sigurdlk 50 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Joda - jeg blir fysisk kvalm av hele greia, men å begynne å snakke om Hall Of Shame om mannen som har gitt meg og mange andre en mening med livet i 4-5 år er i min bok sludder, pølsevev og respektløst. Mannen har ambisjoner, men i dette tilfellet tar han eventuelt dessverre et sørgelig feil valg. Ikke helt uenig. Samtidig hadde det vel vært rimelig enkelt å brenne bildene av kona (som har gitt deg god sex i 4-5 år) dersom du ferska henne i å suge naboen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
draupnir 0 Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) . Endret 29. Januar 2010 av draupnir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Judas Jönsson? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Synes vi skal trå rimelig varsomt mtp. bannere før vi får noe mer fakta på bordet. Hva om det ikke er noe hold i dette? Men kjente burgeren var på vei opp i det øyeblikket jeg leste dette. Helt jævlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 da burde han kanskje avkreftet det, men istedet bare lar han diskusjonen fortsette. Nei et banner er på sin plass, i en eller annen form. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Det er litt som å skrike til dommeren etter å fått ett mål imot, men noen burde da melde RBK inn for UEFA? Det er da vitterlig forbudt å snappe opp trenere og spillere, når klubben har forbudt dem å snakke sammen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Jeg fullt og helt aksepterer at Jönsson-epoken nærmer seg slutten. Men jeg hadde i det minste håpet at han blir ut denne sesong ettersom vi har fått tilbake Veigar og Daniel fortsatt er keen. Men med en aldrende Daniel med hjemlengsel og en eventyrlysten Jönsson i sitt siste kontraktsår er det kanskje greit at vi går litt nye veier i 2011. Men det jeg ikke kan akseptere er at Jönsson bytter ut Stabæk med Rosenborg, og samtidig fucker opp 2010-sesongen med masse utenomsportslige spekulasjoner og tull. Gi oss en hederlig avslutning på Stabækkarrieren med en fin 2010-sesong og søk nye utfordringer utenfor Norge, så kan vi innlemme deg i Hall of Fame der du hører hjemme. Etter dette går Stabæk inn i en ny epoke med en ny trener og ny giv. Forhåpentligvis gir den neste epoken like mange oppturer som den forrige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Forslag til banner: Kong Jönsson flytter ikke fra Stabækslott til Rosenborgbrakke! Ikke helt feil den der. Eller noe i samme stilen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Joda - jeg blir fysisk kvalm av hele greia, men å begynne å snakke om Hall Of Shame om mannen som har gitt meg og mange andre en mening med livet i 4-5 år er i min bok sludder, pølsevev og respektløst. Mannen har ambisjoner, men i dette tilfellet tar han eventuelt dessverre et sørgelig feil valg. Alle som pisser på klubben på denne måten fortjener å bli nevnt i diskusjoner rundt HoS. Spesielt når han for ikke lenge siden gikk ut og sa at det kun var Stabœk som gjalt i Skandinavia. Tar forbehold om at det kan vœre pisspreik hele saken seff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 da burde han kanskje avkreftet det, men istedet bare lar han diskusjonen fortsette. Nei et banner er på sin plass, i en eller annen form. Det er jeg enig i. Tenkte mer på innholdet i banneren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sdk 64 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Judas Jönsson? alt slikt piss burde vi holde oss for gode for. om det skulle være noe bannere burde de være noe med at vi vil ha ham, mener han burde bli og at rbk er piss rosenborg er uten tvil norges hyklerske klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Judas Jönsson? alt slikt piss burde vi holde oss for gode for. om det skulle være noe bannere burde de være noe med at vi vil ha ham, mener han burde bli og at rbk er piss rosenborg er uten tvil norges hyklerske klubb. Hva med bilde av Janne med bart, skinnvest og mokasiner, med tekst "Janne kler ikke bart!"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 meget bra forslag Hva med bilde av Janne med bart, skinnvest og mokasiner, med tekst "Janne kler ikke bart!"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Fatter ikke hvordan folk kan vœre overrasket og pissed på RBK her.... Dette er jo helt standard vare fra dem. Det er JJ som er driter seg loddrett ut her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Hope in a hanging snore?? http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article160452.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Fatter ikke hvordan folk kan vœre overrasket og pissed på RBK her.... Dette er jo helt standard vare fra dem. Det er JJ som er driter seg loddrett ut her. Jeg synes du skal moderere deg litt her inntil det kommer noe mer håndfast enn "TV2 kjenner til" og "et muntlig ja". Jönsson er ikke klar for RBK. Det kan skje. Men det har ikke skjedd ennå! Jönsson er fortsatt vår trener, og slik ståa er nå vil han være det i minst en sesong til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Hope in a hanging snore?? http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article160452.ece Ingos uttalelser virker også beroligene. Håper at utfallet her blir en stygg skramme i lakken til TV2sporten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Ingo hardt ut i Dagbladet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Fatter ikke hvordan folk kan vœre overrasket og pissed på RBK her.... Dette er jo helt standard vare fra dem. Det er JJ som er driter seg loddrett ut her. Hva har Janne beviselig gjort hittil? Ikke en dritt. Legg hvertfall inn et forbehold i drittslenginga... Og argumentet med at det ikke er så ille av Rosenborg for man bør vente seg at de er noen rasshøl. Jaja, vi er hvertfall enige om at de oppfører seg som rasshøl, igjen... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) ... Endret 29. Januar 2010 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Håper at utfallet her blir en stygg skramme i lakken til TV2sporten Hehe, vi kan jo melde dem inn til pressens faglige utvalg. Hvem var det som skrev klagen sist? Albert? Det er bare å gripe pennen fatt igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Men hvor vanskelig er det å si et ja eller nei da. Hvis det ikke var noe i det, så ville vel det naturlige vært å avvise det. Tenker du på Jönsson? For meg så virker som om selve saken har kommet i stand etter Janne-intervjuet. TV2 har jo også lagt inn gamle sitater fra Bohinen i saken for å få den mer dybde. Jönsson svarer på samme måte som har svarer på alle spørsmål om... alt egentlig.. nøkternt og konfiktsky. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Forslag til banner: Kong Jönsson flytter ikke fra Stabækslott til Rosenborgbrakke! Ikke helt feil den der. Eller noe i samme stilen. Hva med det mye enklere: JJ Bli! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjeppen 8 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Joda - jeg blir fysisk kvalm av hele greia, men å begynne å snakke om Hall Of Shame om mannen som har gitt meg og mange andre en mening med livet i 4-5 år er i min bok sludder, pølsevev og respektløst. Mannen har ambisjoner, men i dette tilfellet tar han eventuelt dessverre et sørgelig feil valg. Ikke helt uenig. Samtidig hadde det vel vært rimelig enkelt å brenne bildene av kona (som har gitt deg god sex i 4-5 år) dersom du ferska henne i å suge naboen. Må innrømme at jeg lo høyt av denne. (Hater RBK, sånn for å være back on topic igjen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Forslag til banner: Kong Jönsson flytter ikke fra Stabækslott til Rosenborgbrakke! Ikke helt feil den der. Eller noe i samme stilen. Hva med det mye enklere: JJ Bli! Alle på ståfeltet drar en Mix, har på seg hvit singlet under drakta med J.J BLI! skrevet på med sprittusj! JA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Ikke lag et banner med et eller annet aggressivt budskap mot JJ på søndag, når han, som andre nevner, ikke har sagt eller gjort noe annerledes de siste dagene. Mtp alt han har betydd skal vi la tvilen komme han til gode når det faktisk er ganske sannsynlig at TV2 koker spikersuppe her. Enten noe positivt om Jönsson og at vi vil at han skal bli (a la "Janne på livstid") eller noe drit om RævBK. Hvis vi har noe positivt om Janne, etter at vi gjennom media har fått vite om disse ryktene, tror jeg vil gjøre at JJ blir enda mer glad i oss, og hvem vet, hvis han faktisk tviler, kanskje en ny kjærlighetserklæring fra fansen kan vippe ham i vår retning. Hvert fall ikke noe poeng i å ta rennafart og tuppe han halvveis opp til Nidaros. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Ikke lag et banner med et eller annet aggressivt budskap mot JJ på søndag, når han, som andre nevner, ikke har sagt eller gjort noe annerledes de siste dagene. Mtp alt han har betydd skal vi la tvilen komme han til gode når det faktisk er ganske sannsynlig at TV2 koker spikersuppe her. Enten noe positivt om Jönsson og at vi vil at han skal bli (a la "Janne på livstid") eller noe drit om RævBK. Hvis vi har noe positivt om Janne, etter at vi gjennom media har fått vite om disse ryktene, tror jeg vil gjøre at JJ blir enda mer glad i oss, og hvem vet, hvis han faktisk tviler, kanskje en ny kjærlighetserklæring fra fansen kan vippe ham i vår retning. Hvert fall ikke noe poeng i å ta rennafart og tuppe han halvveis opp til Nidaros. Er vel utelukkende denne type forslag som er kommet frem så vidt jeg kan se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Forslagene som har kommet så langt blir nok ikke brukt på søndag, for eventuelle TIFOer skal ikke være kjent på forhånd. Endret 29. Januar 2010 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 da burde han kanskje avkreftet det, men istedet bare lar han diskusjonen fortsette. Nei et banner er på sin plass, i en eller annen form. Det er jeg enig i. Tenkte mer på innholdet i banneren JJ kunne enkelt og greit drept den påstanden fra Tv2, men nei det gjorde han ikke. Bannner er på sin plass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 29. Januar 2010 (endret) da burde han kanskje avkreftet det, men istedet bare lar han diskusjonen fortsette. Nei et banner er på sin plass, i en eller annen form. Det er jeg enig i. Tenkte mer på innholdet i banneren JJ kunne enkelt og greit drept den påstanden fra Tv2, men nei det gjorde han ikke. Bannner er på sin plass! Jeg nominerer Morten som medieansvarlig og SS ansikt utad for at vi som supporterklubb kan fremstå ekstra positive. Endret 29. Januar 2010 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå