Espelund/Kaafjord må vekk. Ellers risikerer vi Høgmo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Tom Nordli som landslagstrener hadde vært en vits. INGEN stjerner har respekt for han. Ville garantert ikke fått endret mønsteret til andre enn staben, som ville sluttet en etter en. Nordli er best i svært korte epoker, med ydmyke spillere. Det finner du ikke mange av på landsen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rikky100 1 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Det samme sa de om Drillo Hadde vel ikke vært av veien å kvitte seg med noen "stjerner" heller. Sannheten er at vi her å berget alltid har slitt med labert spillermateriale. En trener for landslaget bør derfor først og fremst sørge for at spillerne tar ut mer enn de egentlig har inne, i et system som er enkelt å forstå. Det er også derfor Janne antagelig er vis nok til å si nei, om han skulle bli forespurt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Jeg stemmer helt klart for Tom Nordlie. Da slipper vi Bjørn Helge og da helt sikkert også John Arne. Eneste minuset jeg kan se er en desperat Mor Riise som kommer til å figurere mer i media, ettersom hun sikkert har historier om Tom og henne i garderoben for å forsikre seg om at sutreunge 1 spiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Sollied er vel best kvalifiserte nordmann hvertfall. Nei takk til Keiko! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Det aller sikreste er vel å legge ned hele jævla landslaget. Da slipper vi at Janne noengang ender opp der, og samtidig slipper vi mange pinlige øyeblikk for nasjonen. Eneste ulempen er selvfølgelig at "Karen og Sondre" da vil få enda bedre tid til å herje med tippeligaen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Eneste ulempen er selvfølgelig at "Karen og Sondre" da vil få enda bedre tid til å herje med tippeligaen... ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Jeg stemmer helt klart for Tom Nordlie. Jon Mittun Lie, Steinar Pedersen, Marius Johnsen og Kristofer Hæstad på landsen? Gleder meg allerede... Ellers er det vel ingen tvil om at han er god til å få spillere til å prestere eller til og med overprestere i løpet av korte perioder, men han kan virke litt fastslås og også statisk i forhold til systemet som kan drepe kreativiteten. Ellers er det et helt legitimt synspunkt at "Karen og Sondre" får utrette mer byråkratarbeid i Tippeligaen. Det er all grunn til å støtte Kjetil Rekdal om at NFF bør hente inn ekspertise som kjenner norsk fotball, i jakten å en ny trener og hvordan landslaget skal spille. Jeg kan ikke noe for det, men fikk meg en latter i går da Espelund dirkete på nyhetene sa at dette skulle arbeides med sammen med fagpersoner i NFF. Mener han da som offentlige formalister eller folk med internasjonal erfaring som kan være nyttig når landets viktigste trenerjobb skal besittes? Det er personer som Rekdal, Berg og Bratseth. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Om Brathset blir en slags landslagsmanager, kan Janne godt være med på samme måte som en spiller. Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener. Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener. Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag... Nåja, er vel en hvis forskjell mellom hva man får til i FM og i den virkerlige verden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 9. Desember 2008 (endret) Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener. Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag... Nåja, er vel en hvis forskjell mellom hva man får til i FM og i den virkerlige verden. Mener å huske at det var en 15åring som søkte på trenerjobben i Aalesund for den tid tilbake. Han mente han hadde nok erfaring fra FM. Merkelig nok fikk han ikke jobben.... Fant linken Endret 9. Desember 2008 av Chriss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Jeg har spilt ganske mye FIFA opp gjennom årene.. Jeg tro jeg søker på jobben som Real Madrid trener! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Han blir med på landslagssamlinger og leder laget i kamp, men er ellers stabæktrener. Det funker jo på FM, at man trener et landslag samtidig som man er trener for et klubblag... Nåja, er vel en hvis forskjell mellom hva man får til i FM og i den virkerlige verden. Mener å huske at det var en 15åring som søkte på trenerjobben i Aalesund for den tid tilbake. Han mente han hadde nok erfaring fra FM. Merkelig nok fikk han ikke jobben.... Fant linken Hvis jeg ikke tar helt feil så agrumenterte han om at han hadde vunnet VM med norges landslag den gangen... Jeg er spent Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå