Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da håper jeg JJ kan benke Skytte i neste match?

For noen bytter i dag, 2x på 60min, måtte sjekke en ekstra gang på klokka når jeg høre at STB skulle gjøre bytter.

De to siste var mer JJ stil 80 og 86. 

Likte også hvordan han ikke var fornøyd med et poeng i dag. Han har mye press på seg nå fremover. Burde ha klart for seg hvem som skal starte på søndag. 3 poeng i de 4 neste matchene og kanskje litt god fotball slik som i dag? JA TAKK, JANNE!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være han føler seg dum etter å kastet bort poeng i 1,5 år pga Kino. Janne håpet sikkert at Kino skulle bli en nye Alan 1, men så ble han bare en Alan 2...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 minutter siden skrev Bjornh:

Kan være han føler seg dum etter å kastet bort poeng i 1,5 år pga Kino. Janne håpet sikkert at Kino skulle bli en nye Alan 1, men så ble han bare en Alan 2...

Tviler på om JJ kjenner så mye på å føle seg dum. Skjønner godt sammenligningen, men Alan 2 hjalp oss tross alt til å holde plassen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært, og er fortsatt en kritiker av Janne. Etter Vikingkampen vil jeg gi  han honnør for å starte med Nusa og benke Kino.
Ellers bra bytte- Med Kay og Skytte! 

Neste kamp blir oppstillingen omtrent sånn:

Sandberg, Moe, Piggy, Vangberg, Ottesen, Solbakken, Torgersen, Kay, Nusa, Olli, Shala/ Great/ Norman. 

Da blir jeg glad!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev FranckTheBank:

Forsvaret lekker som en sil. Kanskje kjøre inn Yaw fra start snart? 

Kan du si hva midtstopperne har gjort galt, evt hva Yaw kan tilføre? Hadde vært flott med litt analyse bak. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 timer siden skrev bluemaster:

Jeg har vært, og er fortsatt en kritiker av Janne. Etter Vikingkampen vil jeg gi  han honnør for å starte med Nusa og benke Kino.
Ellers bra bytte- Med Kay og Skytte! 

Neste kamp blir oppstillingen omtrent sånn:

Sandberg, Moe, Piggy, Vangberg, Ottesen, Solbakken, Torgersen, Kay, Nusa, Olli, Shala/ Great/ Norman. 

Da blir jeg glad!

Håper Jeppe har en litt bedre kamp enn mot Viking. Er det noe reelt alternativt her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev O store:

Selvom du kan mene at Stabæk ikke forsvarer seg som de bør kan det være, for alt vi vet at de forsvarer seg slik Janne ønsker og at de følge de taktiske prinsippene som er gitt. Det vet vi ingen ting om. Du må være mer konkret, vise til situasjoner. Orden i rekkene kan være så utrolig mye forskjellig, og betyr egentlig ingenting. 

Piggy var vel ute å kjøre flere ganger mot Glimt.

Men ser man på de tre første kampene da Yaw spilte var det kun 2 baklengs, 2 clean sheet og 5 poeng. Etter dette har det bare gått en vei, og da uten han på laget. 

De nakne fakta! Sannheten svir. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev VicViper:

Håper Jeppe har en litt bedre kamp enn mot Viking. Er det noe reelt alternativt her?

Mtp at Solheim har startet alle de andre kampene som venstreback, må han kunne regnes som alternativ. Eller er det en skade jeg ikke har fått med meg?

Men skal vi ikke gi han et par kamper? Imponerende hvordan han kom tilbake forrige gang, og han har tidligere vist seg som en back helt i toppklassen i Eliteserien.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev FranckTheBank:

Men ser man på de tre første kampene da Yaw spilte var det kun 2 baklengs, 2 clean sheet og 5 poeng. Etter dette har det bare gått en vei, og da uten han på laget. 

Nei, det er det den ikke gjør. Du må nesten si når han var ute å kjøre mot Glimt. Dette handler ikke om Yaw sine egenskaper, men motstand har noe å si. Si hva Piggy har gjort feil, så kan vi heller diskutere det, heller enn resultatet. 10 mann vs 11 er feks en stor forskjell. Igjen, du må begrunne utsagnene dine med fotballsituasjoener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev FranckTheBank:

Skal vi være enige om at det er vanskeligere å være midtstopper uten et fungerende lag rundt seg mot Glimt borte, enn mot Brann hjemme? 
Yaw er bra, men det han kan tilby med ballen i beina er så svakt at Wangberg og Piggy må kjøres ut sesongen skal det være håp om å klare og spille seg ut bakfra. Yaw er perfekt inn for å holde ledelse eller som ekstra tank hvis vi trenger enn scoring. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev O store:

Nei, det er det den ikke gjør. Du må nesten si når han var ute å kjøre mot Glimt. Dette handler ikke om Yaw sine egenskaper, men motstand har noe å si. Si hva Piggy har gjort feil, så kan vi heller diskutere det, heller enn resultatet. 10 mann vs 11 er feks en stor forskjell. Igjen, du må begrunne utsagnene dine med fotballsituasjoener.

På flere av baklengs er han altfor passiv. Samme mot RBK. Flaue baklengsmål å slippe inn. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg husker målene mot Viking riktig:

1) Unødvendig straffe når Jeppe får ballen i hånda

2) Kontring der vi kommer i undertall

3) Skudd som evt Azemi kunne blokkert om han hadde vært raskere enn Skytte til å komme i press

Vanskelig å laste noen av stopperne for dette.

Det vi motsatt har sett de siste kampene, er at vi har klart å ha litt mer ro med ballen. En spiller som Nusa er jo ikke spesielt effektiv om det slås langt så fort vi vinner ballen. Om vi derimot klarer å holde på den et par trekk, og så spille opp på fot..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

9 timer siden skrev FranckTheBank:

På flere av baklengs er han altfor passiv. Samme mot RBK. Flaue baklengsmål å slippe inn. 

Du snakker så sinnsykt generelt, du må igjen, for tredje gang, vær mer spesifikk. Hvilket mål mener du han er for passiv? Og mener du nå at orden i rekkene betyr å ikke være passiv?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 timer siden skrev odd:

Mtp at Solheim har startet alle de andre kampene som venstreback, må han kunne regnes som alternativ. Eller er det en skade jeg ikke har fått med meg?

Men skal vi ikke gi han et par kamper? Imponerende hvordan han kom tilbake forrige gang, og han har tidligere vist seg som en back helt i toppklassen i Eliteserien.

For all del! Håper han kommer tilbake og gjør en bra match mot Sandefjord. Er ikke så begeistret for Solheim, men registrerte at han ikke ble med i troppen, da er det vel enten skade eller at han er for dårlig....

For å trekke det litt ontopic:

JJ må gjerne fortsette å drille fireren bak.

Blir overrasket om de ikke starter mot Sandefjord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jan Jönsson
  • Opprett ny...