smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 så kan ikke hate jjj i år, men neste år? Hva gjør sviktet verre neste år og ikke nå? Poenget er at jeg ikke snakker om svik. JJ har tatt konsekvensene av manglende satsning i Stabæk og gått til RBK. For JJ er RBK bare en klubb som gir han bedre rammebetingelser til å få ut sitt potensiale... (gjenstår riktignok å se hvordan det går). Så lenge han er i vår klubb, ser jeg ingen grunn til å "hate" mannen eller kalle han sviker. Neste år er han en del av RBK, så da er det vel greit å "hate" litt... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Meget bra innlegg fra @ringo igjen. Som Haze skriver om om talentutvikling burde det ha vært en fordel for stb som har hatt stor suksess i junioravd. de siste årene. Med 2-3 skadefrie forsvarsspillere i a-stallen er det jo litt underlig at vi ser at vår unge talenter ender opp hos konkurrenter som viking og hønefoss. Om dette er xxx sin skyld eller andre i systemet er vanskelig å si, men ingen kan vel ut fra laguttak/bytter si at xxx er en trener som satser på unge talenter, gir dem muligheter og tillit. Stb skal uansett ikke fostre talenter til konkurrenter, så jeg håper virkelig at JLs inntreden vil medføre en helt annen kultur ift å ta vare på og bygge lag av våre egne unge spillere. Det ble nevnt i tråden her at Eggen som xxx kjører sitt system uansett og med suksess. rbk har ressurser til nettopp dette, men det er en sentral del av Eggens filosofi å utnytte spillernes spisskompetanse. Det har xxx vært mildt sagt elendig på i år. Når Hulsker kom på banen i det 88. minutt slutta vi å spille høye baller inn i feltet - høye baller som ble pumpa på Nannskog(!) i hele første halvdel av fjorårssesongen. Har vi klart å utnytte farta til Skjelvik eller overgangshissigheten til Hoff? Diogo benkes hver gang han har levert en god kamp. JIH er kanskje Norges beste offensive stopper, men må ha en plasseringssterk stoppertype ved sin side. Har han hatt det i år? Nei. Jeg tror til og med et grep som å sette HH ned på stopperplass når det var som tynnest i forsvarsrekka hadde vært en bedre løsning - særlig da KFO utraderte tryggheten bak. Poenget mitt ift talentsatsing er altså at i stedet for (med vår kritiske økonomi) å gi juniorer tillit har man henta middelmådigheter utenfra. (Jeg har likevel fremdeles tro på Helle, men han trenger tid på å spilles inn - som de fleste andre nye spillere trenger.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Du tar ikke bort de nye realitetene ved å kalle det nazisme... Latterlig! Du er selvfølgelig like klar som meg over at det er finanskrisen i kombinasjon med ny arena som som er spesielt ille for vår del. Tull å slenge rundt med sammenligninger som ikke er relevante. Siden du tydeligvis ikke var i nærheten av å forstå hva jeg mente, poster jeg denne. Det er ikke mer enn en måned siden den var oppe i akkurat denne tråden. Håper du nå innser at jeg ikke "kaller det nazisme", men at jeg påpeker latterligheten ved å trekke fram finanskrisen som noe som skal ha rammet oss verre enn andre, og at det å trekke fram finanskrisen i denne sammenhengen er like latterlig som å trekke fram nazisme i de fleste andre diskusjoner. Det jeg sier er at når du må gå til det skrittet med å bruke finanskrisen som alibi, da har du tapt diskusjonen. Jeg er selv bedriftsleder i en kjede, og når jeg hører kolleger fra andre enheter skylde på finanskrisen for sviktende resultater, må jeg bare flire. Man gjør det beste ut av den virkeligheten man er i, og forsøker ikke å rasjonalisere bort en virkelighet som rammer alle i like stor grad. Den nye økonomiske hverdagen har gjort at klubber må satse mer på sine yngre talenter, og det er få om noen som er bedre på juniorsatsing i Norge enn Stabæk. Så om ikke annet, bør "finanskrisen" ha slått ut til vår fordel. Forstår aldeles utmerket hva du mener. Og når du trekker frem din egen jobberfaring, har du tapt diskusjonen... barnslig. Poenget er at du tar feil: At du ikke forstår at finanskrisen i KOMBINASJON med den nye arenaen slo verre ut for oss enn andre, er ditt problem. Uansett: Realitetene er at økonomien i klubben er dårlig, og dette gjenspeiles i manglende satsing og spillerkjøp, OG påvirker motivasjonen til en trener for å fortsette i klubben. Om det er finanskrisen eller noe annet som er årsaken er egentlig ikke så viktig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg merker at jo mer folk på forumet forsøker å forsvare sviket til JJ, jo mer lyst har jeg til å vise min misnøye til ham etter matchene mot Sandefjord og Molde. Hadde Stabæk latt være gjennomføre dette tulleopplegget med å hylle JJ etter kampen mot Sandefjord er føler jeg meg trygg på at det ikke ville komme noen mishagsyttringer mot ham. Nå som Stabæk har bestemt å gi Janne oppmerksomhet, går jeg ut i fra at det vil være noen (eller mange?) som kommer til å gi sin hyllest fra tribunen. Jo større denne hyllesten blir, jo større blir JJ-kritikernes motreaksjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 At du ikke forstår at finanskrisen i KOMBINASJON med den nye arenaen slo verre ut for oss enn andre, er ditt problem. Hepp, Jeg tror TA hadde blitt et problem uansett, finanskrise eller ikke... Den er overdimensjonert og feilplassert, men, men det er lett å være etterpåklok. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg har begynt å gi totalt faen i JJ - rett og slett blitt veldig lei mannen. Så allerede før sesongen at vi nok trengte en utskiftning på trenersiden og ble ikke altfor deppa da jeg skjønte at det kom til å skje. Men når det viste seg at det ble RBK ble jeg seff utrolig oppgitt - det kunne da Janne holdt seg for god for. Jeg vil også tro at denne dobbeltrollen har påvirket spillergruppa og resultatene, men jeg vil også gi en støtte til Smurfeblaa og andre som prøver å forsvare JJ her på forumet. Denne overdrevne hatske og unyanserte holdningen til JJ har gått litt langt synes nå jeg. Tenker man rasjonelt på det så skjønner man jo JJ, Stabæk har jo ikke gitt han muligheten til å satse slik han har ønsket eller slik stabæk har lovet. Også kan man diskutere evig om det skyldes finanskrisen, inkompotente ledere, TA eller alt mulig annet. Men det er uansett fakta - stabæk sliter økonomisk og kan ikke gi konkurransedyktige rammebetingelser. Så er det kjipt for oss at han velger RBK og måten alt har skjedd på, all hemmelighetsholdingen og ryktene i forkant og at han ikke har trukket seg. Men å hate mannen såå intenst og å skylde alt på JJ blir litt vel unyansert, så kan man jo si at en supporter ikke trenger å være så nyansert. Jeg bare mener at det har gått litt ut av proporsjoner, og jeg skjønner meningene til de som forsvare JJ. Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal reagere og oppføre meg under avskjeden med JJ på søndag. Jeg har rett og slett ikke bestemt meg helt, men det jeg er helt sikker på er at jeg ikke kommer til å hylle mannen og jeg kommer heller ikke til å disse han. Mest sannsynlig oppfører jeg meg helt likegyldig og er stille som en mus, men det kan hende jeg koster på meg en slapp liten applaus. Han har tross alt gitt klubben den største suksessen gjennom historien og skapt kanskje tidenes lag i norsk fotball. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Uansett: Realitetene er at økonomien i klubben er dårlig, og dette gjenspeiles i manglende satsing og spillerkjøp, OG påvirker motivasjonen til en trener for å fortsette i klubben. Om det er finanskrisen eller noe annet som er årsaken er egentlig ikke så viktig. Netopp, som du sier selv er ikke motivasjonen der. Greit nok, da bør han innrømme selv noe som er så åpenbart for alle andre, inkludert deg selv. Han bør altså trekke seg og begynne å planlegge fremtiden i Trondheim - uten å heve en lønn på over tre mill i året og nesten sende oss ned i Adecco samtidig. Hadde han gjort det hadde mye av stormen i år vært unngått. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Du tar ikke bort de nye realitetene ved å kalle det nazisme... Latterlig! Du er selvfølgelig like klar som meg over at det er finanskrisen i kombinasjon med ny arena som som er spesielt ille for vår del. Tull å slenge rundt med sammenligninger som ikke er relevante. Siden du tydeligvis ikke var i nærheten av å forstå hva jeg mente, poster jeg denne. Det er ikke mer enn en måned siden den var oppe i akkurat denne tråden. Håper du nå innser at jeg ikke "kaller det nazisme", men at jeg påpeker latterligheten ved å trekke fram finanskrisen som noe som skal ha rammet oss verre enn andre, og at det å trekke fram finanskrisen i denne sammenhengen er like latterlig som å trekke fram nazisme i de fleste andre diskusjoner. Det jeg sier er at når du må gå til det skrittet med å bruke finanskrisen som alibi, da har du tapt diskusjonen. Jeg er selv bedriftsleder i en kjede, og når jeg hører kolleger fra andre enheter skylde på finanskrisen for sviktende resultater, må jeg bare flire. Man gjør det beste ut av den virkeligheten man er i, og forsøker ikke å rasjonalisere bort en virkelighet som rammer alle i like stor grad. Den nye økonomiske hverdagen har gjort at klubber må satse mer på sine yngre talenter, og det er få om noen som er bedre på juniorsatsing i Norge enn Stabæk. Så om ikke annet, bør "finanskrisen" ha slått ut til vår fordel. Forstår aldeles utmerket hva du mener. Og når du trekker frem din egen jobberfaring, har du tapt diskusjonen... barnslig. Poenget er at du tar feil: At du ikke forstår at finanskrisen i KOMBINASJON med den nye arenaen slo verre ut for oss enn andre, er ditt problem. Uansett: Realitetene er at økonomien i klubben er dårlig, og dette gjenspeiles i manglende satsing og spillerkjøp, OG påvirker motivasjonen til en trener for å fortsette i klubben. Om det er finanskrisen eller noe annet som er årsaken er egentlig ikke så viktig. Dette blir for dumt. Skal ikke kommentere alt du sier, for det er way off. Finanskrisen som gjør at vi må satse på en meget god juniorstall kombinert med en arena vi disponerte kostnadsfritt i hele fjor, og som vi har en ekstremt rimelig leieavtale på, og som samtidig gjorde at vi hadde nesten det dobbelte i billettinntekter i fjor i forhold til hva vi hadde på Nadderud i 08? Og dette skal ha slått verre ut for oss enn for andre? At Jönsson ser på dette som manglende satsing får stå for hans regning; det at han ikke ser på dette som store fordeler likeså. Argumentene dine, derimot, får stå for din regning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Hepp, Trenerene i norske fotballklubber holder et jevnt over lavt nivå. Veien fra aktiv spiller til hovedtrener i eliteserien er altfor kort. Jeg hevder at hovedårsaken til at norske klubber gjør det så dårlig internasjonalt for tiden skyldes kvaliteten på trenerene og utdanninga til NFF. Da Norsk fotball hadde sin "storhetstid" på slutten av 90 tallet ekspoterte vi både trenere som Brogeland, Hareide og Sollied i tillegg til bøtter og lass av spillere. TL er en av de ligaene hvor vi har lengst oppkjøringsperiode. Det er ingen andre steder, bortsett fra i Sverige, hvor vi øver mer før hver sesong. Det burde i det minste gi seg utslag i uovertruffen kvalitet i organisering offensivt og defensivt. Men dengang ei. Så til Jönsson - selvsagt er det at vi snitter 0,5 poeng mindre per kamp etter at Jönsson ble klar for RBK i januar en ekstrem spissformulering. Men det er uansett en interessant observasjon. De bakenforliggende årsakene er selvfølgelig flere og komplekse. Men som jeg har skrevet tidligere så kan man analysere de tekniske forutsetningene for reslutater i det vide og det brede uten å komme frem til et entydig svar. Finanskrise - Nja som bankmann er det min påstand at vi i Norge har sluppet veldig billig unna den internasjonale finanskrisen. I bestefall kan det som har skjedd her hjemme beskrives som noen krusninger i overflaten. Den virkelige krisen ligger noen år frem i tid. Men ordet finanskrise har i norsk fotball et synonym - syndebukk. Det er veldig hendig for ledere i diverse fotballklubber rundt om å ha noe å skylde på når inntektene ikke lenger er tilstrekkelig til å dekke administrasjonskostnadene man pådro seg i kjølvannet av Fotballmilliarden. Med kanskje det mest groteske symbolet i form av et overdimensjonert TA kneisende der ute på Fornebulandet. Noen peker på alle skadene som en årsak til årets sportslige nedtur, hvorfor presterer vi da vår beste forball resultatmessig i den perioden da vi hadde flest skader? Noen snakker om kvaliteten på spillerstallen jfr. tildliger sesonger. Men vi konkurrerer da vitterlig ikke med fjorårest versjon av oss selv? Skal man sammenligne spillerstallen må man sammenligne med spillerstallen til de lagene vi konkurrer med. Det er min mening, basert på den analysen vi gjorde før sesongen, at vår spillerstall er bedre enn den til 9 av de 10 lagene vi har forran oss på tabellen. Men den objektive styrken på et fotballag er uansett vrient å fastslå og det er ikke sikkert at den er særlig relevant da det til syvende og sist er det mentale som avgjør. Jeg står fast på at hovedårsaken til at vi har underprestert i år skyldes at hovedtreneren ikke har hatt rett fokus. Det vises i lagkomponeringen, de taktiske disposisjonene, tenningsnivået til spillerne og innstillingen underveis i kampene. Eller det litt uinspirerte og fantasiløse inntrykke mannen selv gir i intervjuer. Så kan man jo mene litt forskjellig om hvem sin skyld det er at han har fått lov til å fortsette som hovedtrener etter at han takket ja til en konkurrent. Selv om han kanskje ikke har spillt med helt åpne kort innad, så har man jo lenge forstått hvilken vei det bar. Jeg har ihvertfall fått mer enn nok av Jönsson. Det er også noe som heter at det er i motgang man får se hva folk er laget av - noe Jönsson ganske klart har vist oss i år. @ringo Kan være enig i en del her, men du kan ikke bare se på spillerstallen isolert sett når du sammenligner med andre klubber. Du må også ta hensyn til stadig nye skader, og hvordan JJ har vært nødt til å omrokkere i 1. elleveren fra kamp til kamp, med den manglende kontinuitet dette medfører. At vi fortsatt spiller dårlig nå, med færre skader har vel like my sammenheng med en lite motiverende tabellplassering, som det har med JJ å gjøre (han var jo i følge mange "klar for" RBK fra nyttår). Og ikke glem at vi fortsatt har målgarantisten Nannskog ute med skade. Den andelen skyld JJ måtte ha gir da uansett ingen grunn til å hate mannen? Hvis spillergruppen/ledelsen er missfornøyd med jobben han gjør, er det vel bare å oppfordre han til å trekke seg... Har det skjedd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Kan vi ikke heller bare glemme JJ og glede oss til neste år! Jeg gleder meg veeldig til en ny start med ny trener, men orker ikke bruke energi på å hate jj og disse han mest mulig. Vi kan jo glede oss over at søndag er siste gang vi ser han på telenor arena! Flott artikkel på forsiden som fokuserer på det viktigste. Jeg er like lei av alt jj-hat som jeg er av jj selv! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Du tar ikke bort de nye realitetene ved å kalle det nazisme... Latterlig! Du er selvfølgelig like klar som meg over at det er finanskrisen i kombinasjon med ny arena som som er spesielt ille for vår del. Tull å slenge rundt med sammenligninger som ikke er relevante. Siden du tydeligvis ikke var i nærheten av å forstå hva jeg mente, poster jeg denne. Det er ikke mer enn en måned siden den var oppe i akkurat denne tråden. Håper du nå innser at jeg ikke "kaller det nazisme", men at jeg påpeker latterligheten ved å trekke fram finanskrisen som noe som skal ha rammet oss verre enn andre, og at det å trekke fram finanskrisen i denne sammenhengen er like latterlig som å trekke fram nazisme i de fleste andre diskusjoner. Det jeg sier er at når du må gå til det skrittet med å bruke finanskrisen som alibi, da har du tapt diskusjonen. Jeg er selv bedriftsleder i en kjede, og når jeg hører kolleger fra andre enheter skylde på finanskrisen for sviktende resultater, må jeg bare flire. Man gjør det beste ut av den virkeligheten man er i, og forsøker ikke å rasjonalisere bort en virkelighet som rammer alle i like stor grad. Den nye økonomiske hverdagen har gjort at klubber må satse mer på sine yngre talenter, og det er få om noen som er bedre på juniorsatsing i Norge enn Stabæk. Så om ikke annet, bør "finanskrisen" ha slått ut til vår fordel. Forstår aldeles utmerket hva du mener. Og når du trekker frem din egen jobberfaring, har du tapt diskusjonen... barnslig. Poenget er at du tar feil: At du ikke forstår at finanskrisen i KOMBINASJON med den nye arenaen slo verre ut for oss enn andre, er ditt problem. Uansett: Realitetene er at økonomien i klubben er dårlig, og dette gjenspeiles i manglende satsing og spillerkjøp, OG påvirker motivasjonen til en trener for å fortsette i klubben. Om det er finanskrisen eller noe annet som er årsaken er egentlig ikke så viktig. Dette blir for dumt. Skal ikke kommentere alt du sier, for det er way off. Finanskrisen som gjør at vi må satse på en meget god juniorstall kombinert med en arena vi disponerte kostnadsfritt i hele fjor, og som vi har en ekstremt rimelig leieavtale på, og som samtidig gjorde at vi hadde nesten det dobbelte i billettinntekter i fjor i forhold til hva vi hadde på Nadderud i 08? Og dette skal ha slått verre ut for oss enn for andre? At Jönsson ser på dette som manglende satsing får stå for hans regning; det at han ikke ser på dette som store fordeler likeså. Argumentene dine, derimot, får stå for din regning... Du har tydeligvis tungt for det... Uavhengig av finanskrisen: Hva med å gjøre en liten reality-sjekk? Økonomien i klubbe ER dårlig, og vi har ikke klart å fylle på med spillere med like god spisskometansene som de vi hadde i 2008. Ja vi har mange unge lovende spillere, men det blir naivt å tro at disse kan prestere like godt som spillere med rutine og høyt minstenivå. At du klarer å få alt som er negativt til å bli positivt i din iver etter å sverte JJ, får stå for din regning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 26. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2010 (endret) Du tar ikke bort de nye realitetene ved å kalle det nazisme... Latterlig! Du er selvfølgelig like klar som meg over at det er finanskrisen i kombinasjon med ny arena som som er spesielt ille for vår del. Tull å slenge rundt med sammenligninger som ikke er relevante. Siden du tydeligvis ikke var i nærheten av å forstå hva jeg mente, poster jeg denne. Det er ikke mer enn en måned siden den var oppe i akkurat denne tråden. Håper du nå innser at jeg ikke "kaller det nazisme", men at jeg påpeker latterligheten ved å trekke fram finanskrisen som noe som skal ha rammet oss verre enn andre, og at det å trekke fram finanskrisen i denne sammenhengen er like latterlig som å trekke fram nazisme i de fleste andre diskusjoner. Det jeg sier er at når du må gå til det skrittet med å bruke finanskrisen som alibi, da har du tapt diskusjonen. Jeg er selv bedriftsleder i en kjede, og når jeg hører kolleger fra andre enheter skylde på finanskrisen for sviktende resultater, må jeg bare flire. Man gjør det beste ut av den virkeligheten man er i, og forsøker ikke å rasjonalisere bort en virkelighet som rammer alle i like stor grad. Den nye økonomiske hverdagen har gjort at klubber må satse mer på sine yngre talenter, og det er få om noen som er bedre på juniorsatsing i Norge enn Stabæk. Så om ikke annet, bør "finanskrisen" ha slått ut til vår fordel. Forstår aldeles utmerket hva du mener. Og når du trekker frem din egen jobberfaring, har du tapt diskusjonen... barnslig. Poenget er at du tar feil: At du ikke forstår at finanskrisen i KOMBINASJON med den nye arenaen slo verre ut for oss enn andre, er ditt problem. Uansett: Realitetene er at økonomien i klubben er dårlig, og dette gjenspeiles i manglende satsing og spillerkjøp, OG påvirker motivasjonen til en trener for å fortsette i klubben. Om det er finanskrisen eller noe annet som er årsaken er egentlig ikke så viktig. Dette blir for dumt. Skal ikke kommentere alt du sier, for det er way off. Finanskrisen som gjør at vi må satse på en meget god juniorstall kombinert med en arena vi disponerte kostnadsfritt i hele fjor, og som vi har en ekstremt rimelig leieavtale på, og som samtidig gjorde at vi hadde nesten det dobbelte i billettinntekter i fjor i forhold til hva vi hadde på Nadderud i 08? Og dette skal ha slått verre ut for oss enn for andre? At Jönsson ser på dette som manglende satsing får stå for hans regning; det at han ikke ser på dette som store fordeler likeså. Argumentene dine, derimot, får stå for din regning... Du har tydeligvis tungt for det... Uavhengig av finanskrisen: Hva med å gjøre en liten reality-sjekk? Økonomien i klubbe ER dårlig, og vi har ikke klart å fylle på med spillere med like god spisskometansene som de vi hadde i 2008. Ja vi har mange unge lovende spillere, men det blir naivt å tro at disse kan prestere like godt som spillere med rutine og høyt minstenivå. At du klarer å få alt som er negativt til å bli positivt i din iver etter å sverte JJ, får stå for din regning. Klart jeg har tungt for det. Jeg trodde klubben hadde knall økonomi, helt til du akkurat skrev at den er dårlig. At vi har en svekket stall sammenliknet med 2008 er vel neppe helt relevant. Alle lag i Norge har det. Det er et solid tegn på en dårlig tippeliga at et av bunnlagene fra Adecco skal spille cupfinale. Poenget mitt er ikke å framstille negative ting som positive, snarere å påpeke at disse tingene du nevner ikke skal være en unnskyldning for oss sammenliknet med andre klubber. Ikke sammenliknet med snøen som falt i fjor, eller i forfjor, for den saks skyld. Hvis jeg kommer hjem klissvåt etter å ha vært ute når værmeldingen viste fare for regn, så er det ikke regnets skyld at jeg ble våt, men snarere det faktum at jeg var dum nok til ikke å ta med paraply. Det blir da for dumt å skylde på regnet, framfor selv å ta ansvar for min egen sløvhet. Det er ikke bare meg det regner for, men kanskje andre har vært mer fornuftige enn meg, og klart å holde seg tørre. Kanskje ikke verdens beste analogi, men jeg håper du skjønner poenget mitt. Hvis ikke skriver jeg det i klartekst: Ikke skyld på finanskrisen for dårlig økonomi og påfølgende dårlige resultater. Angående min angivelige iver etter å sverte Jönsson, utfordrer jeg deg til å komme med eksempler på at jeg gjør akkurat det. Les gjerne gjennom denne tråden. Og forsøk gjerne å holde deg til sak, framfor å komme med påstander om at jeg "tydeligvis har tungt for det". Endret 26. Oktober 2010 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ZUMO 11 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 'HATER HATER HATER RBK' blir min eneste respons til judas sin avskjed! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Uansett: Realitetene er at økonomien i klubben er dårlig, og dette gjenspeiles i manglende satsing og spillerkjøp, OG påvirker motivasjonen til en trener for å fortsette i klubben. Om det er finanskrisen eller noe annet som er årsaken er egentlig ikke så viktig. Netopp, som du sier selv er ikke motivasjonen der. Greit nok, da bør han innrømme selv noe som er så åpenbart for alle andre, inkludert deg selv. Han bør altså trekke seg og begynne å planlegge fremtiden i Trondheim - uten å heve en lønn på over tre mill i året og nesten sende oss ned i Adecco samtidig. Hadde han gjort det hadde mye av stormen i år vært unngått. Diskusjonen her dreier seg ikke så mye om det hadde vært riktig å trekke seg eller ikke, men mer om hva som er grunnlaget for å hate mannen så intenst. Jeg skrev selv tidligere at det formelt sett hadde vært riktig av JJ å trekke seg, men så lenge ledelse og spillergruppe ønsker å beholde JJ ut sesongen, er det vel ikke så uforståelig at han velger å bli... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Klart jeg har tungt for det. Jeg trodde klubben hadde knall økonomi, helt til du akkurat skrev at den er dårlig. At vi har en svekket stall sammenliknet med 2008 er vel neppe helt relevant. Alle lag i Norge har det. Det er et solid tegn på en dårlig tippeliga at et av bunnlagene fra Adecco skal spille cupfinale. Poenget mitt er ikke å framstille negative ting som positive, snarere å påpeke at disse tingene du nevner ikke skal være en unnskyldning for oss sammenliknet med andre klubber. Ikke sammenliknet med snøen som falt i fjor, eller i forfjor, for den saks skyld. Hvis jeg kommer hjem klissvåt etter å ha vært ute når værmeldingen viste fare for regn, så er det ikke regnets skyld at jeg ble våt, men snarere det faktum at jeg var dum nok til ikke å ta med paraply. Det blir da for dumt å skylde på regnet, framfor selv å ta ansvar for min egen sløvhet. Det er ikke bare meg det regner for, men kanskje andre har vært mer fornuftige enn meg, og klart å holde seg tørre. Kanskje ikke verdens beste analogi, men jeg håper du skjønner poenget mitt. Hvis ikke skriver jeg det i klartekst: Ikke skyld på finanskrisen for dårlig økonomi og påfølgende dårlige resultater. Angående min angivelige iver etter å sverte Jönsson, utfordrer jeg deg til å komme med eksempler på at jeg gjør akkurat det. Les gjerne gjennom denne tråden. Og forsøk gjerne å holde deg til sak, framfor å komme med påstander om at jeg "tydeligvis har tungt for det". Neida, du har sikkert ikke tungt for det, og du har sikkert ikke svertet JJ. Beklager, skal holde meg til saken: I klartekst: JJ går til RBK fordi han får bedre rammebetingelser og muligheter til å ta ut sitt potensiale der enn det Stabæk kan tilby. Og som jeg har forstått det, er det Stabæks dårlige økonomi og derigjennom manglende satsing, som er årsaken til at JJ valgte å gå til en annen klubb. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Klart jeg har tungt for det. Jeg trodde klubben hadde knall økonomi, helt til du akkurat skrev at den er dårlig. At vi har en svekket stall sammenliknet med 2008 er vel neppe helt relevant. Alle lag i Norge har det. Det er et solid tegn på en dårlig tippeliga at et av bunnlagene fra Adecco skal spille cupfinale. Poenget mitt er ikke å framstille negative ting som positive, snarere å påpeke at disse tingene du nevner ikke skal være en unnskyldning for oss sammenliknet med andre klubber. Ikke sammenliknet med snøen som falt i fjor, eller i forfjor, for den saks skyld. Hvis jeg kommer hjem klissvåt etter å ha vært ute når værmeldingen viste fare for regn, så er det ikke regnets skyld at jeg ble våt, men snarere det faktum at jeg var dum nok til ikke å ta med paraply. Det blir da for dumt å skylde på regnet, framfor selv å ta ansvar for min egen sløvhet. Det er ikke bare meg det regner for, men kanskje andre har vært mer fornuftige enn meg, og klart å holde seg tørre. Kanskje ikke verdens beste analogi, men jeg håper du skjønner poenget mitt. Hvis ikke skriver jeg det i klartekst: Ikke skyld på finanskrisen for dårlig økonomi og påfølgende dårlige resultater. Angående min angivelige iver etter å sverte Jönsson, utfordrer jeg deg til å komme med eksempler på at jeg gjør akkurat det. Les gjerne gjennom denne tråden. Og forsøk gjerne å holde deg til sak, framfor å komme med påstander om at jeg "tydeligvis har tungt for det". Neida, du har sikkert ikke tungt for det, og du har sikkert ikke svertet JJ. Beklager, skal holde meg til saken: I klartekst: JJ går til RBK fordi han får bedre rammebetingelser og muligheter til å ta ut sitt potensiale der enn det Stabæk kan tilby. Og som jeg har forstått det, er det Stabæks dårlige økonomi og derigjennom manglende satsing, som er årsaken til at JJ valgte å gå til en annen klubb. Hvis det er poenget ditt; greit. Tror derimot ikke det har blitt nevnt som hans motivasjon denne gangen. Jeg vet det ble nevnt for et par år siden. Hvis han tror at han får tilgang til ubegrensede midler i Trondheim, er jeg redd han får en reality-check neste sesong. Men det er jo ikke vårt problem. Spillernes og ledelsens uforbeholdne støtte til Jönsson, som du nevner tidligere i tråden, er uunngåelig. Så lenge ledelsen ikke har råd til å sparke ham, ville det bidra til enda mer bråk om man skulle trekke fram mistillit i tillegg. Jeg tror nok støtten som vises utad er langt sterkere enn hva tilfellet er internt. Hva gjelder Jönssons potensiale mistenker jeg at det ble tatt ut i 2008. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg har begynt å gi totalt faen i JJ - rett og slett blitt veldig lei mannen. Så allerede før sesongen at vi nok trengte en utskiftning på trenersiden og ble ikke altfor deppa da jeg skjønte at det kom til å skje. Men når det viste seg at det ble RBK ble jeg seff utrolig oppgitt - det kunne da Janne holdt seg for god for. Jeg vil også tro at denne dobbeltrollen har påvirket spillergruppa og resultatene, men jeg vil også gi en støtte til Smurfeblaa og andre som prøver å forsvare JJ her på forumet. Denne overdrevne hatske og unyanserte holdningen til JJ har gått litt langt synes nå jeg. Tenker man rasjonelt på det så skjønner man jo JJ, Stabæk har jo ikke gitt han muligheten til å satse slik han har ønsket eller slik stabæk har lovet. Også kan man diskutere evig om det skyldes finanskrisen, inkompotente ledere, TA eller alt mulig annet. Men det er uansett fakta - stabæk sliter økonomisk og kan ikke gi konkurransedyktige rammebetingelser. Så er det kjipt for oss at han velger RBK og måten alt har skjedd på, all hemmelighetsholdingen og ryktene i forkant og at han ikke har trukket seg. Men å hate mannen såå intenst og å skylde alt på JJ blir litt vel unyansert, så kan man jo si at en supporter ikke trenger å være så nyansert. Jeg bare mener at det har gått litt ut av proporsjoner, og jeg skjønner meningene til de som forsvare JJ. Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal reagere og oppføre meg under avskjeden med JJ på søndag. Jeg har rett og slett ikke bestemt meg helt, men det jeg er helt sikker på er at jeg ikke kommer til å hylle mannen og jeg kommer heller ikke til å disse han. Mest sannsynlig oppfører jeg meg helt likegyldig og er stille som en mus, men det kan hende jeg koster på meg en slapp liten applaus. Han har tross alt gitt klubben den største suksessen gjennom historien og skapt kanskje tidenes lag i norsk fotball. Takker for den støtten jeg får, jeg. Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Jeg har begynt å gi totalt faen i JJ - rett og slett blitt veldig lei mannen. Så allerede før sesongen at vi nok trengte en utskiftning på trenersiden og ble ikke altfor deppa da jeg skjønte at det kom til å skje. Men når det viste seg at det ble RBK ble jeg seff utrolig oppgitt - det kunne da Janne holdt seg for god for. Jeg vil også tro at denne dobbeltrollen har påvirket spillergruppa og resultatene, men jeg vil også gi en støtte til Smurfeblaa og andre som prøver å forsvare JJ her på forumet. Denne overdrevne hatske og unyanserte holdningen til JJ har gått litt langt synes nå jeg. Tenker man rasjonelt på det så skjønner man jo JJ, Stabæk har jo ikke gitt han muligheten til å satse slik han har ønsket eller slik stabæk har lovet. Også kan man diskutere evig om det skyldes finanskrisen, inkompotente ledere, TA eller alt mulig annet. Men det er uansett fakta - stabæk sliter økonomisk og kan ikke gi konkurransedyktige rammebetingelser. Så er det kjipt for oss at han velger RBK og måten alt har skjedd på, all hemmelighetsholdingen og ryktene i forkant og at han ikke har trukket seg. Men å hate mannen såå intenst og å skylde alt på JJ blir litt vel unyansert, så kan man jo si at en supporter ikke trenger å være så nyansert. Jeg bare mener at det har gått litt ut av proporsjoner, og jeg skjønner meningene til de som forsvare JJ. Jeg må innrømme at jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal reagere og oppføre meg under avskjeden med JJ på søndag. Jeg har rett og slett ikke bestemt meg helt, men det jeg er helt sikker på er at jeg ikke kommer til å hylle mannen og jeg kommer heller ikke til å disse han. Mest sannsynlig oppfører jeg meg helt likegyldig og er stille som en mus, men det kan hende jeg koster på meg en slapp liten applaus. Han har tross alt gitt klubben den største suksessen gjennom historien og skapt kanskje tidenes lag i norsk fotball. Takker for den støtten jeg får, jeg. Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... har han ikke allerede fått den applausen for det... syns han er blitt hyllet nok, og 2010 sesongen er ikke noe å hylle han for. syns dette skal gå forbi i stillhet og heller hedre Tom stenvold. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 har han ikke allerede fått den applausen for det... syns han er blitt hyllet nok, og 2010 sesongen er ikke noe å hylle han for. syns dette skal gå forbi i stillhet og heller hedre Tom stenvold. Sorry for barnslighet, men Stenvoll har vært i klubben i 14 (?) år og det er kanskje på tide å lære seg navnet hans Oppsiktsvekkende mange i media og her på forumet som skriver navnet hans feil! Supportere burde yte han nok respekt til å kunne skrive navnet hans riktig! Ser for meg hyllestbanneret med med Stenvold skrevet i store bokstaver Men uansett; jeg er selvfølgelig enig i at Stenvoll fortjener klart mest oppmerksomhet på søndag!Og jjs avskjed burde helst forbigås i stillhet - hvis ikke blir det nok en pinlig "krig" mellom hatere og fans av JJ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Hvis det er poenget ditt; greit. Tror derimot ikke det har blitt nevnt som hans motivasjon denne gangen. Jeg vet det ble nevnt for et par år siden. Hvis han tror at han får tilgang til ubegrensede midler i Trondheim, er jeg redd han får en reality-check neste sesong. Men det er jo ikke vårt problem. Spillernes og ledelsens uforbeholdne støtte til Jönsson, som du nevner tidligere i tråden, er uunngåelig. Så lenge ledelsen ikke har råd til å sparke ham, ville det bidra til enda mer bråk om man skulle trekke fram mistillit i tillegg. Jeg tror nok støtten som vises utad er langt sterkere enn hva tilfellet er internt. Hva gjelder Jönssons potensiale mistenker jeg at det ble tatt ut i 2008. Tror alle er klar over at midlene er begrenset også i RBK. Ingo har jo minnet oss på det flere ganger i sin iver etter å beholde JJ. Men RBK tar tross alt gull i år uten tap, så noe mer er det vel å bygge videre på der neste sesong, enn hos oss (dessverre). Har heller ikke sagt noe om uforbeholden støtte (det er dine ord). Mulig det å beholde JJ var det beste av to onder for alt jeg vet. Men vi kan ikke forholde oss til noe annet enn det vi hører av utspill fra ledelse og spillere. Tror ikke akkurat at JJ har tviholdt på jobben heller... Det som evt har vært av gnissninger internt kommer uansett frem i ettertid. Når det gjelder om JJ vil lykkes i RBK, har jeg også jeg mine tvil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... Det er Daniel Nannskog som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse. - Uten ham har vi fått ingenting! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... Det er Daniel Nannskog som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse. - Uten ham har vi fått ingenting! Altså er det fraværet av Nannskog som har gitt oss en dårlig plassering i år også da, eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... Det er Daniel Nannskog som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse. - Uten ham har vi fått ingenting! Altså er det fraværet av Nannskog som har gitt oss en dårlig plassering i år også da, eller? det er vel faktisk det. I tillegg til fraværende fokus fra JJ og skade på Johan Andersson. Med de 3 tingene på plass hadde vi sloss om medalje.. Det er bare å se på antall poeng opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sdk 64 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... Det er Daniel Nannskog som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse. - Uten ham har vi fått ingenting! Altså er det fraværet av Nannskog som har gitt oss en dårlig plassering i år også da, eller? det er vel faktisk det. I tillegg til fraværende fokus fra JJ og skade på Johan Andersson. Med de 3 tingene på plass hadde vi sloss om medalje.. Det er bare å se på antall poeng opp. tipper det sitter folk i molde og bergen med samme argumenter for sine lag. score mål er viktig det, men det å ikke slippe dem inn er også ganske viktig. Og stabæk har ikke vært de mest solide baki forsvar heller. tror vi har opplevd en kollektiv nedtur... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Enig i at å hylle mannen er litt drøyt, men litt heder og ære i form av en dose applaus, kan man vel tilskrive mannen som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse... Det er Daniel Nannskog som har gitt oss opprykk, sølv, gull og bronse. - Uten ham har vi fått ingenting! Altså er det fraværet av Nannskog som har gitt oss en dårlig plassering i år også da, eller? Ja, det er det. Plan A funker ikke uten Daniel Nannskog på banen, og "Norge's beste trener" har ingen Plan B. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 26. Oktober 2010 (endret) Del Skrevet 26. Oktober 2010 (endret) Nå har jo Daniel aldri vært en vital brikke i plan A heller, utover å score en del mål, men strengt tatt ikke usedvanlig mange i forhold til skåringsmuligheter han blir satt opp i av medspillere. Savnet av Daniel i årets sesong ville neppe vært særlig stort dersom det defensive var i orden og hver enkeltspiller hadde det mentale på plass. Misforstå meg rett, Daniel har vært en god spiss for oss. Like fullt er han mer begrenset som spiller enn JJ er som trener og ubetydelig for 75% av JJs plan A. Endret 26. Oktober 2010 av Perfect 7 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Nå har jo Daniel aldri vært en vital brikke i plan A heller, utover å score en del mål, men strengt tatt ikke usedvanlig mange i forhold til skåringsmuligheter han blir satt opp i av medspillere. Savnet av Daniel i årets sesong ville neppe vært særlig stort dersom det defensive var i orden og hver enkeltspiller hadde det mentale på plass. Misforstå meg rett, Daniel har vært en god spiss for oss. Like fullt er han mer begrenset som spiller enn JJ er som trener og ubetydelig for 75% av JJs plan A. Greit nok at Nannskog bommer mye, men han er nok viktigere enn du forespeiler. Hvor mange ganger har en stabæk-spiller kommet alene med keeper uten nannskog på banen?? Det er usedvanlig få ganger, og det har vært en veldig vital del av spillet vårt tidligere - det å utnytte bakrom og nannskogs kloke bevegelser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Ser man det :-) Her strømmer det på med gode grunner til at det har gått dårlig i år: Skader på Nannskog, Andersson, dårlig forsvar osv. Kan jo føye til at vi mistet Hoff i sommer. Og ja, usikkerheten rundt JJ er sikkert også en liten faktor. Og til de som messer om en plan A og B: Det hjelper lite å ha en plan B, når man ikke har spillere eller spillertyper til å gjennomføre den. Nannskog er selvfølgelig en viktig brikke i Plan A, ikke minst med VPG på banen. Hadde klubben hatt penger så hadde vi vel anskaffet en PlanB-spiss også... Hulsker...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Merker at jeg gleder meg som en unge til å hive hele denne tråden i søppelkurven... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Del Skrevet 26. Oktober 2010 Hvis jeg kommer hjem klissvåt etter å ha vært ute når værmeldingen viste fare for regn, så er det ikke regnets skyld at jeg ble våt, men snarere det faktum at jeg var dum nok til ikke å ta med paraply. Det blir da for dumt å skylde på regnet, framfor selv å ta ansvar for min egen sløvhet. Hvis pappa sender deg ut i shorts og tskjorte, da må du skylde på pappa. Ikke klærene som ikke tåler vann. Hvis ledelsen ber deg trene et lag uten riktige spillere, da må du skylde på ledelsen. Ikke trenern som trener dem. Som bankmann konkluderer @Ringo helt riktig at finanskrisen har vært snill med Norge. Likevel har den definitivt vært der. Norges viktigste økonomiske sektorer er det offentlige og olje/gass. Begge deler har unngått store etterspørselsfall. Så i hovedtrekk har norsk økonomi klart seg godt. De som har lidd mest er som vanlig de som har vært lettest å kutte ut. Fotballklubber er blant dem. Stabæk har nok hatt for høye ambisjoner om suksess, og var for løse på pengene rundt 2008. Vi husker hvordan Daniel klarte å snakke til seg en kontrakt som, etter dagens forhold er hinsides. MMS trengte knapt å snakke for å få en solid lønn. Likevel gikk vi rundt og var happy med et handlekraftig styre. Det får vi svi for nå. P4.no melder i dag, med referanse til Dagbladet som ikke har noen nettartikkel om dette, om at at spillerne i Stabæk igjen blir spurt om å gå ned i lønn. Er det noen som har brutt illusjoner og demotivert spillere tror jeg ikke trenern er den riktige å skylde på. Rade Prica sier til pressen i dag: "– Jeg har bare hørt positive ting om ham. Jeg har snakket med Pontus Farnerud (Stabæk-kaptein), og det han forteller gjør meg spent." Dette er noe Prica ikke hadde trengt å finne på for å virke positiv, og det er noe Pontus ikke hadde trengt å si til en kompis dersom han mente noe annet. Jeg vet ikke mye om spillestilen til JL, men en diamant på midten vil ikke løse problemene våre. Vi kunne kanskje flyttet Pontus lengre frem i banen, men det handler også om balanse. Tenker man at det som oppnåes med en diamant er en ekstra hengende spiss betyr det også at kantene må ta mer defensivt ansvar. Det vil ikke passe Skjelvik, Banan eller Johan. Mix kunne kanskje fungert som spiss i diamanten, men det ville plassert Henning eller Pontus ut på kant. Spillerstallen passer sannsynligvis bedre med to dype sentrale og mer offensive kanter. Problemet med Henning og Pontus sammen skal ikke undervurderes. Sammen med Annan er de kanskje topp 3 midtbanespillere i Norge. Sannsynligvis får Henning gå til utlandet i vinter. Hvis ikke mener jeg at vi bør sende Pontus med JJ til Trondheim, og heller hente inn en spiller som passer oss bedre. For å holde oss til Trondheim, så har Trond Olsen vært ute i kulden. De har tilogmed hentet Jamtfall fra Adeccoligaen fremfor å bruke Olsen. Han har fart, skuddbein og avslutteregenskaper. Ikke noen stor dribler, men sammen med Veigar i 4-4-2 vil han tilføre oss noe nytt. Pontus burde være verdt mer, og hvis vi selger han forsvinner pengene i gjeldssluket. Dette kommer ikke til å skje, men som et eksempel på feil i spillerstallen. Som noen påpekte: Pontus er ingen erstatter for Somen, men han hadde vært perfekt som erstatter for Henning. Bare så synd at det var Somen som dro. Jeg har som Alzheimer tenkt tanken å flytte en av dem ned som stopper. Mine tanker var på Pontus. Pasningsfoten hans ville vært gull verdt bak, og det ville frigitt en sentral midtbaneplass til Mix. Så tenkte jeg på en kamp i Stavanger for noen år siden og slo det fra meg. Jeg tror Henning også ville slitt med posisjonering i midtforsvaret, og også fysisk mot norske lag som kommer med Aarøy, Iversen og andre tankspisser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå