Harry 583 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Det "flertallet" er som regel de som ønsker at RBK skulle gå til Champions League. De støtter Stabæk i medgang, og vil at Norge skal ha et lag som konkurrer internasjonalt, sånn at de kan ha et lokalt lag og heie på der også. Daukjøtt, med andre ord. Dessuten teller SS stemmene mye mer enn hva andre ikke like engasjerte supportere gjør. Eller så er "flertallet" folk som mener at situasjonen med JJ er ikke helt heldig, men det er slik det er og vi må gjøre det beste ut av det. Heier virkelig ikke på RBK og støtter Stabæk Alltid, Uansett! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Tror det stort sett er SS som er i mot. Flertallet av "andre" supportere er nok for. Det "flertallet" er som regel de som ønsker at RBK skulle gå til Champions League. De støtter Stabæk i medgang, og vil at Norge skal ha et lag som konkurrer internasjonalt, sånn at de kan ha et lokalt lag og heie på der også. Daukjøtt, med andre ord. Dessuten teller SS stemmene mye mer enn hva andre ikke like engasjerte supportere gjør. Og det mener du seriøst???? "Min stemme er mye viktigere en din" Litt i overkant høye tanker om deg selv og dine likesinnede Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Angående dette med å sparke Janne: selvfølgelig skal ikke en trener sparkes bare fordi toneangivende deler av supporterne ikke vil ha ham lenger. I denne saken tror jeg derimot det er langt flere enn bare supporterne som vil bli kvitt ham snarest, og begynne på neste kapittel. Men så var det disse penga da - vi ville i så fall måttet kjøpe ham ut av kontrakten. Og så mye føler man ikke at man har å "kaste bort". At Janne ikke alene skal få skylden for at det har gått på trynet denne sesongen, bør være like innlysende som at det ikke er Jannes fortjeneste alene at vi har prestert veldig bra de tre foregående sesongene. Gutta har tildels skuffet, vi har ikke fått de spillerne vi har trengt (Hulsker og Onstad var jo to kjempebom), det medisinske apparatet har skuffet og så videre. Men med Janne ute tidligere, kunne vi tidligere tatt fatt på gjenoppbyggingen av nye Stabæk. I fjor ble et slags overgangsår, etter at Veigar, Alan, Somen osv forsvant. Mot slutten av sesongen begynte vi å finne oss selv igjen. Men så forsvant Berglund, Koba og Segerström, blant andre. Vi fikk hjem Veigar, men han og Daniel har knapt fått spille sammen på grunn av skader. Johan, Pontus og Morten er eksempler på andre fra førsteelleveren som har vært ute store deler av årets sesong. 2010 har derfor blitt nok et overgangsår. Og ettersom trenerbyttet bare kommer et par måneder før sesongstart 2011 så tviler jeg veldig på at Lennartsson Stabæk er særlig klart til seriestart heller - da får vi fort et tredje overgangsår på rad. Skal vi si vi går for medaljer først i 2012? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Er det ikke rart med FCK? I går lot de Ståle Solbakken lede laget!! Mannen skal overta et annet lag, og ville profitert big time på at norske spillere fikk matching i Champions League. Skandale at de ikke sparket han før møtene med Rosenborg.NB: Innlegget bør oppfattes ironisk. Hvis Janne tok oss til CL kunne han gjerne blitt i stabæk ut perioden. Ståle Solbakken har prestert på øverste nivå hele tiden etter det ble kjent at han skal ta over landslaget. Janne har prestert lang under par! Ståle Solbakken drar heller ikke til den største konkurrenten til FCK, han drar til Norge... Noen ville kanskje tro at disse forskjellene i prestasjoner kunne ha noe med økonomi og tilgjengelig spillermateriell å gjøre, men det er godt at dere vet bedre og kan lede villfarne oss til lyset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Angående dette med å sparke Janne: selvfølgelig skal ikke en trener sparkes bare fordi toneangivende deler av supporterne ikke vil ha ham lenger. I denne saken tror jeg derimot det er langt flere enn bare supporterne som vil bli kvitt ham snarest, og begynne på neste kapittel. Men så var det disse penga da - vi ville i så fall måttet kjøpe ham ut av kontrakten. Og så mye føler man ikke at man har å "kaste bort". At Janne ikke alene skal få skylden for at det har gått på trynet denne sesongen, bør være like innlysende som at det ikke er Jannes fortjeneste alene at vi har prestert veldig bra de tre foregående sesongene. Gutta har tildels skuffet, vi har ikke fått de spillerne vi har trengt (Hulsker og Onstad var jo to kjempebom), det medisinske apparatet har skuffet og så videre. Men med Janne ute tidligere, kunne vi tidligere tatt fatt på gjenoppbyggingen av nye Stabæk. I fjor ble et slags overgangsår, etter at Veigar, Alan, Somen osv forsvant. Mot slutten av sesongen begynte vi å finne oss selv igjen. Men så forsvant Berglund, Koba og Segerström, blant andre. Vi fikk hjem Veigar, men han og Daniel har knapt fått spille sammen på grunn av skader. Johan, Pontus og Morten er eksempler på andre fra førsteelleveren som har vært ute store deler av årets sesong. 2010 har derfor blitt nok et overgangsår. Og ettersom trenerbyttet bare kommer et par måneder før sesongstart 2011 så tviler jeg veldig på at Lennartsson Stabæk er særlig klart til seriestart heller - da får vi fort et tredje overgangsår på rad. Skal vi si vi går for medaljer først i 2012? Mye fornuftig her, har kun et ankepunkt; Ville JL kommet tidligere om JJ forsvant før? Jeg tror ikke det, og dermed ville det mest vesentlige poenget med å fjerne JJ være borte. Ser man på økonomi og tabellplassering er det dessverre ikke RBK som er vår hovedkonkurrent, men Hønefoss og Håndballgutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Er det ikke rart med FCK? I går lot de Ståle Solbakken lede laget!! Mannen skal overta et annet lag, og ville profitert big time på at norske spillere fikk matching i Champions League. Skandale at de ikke sparket han før møtene med Rosenborg.NB: Innlegget bør oppfattes ironisk. Hvis Janne tok oss til CL kunne han gjerne blitt i stabæk ut perioden. Ståle Solbakken har prestert på øverste nivå hele tiden etter det ble kjent at han skal ta over landslaget. Janne har prestert lang under par! Ståle Solbakken drar heller ikke til den største konkurrenten til FCK, han drar til Norge... Noen ville kanskje tro at disse forskjellene i prestasjoner kunne ha noe med økonomi og tilgjengelig spillermateriell å gjøre, men det er godt at dere vet bedre og kan lede villfarne oss til lyset. Godt å kunne hjelpe! Trang økonomi har vi hatt lenge. Vi har hatt skader på viktige spillere, men vi har også hatt gode erstattere. Nå blir jj her ut sesongen, det har jeg forstått. Men måten klubben har totalt avfeid SS's mening mener jeg er under all kritikk, provoserende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Godt å kunne hjelpe! Trang økonomi har vi hatt lenge. Vi har hatt skader på viktige spillere, men vi har også hatt gode erstattere. Nå blir jj her ut sesongen, det har jeg forstått. Men måten klubben har totalt avfeid SS's mening mener jeg er under all kritikk, provoserende. Klubben har forhørt seg med spillerne og sportslig utvalg. Når de enstemmig sier at de vil ha JJ ut sesongen, så er saken klar. Jeg forstår ikke hva du mener klubben burde gjort isteden. De har ikke 'totalt avfeid' SS, de har bare gjort det klart at saken er avgjort, i samråd med spillerne. Man kan ikke surve som en 3-åring hver gang man ikke får viljen sin. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rusle 121 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Vet du hva, Gufa? Du er på grensen til patetisk. han har alltid vært en klovn og kommer alltid til og være det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Godt å kunne hjelpe! Trang økonomi har vi hatt lenge. Vi har hatt skader på viktige spillere, men vi har også hatt gode erstattere. Nå blir jj her ut sesongen, det har jeg forstått. Men måten klubben har totalt avfeid SS's mening mener jeg er under all kritikk, provoserende. Klubben har forhørt seg med spillerne og sportslig utvalg. Når de enstemmig sier at de vil ha JJ ut sesongen, så er saken klar. Jeg forstår ikke hva du mener klubben burde gjort isteden. De har ikke 'totalt avfeid' SS, de har bare gjort det klart at saken er avgjort, i samråd med spillerne. Man kan ikke surve som en 3-åring hver gang man ikke får viljen sin. Ved å ta avgjørelsen uten å bry seg om hva ss mener, kaller jeg å avfeie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Ved å ta avgjørelsen uten å bry seg om hva ss mener, kaller jeg å avfeie Tror ikke du finner mange klubber i verden hvor det ville blitt gjort noe annerledes. Man kan ikke ta viktige avgjørelser på bakgrunn av hva en haug ravende supportere mener. All kranglingen her på forumet er vel bevis nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Godt å kunne hjelpe! Trang økonomi har vi hatt lenge. Vi har hatt skader på viktige spillere, men vi har også hatt gode erstattere. Nå blir jj her ut sesongen, det har jeg forstått. Men måten klubben har totalt avfeid SS's mening mener jeg er under all kritikk, provoserende. Klubben har forhørt seg med spillerne og sportslig utvalg. Når de enstemmig sier at de vil ha JJ ut sesongen, så er saken klar. Jeg forstår ikke hva du mener klubben burde gjort isteden. De har ikke 'totalt avfeid' SS, de har bare gjort det klart at saken er avgjort, i samråd med spillerne. Man kan ikke surve som en 3-åring hver gang man ikke får viljen sin. Ved å ta avgjørelsen uten å bry seg om hva ss mener, kaller jeg å avfeie SF har ett styre som tar beslutninger. Ja, ikke alltid gode slik jeg ser det. Men det er mye informasjon bak beslutningene som ikke vi får vite (heldigvis). Og derfor kan noen beslutninger (som å selge Hoff feks) virke helt fjerne. Men dessverre er det nok svært mye økonomi som preger beslutningene. Vi har nesten vært konk ett par tre ganger og virker kanskje som vi har lært nå?!? Og svi av penger for å kvitte seg med den beste treneren vi noen gang har hatt, fordi "fansen" krever det er vel en dårlig beslutning? I hvert fall når man ikke hører en eneste spiller (selv ikke vingeklippete Onstad) si ett dårlig ord om Janne og hans påståtte manglende motivasjon og habilitet. Tror dere ikke media har forsøkt å jakte stabæk spiller som kan betvile JJ motivasjon for å lage en sak når det sto på som mest? Ikke ett negativt ord har kommet fram. Slutt og syt om JJ og støtt laget! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Det "flertallet" er som regel de som ønsker at RBK skulle gå til Champions League. De støtter Stabæk i medgang, og vil at Norge skal ha et lag som konkurrer internasjonalt, sånn at de kan ha et lokalt lag og heie på der også. Daukjøtt, med andre ord. Dessuten teller SS stemmene mye mer enn hva andre ikke like engasjerte supportere gjør. Eller så er "flertallet" folk som mener at situasjonen med JJ er ikke helt heldig, men det er slik det er og vi må gjøre det beste ut av det. Heier virkelig ikke på RBK og støtter Stabæk Alltid, Uansett! Det er jeg selvfølgelig enig i. Poenget mitt var at stemmene til de som drar på bortetur til Alta og støtter laget, betyr mye mer enn de som sitter på hovedtribunen og gidder ikke fornye sesongkortet sitt når det går dårlig. Det er som regel også disse "type" supporterne som ønsker at RBK skal lykkes internasjonalt fordi deres lidenskap til Stabæk (eller annet lag), ikke er like stor som andres. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Tror det stort sett er SS som er i mot. Flertallet av "andre" supportere er nok for. Det "flertallet" er som regel de som ønsker at RBK skulle gå til Champions League. De støtter Stabæk i medgang, og vil at Norge skal ha et lag som konkurrer internasjonalt, sånn at de kan ha et lokalt lag og heie på der også. Daukjøtt, med andre ord. Dessuten teller SS stemmene mye mer enn hva andre ikke like engasjerte supportere gjør. Og det mener du seriøst???? "Min stemme er mye viktigere en din" Litt i overkant høye tanker om deg selv og dine likesinnede Når jeg skriver SS stemmene så mener jeg de som er med i tykt og tynt. Det er mange medgangsupportere etter 2008 sesongen, og vi ser jo hva som skjer med fler og fler jo dårligere det blir. F.eks, hvem sin stemme teller mest av gutta som jobber med tifo før hver kamp og synger 90minutter gjennom kampen, eller han som nettopp har kjøpt sesongkort på hovedtribunen etter 08 sesongen, fordi nå ser de ut til at Stabæk kan bli noe stort. Han karen på hovis sitter der ikke lenger.. Ikke missforstå meg, det går ann å være lidenskaplig supporter og sitte på hovis også, det var ikke noen som helst mening å være "cocky" ettersom jeg ikke passer helt inn i noen av kategoriene 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. August 2010 Del Skrevet 26. August 2010 Det finnes da knapt en bedrift i dette landet som hadde latt sin største konkurrents neste leder få sitte som sjef i nesten et helt år. Det kan da bare være folk som går på trygd som ikke forstår hvorfor det er slik. Grunnen til at XXX trener Stabæk nå er: 1: Vi har ikke råd til en bedre midlertidig løsning 2: XXX vil ikke si fra seg resten av lønna fra SF for å kunne forlate klubben nå. (dette ville ha muliggjort 1: ) Grunnen til at spillerne synes XXX er en kjempegod løsning og har deres fulle tillit er selvsagt fordi XXX tar ut laget. Like selvsagt er det at de spillerne som ikke får spilletid (Iven, Palmi etc) ikke er blant de som aller helst vil at XXX skal fortsette ut sesongen. Styret har malt seg opp i et hjørne i denne utrolig pinlige og på alle måter uheldige situasjonen og har gjort seg noen dyrtkjøpte erfaringer. Tro meg, fremtidige trenerkontrakter kommer ALDRI til å gi rom for forhandlinger med konkurrenter slik XXX fikk. Det å påpeke at XXX er en elendig løsning nå er kun en faktabeskrivelse. Det å hevde at XXX er den beste eller en god løsning er kun for å provosere eller demonstrere manglende forståelse av hvordan en prestasjonsgruppe som et fotballag fungerer. Slik situasjonen er har vi valgt ikke å disse XXX fra ståplass - under meget sterk tvil. Men at folk vil la sine frustrasjoner komme ut på forumet her er ikke noe annet enn naturlig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. August 2010 (endret) Del Skrevet 27. August 2010 (endret) Er det noen som fortsatt mener at Jan Jønsson har 100% fokus på Stabæk? "Men selv om Eggen fungerer som hovedtrener og sier Rosenborg fortsatt ønsker Bolaños, er det hovedtreneren fra nyttår Jan Jönsson som bestemmer hvilke spillere som kan signere for klubben i dette overgangsvinduet. – Ja, selvfølgelig, svarer Erik Hoftun på spørsmål fra Adresseavisen om Jan Jönsson tas med på alle råd når det gjelder spillerkjøp. Sportssjef Hoftun og den nåværende Stabæk-treneren er i jevn dialog for tiden" ****** Trekk deg Jønsson, så slipper du kanskje Hall of Shame! Endret 27. August 2010 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Er det noen som fortsatt mener at Jan Jønsson har 100% fokus på Stabæk? "Men selv om Eggen fungerer som hovedtrener og sier Rosenborg fortsatt ønsker Bolaños, er det hovedtreneren fra nyttår Jan Jönsson som bestemmer hvilke spillere som kan signere for klubben i dette overgangsvinduet. – Ja, selvfølgelig, svarer Erik Hoftun på spørsmål fra Adresseavisen om Jan Jönsson tas med på alle råd når det gjelder spillerkjøp. Sportssjef Hoftun og den nåværende Stabæk-treneren er i jevn dialog for tiden" ****** Trekk deg Jønsson, så slipper du kanskje Hall of Shame! Mens Jørgen Lennartson helt sikkert ikke blir forhørt når vi signerer/vurderer spillere... IRONISK for de som ikke skjønte det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Mens Jørgen Lennartson helt sikkert ikke blir forhørt når vi signerer/vurderer spillere... IRONISK for de som ikke skjønte det... Hva har det med saken og gjøre? Her snakkes det vel om Jan Jönsson sin rolle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Det kunne vært moro om vi fikk mentometerknappene på hver hjemmekamp og fikk muligheten til å stemme ut treneren, eller noen andre for den saks skyld 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Hvordan kan noen som hevder å være ved sine fulle fem mene det er riktig at XX skal heve lønn i Stabæk for å scoute spillere for RBK? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blå 0 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Eller kanskje noen bare synes det er patetisk at folk skylder årets manglende resultater på JJ. Hadde han gjort noe annerledes enn tidligere pga manglende fokus (som en del av dere hevder) så tipper jeg spillergruppen hadde merket dette ganske godt og meldt i fra til spillerutvalget og så til ledelsen. Men spillerne (som jobber med JJ hver eneste dag) støtter JJ 100%. Da bør man ha respekt for det, ikke minst for spillerne og klubbens skyld! Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Alvorlig talt?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Hvordan kan noen som hevder å være ved sine fulle fem mene det er riktig at XX skal heve lønn i Stabæk for å scoute spillere for RBK? Han jobber sikkert bare 80%, ja til heltid!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Judas vil ha Bolanos. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2970552.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Er det noen som fortsatt mener at Jan Jønsson har 100% fokus på Stabæk? "Men selv om Eggen fungerer som hovedtrener og sier Rosenborg fortsatt ønsker Bolaños, er det hovedtreneren fra nyttår Jan Jönsson som bestemmer hvilke spillere som kan signere for klubben i dette overgangsvinduet. – Ja, selvfølgelig, svarer Erik Hoftun på spørsmål fra Adresseavisen om Jan Jönsson tas med på alle råd når det gjelder spillerkjøp. Sportssjef Hoftun og den nåværende Stabæk-treneren er i jevn dialog for tiden" ****** Trekk deg Jønsson, så slipper du kanskje Hall of Shame! Dette betyr vel at han planlegger 2011 sesongen til sin nye arbeidsgiver. Kanskje derfor det kom en sånn glipp av en kommentar om Helle? (Som i senere intervjuer han rettet) Nå er det bare å glede seg til 2011 og Jörgen ved roret Heldigvis spiller ikke treneren vår kampen, håper spillerne klarer ordne en bra plassering i år også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Lurer på hvor lojaliteten til XX hadde vært hvis vi også hadde prøvd oss på Bolanos... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Er det noen som fortsatt mener at Jan Jønsson har 100% fokus på Stabæk? "Men selv om Eggen fungerer som hovedtrener og sier Rosenborg fortsatt ønsker Bolaños, er det hovedtreneren fra nyttår Jan Jönsson som bestemmer hvilke spillere som kan signere for klubben i dette overgangsvinduet. – Ja, selvfølgelig, svarer Erik Hoftun på spørsmål fra Adresseavisen om Jan Jönsson tas med på alle råd når det gjelder spillerkjøp. Sportssjef Hoftun og den nåværende Stabæk-treneren er i jevn dialog for tiden" Dette er faktisk over streken. Her må noen i ledelsen gå ut å avklare JJ sine roller i Stabæk.... Ikke minst si: "JJ har ansvaret for laget mot hver kamp, all strategi rundt Stabæk har han ikke lenger innblikk i" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Hvis treneren ikke har tillit hos store deler av supporterne bør klubben, spillerne og treneren respektere det, ved å gi vedkommende sparken Klyp meg i armen. Det er mulig noe slikt har skjedd hos Lazio, men dette er et rett og slett et utrolig utsagn. Håper det er ironisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. August 2010 (endret) Del Skrevet 27. August 2010 (endret) Dette er faktisk over streken. Her må noen i ledelsen gå ut å avklare JJ sine roller i Stabæk.... Ikke minst si: "JJ har ansvaret for laget mot hver kamp, all strategi rundt Stabæk har han ikke lenger innblikk i" Blander jeg veldig nå, eller er du blant dem som har oppfordret til ikke å bruke energi på spekulere rundt Jönsson? Det er nettopp på grunn av sånt som dette at så mange er sjokkert over at han får sitte. Det går ikke på sårede følelser eller konspirasjonsteorier. Jeg tror ikke du finner særlig mange som ikke spiser med smekke eller går med kubjelle på kamp som oppriktig mener at Jönsson nå jobber aktivt for å svekke Stabæk. Men det er klart det er lettere å latterliggjøre disse, eller andre som har lett overdrevne tanker om hva supportermakt bør være, enn å forsvare hvorfor en mann som åpenbart vil havne i interessekonflikter og som ikke har behov for å bevise noe som helst skal få styre noe som faktisk betyr veldig mye for veldig mange. Endret 27. August 2010 av enda en jævla islending 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Mens Jørgen Lennartson helt sikkert ikke blir forhørt når vi signerer/vurderer spillere... IRONISK for de som ikke skjønte det... Et par ting som bør nevnes her: 1) Lennartsson trener det svenske U-21 landslaget, ikke en konkurrerende klubb. 2) Lennartsson var veldig tydelig på pressekonferansen at han fra og med da til og med nyttår ikke skulle ha noe med Stabæk å gjøre i det hele tatt. Mulig JL og Stabæk prates innimellom, men det skjules i så fall veldig godt. Ikke noe i nærheten av det vi ser treneren "vår" driver med i RBK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Blander jeg veldig nå, eller er du blant dem som har oppfordret til ikke å bruke energi på spekulere rundt Jönsson? Ja du har helt rett i at jeg er en av dem som mener at ballen burde ligge død rundt JJ. Jeg har stort sett lest alt av hva som har stått rundt JJ i media og har hatt den oppfatningen at det ikke er heldig at han sitter, men slik situasjonen er så er dette den beste løsningen. Siden jeg tror at JJ har kvaliteter som faktisk kan holde oss i tippeligaen, i stedet for å gamble på at en hjelpetrener har flaks nok... I en slik situasjon kreves det en god del ryddighet rundt roller, ansvar og hvilke informasjon en person på oppsigelse har tilgang til. En trener på oppsigelse burde ha karantenetid i forhold til informasjon rundt klubbens strategi og da spillerkjøp. Det er disse forholdene jeg lurer på? Hvis det ikke er satt restriksjoner mener jeg at det er galt. Jeg tror virkelig JJ ikke har lyst til å starte i RævBK med en stygg ripe i lakken ved å avslutte med et elendig stykke fotballfaglig arbeid. Så jeg tror faktisk JJ har nok personlige intensiver om å gjøre en best mulig jobb i resten av sin tid i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 27. August 2010 Del Skrevet 27. August 2010 Støtte fra vpn http://www.vpn.no/dagboka/dagboka_fredag_27_august Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå