mkjonno 0 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 I går var det knapt nok et frispark til Godset, og langt ifra noen gule kort. Det vitner ikke mye om å gi alt spør du meg. Enig, mener ikke at gutta skal sparke ned for fote når de ikke får til noe, men press på ballfører og et par gode taklinger er lov. Press på ballfører betyr ikke at man står 2,5 meter unna og resten står rundt på banen som saltstøtter. Smilte stort når Diogo ble satt på ettersom han gjerne klarer å presse og skape noen situasjoner, men synes han fort ble tam når resten ikke ville være med å spille ball. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 taklinger? Hva er det for noe? Er det lov? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 BlaaBlaaBlaa: Det er ikke alle som oppfører seg som Daniel og Ingo. For alt vi vet har Pontus som kaptein tatt opp ting internt istedetfor å klage via media. Har vi spillere som ikke yter før noen blir forbanna opp i trynet på dem har vi et problem. Som det har vært nevnt i andre tråder rundt spillerstallen tror jeg vårt største problem er at vi ikke har noe samspill. Uten spillemønster blir plutselig tekniske lettvektere som Mix ubrukelig. Problemet er at en sånn spiller ikke forvandler seg til en slåsskjempe over natten. I motgang ser vi også svakheter med forsvaret. Jon Inge sine feil kommer oftere når vi blir presset tilbake, og VEH blir synlig pga duellfeil defensivt istedetfor løp offensivt. VEH kan alene ta skylden for det andre målet. I motgang, når vi blir presset bakover er heller ikke Jons styrke, igangsettingene, like synlige. Er vi rett og slett et lag som ikke har spillere som er gode til å være dårlige? Har vi spillere som enten er gode til å være gode eller dårlige til å være dårlige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 BlaaBlaaBlaa: Det er ikke alle som oppfører seg som Daniel og Ingo. For alt vi vet har Pontus som kaptein tatt opp ting internt istedetfor å klage via media. Har vi spillere som ikke yter før noen blir forbanna opp i trynet på dem har vi et problem. For alt vi vet så kan du ha helt rett. Som tilskuer er jeg overlatt til å gjøre mine vurderinger basert på hva jeg ser, noe som er veldig begrenset når det gjelder klubbens interne prosesser. Men når jeg ser et lag uten tenning med en trener som opptrer umotivert og en kaptein som helt uten glød kritiserer de som viser at de bryr seg for sitt engasjement blir jeg provosert. På hvem kunne man se at Pontus har forsøkt å plassere skapet? Når ikke han selv viser det. Selv ikke hans misnøye med Ingebrigts åpne kritikk viser noe tenning. Alt er så gjennomført blodfattig. ja, med unntak av Ingebrigt da. Aldri har så godt betalte gitt så lite til så mange som i går, og likevel er det Ingebrigt som må stå og be om unnskyldning. Skammelig. Er vi rett og slett et lag som ikke har spillere som er gode til å være dårlige? Har vi spillere som enten er gode til å være gode eller dårlige til å være dårlige? Ser sånn ut. Frode Lafton stod på TV og gråt for Hønefoss da de slet tidlig i sesongen. Jeg trenger ikke å se grinende Stabækspillere, men jeg skulle gjerne sett at de viste at de bryr seg. At dette betyr noe for dem. Jeg har stor toleranse for at folk misser. At JIH kostet oss et poeng mot RBK, eller at vegar var skyld i et mål mot Godset, det er sånt som skjer. Men mangelen på innsats, glød og kampvilje, den er totalt uakseptabel. Og den kritikken må Pontus og JJ ta til seg, de har ingen rett til å svare tilbake etter hva de leverer. Det er ikke slik at verden skylder dem noe, de er høyt betalt for å gjøre en jobb de slett ikke viser vilje til å gjøre. Det er de som skylder oss. Ingebrigt etterlyste stolthet over å heve lønn i Stabæk, og det var helt på sin plass. Hvor er deres stolthet over å få være våre spillere? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 Er Pontus i det hele tatt, fysiologisk sett, i stand til å heve stemmen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 9. August 2010 Del Skrevet 9. August 2010 Er Pontus i det hele tatt, fysiologisk sett, i stand til å heve stemmen? HAHAHA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 10. August 2010 Del Skrevet 10. August 2010 En haug av RBK'ere er uten kontrakt i '11 hvilket som etter min oppfattning viser nivået på lederskapet i brakken. Jeg håper at Stabæk sier blankt nei dersom JJ vil ta med seg spillere til RBK. Klart vanskeligere å hindre spillere å dra dersom vi rykker ned da... Forøvrig finner jeg meg selv i en helt ny situasjon: jeg logger på Stabak.no med ønske om å finne pressemelding om at JJ er sparket / degradert. Noe jeg tidligere aldri har ønsket å se ifra Stabæk, all den tid jeg har holdt med laget. Dette er bare trist... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. August 2010 Del Skrevet 10. August 2010 Forøvrig finner jeg meg selv i en helt ny situasjon: jeg logger på Stabak.no med ønske om å finne pressemelding om at JJ er sparket / degradert. Noe jeg tidligere aldri har ønsket å se ifra Stabæk, all den tid jeg har holdt med laget. Dette er bare trist... Høres veldig kjent ut. Jeg håper at vi verken synger for Jönsson eller mot ham. Jeg håper han ikke kommer bort til oss noen gang igjen (f.eks. for å takke for kampen), på den annen side håper jeg han gjør det så jeg får skreket ut litt frustrasjon. Osv... Nitrist at det skulle komme til dette. Dette har Stabæk håndtert dårlig. Men da skal vi huske at Stabæk er et ganske vidt begrep, det inkluderer oss også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Jfr. debatt i lillestrømtråden : ædda, bædda, få'kke lov å være med på spillerkjøp lenger (hvilket selvfølgelig bare skulle mangle). Det er vel det man burde kalle barten full av postkasse. Bare drøye to måneder igjen, nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Jfr. debatt i lillestrømtråden : ædda, bædda, få'kke lov å være med på spillerkjøp lenger (hvilket selvfølgelig bare skulle mangle). Det er vel det man burde kalle barten full av postkasse. Bare drøye to måneder igjen, nå... Håper virkelig det stemmer at han ikke har tilgang til Stabæks speiding og tanker om spillerkjøp. Dette er da rett å rimelig at han har fått en karantenetid på informasjon om spillerkjøp. Men jeg lurer på hvor mye Lennartsson har vært involvert. Håper han har fått en liten mulighet til å påvirke, selv om det ikke virker slik... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Er det ikke rart med FCK? I går lot de Ståle Solbakken lede laget!! Mannen skal overta et annet lag, og ville profitert big time på at norske spillere fikk matching i Champions League. Skandale at de ikke sparket han før møtene med Rosenborg. NB: Innlegget bør oppfattes ironisk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Vet du hva, Gufa? Du er på grensen til patetisk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Er det ikke rart med FCK? I går lot de Ståle Solbakken lede laget!! Mannen skal overta et annet lag, og ville profitert big time på at norske spillere fikk matching i Champions League. Skandale at de ikke sparket han før møtene med Rosenborg. NB: Innlegget bør oppfattes ironisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Er det ikke rart med FCK? I går lot de Ståle Solbakken lede laget!! Mannen skal overta et annet lag, og ville profitert big time på at norske spillere fikk matching i Champions League. Skandale at de ikke sparket han før møtene med Rosenborg. NB: Innlegget bør oppfattes ironisk. Hvis Janne tok oss til CL kunne han gjerne blitt i stabæk ut perioden. Ståle Solbakken har prestert på øverste nivå hele tiden etter det ble kjent at han skal ta over landslaget. Janne har prestert lang under par! Ståle Solbakken drar heller ikke til den største konkurrenten til FCK, han drar til Norge... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Er det ikke rart med FCK? I går lot de Ståle Solbakken lede laget!! Mannen skal overta et annet lag, og ville profitert big time på at norske spillere fikk matching i Champions League. Skandale at de ikke sparket han før møtene med Rosenborg. NB: Innlegget bør oppfattes ironisk. Du har virkelig ikke skjønt det. I det hele tatt. Du heiet vel kanskje på hele-norges-rbk i går også? Fordi det er så fint med et norsk lag i CL? Det er jo bare trist. Hint : i hvilke konkurranser møtes det norske landslaget og FCK? Og hva med Stabæk og RBK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 noen har svært vanskelig for å forstå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 26. August 2010 (endret) Del Skrevet 26. August 2010 (endret) noen har svært vanskelig for å forstå... ...eller er bare svært vanskelig... Endret 26. August 2010 av Mikki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 noen har svært vanskelig for å forstå... ...eller er bare svært vanskelig... eller det ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 noen har svært vanskelig for å forstå... ...eller er bare svært vanskelig... eller det ja.. Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Støttes! Er lei av alt pratet om at han må ut hele tiden. Fatter ikke at vi bruker så mye energi på en mann som om noen mnd. uansett er historie. Drit i JJ og hei frem gutta på banen i stedet! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Hadde ting bare vært så lite komplekst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Tror det stort sett er SS som er i mot. Flertallet av "andre" supportere er nok for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Seriøst? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Seriøst? Ja? Tror det stort sett er SS som er i mot. Flertallet av "andre" supportere er nok for. De fra hovis jeg har snakket med er ikke fornøyde med at jj enda er i stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Du kan virkelig ikke mene at klubben må føye seg etter supporternes tillit i denne saken. Av alle som har en grunn til å mene noe om hvorvidt JJ skal trene laget eller ei, er supportenes mening den minst betydelige. Man skal være rimelig høy på seg selv som supporter hvis man ikke ser at spillernes og klubbledelsens syn på saken betyr langt mer. Jeg er også av den oppfatning at JJ burde trukket seg, men ærlig talt, det er supporterne som må respektere klubbens valg og enkelt og greit ignorere JJ frem til sesongslutt. Noen støtte til han er ikke å forvente, noen markering av mistillit rammer klubben og spillerne mer enn JJ personlig og er lite hensiktsmessig. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Du kan virkelig ikke mene at klubben må føye seg etter supporternes tillit i denne saken. Av alle som har en grunn til å mene noe om hvorvidt JJ skal trene laget eller ei, er supportenes mening den minst betydelige. Man skal være rimelig høy på seg selv som supporter hvis man ikke ser at spillernes og klubbledelsens syn på saken betyr langt mer. Jeg er også av den oppfatning at JJ burde trukket seg, men ærlig talt, det er supporterne som må respektere klubbens valg og enkelt og greit ignorere JJ frem til sesongslutt. Noen støtte til han er ikke å forvente, noen markering av mistillit rammer klubben og spillerne mer enn JJ personlig og er lite hensiktsmessig. Er ikke høy på meg selv på noen måte. Mener uansett at klubben burde høre mer på supporterne i denne saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Mitt poeng: Noen her på forumet har tilogmed prøvd seg med at JJ vil ha interesse av at Stabæk taper mot Enga. Det er utrolig mange innlegg som går på at han tenker på Rosenborg sitt beste fordi det er den neste jobben hans. Ståle Solbakkens neste jobb er å lede det norske landslaget. Er det en ting det norske landslaget trenger er det spillere som har spilt Champions League. Sånn sett ville JJ-argumentasjonen vært at Solbakken hadde hatt interesse av at FCK tapte mot Rosenborg. Å tillegg meg at jeg tror Norge og FCK er konkurrenter er sjarmerende. Å tenke på sin neste jobb antar jeg går ut på å tenke på hvordan det laget skal bli bedre, ikke hvordan 1 av 15 motstnadere skal bli dårligere. Og så det er klart: I går var det FCK for alle penga! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Og så det er klart: I går var det FCK for alle penga! Mye tjente du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Tror det stort sett er SS som er i mot. Flertallet av "andre" supportere er nok for. Det "flertallet" er som regel de som ønsker at RBK skulle gå til Champions League. De støtter Stabæk i medgang, og vil at Norge skal ha et lag som konkurrer internasjonalt, sånn at de kan ha et lokalt lag og heie på der også. Daukjøtt, med andre ord. Dessuten teller SS stemmene mye mer enn hva andre ikke like engasjerte supportere gjør. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå