Bartender25 0 Del Skrevet 16. Mars 2010 Del Skrevet 16. Mars 2010 Intet nytt, nei. Suppe og spiker. Men Daniel burde hold kjeft. Har det noen gang skjedd...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 16. Mars 2010 Del Skrevet 16. Mars 2010 Det har det vel strengt tatt ikke. Men han har avgjort et poeng når han underforstått sier at han driter i hvem som er trener - så lenge man spiller schmack, schmack, schmack-fotball. Hjertens enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 17. Mars 2010 Del Skrevet 17. Mars 2010 Nannskog og 2J er perlevenner også privat, ser ikke bort fra at Nannskog blir brukt som talerør av 2J her. Regner med at 2J går til RBK snart når prisen stemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 17. Mars 2010 Del Skrevet 17. Mars 2010 Nannskog og 2J er perlevenner også privat, ser ikke bort fra at Nannskog blir brukt som talerør av 2J her. Regner med at 2J går til RBK snart når prisen stemmer. Ahh,.. hva sier 2S til det? Mulig 2H reiser han og og da er det vel ikke helt unaturlig med en klubb litt nede i PL, f.eks 2W... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 17. Mars 2010 Del Skrevet 17. Mars 2010 2H blir nok værende om ikke EM-kvaliken skulle bli outstanding........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 17. Mars 2010 Del Skrevet 17. Mars 2010 Nannskog og 2J er perlevenner også privat, ser ikke bort fra at Nannskog blir brukt som talerør av 2J her. Regner med at 2J går til RBK snart når prisen stemmer. Ahh,.. hva sier 2S til det? Suka suka mener du ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 543 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Eggen trolig RBKs høstvikar mens de venter på Janne. I Stabæk kan Jönsson komme til å bli erstattet av landsmannen Jörgen Lennartsson, som i dag er svensk U21-landslagstrener. Alt i følge VG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 I Stabæk kan Jönsson komme til å bli erstattet av landsmannen Jörgen Lennartsson, som i dag er svensk U21-landslagstrener. Alt i følge VG. Eller han kan komme til å fortsette: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article164291.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 I Stabæk kan Jönsson komme til å bli erstattet av landsmannen Jörgen Lennartsson, som i dag er svensk U21-landslagstrener. Alt i følge VG. Eller han kan komme til å fortsette. Som sagt: http://www.budstikka.no/sport/stab-k/irritert-pa-rosenborg-1.5015921 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Hvordan redigerer man med dette "nye" systemet? Beklager uansett dobbel post. (Ser at linken til Budstikkaartikkelen finnes i en relatert tråd.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Nannskog og 2J er perlevenner også privat, ser ikke bort fra at Nannskog blir brukt som talerør av 2J her. Regner med at 2J går til RBK snart når prisen stemmer. Har en mistanke om at 4H-klubben har begynt å sponse innlegg her. Gleder meg til nye episoder av par i hjerter.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Nannskog og 2J er perlevenner også privat, ser ikke bort fra at Nannskog blir brukt som talerør av 2J her. Regner med at 2J går til RBK snart når prisen stemmer. Har en mistanke om at 4H-klubben har begynt å sponse innlegg her. Gleder meg til nye episoder av par i hjerter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 425 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Ikke helt stabilt forumet her idag, men bradu digger humoren Randers.............. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Ifra rbkWEB sider: Mesterligakvalik med Eggen? Skrevet av Thomas Myren, 24. mars 2010, 18:36Nils Arne Eggen åpner for å ta over for Erik Hamrén allerede i juni. - Jeg har stilt meg disponibel til å hoppe inn når det skal være. Dét er ikke noen hemmelighet eller spekulasjoner. Så får vi se når det skjer, sier Eggen til NRK. Mer og mer tyder på at Rosenborg har et håp om trenerskifte i forkant av kvalifiseringa til Champions League. Fordi RBK ønsker å presentere den kortsiktige og langsiktige løsninga samlet, forutsetter dette trolig at Stabæk snart gir Jan Jönsson lov til å skrive kontrakt med RBK fra 2011; han står uansett fritt til å gjøre det etter 1. juli. - Du kan si at Rosenborg har det under kontroll, og nå vet vi i hvert fall at Erik Hamrén skal være her fram til vårsesongen er slutt - og kanskje helt fram til 1. september, kommenterer Eggen hemmelighetsfullt. Trenerlegenden var aktuell for å ta over allerede i vinter, men ønsket hans om en lengre kontrakt ble ikke innvilget av RBK. I stedet tyder det meste på at Eggen blir vikar i høst før Jönsson ankommer byen. Spørsmålet er altså når vikariatet kan begynne. - Alle i Rosenborg vet at, hvis klubben trenger meg, så stiller jeg meg til rådighet. Det har jeg sagt siden det lille problemet oppsto med at Erik Hamrén sa ja til Sverige, slår Eggen fast. Hamrén har forlengst stilt plassen sin til disposisjon: - Dette bestemmer Rosenborg, hva som er best for dem. Det aksepterer jeg. Det var spekulasjoner om at en ny trener skulle være på plass allerede i januar, men nå ble det ikke sånn. Så får vi se om det hender noe i løpet av sesongen, men som sagt dét spekulerer jeg ikke i. I mitt hode er jeg her til 1. september. Skulle det hende noe før det, får vi ta det da, sa svensken til rbkweb.no i forbindelse med seriestart. Nils Arne Eggen var som vanlig engasjert tilskuer under 3-3-kampen mot Start mandag. - Jeg må si - og det er Erik Hamrén og de andre som har ansvar enig i - at vi må bli farligere oftere i løpet av kampene. I perioder er det bra, men i angrepsspillet har vi en del å gå på. Det jobbes hardt med det, lover Eggen, som er optimist i fortsettelsen: - Det er et godt mannskap, og det som er litt artig, er at vi begynner å få en solid ettervekst. De er vel litt for ferske ennå til å etablere seg fast på A-laget, men det kommer ikke ta lang tid. Ellers har du omtrent det samme mannskapet som i fjor ispedd en møring som er hentet fra Tromsø. Så det ser bra ut. - Så laget er godt nok for Europa? - Jeg sa ikke dét. Foreløpig er vi ikke det. Men det er det som skjer med gode fotballag, at de utvikles. Det skal være som en "pluss-spiral": Du gjør det samme, men du kommer igjen på stadig høyere nivå i løpet av sesongen. Jeg håper at når kvalifiseringa starter i slutten av juli, så skal vi være gode nok til å klare oss, avslutter Nils Arne Eggen. PS! Rosenborg tar sommerferie etter 3. runde i NM 9. juni og begynner høstsesongen mot Sandefjord 4. juli. Skjermdump ifra rbkweb.no (uten bilde) Dårlig nytt, selv ikke de på RBK brakken er så idiotiske at de publiserer noe slikt uten å ha noe mer eller mindre konkret å bygge på. Men når de må gå ut med noe slikt er det jo uansett en del som tyder på at trenerspørsmålet sliter på dem... EDIT: ikke de offisielle sidene... Må ha vært trøtt Endret 25. Mars 2010 av MSL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Føler de at de "har det under kontroll", kan det ikke være Janne det er snakk om, for det betyr at de har kommet til enighet om ett eller annet, og det har de altså ikke lov til før etter 1. juli. Skulle det likevel bli slik at Janne går til RBK i sommer, håper jeg at Schultz & Co vurderer å melde RBK inn til en eller annen disiplinærkomite (aner ikke hva slags organer som styrer med slikt). Det er da for faen ingen bananrepublikk vi lever i, man må være i stand til å følge regler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 slik jeg har forstått det så har ikke RBK lov til å avtale noe som helst med janne før 1.juli, eller snakke med ham for den saks skyld. likevel virker det som alle blir sikrere og sikrere på at han går dit, uten at han har sagt noe som helst som skulle vise til det. enten koker de Norges fotballhistories største spikersuppe, eller så har de hatt samtaler med JJ. Men schultz vet vel om det skulle foregått, og da kommer det vel opp i lyset om janne går til rbk 1.juli kl 08.30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 rbkweb er supportersiden, ikke den offisielle siden... så tar det som står der med en klype salt:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Artikkelen er ikke på rbks hjemmeside. Edit: Grunnen står i meldingen foran Endret 25. Mars 2010 av Langemann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Rbk-web har tatt det for gitt at Jönsson tar over ganske lenge nå. De har vært like bastante i andre artikler de har skrevet de siste ukene. Altså ikke noe ny informasjon. Forøvrig kom Jönsson et skritt nærmere trenerstolen i FCK i går etter at de i går tapte 0-2 på hjemmebane mot Nordsjælland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 5. April 2010 (endret) Del Skrevet 5. April 2010 (endret) Hadde dagens bytter skjedd med JJ på benken? Kanskje, kanskje ikke. Uansett deilig å se at det foretas grep i håp om å snu kampen. Endret 5. April 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Hadde dagens bytter skjedd med JJ på benken? Kanskje, kanskje ikke. Uansett deilig å se at det foretas grep i håp om å snu kampen. Enig. Usikker på om byttene defensiv midtbane > spiss og midtstopper > offensiv midtbane hadde kommet med Janne på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 VG hadde artikkel i dag om at det er farlig å ha muntlige avtaler med trenere. Setter fokus på at JJ fort kan ende som ny trener i FCK. Et litt nyansert bilde i media etter at de har forsøkt å leke Kirsten Giftekniv med JJ og RBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 VG hadde artikkel i dag om at det er farlig å ha muntlige avtaler med trenere. Setter fokus på at JJ fort kan ende som ny trener i FCK. Et litt nyansert bilde i media etter at de har forsøkt å leke Kirsten Giftekniv med JJ og RBK det gjelder nok både spillere og trenere, med vår avtale med Huseklepp som et eksempel på hvor mye den type avtaler er verd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Hadde dagens bytter skjedd med JJ på benken? Kanskje, kanskje ikke. Uansett deilig å se at det foretas grep i håp om å snu kampen. Enig. Usikker på om byttene defensiv midtbane > spiss og midtstopper > offensiv midtbane hadde kommet med Janne på benken. Dårlig hukommelse? Den samme type bytter kom mot Aafk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Hadde dagens bytter skjedd med JJ på benken? Kanskje, kanskje ikke. Uansett deilig å se at det foretas grep i håp om å snu kampen. Enig. Usikker på om byttene defensiv midtbane > spiss og midtstopper > offensiv midtbane hadde kommet med Janne på benken. Dårlig hukommelse? Den samme type bytter kom mot Aafk. Jepp, har ikke så god hukommelse fra kamper jeg ikke har sett. Men da har han jo i hvert fall forandret seg til denne sesongen, kanskje etter påvirkning fra GB, og det er jo bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Ingen bombe at det er mye pisspreik i FotballXtra nachspiel. Men det flåsete preiket om Janne nå... DET. Hva faen skal det at Janne går utenfor sin tekniske sone ha noe å gjøre med Rosenborg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Og en stor takk til Grålars som på tv2 hevder Janne coacher laget fra tribunen, og påpeker at dette kan resultere i lengre straff. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Og en stor takk til Grålars som på tv2 hevder Janne coacher laget fra tribunen, og påpeker at dette kan resultere i lengre straff. Virker som om han generelt går inn for at absolutt ingen skal få tenke "merker godt at han har jobbet i Stabæk ja...". Har han sagt noe som er positivt for/om Stabæk i sin nye jobb som ekspert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Og en stor takk til Grålars som på tv2 hevder Janne coacher laget fra tribunen, og påpeker at dette kan resultere i lengre straff. Vi coacher da også laget fra tribunen. Er det forbudt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 5. April 2010 Del Skrevet 5. April 2010 Ingen bombe at det er mye pisspreik i FotballXtra nachspiel. Men det flåsete preiket om Janne nå... DET. Hva faen skal det at Janne går utenfor sin tekniske sone ha noe å gjøre med Rosenborg? Er fullstendig enig! Smått pinlig, særlig fra Bohinen. Burde holde seg for god for slikt tullprat! Er det noen som har et realistisk bud på karantene for JJ? 1-2 kamper? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå