Posse 21 237 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Del Skrevet 17. Oktober 2010 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Del Skrevet 17. Oktober 2010 @Slum: Stakkars, er JJ slem mot deg? Kanskje det ikke var deg han kom for å takke for kampen, kanskje det var noen av de rundt deg? Innlegget ditt virker jo å være en autopilot på å skrive dritt om JJ. Hadde han gått rett i garderoben hadde du sikkert vært forbanna over at han ikke kom bort og takket for kampen? Sagt at han ikke bryr seg om Stabæk osv? @Posse: Vi er mange som hyller Alan for det han gjorde for oss, selv om han ble god nok for Europa. Det er kanskje enklere med Tom Stenvoll som aldri ble god nok for at andre ville kjøpe han? Når supporterklubben virker litt splittet ang bannere for JJ var det kanskje ikke nødvendig å dra opp igjen forrige gang et banner skapte intern debatt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sdk 64 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Del Skrevet 17. Oktober 2010 @Slum: Stakkars, er JJ slem mot deg? Kanskje det ikke var deg han kom for å takke for kampen, kanskje det var noen av de rundt deg? Innlegget ditt virker jo å være en autopilot på å skrive dritt om JJ. Hadde han gått rett i garderoben hadde du sikkert vært forbanna over at han ikke kom bort og takket for kampen? Sagt at han ikke bryr seg om Stabæk osv? @Posse: Vi er mange som hyller Alan for det han gjorde for oss, selv om han ble god nok for Europa. Det er kanskje enklere med Tom Stenvoll som aldri ble god nok for at andre ville kjøpe han? Når supporterklubben virker litt splittet ang bannere for JJ var det kanskje ikke nødvendig å dra opp igjen forrige gang et banner skapte intern debatt? enig. Hvis ingen spillere eller trenere er større en klubben - er i hvert fall ingen av supporterne større enn SS. primadonnanykker av folk i posisjon? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Oktober 2010 Del Skrevet 17. Oktober 2010 @Posse: Vi er mange som hyller Alan for det han gjorde for oss, selv om han ble god nok for Europa. Hmmm. Er det "Ninja-alan" du sikter til? Du får hilse ham... joda, Alanzinho var en teknisk god spiller som betød mye for klubben og ga oss solid igjen da vi fikk solgt ham. Men grådig var han, det skal han ha. Banneret var ikke mer upassende enn at ALLE forsto at det var myntet på Alanzinho enda han ikke var nevnt. @Slum: Stakkars, er JJ slem mot deg? Kanskje det ikke var deg han kom for å takke for kampen, kanskje det var noen av de rundt deg? Merkelig nok er det INGEN fra Janne Jønsson Ultras som drar på sånne bortekamper, gitt. Tro, hva kan det komme av? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Jeg har ikke noe imot Alan. Han er fra andre sida av jorda og har en stor familie han vil gi et bedre liv. Men jeg hadde ikke noe problem med å male banneret den gangen likevel, det har ingenting med primadonnanykker hos meg å gjøre. At realitetene er slik at spillere og trenere flytter på seg etter pengene er ikke noe man umiddelbart kan gjøre noe med, men i mine supporterbriller forbeholder meg meg muligheten til å hedre det "trofaste" og grine på nesen av det motsatte. Det trenger ikke være sånn at alle må sette seg ned og konstatere "Ja, jo, det er jo slik for dem da, det er jo en jobb, jeg ville jo gjort det samme selv i jobbsammenheng." Det er ikke min rolle som supporter. Det er å påvirke og motivere verdsatte personer til å bli i klubben, selv om det ligger mer penger i en annen klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 det vil være tragisk for stabæk support om det en sur, stygg el. banner mot JJ i siste hjemmekamp. både fordi JJ ikke fortjener noe dritt slengt etter seg, og fordi det demokratisk sett ikke er holdbart av SS som en helhetlig supportergruppe. 10 ivrige kan ikke diktere for de 2000 medlemmene eller hvor mange vi nå er. Send en PM til Potter, du er hjertelig velkommen til å bidra 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Det vil være tragisk for stabæk support om det en sur, stygg el. banner mot JJ i siste hjemmekamp. både fordi JJ ikke fortjener noe dritt slengt etter seg, og fordi det demokratisk sett ikke er holdbart av SS som en helhetlig supportergruppe. 10 ivrige kan ikke diktere for de 2000 medlemmene eller hvor mange vi nå er. Hvorfor har han ikke fortjent noe dritt slengt etter seg? Du snakker her om en mann som 1) går til en konkurrent pga penger og 2) Nekter å trekke seg fra en uheldig dobbeltrolle pga at han da taper penger. Fordi mannen har oppnådd noen imponerende sportslige resultater betyr ikke det at vi kan stå her å tilgi hans oppførsel siden desember ifjor. PUNKT 1; HAN GÅR IKKE TIL EN KLUBB PGA PENGER. HAN GÅR FORDI HAN ER DRIIIIITTTTLEI STYRET OG ALLE HISTORIENE OM GULL OG GRØNNE SKOGER. ER DET NOEN SOM BØR HENGES UT ER DET VEL ALLE I STYRET DE SISTE ÅRENE. DET ER JO DE SOM ALDRI KLARER Å LEVERE DET SOM LOVES Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Kom igjen nå folkens, lag den Tifo'en Janne fortjener på siste kamp (enten Sandefjord eller Molde). Ikke spar på noe som helst. Solgt seg som..., Judas, sammenligninger med stolte nordmenn a la Hamsun osv. Pokker heller, ta den helt ut og skyt på ham med luftgevær eller noe slikt. Da tar han sikkert beskjeden og innser at han har gjort noe dumt. Det blir helt fantastisk. Alle som føler seg som en del av supporterklubben og klubben generelt vil støtte dere. Tenke at det er fantastisk at noen sier fra. Og melde seg inn i $$ i hopetall. Slike fantastiske gutter og jenter vil vi være på lag med. Ikke kommer dere til å angre på banneret når dere har blitt voksne heller. Vi gjør det enkelt: Alt det ekstreme hatet mot Janne, det ødelegger bare det vi vil at klubben og alle oss rundt skal stå for. Samhold, tilhørighet osv. Vi blir ikke akkurat flere av å holde på slik - og det er slettest ikke gitt at de vi slipper å få med på kamp er de vi ikke vil ha med. Til styret: Nå blir jeg sikkert utskjelt av AndersC for å ville kneble debatten, det får så være. Det er så jeg får inntrykk av at vi til tider ikke skriver samme språk. Men jeg har et håp om at styret vårt skal kunne ta tak i dette her. Oppsummere Jannes seks år i klubben. Fem gode og et dårlig. Ikke feie det dårlige året under teppet, slik klubben gjør, men ei heller feie de fem gode årene under teppet, slik enkelte her inne gjør. Spesielt du Albert, du er leder for det hele. Vis deg stillingen verdig, som du pleier. Ta ledelsen. Ikke ved å nekte andre å uttale seg, men ved å vise vei. La det bli Janne og klubbledelsen som har noe å skamme seg for fra dette året, ikke oss også. For vi skal støtte klubben/laget, ikke skape splid blant de som virkelig gjør det. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 18. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2010 (endret) Det vil være tragisk for stabæk support om det en sur, stygg el. banner mot JJ i siste hjemmekamp. både fordi JJ ikke fortjener noe dritt slengt etter seg, og fordi det demokratisk sett ikke er holdbart av SS som en helhetlig supportergruppe. 10 ivrige kan ikke diktere for de 2000 medlemmene eller hvor mange vi nå er. Hvorfor har han ikke fortjent noe dritt slengt etter seg? Du snakker her om en mann som 1) går til en konkurrent pga penger og 2) Nekter å trekke seg fra en uheldig dobbeltrolle pga at han da taper penger. Fordi mannen har oppnådd noen imponerende sportslige resultater betyr ikke det at vi kan stå her å tilgi hans oppførsel siden desember ifjor. PUNKT 1; HAN GÅR IKKE TIL EN KLUBB PGA PENGER. HAN GÅR FORDI HAN ER DRIIIIITTTTLEI STYRET OG ALLE HISTORIENE OM GULL OG GRØNNE SKOGER. ER DET NOEN SOM BØR HENGES UT ER DET VEL ALLE I STYRET DE SISTE ÅRENE. DET ER JO DE SOM ALDRI KLARER Å LEVERE DET SOM LOVES Hva har urealistiske budsjetter, manglende inntekter, høyere lønn og manglende midler til å kjøpe spillere til felles? Jo, det er penger. Når var det han begynte å forhandle med trønderpakket? Når han måtte gå ned i lønn. Hvofor sitter han her fortsatt? Fordi han taper sign-on fee på å trekke seg. Endret 18. Oktober 2010 av Blå_i_eksil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Når sluttet egentlig vi Bærums-folk å synes at penger var viktig i livet vårt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 PUNKT 1; HAN GÅR IKKE TIL EN KLUBB PGA PENGER. HAN GÅR FORDI HAN ER DRIIIIITTTTLEI STYRET OG ALLE HISTORIENE OM GULL OG GRØNNE SKOGER. ER DET NOEN SOM BØR HENGES UT ER DET VEL ALLE I STYRET DE SISTE ÅRENE. DET ER JO DE SOM ALDRI KLARER Å LEVERE DET SOM LOVES Må du skrike? Fint om du lar caps lock være en ubrukt tast på knastraturet. Ellers er argumentasjonen din delvis riktig. Det er nettopp på grunn av penger at han fremdeles "er trener" for stb. Hadde han ikke vært opptatt av penger hadde han selvsagt trukket seg på grunn av habilitets- og motivasjonsproblemer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 PUNKT 1; HAN GÅR IKKE TIL EN KLUBB PGA PENGER. HAN GÅR FORDI HAN ER DRIIIIITTTTLEI STYRET OG ALLE HISTORIENE OM GULL OG GRØNNE SKOGER. ER DET NOEN SOM BØR HENGES UT ER DET VEL ALLE I STYRET DE SISTE ÅRENE. DET ER JO DE SOM ALDRI KLARER Å LEVERE DET SOM LOVES Må du skrike? Fint om du lar caps lock være en ubrukt tast på knastraturet. Ellers er argumentasjonen din delvis riktig. Det er nettopp på grunn av penger at han fremdeles "er trener" for stb. Hadde han ikke vært opptatt av penger hadde han selvsagt trukket seg på grunn av habilitets- og motivasjonsproblemer. Og - Han går ikke til "en klubb", han går til RævBK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Kom igjen nå folkens, lag den Tifo'en Janne fortjener på siste kamp (enten Sandefjord eller Molde). Ikke spar på noe som helst. Solgt seg som..., Judas, sammenligninger med stolte nordmenn a la Hamsun osv. Pokker heller, ta den helt ut og skyt på ham med luftgevær eller noe slikt. Da tar han sikkert beskjeden og innser at han har gjort noe dumt. Det blir helt fantastisk. Alle som føler seg som en del av supporterklubben og klubben generelt vil støtte dere. Tenke at det er fantastisk at noen sier fra. Og melde seg inn i $$ i hopetall. Slike fantastiske gutter og jenter vil vi være på lag med. Ikke kommer dere til å angre på banneret når dere har blitt voksne heller. Vi gjør det enkelt: Alt det ekstreme hatet mot Janne, det ødelegger bare det vi vil at klubben og alle oss rundt skal stå for. Samhold, tilhørighet osv. Vi blir ikke akkurat flere av å holde på slik - og det er slettest ikke gitt at de vi slipper å få med på kamp er de vi ikke vil ha med. Til styret: Nå blir jeg sikkert utskjelt av AndersC for å ville kneble debatten, det får så være. Det er så jeg får inntrykk av at vi til tider ikke skriver samme språk. Men jeg har et håp om at styret vårt skal kunne ta tak i dette her. Oppsummere Jannes seks år i klubben. Fem gode og et dårlig. Ikke feie det dårlige året under teppet, slik klubben gjør, men ei heller feie de fem gode årene under teppet, slik enkelte her inne gjør. Spesielt du Albert, du er leder for det hele. Vis deg stillingen verdig, som du pleier. Ta ledelsen. Ikke ved å nekte andre å uttale seg, men ved å vise vei. La det bli Janne og klubbledelsen som har noe å skamme seg for fra dette året, ikke oss også. For vi skal støtte klubben/laget, ikke skape splid blant de som virkelig gjør det. Hvordan klarer du å avslutte et innlegg med så mange ballespark på meningsmotstandere med en slik setning uten å merke at du møter geirti i døra? jjj har jaggu ikke fått mye tyn fra tribunen, gitt. "Det ekstreme hatet" er det få som har fått utløp for, kanskje med unntak av en håndfull innlegg på forumet. Vi snakker ikke om "ekstremt hat", vi har en ekstrem skuffelse, som etterhvert har gitt seg utslag i distanse og deretter avsky. Slik denne farsen har utvikla seg i år har nok jjj klart kunstykket å få mange egne fans til å hate seg. Det er bare å gratulere - mer selvvalgt kan det ikke gjøres. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marco 98 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 PUNKT 1; HAN GÅR IKKE TIL EN KLUBB PGA PENGER. HAN GÅR FORDI HAN ER DRIIIIITTTTLEI STYRET OG ALLE HISTORIENE OM GULL OG GRØNNE SKOGER. ER DET NOEN SOM BØR HENGES UT ER DET VEL ALLE I STYRET DE SISTE ÅRENE. DET ER JO DE SOM ALDRI KLARER Å LEVERE DET SOM LOVES Må du skrike? Fint om du lar caps lock være en ubrukt tast på knastraturet. Ellers er argumentasjonen din delvis riktig. Det er nettopp på grunn av penger at han fremdeles "er trener" for stb. Hadde han ikke vært opptatt av penger hadde han selvsagt trukket seg på grunn av habilitets- og motivasjonsproblemer. Er ikke så god på data så klarte ikke få av CAPS LOCK'EN... Er litt redd for dette oppslaget i løpet av høsten; "JL trekker seg. Føler seg ført bak lyset av Stabækledelsen" Håper virkelig jeg ikke opplever det. Tror JL er en fantastisk signering! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Til styret: Spesielt du Albert, du er leder for det hele. Vis deg stillingen verdig,... Jeg har forsåvidt akkurat sagt hva jeg mener i en annen tråd. Skal vi få en verdig avslutning er det bare en ting å gjøre - holde tyst. Nå har jeg akkurat vært i utlandet, landet flere timer etter kampslutt i går, og er i grunn glad jeg slapp den lidelsen. Men jeg er derfor heller ikke oppdatert på hva klubbledelsen tenker i forhold til markering. JJ 2005 - 2009 var en helt JJ 2010 var en sviker. Debatten går ikke på at man er uenig om dette, men hva som skal vektlegges. Det er to ting her som er vesentlig å få med seg, det ene er at vi husker bedre hva som skjedde i går enn hva som skjedde i fjor. Men en annen ting er enda viktigere: Supporterkultur (den som får sitt ytterste uttrykk i ultraskultur) klarer ikke å se bort fra svik. Man skal støtte klubben "alltid, uansett" og forventer at spillere, trenere og ledere gjør det samme. Det er selvsagt helt urealistisk i den moderne fotballen, men sånn er vi nå en gang skrudd sammen. Det er ikke nødvendigvis et svik å forlate klubben. Det er ikke engang nødvendigvis et svik å gå til en konkurrerende klubb. Det er Espen Hoff et bevis for - han er fortsatt en helt for de fleste i SS. Så hva som avgjør når et klubbskifte er greit og når det er et svik er måten det skjer på. Det finnes en rekke gode eksempler på slike svik. Felles for (nesten) alle er at det var folk som utgangspunktet var store helter. Ta en titt i Hall of Shame. Så jeg vet ikke hva jeg kan gjøre for å følge Geirtis oppfordring om å vise meg stillingen verdig. Trekke meg før Sandefjordkampen? I min bok er det bare en mulighet - forbigå JJ i största muliga tysnad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Jeg skjønner at jeg blir tolket i verste mening av de som er uenige med meg (vi er sannsynligvis ikke enige om hva vi er uenige om engang). Jeg vil bare oppklare tre ting: 1. Hasmun var nazist da vi var okkupert av nazister. 2. Nei, jeg verken ber om eller ønsker at noen i styret skal trekke seg. 3. Jeg er også misfornøyd med hvordan Janne styrer skuta nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Jeg skjønner at jeg blir tolket i verste mening av de som er uenige med meg (vi er sannsynligvis ikke enige om hva vi er uenige om engang). Jeg vil bare oppklare tre ting: 1. Hasmun var nazist da vi var okkupert av nazister. 2. Nei, jeg verken ber om eller ønsker at noen i styret skal trekke seg. 3. Jeg er også misfornøyd med hvordan Janne styrer skuta nå. Det var ikke Hamsuns politiske standpunkt som var problemet. Det var massevis av nazister/facister i Norge før krigen. Problemet var at han omfavnet tyskerne og okkupasjonen. Sviket er greia, ikke politikken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Jeg skjønner at jeg blir tolket i verste mening av de som er uenige med meg (vi er sannsynligvis ikke enige om hva vi er uenige om engang). Jeg vil bare oppklare tre ting: 1. Hasmun var nazist da vi var okkupert av nazister. 1. xxx hadde inngått avtale med rbk om å trene dem da vi spilte mot nettopp rbk. Begge kampene i år. Det var riktignok først etter den siste kampen mot rbk at han begynte å gå med rbk-pin og bekrefte sin jevnlige omgang med Hoftun. 2. Hamsun hadde også bart. Selv om Janne Jønsson Ultras protesterte vilt og hemningsløst viste det seg at ss.no hadde rett i sine artikler om xxx og rbk hele veien. Med Stbs svake økonomi nå spørs det om ikke opptil flere av våre spillere forsvinner samme vei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Selv om Janne Jønsson Ultras protesterte vilt og hemningsløst viste det seg at ss.no hadde rett i sine artikler om xxx og rbk hele veien.Med Stbs svake økonomi nå spørs det om ikke opptil flere av våre spillere forsvinner samme vei. Tvilsomt, RBK svømmer ikke akkurat i penger de heller. Jeg har en mistanke om at Jönsson kommer til å få oppdage hvordan Steinar Nilsen hadde det i Brann. Han er sikkert blitt lovet gull og grønne skoger, men kommer til en bule hvor det stinker fyll og gammel moro. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 JJ 2005 - 2009 var en helt JJ 2010 var en sviker. .....en annen ting er enda viktigere: Supporterkultur (den som får sitt ytterste uttrykk i ultraskultur) klarer ikke å se bort fra svik. Man skal støtte klubben "alltid, uansett" og forventer at spillere, trenere og ledere gjør det samme. Det er selvsagt helt urealistisk i den moderne fotballen, men sånn er vi nå en gang skrudd sammen. Som vanlig, Albert, klokt sagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Tvilsomt, RBK svømmer ikke akkurat i penger de heller. Jeg har en mistanke om at Jönsson kommer til å få oppdage hvordan Steinar Nilsen hadde det i Brann. Han er sikkert blitt lovet gull og grønne skoger, men kommer til en bule hvor det stinker fyll og gammel moro. Spørsmålet er om ikke Jørgen Lennartsson får det på samme måte. Han er nok ikke lovet gull og grønne skoger, men i hvert fall bronse og skog.. La oss håpe vi ikke starter neste sesong med avisoppslag om hvor lurt Lennart føler seg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Magne Hoseth om Uwe Rösler: Det er tre viktige faktorer Uwe har tatt med inn i laget: Defensiv struktur, herlig aggressivitet og ekstrem vinnervilje. Dette er det ikke mye av i STB, den er jævlig grei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Det finnes bare en måte å lage en skikkelig markering på siste hjemmekamp. Nemlig å ære den som æres bør. Med stor takk, flere minutters stående applaus, trampeklapp, fanfarer, synging og jubling markerer vi avslutningen på Stabækkarrieren til en av de store blaa helter gjennom alle tider: Tom Stenvoll. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Det aller verste som kan skje er hvis klubben, med Ingo i spissen prøver å dra i gang en felles avskjed for Tom og Jönsson. Dersom SS har noe vi skal ha sagt, håper jeg det legges inn et inspill hvor dette frarådes. For Toms skyld. Han fortjener bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Tom hylles i pausen og Jönsson etter kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Tom hylles i pausen og Jönsson etter kampen Tom hylles klokken 19:50 og JJ klokken 19:55 i følge stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Tom hylles i pausen og Jönsson etter kampen Tom hylles klokken 19:50 og JJ klokken 19:55 i følge stabak.no My mistake. Sikker på at jeg leste i pausen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Tom hylles i pausen og Jönsson etter kampen Tom hylles klokken 19:50 og JJ klokken 19:55 i følge stabak.no Jeg drar 19.54. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3008027.ece OT, men likevel relevant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Del Skrevet 18. Oktober 2010 Tom hylles i pausen og Jönsson etter kampen Tom hylles klokken 19:50 og JJ klokken 19:55 i følge stabak.no Jeg drar 19.54. 19.54 er jeg på Graa og hedrer Tom Stenvoll (en ekte blaa helt) OG 3 poeng mot SF!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå