bluemaster 1 698 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 25 minutter siden skrev O store: Hvorfor lurer han på om vi roper etter blod? Mitt inntrykk er at supporterne ønsker bedre fotball der Stabæk i større grad sytere kamper, og ikke minst fremgang. Kan han ikke svare på hvorfor dette har uteblitt? Helt enig! Jeg blir også bekymra når jeg leser om Stabækspillere som går til Glimt og opplever ett mye høyere nivå og intensitet på treningene! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 "Vi er ræva" "Janne må gå" "Men det er Bjarmann som henter spillerne til Janne" "Styret gir jo ikke Bjarmann penger" "Styret har ikke råd før kommunen river i en ny stadion" "Kommunen synes ikke Stabæk forsvarer midler til ny storstue" And repeat. Hørt det før? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2021 Noe må være klinkende klart: Den som skal bestemme at Janne får sparken, må samtidig legge frem en veldig overbevisende oversikt for hva denne klubben har gjort feil hittil, og en plan for hva (og hvordan) man skal jobbe annerledes framover. Hvis ingen slik plan kommer, kan vedkommende som sparker Janne selv ta sin hatt og gå. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 Det som er ubegripelig for meg er at vi ikke gjorde noen forsterkninger etter fjordårets elendige sesong. Man solgte spillere for mye penger, men valgte å sette de i banken. Tror neppe det var Jannes ønske.... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 8 plass i 2020 var helt iorden! 15 plass nå etter 3 strake tap er krise!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 25 minutter siden skrev elvis: etter fjordårets elendige sesong. Hmmm.....litt hardt i kanskje? 8 plass elendig? Hadde 6 plass vært dårlig og 4 plass ikke godt nok? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elvis 2 587 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 3 minutter siden skrev nichb: Hmmm.....litt hardt i kanskje? 8 plass elendig? Hadde 6 plass vært dårlig og 4 plass ikke godt nok? Dårlig ordvalg, jeg tar den! Elendig var myntet på underholdningsverdi og mangel på progresjon utover sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 4 timer siden skrev geirti: Noe må være klinkende klart: Den som skal bestemme at Janne får sparken, må samtidig legge frem en veldig overbevisende oversikt for hva denne klubben har gjort feil hittil, og en plan for hva (og hvordan) man skal jobbe annerledes framover. Hvis ingen slik plan kommer, kan vedkommende som sparker Janne selv ta sin hatt og gå. Janne må gå hvis hans resultater ikke fører oss ut av nedrykkspøkelse. Hvis en ny trener inn kan føre oss ut av mørket må vi prøve før det er for sent. Det brenner på dass nå. Taper vi mot Enga kan han pakke sammen. Eller han kan ta de to tapene mot glimt og viking borte og så ny trener for en litt mild start. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 Var vel en som nevnte før sesongstart at vi hadde elendig statistikk de siste tre(?) årene mot lagene i de første kampene. Selv med tap i de neste tre er vi faktisk foran i år selv om jeg tviler på at det er noen trøst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni 2021 Det brenner ingen steder etter seks serierunder. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. Juni 2021 Del Skrevet 21. Juni 2021 1 time siden skrev Ace: Det brenner ingen steder etter seks serierunder. Bortsett fra på tabellen der vi er nest sist. Heldigvis. Folk burde gått mann av huse for å skaffe seg en billett til torsdag. Realiteten er at klubben har slitt med å kvitte seg med 600 billetter før antall billetter økte. Når det er realiteten så bør det være grunn til å gjøre en selvransakelse som inkluderer alt fra Moe til Janne. Vi står på stupet og i skrivende stund virker det som å trekke på skuldrene og håpe man flyr er det de fleste håper på. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 7 timer siden skrev Ace: Det brenner ingen steder etter seks serierunder. Selvfølgelig gjør det det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 7 timer siden skrev Mortimer: Bortsett fra på tabellen der vi er nest sist. Tabellen er det siste stedet det brenner. Det er spilt seks av 30 runder og vi har ett poeng opp. Det er en dårlig åpning på sesongen, men å snakke om krise poengmessig er tull. Det som er mer bekymringsfullt er det andre du skriver om, altså manglende entusiasme. Der er jeg enig i at det faktisk er krise. Hvordan vi ser ut på banen er også mye verre enn poengsituasjonen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Det er nok viktig at laget er gjenkjennelig ja. Noen av oss har ikke geografisk tilhørighet og har jo faktisk valgt Stabæk på grunn av fotballen som spilles, det at vi våget være litt breiale osv. Akkurat nå så mangler vi identitet. Både i spill, spillere og ledere. Kan det være at alle årene med hard jobbing har ført til en form for utmattelse? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Tabellsituasjonen er jo ikke kritisk, det er jo alt det andre som er bekymringsfullt. Det eneste som er litt skummelt med tabellen er at det ikke er noen andre enn Brann som skiller seg ut som skikkelige jumboer. Og Brann er jo et lag som plutselig kan komme seg. Vi får stålsette oss for nedrykksstrid med Brann, Sandefjord, Mjøndalen, Godset, Tromsø og kanskje Lillestrøm, Haugesund og Sarpsborg. Ser ut til å bli 6 lag som stikker av og resten kan alle havne i nedrykksstrid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 15 timer siden skrev geirti: Noe må være klinkende klart: Den som skal bestemme at Janne får sparken, må samtidig legge frem en veldig overbevisende oversikt for hva denne klubben har gjort feil hittil, og en plan for hva (og hvordan) man skal jobbe annerledes framover. Hvis ingen slik plan kommer, kan vedkommende som sparker Janne selv ta sin hatt og gå. Dette er spot on! Om de ikke vet hva som har blitt gjort feil, hvordan kan vi da vite at det ikke gjentar seg? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 1 time siden skrev Ace: Tabellen er det siste stedet det brenner. Det er spilt seks av 30 runder og vi har ett poeng opp. Det er en dårlig åpning på sesongen, men å snakke om krise poengmessig er tull. Dvs at 20% av sesongen aellrede er ferdig og det begynner å nærme seg krise. Det er krise å bare fortsette i samme tralten, avvente situasjonen og håpe på at ting skal snu av seg selv. NOEN bør gå foran, ta ansvar og gjøre noen grep. Trenerteamet, Styret eller spillerne. Eller alle sammen. Akkurat nå tenker er det kanskje JJ som må gjøre noe. I mine øyne har lagets prestasjoner vært nedadgående de siste 1,5 sesongene. Det er litt skremmende når det har vært samme trener på feltet hele veien. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Juni 2021 En ting er iallefall sikkert. Alle som vil at dette skal snu bør møte på kamp på torsdag og bidra til at dette snur. Flaut dersom vi ikke klarer å fylle den kapasiteten som nå er tillatt! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Ser ikke noen stor forskjell på 5 poeng etter 5 kamper, og 5 poeng etter 5 kamper + borte mot Molde. Det var 3 lag som ikke tapte i Molde i fjor. Påstanden om poengmessig krise burde kommet etter Tromsø-kampen. Molde-kampen endret ingen ting. Å snakke poeng etter 6 kamper er for tidlig. Stang inn og stang kan svinge noen poeng frem og tilbake. Det som bekymrer er jo at at vi ikke har vært spesielt gode. Vi har jevne, kjedelige kamper mot Odd, Haugesund og Brann, og får med 5 poeng derfra. Det mest positive er kanskje at vi kommer tilbake mot Odd. Brann-kampen er egentlig litt motsatt av Tromsø-kampen. Når vi kommer foran ser alt bedre ut selv om lagene ikke er så ulike. Mot Tromsø kom vi under, og plutselig ser alt vi gjør dårlig ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Det har vært 1,5 spesielle sesonger synes vi skal huske på det. Folk har stort sett sittet foran skjermer og tastatur. Håper folk møter opp på torsdag og viser at vi står bak laget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 27 minutter siden skrev odd: Ser ikke noen stor forskjell på 5 poeng etter 5 kamper, og 5 poeng etter 5 kamper + borte mot Molde. Det var 3 lag som ikke tapte i Molde i fjor. Påstanden om poengmessig krise burde kommet etter Tromsø-kampen. Molde-kampen endret ingen ting. Å snakke poeng etter 6 kamper er for tidlig. Stang inn og stang kan svinge noen poeng frem og tilbake. Det som bekymrer er jo at at vi ikke har vært spesielt gode. Vi har jevne, kjedelige kamper mot Odd, Haugesund og Brann, og får med 5 poeng derfra. Det mest positive er kanskje at vi kommer tilbake mot Odd. Brann-kampen er egentlig litt motsatt av Tromsø-kampen. Når vi kommer foran ser alt bedre ut selv om lagene ikke er så ulike. Mot Tromsø kom vi under, og plutselig ser alt vi gjør dårlig ut. Har du glemt alt det positive du så i kampen mot Tromsø😊 Jfr kamptråden 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 11 minutter siden skrev smart: Det har vært 1,5 spesielle sesonger synes vi skal huske på det. Folk har stort sett sittet foran skjermer og tastatur. Håper folk møter opp på torsdag og viser at vi står bak laget. Selvfølgelig enig i det siste! 1,5 spesielle og utfordrende sesonger gjelder jo for alle lag og det er jammen meg lag som både imponerer og spiller flott fotball. Det er fint å kunne "støtte" seg på et utfordrende koronaår, men hva hjelper det om vi ligger under streken når sesongen er slutt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 4 minutter siden skrev arni: Har du glemt alt det positive du så i kampen mot Tromsø😊 Jfr kamptråden Tror du skal lese det innlegget en gang til... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Fra Budstikka. Her er det tro på treneren, rai rai! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 25 minutter siden skrev smart: Det har vært 1,5 spesielle sesonger synes vi skal huske på det. Folk har stort sett sittet foran skjermer og tastatur. Håper folk møter opp på torsdag og viser at vi står bak laget. Jeg håper enda mer at laget viser at de vil ha publikum! Publikum kommer hvis de blir underholdt og ikke minst at det ser ut som spillerne er villige til å satse liv helse for å vinne kampen og fansens hjerte. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Akkurat nå skrev bluemaster: Jeg håper enda mer at laget viser at de vil ha publikum! Publikum kommer hvis de blir underholdt og ikke minst at det ser ut som spillerne er villige til å satse liv helse for å vinne kampen og fansens hjerte. Tror forrige gang jeg var på kamp var hjemme mot glimt. Da var det et voldsomt trøkk fra tribunen, og jeg opplever at vi løftet laget inn til 2-2 etter en forferdelig start på kampen. Vålerenga er et lag vi må forvente å slite mot, men det er ikke noe Molde eller Glimt, akkurat. Dette laget kan vi ta poeng mot om vi før til bra trøkk fra tribunen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 8 minutter siden skrev odd: Tror du skal lese det innlegget en gang til... Vakkert skrevet! «Mot Tromsø synes jeg at jeg så tendenser til at vi prøvde å holde på ballen, og prøvde å finne muligheter. Prøvde å skape noe ved å spille fotball.» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 33 minutter siden skrev arni: Vakkert skrevet! «Mot Tromsø synes jeg at jeg så tendenser til at vi prøvde å holde på ballen, og prøvde å finne muligheter. Prøvde å skape noe ved å spille fotball.» Synes ikke du? Jeg synes det er bedre at vi er dårlige på å spille god fotball, enn gode på å spille dårlig fotball. Når vi prøver å spille god fotball, kan det jo hende vi blir bedre på det. (Ikke en helt uvanlig sammenheng av å øve på noe.) Hvis vi fortsetter å pumpe lange baller fra Yaw til Kinoshita, kommer det aldri til å bli bedre. Kanskje er det nok til å slå Mjøndalen og Sandefjord noen sesonger til, sånn at vi holder oss i Eliteserien, men vi blir aldri noe medaljelag med den planen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 2 minutter siden skrev odd: Synes ikke du? Jeg synes det er bedre at vi er dårlige på å spille god fotball, enn gode på å spille dårlig fotball. Når vi prøver å spille god fotball, kan det jo hende vi blir bedre på det. (Ikke en helt uvanlig sammenheng av å øve på noe.) Hvis vi fortsetter å pumpe lange baller fra Yaw til Kinoshita, kommer det aldri til å bli bedre. Kanskje er det nok til å slå Mjøndalen og Sandefjord noen sesonger til, sånn at vi holder oss i Eliteserien, men vi blir aldri noe medaljelag med den planen. Så klart! Min sjel rislet av nyvunnet optimisme.😊Eneste dumme er 15 plassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 22. Juni 2021 Del Skrevet 22. Juni 2021 Jeg skal på kamp. Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå