Gå til innhold

Jan Jönsson

Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

Dersom RBK hadde hatt en god trener på vei inn, hadde de nok kunnet slippe Hamren allerede nå - det er jo tross alt over fire måneder til neste tellende kamp. Ergo har de ingen trener klar, og det tolker jeg dithen at de har "fått finger'n" fra oss og Janne. Da er det, som sagt, bare for oss få ham til å signere ny kontrakt, som binder ham til oss ut 2012.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå driver han dere Micro Jacobsen å snakker om JJ som ny RBK trener Huff!! hold dere unna!!, men jeg er egentlig ikke så bekymret, tror ikke JJ går dit, det blir nok heller en stor toppklubb internasjonalt når han går, skal bli artig å følge diskusjonene på div forum

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...jubler ikke før bartepakket har ansatt Hamrens erstatter.

Det er noe ubehagelig ved at de holder på Hamren ett år til, mens JJ på sin side har ett år igjen av sin kontrakt med Stabæk og kan fritt forhandle med andre klubber dersom han ikke forlenger innen et halvt års tid...Eller bommer jeg nå?

Nei jeg tør ikke rope hurra før enten rbk ansetter noen andre eller JJ forlenger sin kontrakt med Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Nå kan RBK presse Stabæk

Mini er likevel ikke overbevist om at Jönsson tar over etter Hamrén. Den tidligere Rosenborg-spilleren vet rett og slett ikke om svensken ønsker å bli Rosenborg-trener.

Jeg håper for all del ikke Janne ønsker å bli RBK-trener. Håper han snarest mulig signerer ny kontrakt med Stabæk slik at den ballen kan legges død.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig koker JJ spørsmålet ned til om han vil skrive ny kontrakt med oss eller ikke. Vil han til RBK gjør han det etter at kontrakten er ute uansett, vil han bli så skriver han ny kontrakt nå...

Jeg tror resultatet av Stabæks innsats i overgansmarkedet er en vesentlig faktor i JJ sin motivasjon for fremtiden. Har han en spillerstall med masse potensiale ser han utfordringen, har han en spillerstall på sparebluss vil han sikkert lete etter andre utfordringer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er heller ingen grunn for at Jönsson IKKE skal signere ny kontrakt ettersom Stabæk har bevist at de ikke legger hindringer i veien for at han kan bytte klubb om noe veldig spennende dukker opp. Derfor er det liten risiko for Jönsson å signere ny kontrakt. Om han så forsvinner etter 2010 så får Stabæk "overgangspenger" for han og Jönsson har hatt et år i Stabæk med bedre kontraktsbetingelser enn i sin opprinnelige kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går egentlig bare å venter på en underskrift nå :rolleyes: Frykter at Janne kan være på vei bort tross utspill og alt. Man kan aldri føle seg trygg og man frykter alltid det værste for de beste! rævbk har jeg liten tro på at klarer å fiske JJ men sikkert en del større euopeiske klubber som har lagt merke til hva han har gjort for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig tenker de på seg selv

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tip...icle2749925.ece

Jönssons dilemma

Og derfor er det slett ikke umulig – jeg vil snarere si helt naturlig – at Jan Jönsson ser på Rosenborg som en ny og spennende utfordring, om sjansen skulle by seg. Et steg opp. Med muligheter for ytterligere personlig utvikling. Og med muligheter for å gjøre seg enda mer synlig for enda større klubber ute i Europa. Eller landslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går egentlig bare å venter på en underskrift nå :rolleyes: Frykter at Janne kan være på vei bort tross utspill og alt. Man kan aldri føle seg trygg og man frykter alltid det værste for de beste! rævbk har jeg liten tro på at klarer å fiske JJ men sikkert en del større euopeiske klubber som har lagt merke til hva han har gjort for oss.

Kanske vore något för sporting lisabon, villareal eller atletico madrid, som säkert vill ha en ersättare.

Vill givetvis ha JJ kvar för alltid, om vi nu inte skulle få byta JJ ett par säsonger med wenger. =)

Endret av janzinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanske vore något för sporting lisabon, villareal eller atletico madrid, som säkert vill ha en ersättare.

Vill givetvis ha JJ kvar för alltid, om vi nu inte skulle få byta JJ ett par säsonger med wenger. =)

Hadde vi fått låne spillerkjøpbudsjettet til Arsenal også så hadde jeg vært med på det, ellers ikke :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I følge Tom Schelvan så har Jönsson uttalt at det er uaktuelt å gå fra Stabæk til Rosenborg.

Interessant. I hvilken sammenheng har han sagt dette?

Etter juniorfinalen strømmet journalistene bort til Tom og Einar, og det var da Tom uttalte dette i klartekst. Stabæk vil ikke la ham gå til Rosenborg, og han ønsker heller ikke det selv. Dette er Tom's ord riktignok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hmm, det later til at ingen har fått med seg artikkelen i VG (papir) i forrige uke der journalisten innrømmer at Jønsson også ovenfor VG har bekreftet at Stabæk er eneste alternativet i Norge?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Hmm, det later til at ingen har fått med seg artikkelen i VG (papir) i forrige uke der journalisten innrømmer at Jønsson også ovenfor VG har bekreftet at Stabæk er eneste alternativet i Norge?

@ringo

det har gått meg hus forbi at han har uttalt dette til media. Tøft! :lol:

Verdens beste Jønsson.

Endret av knyst
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye prat om kaffekopper med RBK på TV2-nyhetene. Janne sier at han egentlig ikke har tenkt på andre klubber i sine fem år i Stabæk.

Ingo sier de ikke vil nekte et kaffeslaberas dersom RBK ringer, som TV2 mener de kommer til å gjøre om ikke lenge.

Janne vil ifølge TV2-reporteren har klarhet i rammene fremover.

(Fritt etter hukommelsen fra Tv2nyhetene i kveld.)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye prat om kaffekopper med RBK på TV2-nyhetene. Janne sier at han egentlig ikke har tenkt på andre klubber i sine fem år i Stabæk.

Ingo sier de ikke vil nekte et kaffeslaberas dersom RBK ringer, som TV2 mener de kommer til å gjøre om ikke lenge.

Janne vil ifølge TV2-reporteren har klarhet i rammene fremover.

(Fritt etter hukommelsen fra Tv2nyhetene i kveld.)

Dette er veldig enkelt. Er JJ fornøyd med de rammene og planene Stabæk legger for fremtiden blir han. Er han ikke fornøyd ser han etter andre alternativer. Det at RBK dukker opp gir JJ muligheten til å bli litt tøffere i forhandlingene da han har et reelt alternativ å gå til.

Er jo veldig tydelig at han ikke er noe særlig fristet av RBK. Da ville han brukt ordlyden som han brukte når NFF snakket med han. Hadde han vært fristet av RBK ville han sagt: "Når en så stor og ressurssterk klubb er interessert, må en jo lytte til hva de har å si bla bla bla....."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
  • Opprett ny...