geirti 12 274 Del Skrevet 24. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2010 (endret) Anders: Det eneste vi er uenige i, er vel hvordan dette ble/ville blitt i media. At avsender har lite kontroll over hvordan ting fremkommer må man nok bare godta, Nannskog eller ei. Når det gjelder tolkninger av hva Jannes tilsynelatende vonbrotenhet kan skyldes, har jeg minst et par andre mulige forklaringer enn din. Uten at jeg tror det tjener noe å dra dem her. Det skal bli godt å få fakta på bordet! Endret 24. Juli 2010 av geirti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Juli 2010 Del Skrevet 24. Juli 2010 - Fint med klarhet Ryktene om at Jönsson blir Rosenborg-trener fra neste sesong har gått lenge, men foreløpig har ikke treneren villet verken bekrefte eller avkrefte hva han skal gjøre når tiden i Stabæk er over. - Det er ikke bare meg som bestemmer, det handler også om en klubb som vil ha en timing på det. - Den du sitter i, eller den du skal til? - Det er klubben jeg sitter i. Men det blir fint å få en klarhet, og i løpet av juli har både jeg og klubben sagt at den skal komme, sier Jönsson. Her får SF ansvaret for "timinga" av offentliggjøringa? Det kan virke slik. Det gjør igrunn saken en litt annen. Om det er klubben som trenger mer tid på seg til å få på plass andre løsninger er Jan Jönsson i en ganske kjip klemme. Hvorfor er det forresten ingen spekulasjoner i media om hvem som skal ta over etter Jönsson? At han forlater Stabæk er vel det eneste som er bekreftet i dette sirkuset. Hvilken interesse har SF av å utsette denne offentliggjøringa? Skal det skje samtidig med at JJ innlemmes i HoF på TA sammen med Nils Arne Eggen og Erik Hoftun? Det måtte være tidenes mest absurde idé. Hvis SF og JJ vet at JJ er neste RBK-trener, er ikke da søndagens kamp kun demonstrasjon av manglende tillit til Geir Bakke? Hvis JJ og RBK har klart å samkjøre tåkepratet sitt til media slik de har gjort siden i fjor og JJ ikke er neste RBK-trener må det være tidenes mediastunt og sosiale selvmord på en gang. Dette stemmer simpelthen ikke. Hvorfor kan folk ikke bare si sannheten? Er dagens uholdbare situasjon BEDRE enn sannheten? For hvem? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. Juli 2010 Del Skrevet 24. Juli 2010 Hvilken interesse har SF av å utsette denne offentliggjøringa? [...] Det scenarioet jeg kan se for meg er at SF ønsker å lansere neste trener samtidig som Jönsson takker for seg. Slik ønsker man å gjøre det hele til en gladsak. Det betyr antagelig at de er like ved å signere noen, men at det har tatt litt lenger tid en de regnet med. Dette er bare spekulasjoner fra min side, men det stemmer hvertfall med adferden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 24. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2010 (endret) - Fint med klarhet Ryktene om at Jönsson blir Rosenborg-trener fra neste sesong har gått lenge, men foreløpig har ikke treneren villet verken bekrefte eller avkrefte hva han skal gjøre når tiden i Stabæk er over. - Det er ikke bare meg som bestemmer, det handler også om en klubb som vil ha en timing på det. - Den du sitter i, eller den du skal til? - Det er klubben jeg sitter i. Men det blir fint å få en klarhet, og i løpet av juli har både jeg og klubben sagt at den skal komme, sier Jönsson. Her får SF ansvaret for "timinga" av offentliggjøringa? Det kan virke slik. Det gjør igrunn saken en litt annen. Om det er klubben som trenger mer tid på seg til å få på plass andre løsninger er Jan Jönsson i en ganske kjip klemme. Hvorfor er det forresten ingen spekulasjoner i media om hvem som skal ta over etter Jönsson? At han forlater Stabæk er vel det eneste som er bekreftet i dette sirkuset. Hvilken interesse har SF av å utsette denne offentliggjøringa? Skal det skje samtidig med at JJ innlemmes i HoF på TA sammen med Nils Arne Eggen og Erik Hoftun? Det måtte være tidenes mest absurde idé. Hvis SF og JJ vet at JJ er neste RBK-trener, er ikke da søndagens kamp kun demonstrasjon av manglende tillit til Geir Bakke? Hvis JJ og RBK har klart å samkjøre tåkepratet sitt til media slik de har gjort siden i fjor og JJ ikke er neste RBK-trener må det være tidenes mediastunt og sosiale selvmord på en gang. Dette stemmer simpelthen ikke. Hvorfor kan folk ikke bare si sannheten? Er dagens uholdbare situasjon BEDRE enn sannheten? For hvem? Lå sannheten foran nesen vår hele tiden: http://ss.no/index.l...s=nyhet&ID=1965 Er det klubbeledelsen VÅR som har regien: http://msn.tv2sporten.no/jonsson-misliker-supporterkritikk-3254137.html Endret 24. Juli 2010 av fantomet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli 2010 Kongeinnlegg! Del Skrevet 25. Juli 2010 Pffh, Janne kan være så såret han bare vil. Han må da skjønne at han begår harakirki på sitt eget ettermæle i Stabæk ved å gå til RBK??? Som jeg har sagt tidligere så er jeg oppriktig trist på Janne sine vegne. Han hadde fortjent å bli husket for å være den treneren som tok klubben tilbake til toppen av norsk fotball etter nedturen i 2004 og som han som ledet oss til vårt første seriemesterskap. Men i ettertid kommer han først og fremst til å bli husket for overgangen til RBK. Hadde vi kjørt en Hall of Fame/Hall of Shame poll i dag, er jeg ikke i tvil om at overveldende flertall hadde plasset ham i Hall of Shame. Det er fremdeles ikke langt fra Capitol til den Tarpeiiske klippe. Jeg har opp gjennom hele Jannes regjeringstid kritisert ham for hans taktiske evner som trener bl.a. om mangelen på en klar plan B når hans ellers så emminente plan A går i stå eller hvordan han tilsynelatende får panikk når han må ta kjappe taktiske valg som da Morten fikk rødt kort for hands på Viking Stadion for et par sesonger siden. Jeg synes overgangen til RBK føjer seg inn i rekken over taktiske ukloke valg av JJ. Slik jeg ser det har han alt å tape på å gå til RBK. Han kom til Stabæk som et relativt ubeskrevet blad, med en laaaang spillerkarriære i Halmstad, hjelpetrenererfaring fra Japan og hovedtrenererfaring fra Ljunskile og Landskrona BOIS på CV'en og et par opprykk og en interessant spillestil på merittlisten. Han var i utgangspunktet ikke førstevalget vårt da, men solgte seg inn i møte med Ingo og Tom S. Vi tok en sjanse og det viste seg å være smart - veldig smart. Omverdenen vil ha det til at Janne har bygget opp Stabæk. Det synes nemmelig slik at Stabæks prestasjoner i TL før 2006 er kollektivt visket ut av hukommelsen til fotballsynsere land og strand rundt. Jeg påstår at det er Stabæk som har bygget opp JJ, og så ligger sannheten et sted midt i mellom. Fotball er tross alt en LAGidrett. I Trondhjem er seriegull et minstekrav hvert år, og det er på den internasjonale arenaen sesongen måles. Media overvåker dessuten resultatene deres nådeløst og man får langt mindre arbeidsro enn i Stabæk. Jeg er usikker på hvordan JJ passer inn og om han med sin væremåte vil bli hørt i klubben. Sportslig kan det også begynne å lugge, særlig i internasjonale kamper hvor JJ ofte blir avslørt på sine taktiske ferdigheter. Spillerstallen deres er tross alt ikke SÅ mye bedre og bredere enn vår (Jeg vil påstå at vi med skadefri tropp er omtrent jevnbyrdige). Jeg vet at RBK supporterene har store forhåpninger til at JJ kan løfte kvaliteten på spillerrekkruteringen deres da de tror det er han som er hjernen bak alle de smarte kjøpene Stabæk har gjort de siste årene. Igjen har man glemt tiden før 2006. Tom S kontra Erik Hoftun, rått parti! Det er dermed en hel del usikkerhetsfaktorer her og jeg tror det hadde vært taktisk klokere å hoppe på et av utenlandstilbudene enn å gå for RBK. Han kan ikke oppnå noe annet i Trøndelag enn det han kan i Bærum, men sannsynligheten for å mislykkes er veldig mye større. Vi tåler et par 5. plasser, i Trondjem er det en katastrofe. Særlig i og med at klubben er helt avhengig av pengene fra E-cup for å få det til å gå rundt. Jeg blir ikke forundret om JJ flykter hjem til Halmstad med halen mellom bena etter et par sesonger med variabel suksess i RBK. I disse tider er det greit å ta frem det gamle mantraet: Spillere og trenere kommer og går, klubben består. Vi er STABÆK supportere. Vi er ikke JJ supportere. Vi er i vår fulle rett til å bli indignert når han løper over til en konkurrent mot vår klubbs ønske. Vi er i vår fulle rett til å plassere ham i Hall of Shame om flertallet av oss ønsker det. Vi har absolutt ingen forpliktelse til å hylle en mann som de skal tilbringe de neste sesongene med å gjøre sitt beste for å forhindre at vi skal ta et nytt seriegull. Signaleffektene han gir omverdenen som potensiellt nye spillere og sponsorer ved å melde overløp til RBK er potensielt skadelig for oss. Jeg reagerer særlig på et par dårlig skjulte stikkere i media om hvor han stiller spørsmålstegn ved hvilken vei Stabæk kommer til å ta i årene som kommer og viljen til å satse (Bl.a. i et intervju med en svensk avvis under treningsleiren i Halmstad tidligere i sommer). Det synes også ganske opplagt at han har hatt en avtale med RBK mye lenger enn han formelt sett i henhold til sin kontrakt har hatt anledning til. De spillerne han har bidratt med å hente har alle hatt en tilknytning til Landskrina BOIS. Jeg er usikker på hvor stort kontaktnett han egentlig har og frykter at han som RBK trener vil henvende seg til våre spillere. Noen som husker hvor mye oppstyr det ble rundt Martin Andresen og hans dobbeltrolle som VIF manager og landslagskaptein? Det er overhode ikke urimelig å kreve en avklaring, selv om det nok er Stabæk som har bedt om å utsette annonseringen (Det kunne nok JJ gjort alt i Januar). Personlig så synes jeg det er tvilsomt å la Janne fortsette å lede laget dersom han skal lede en konkurrent neste sesong. Det er i det hele mye i denne saken å bli bedrøvet over, men sånn er det når man plasserer noen på pidestall. Vi bør kanskje la det være en lærepenge for ettertiden? @ringo PS: Jeg er overbevist om at dette likevel vil vise seg å være en forkledd velsignelse. Vi er overmodene for et trenerskifte og jeg har full tillit til at ledelsen vil finne en ny og spennende trener som kan utvikle klubben vår videre og at vi også i årene som kommer vil sette vårt preg på toppen av tippeligatabellen. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Perfekt oppsummering @ringo. Takk skal du ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kane 129 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Enig i det aller meste som du skriver @ringo.... Og akkurat på grunn av "tvilen om de taktiske evnene", så skal det heller ikke spille noen rolle om han går til RBK, FCK, NAV, ABC eller hva som helst av bokstavkombinasjoner. Jeg har også en tvil om at det vil funke like bra i RBK som det gjorde her. Det er noe med personkjemi og få maks ut av hverandre. Arbeidsforholdene og forventninger/krav er totalt forskjellig fra klubb til klubb, men bruker lite energi på tenke på det egentlig. Det får diskuteres i den neste klubbs forum. Grunnen til at avklaringen drøyer er forhåpentligvis at klubben vil sikre seg en trener som kan bygge videre på alle sterke sider JJ har bygd opp i klubben, men som også kan "ta i noen tak" der JJ har hatt mer å gå på. JJ vil bli husket som treneren som tok Stabæk til sitt første gull - og fortjener dermed all den hyllest han kan få for det. Tap eller seier mot RBK. Uansett - trampeklapp for Janne Jönsson i kveld!!! Ingen annen trener har hatt de resultatene som Stabæktrener. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 JJ vil bli husket som treneren som tok Stabæk til sitt første gull - og fortjener dermed all den hyllest han kan få for det. Tap eller seier mot RBK. Uansett - trampeklapp for Janne Jönsson i kveld!!! Jönsson vil bli husket som treneren som valgte RævBK over Stabæk. Ingen trampeklapp fra meg! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 @ringo Dette herlige innlegget hører vel mer hjemme som en blogg på stabak.no eller ss.no? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Vi fryktet at det var slik. Eller i alle fall at JJ var presset inn i et svært ubehagleig hjørne. Stabæk Supports krav om avklaring var vel så mye en håndsrekning til JJ dersom SF eller RBK hadde satt ham i en umulig posisjon. Vi vet ikke hva som er den hele og fulle og sannhet her. Det er også mulig at vårt forsøk på å få til en avklaring medførte at vi ble sittende med Svarte-Per. Mulig? Det har vært klart fra starten at dette ikke kunne bli vellykket. Utifra det som skrives er det nå klart at virkeligheten var som forventet: Klubben ønsker ikke at Janne uttaler seg. Det er ikke mange i fotball-Norge jeg oppfatter som større mann av sine ord enn Janne, og han har nok lovet å holde dette internt til Stabæk synes det passer å slippe det. Ikke overraskende har Janen lojalitet hos sin arbeidsgiver, ikke Stabæk Support. At dere ikke tenkte tanken at dere dyttet Janne enda lengre inn i det ubehagelige hjørnet er skremmende. For dere som er redde for at han nå ikke klarer å motivere spillerne, ta en titt på side 1 i denne tråden. Det var vel bare sesongen der han tok vår lille, fattige forstadsklubb til seriegull at han klarte det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Vi fryktet at det var slik. Eller i alle fall at JJ var presset inn i et svært ubehagleig hjørne. Stabæk Supports krav om avklaring var vel så mye en håndsrekning til JJ dersom SF eller RBK hadde satt ham i en umulig posisjon. Vi vet ikke hva som er den hele og fulle og sannhet her. Det er også mulig at vårt forsøk på å få til en avklaring medførte at vi ble sittende med Svarte-Per. Mulig? Det har vært klart fra starten at dette ikke kunne bli vellykket. Utifra det som skrives er det nå klart at virkeligheten var som forventet: Klubben ønsker ikke at Janne uttaler seg. Det er ikke mange i fotball-Norge jeg oppfatter som større mann av sine ord enn Janne, og han har nok lovet å holde dette internt til Stabæk synes det passer å slippe det. Ikke overraskende har Janen lojalitet hos sin arbeidsgiver, ikke Stabæk Support. At dere ikke tenkte tanken at dere dyttet Janne enda lengre inn i det ubehagelige hjørnet er skremmende. For dere som er redde for at han nå ikke klarer å motivere spillerne, ta en titt på side 1 i denne tråden. Det var vel bare sesongen der han tok vår lille, fattige forstadsklubb til seriegull at han klarte det. Kom deg ned fra din høye hest vær så snill. Du er faktisk den eneste her inne som ALLTID skal være uenig med alle andre. For så vidt ikke noe feil med det, men du er så ufattelig nedlatende i måten du skriver på at jeg blir helt kvalm. Styret tok en beslutning basert på den infoen de hadde på beslutningstidspunktet. Det var beklagelig at Daniel ødela pressekonferansen, men uansett så fikk vi frem poenget: Det er uholdbart å skulle trene en klubb mot din fremtidige arbeidsgiver. At Stabæk og Janne ikke ser problemet får stå for deres regning. Som vanlig når du skriver her inne, så lurer man på om vi i det hele tatt heier på samme lag, eller om du kun er her inne for å lage faenskap. Skjerp deg! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Som vanlig når du skriver her inne, så lurer man på om vi i det hele tatt heier på samme lag, eller om du kun er her inne for å lage faenskap. Skjerp deg! gufa = troll?? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 @ringo Dette herlige innlegget hører vel mer hjemme som en blogg på stabak.no eller ss.no? Og der lå den ute. Takk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Visste ikke om jeg skulle sprute ut i latter eller rødme på vegne av TV2, men Petter Myhre som satt på FotballXtra her nå og sa at han syntes SS' utspill før denne kampen var flåsete.... Det får være opp til hver enkelt å mene noe om, men er det én gjeng her i verden som har kommet med mye flåsete piss om denne saken helt fra den begynte i januar, så er det soppene som sitter i studio i Bergen. Snakk om katapult i glasshus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendel 136 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 JAAADA! JØRGEN SKJELVIK!!!!! FAEN SÅ BRA! GUUUUUNNNNNARSON! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 hyggelig at Janne takket SS for kampen.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 25. Juli 2010 (endret) Del Skrevet 25. Juli 2010 (endret) Respektløst av Janne... etter kampen mot viking fikk Henning huden full fordi han prøvde å gå rett i garderoben uten og takke ss og det sa janne til tv2 også... man takker ALLTID supporterne... men han må vist ha glemt det utsagnet i dag........ Endret 25. Juli 2010 av Anette 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Respektløst av Janne... etter kampen mot viking fikk Henning huden full fordi han prøvde å gå rett i garderoben uten og takke ss og det sa janne til tv2 også... man takker ALLTID supporterne... men han må vist ha glemt det utsagnet i dag........ Han har vel blitt halvtrønder, han takka da de små i dag, Eggen derimot kjefta spillerne inn i garderoben. Han likte ikke at de takket fansen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Noen som fikk med seg at JJ ikke jubla da Pall scora? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Respektløst av Janne... etter kampen mot viking fikk Henning huden full fordi han prøvde å gå rett i garderoben uten og takke ss og det sa janne til tv2 også... man takker ALLTID supporterne... men han må vist ha glemt det utsagnet i dag........ Fuck him! Janne hvem??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Respektløst av Janne... etter kampen mot viking fikk Henning huden full fordi han prøvde å gå rett i garderoben uten og takke ss og det sa janne til tv2 også... man takker ALLTID supporterne... men han må vist ha glemt det utsagnet i dag........ Sånn som ståa er akkurat nå så synes jeg det var klokt av ham å holde seg unna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Noen som fikk med seg at JJ ikke jubla da Pall scora? Så mer ut som det var litt ""#¤&%(¤(%/&&%¤#"#¤%&" istedet for jubling i hans tankegang akkurat da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 UT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Bare å pakke sekken, Janne. Takk for alt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Respektløst av Janne... etter kampen mot viking fikk Henning huden full fordi han prøvde å gå rett i garderoben uten og takke ss og det sa janne til tv2 også... man takker ALLTID supporterne... men han må vist ha glemt det utsagnet i dag........ Sånn som ståa er akkurat nå så synes jeg det var klokt av ham å holde seg unna. Eller bare jævlig jævlig feigt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
helehus 114 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Hejdå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Adios! og takk for mange hyggelige øyeblikk. Håper du kunne tenke deg å ta deg en laaang sommerferie nå og lade opp batteriene til din nye spennende jobb. Snakk om å ta sjumilssteg oppover karrierestigen! Og to ting: 1. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor klubbledelsen har et så inderlig ønske om å holde JJ ut kontraktstiden. Den mye omtalte profesjonaliteten til JJ fikk seg en saftig ripe i dag ved ikke å vise glede ved Stabækmål, og ved å forlate stadioen uten å takke publikummet som har hyllet han i mange år. 2. Jeg frykter at når JJ en gang ikler seg den svarthvite adidaskjæledressen så vil han prøve å ta med seg et par av godguttene på Stabæklaget med seg på flyttelasset. Bare for å sagt det: Om du vil bevare noe av ditt rykte, så holder du faen meg fingra av fatet. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Jönsson gleder seg til å sprekke nyheten Det gjør vi og, Janne. Gled deg til Stabæk - Rosenborg neste år. Det kommer til å overgå årene etter Christer Basma med 10-ganger´n 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Jönsson gleder seg til å sprekke nyheten Det gjør vi og, Janne. Gled deg til Stabæk - Rosenborg neste år. Det kommer til å overgå årene etter Christer Basma med 10-ganger´n "Svensken som førte Stabæk opp fra 1. divisjon og senere til seriegull vil raskt bli en legende i Stabæk-land" ........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 25. Juli 2010 Del Skrevet 25. Juli 2010 Fra RævBKweb.no: "Eggen eller ikke, jeg er overbevist om at Jönsson er feil mann for RBK, og at vi entrer en ny tørkeperiode med ham som trener. Kanskje han kan ri på den nåværende suksessen i neste sesong, men så er det ubønnhørlig schluss. Faen da, mannen har hatt èn bra sesong i Stabæk, og da tok de gull på formspillere som Alanzinho og Gunnarson som på sitt beste kan gjøre nøyaktig hva de vil med tippeligaen. Når de få spillerne forsvant står Jönsson fort ribbet tilbake som trener. Dårlig på defensiv organisering, og dårlig på å få ut det beste av spillere som ikke holder ett bedre nivå enn mesteparten av TL uansett, se også Hoff. Alt mens Eggen omtrent lagde kremspillere av det som kunne krype og gå i trøndelagsfylkene...." He he he. Lykke til Judas Jönsson. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå