Gå til innhold

Anbefalte innlegg

karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma karma

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå ser det ut som om han blir erstattet med Per Joar Hansen...

Det tror jeg kan bli riktig så bra for alle oss som ikke er allverdens fan av RBK. Jeg har fortsatt gode minner om hans forrige visitt på trenerbenken...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg faktisk var først på forumet med frykten om JJ skulle bli JJJ:

Mangler ikke Enga trener?

Forøvrig skal han ha at han holdt lengre i RBK enn jeg hadde trodd.

Med det spilkemateriellet RBK har hatt: Det var nok Stabæk som gjorde JJ god mer enn motsatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det spilkemateriellet RBK har hatt: Det var nok Stab�k som gjorde JJ god mer enn motsatt.

Forstår jeg deg rett i at du mener han burde tatt gull med det mannskapet? Der er jeg sterkt uenig, gitt. Sure, humørsyke og avdanka spillere, oppskrytte unggutter, samt enorme utskiftninger. Blir ikke gull av slikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20 millioner mer enn hva Stabæk hadde på den tiden er fortsatt ikke mer enn halvparten av hva RBK både svidde og svir av hver eneste sesong.

P7: Du kan umulig mene at "så mye penger som vi brukte måtte det bare bli gull av det"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg mener ikke det, men det ville neppe blitt gull uten å bruke så mye penger. Jeg mener at Stabæk og JJ var en perfekt match i de sesongene han var her, minus den siste. Laget og treneren fikk det beste ut av hverandre og overforbruket forsterket dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jan J�nsson kan havne i Aalesund innen helgen, i f�lge TV2.

Passer vel bedre enn RBK og VIF, litt mer arbeidsro

Jeg vet ikke helt, jeg...Rekdal fikk fyken etter å "kun" ha oppnådd en 11. plass i år, med et middels dårlig lag og en Henrik Hoff som virker som han har lyst å blande seg i alt. Dog er det kanskje mindre forventninger enn at man skal ta seriegull med 10p-marginer hvert år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt valg av både klubb og trener

Tror også at AaFK vil passe JJ godt. En by med stor fotballinteresse, der kravene til resultater ikke er så store som i RBK og VIF. Sannsynligvis også OK økonomi som gjør at han kan hente spillere etter eget ønske (og ikke bosmenn eller sportslig ledelse sitt ønske) og bygge lag over tid.

Ang 1-årskontrakt, det er opsjon på 2 nye år, så om det er mtp familie eller annet vet vi jo ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tatt seg ut om Rekdal hadde sagt nei nå! Sjuende valg neste...

Gleder meg til nye runder med bitterhet, snurte kommentarer og lite selvkontroll. Akkurat idet man var skuffa over å ikke lenger se Martins bitre framtoning på Valle, så kommer til og med en som overgår han...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Etter kaffen han fikk servert av Hoftun da han var trener hos oss har han aldri vært den samme og det har nok ikke blitt bedre etter et par år i Trondheim heller...

Vi får tilby han åndeutdrivelse for et par millioner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Det artige er hvor mange av bartene som fortsatt mener at JJ er ubrukelig som trener og at det han gjorde i Stabæk kun var opp til gode enkeltspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Gleder meg til denne rettssaken:

Styreleder i RBK, Ivar Koteng sier han ble overrasket da stevningen kom rett før jul, men mener RBK har en vanntett kontrakt.

– Han fikk et betydelig beløp i sluttvederlag, men mener han har krav på mer enn det. Blant annet feriepenger . Det er til sammen et betydelig beløp, men vi mener avtalen vi har med han er klar.

– Frykter dere at det blir rettsak?

– Jeg frykter det ikke, men det kan virke som det blir det. Vi mener vi har gjort alt rett, og jeg regner ikke med at motparten gjør dette uten å mene det, sier Koteng.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jan Jönsson
  • Opprett ny...