TF22 393 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 1 minutt siden skrev FranckTheBank: Bør janne få fler sjanser? Nei. Svaret er nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juni 2021 Janne har ikke akkurat spillermateriell som hjelper ham heller. Jeg synes det er på tide å se litt på styrets jobb. Det er de som har snurpet igjen pengesekken til tross for store overskrifter i landets aviser om millionoverskudd de siste årene. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Dette er mer et Torgeirproblem enn et Janneproblem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 2 minutter siden skrev Anders C: Janne har ikke akkurat spillermateriell som hjelper ham heller. Jeg synes det er på tide å se litt på styrets jobb. Det er de som har snurpet igjen pengesekken til tross for store overskrifter i landets aviser om millionoverskudd de siste årene. Styret har tross alt arrangert motivasjonssamling denne uka!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Det ene utelukker vel ikke det andre? Stallen er for dårlig, men jeg mener det burde være mulig å få mer ut av det vi har. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 1 minutt siden skrev joakkkim: Dette er mer et Torgeirproblem enn et Janneproblem. Men har Torgeir fått de ressursene som trengs for en målsetting som topp 6?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Synes ikke spillermateriale er all verden. Samtidig er de ikke i nærheten av så dårlige som vi framstår, mener jeg. Mangelen på progresjon og de vedvarende problemer vi har i spillet vårt må nesten Janne stå til ansvar for. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 4 timer siden skrev JeanClaude: Nei det tror jeg absolutt ikke. Var i Molde og så Ordinas siste kamp før han ble sparket. Han hadde tapt garderoben og styrets tillit. Vi er ikke der - langt unna det. Vi trenger forsterkninger. Med den spillestilen vi har så blir jeg overrasket om han ikke har tapt garderoben for lenge siden. Finnes ikke den fotballspilleren som kan ha det gøy med denne fotballen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joakkkim 647 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 2 minutter siden skrev nichb: Men har Torgeir fått de ressursene som trengs for en målsetting som topp 6?? Det er vanskelig å vite selvfølgelig, men ham henter så utrolig grått og dårlig, og kommuniserer bare dårlige unnskyldninger i media. Troppen vår er mer enn dårlig nok til å rykke ned. Sannsynligvis en av de svakeste i Eliteserien. Og jeg er fortsatt bitter over Vetlesen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Vi sparer oss til nedrykk føler jeg.. Ref millionoverskudd i mediene.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Det er 15 år siden sist vi vant i Molde. Dette er ikke den verste kampen vi har spilt der oppe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 2 minutter siden skrev Bolivar: Det er 15 år siden sist vi vant i Molde. Dette er ikke den verste kampen vi har spilt der oppe. Historikk er vel ingen unnskyldning for dårlig spill??? Sånn vi spiller nå har vi spilt alt for lenge og det blir ikke bedre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 38 minutter siden skrev FranckTheBank: Bør janne få fler sjanser? Nei 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Våre kanskje to beste spillere de siste årene Ohi og Brynhildsen gikk til Molde og vi har ikke skaffet noe nytt av kvalitet. Så er vår treners skyld når Molde er bedre enn oss ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Ohi kan jeg være enig i, han andre - not so much... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 5 minutter siden skrev Bolivar: Våre kanskje to beste spillere de siste årene Ohi og Brynhildsen gikk til Molde og vi har ikke skaffet noe nytt av kvalitet. Så er vår treners skyld når Molde er bedre enn oss ? Denne kampen mot Molde er jo på ingen måte noen isolert hendelse. Laget har prestert dårlig over lang tid og tapte sist runde 3-0 mot nyopprykkede Tromsø. Magien med Janne for 15 år siden er for lengst over og når det ikke er mulig å se antydninger til forbedring engang må det være lov å stille spørsmål ved om hvorvidt man skal la en trener som ikke har levert noen verdens ting siden han kom tilbake få fortsette ut kontrakten eller om man skal gi unge lovende (er vel det Stabæk liksom skal være så gode til) få sjansen til å bygge opp noe nytt allerede nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Helt enig. "Kill your darlings" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 13 minutter siden skrev TF22: Denne kampen mot Molde er jo på ingen måte noen isolert hendelse. Laget har prestert dårlig over lang tid og tapte sist runde 3-0 mot nyopprykkede Tromsø. Magien med Janne for 15 år siden er for lengst over og når det ikke er mulig å se antydninger til forbedring engang må det være lov å stille spørsmål ved om hvorvidt man skal la en trener som ikke har levert noen verdens ting siden han kom tilbake få fortsette ut kontrakten eller om man skal gi unge lovende (er vel det Stabæk liksom skal være så gode til) få sjansen til å bygge opp noe nytt allerede nå. Er du den nye Franck? Tror ikke jeg har sett ett eneste innlegg som ikke kritiserer trener eller lag fra deg! Prøv i hvert fall. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 29 minutter siden skrev blaasoldat: Er du den nye Franck? Tror ikke jeg har sett ett eneste innlegg som ikke kritiserer trener eller lag fra deg! Prøv i hvert fall. Hva skal man trekke opp av positivitet da? Det er niks nada, må være lov og si det akkurat som det er. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 30 minutter siden skrev blaasoldat: Er du den nye Franck? Tror ikke jeg har sett ett eneste innlegg som ikke kritiserer trener eller lag fra deg! Prøv i hvert fall. Dersom du mener denne kritikken er uberettiget så kom gjerne med argumenter i mot. Siste 30 i dag var dog godkjent 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 5 minutter siden skrev TF22: Dersom du mener denne kritikken er uberettiget så kom gjerne med argumenter i mot. Siste 30 i dag var dog godkjent Kritikk er helt lov, berettiget kritikk sådan! Men når alle innleggene dine, i hvilken som helst tråd kun er negativitet og kritikk, uten begrunnelse, da er det lov å si ifra! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim88 339 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 Før sesongen var målet å etablere seg topp 6, noe vi åpenbart ikke har spillerne til å få til. Men denne trenergjerningen begynner å bli en katastrofe. Sannsynligvis er denne troppen god nok til å akkurat klare seg. Men hovedproblemet er jo denne spillestilen som ingen vet hva er. Antageligvis ikke spillerne heller. Og Janne begynner mer og mer å ligne på en dinosaur. Ganske åpenbart at han har mistet garderoben, og hvis klubben har så god økonomi som de sier så bør det være null stress å gjøre denne veldig nødvendige endringen, nemlig å sparke han før vi er så godt som nede i OBOS. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 20. Juni 2021 Del Skrevet 20. Juni 2021 52 minutter siden skrev blaasoldat: Er du den nye Franck? Sikkert bare litt uflaks at Francken hadde 11 negative innlegg fra lagoppstillingen kom til slutten av førsteomgang. TF22 hadde ingen innlegg. Så sluttet banken å kommentere, mens TF22 kom i gang med 6-7 negative innlegg, uten å ha kommentert noe som helst i første omgang. Shit happens. TF22 må få lov til å være negativ som seg selv, ikke som andre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TF22 393 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Juni 2021 56 minutter siden skrev blaasoldat: Kritikk er helt lov, berettiget kritikk sådan! Men når alle innleggene dine, i hvilken som helst tråd kun er negativitet og kritikk, uten begrunnelse, da er det lov å si ifra! Ja, si gjerne i fra, men si da også noe om hvorfor du mener kritikken er uberettiget. Mener du jeg skal være positivt innstilt etter 6 kamper og nest sisteplass etter at klubben før sesongstart har gått ut med et mål om topp 6 plassering? Skal man se lyst på det og rose spillere og trenere når man for andre kamp på rad havner under med to mål etter 20 minutter og håpe i det lengste på at laget klarer å snu kampen? Eller er det lov å stille spørsmålstegn ved spillestil, lederegenskaper og enkeltmannsprestasjoner som fører til mål i mot og målsjanser som blir skuslet bort? Måten du har kommentert nå har vært mer en kritikk av at jeg kritiserer enn en motargumentasjon av den kritikken jeg har ytret. (også tar jeg forøvrig selvkritikk på at det kan bli litt overkok i kampens hete rett etter situasjoner som blir matchavgjørende) 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 Jønsson vil møte frustrerte supportere! For å vise at han har kontroll.. https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/jonsson-mener-han-er-rett-mann-til-a-lede-stabaek/646827!/ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 3 timer siden skrev arni: Jønsson vil møte frustrerte supportere! For å vise at han har kontroll.. https://www.budstikka.no/stabaek-fotball/jonsson-mener-han-er-rett-mann-til-a-lede-stabaek/646827! «Jeg forstår mekanismene i fotballen, og jeg forstår at fansen blir frustrert, sier gulltreneren fra 2008.» «Hvis fansen roper etter blod, og det kan sammenlignes med karakter og innsats, synes jeg de fikk det etter pause. Da var vi mye bedre, mener Jan Jönsson.» «Hvis det er noen blant fansen som roper etter mitt blod, får de gjerne ta det med meg. Jeg er klar for å ta diskusjonen, sier Jan Jönsson.» Fint at han forstår at folk er frustrerte nå. Dialog er bra det, men er han mannen for å snu den sørgmodige og stusselig fotballen som spilles nå om dagen? Vi får nå se, men jeg er usikker på om ikke det toget har reist 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 12 minutter siden skrev gwestlund: «Jeg forstår mekanismene i fotballen, og jeg forstår at fansen blir frustrert, sier gulltreneren fra 2008.» «Hvis fansen roper etter blod, og det kan sammenlignes med karakter og innsats, synes jeg de fikk det etter pause. Da var vi mye bedre, mener Jan Jönsson.» «Hvis det er noen blant fansen som roper etter mitt blod, får de gjerne ta det med meg. Jeg er klar for å ta diskusjonen, sier Jan Jönsson.» Fint at han forstår at folk er frustrerte nå. Dialog er bra det, men er han mannen for å snu den sørgmodige og stusselig fotballen som spilles nå om dagen? Vi får nå se, men jeg er usikker på om ikke det toget har reist Noen i Styret i support tar en prat med han? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 41 minutter siden skrev gwestlund: Dialog er bra det, men er han mannen for å snu den sørgmodige og stusselig fotballen som spilles nå om dagen? Men hvis det ikke er Janne, så lurer jeg veldig på hvem som skal snu det? Nå skal det sies at det er ett Trenerteam. ikke Janne alene. Føler at vi nå leter etter syndebukker å ta. Det blir feil. Vi har både Belsvik og Kjønø der også. Hvorfor skal Jannes hode på fat? igjen, det er spillerstallen jeg mener ikke er bra nok. Spesifikt midtbanen og spissplassen. Men jeg sitter på andre siden av gjerdet, jeg mener Janne er gud. Så kan det hende jeg tar kjempefeil, eller er supernaiv. Men skulle likt å visst hvem som eventuelt kunne kommet inn og snudd trenden med samme spillerstall. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 Laget har vært bedritent i år, men tenker vi skal la trenerteamet få sjansen til å snu trenden nå i sommer. Klubben trenger ikke kaos og usikkerhet med trenersparkinger nå. Trenerteamet må se seg selv i speilet og innse at det de prøver på nå ikke funker. Så må Bjarmann på jobb i sommer og skaffe en ordentlig erstatter for Bohinen/Lumanza og en spiss. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 Hvorfor lurer han på om vi roper etter blod? Mitt inntrykk er at supporterne ønsker bedre fotball der Stabæk i større grad sytere kamper, og ikke minst fremgang. Kan han ikke svare på hvorfor dette har uteblitt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå