Marandinho 3 321 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 1 time siden skrev arni: Syretesten for Janne idag. Om det ikke blir 3 poeng idag, må en ny hovedtrener med energi og nye ideer inn. 14 dagers pause passer bra inn Flere her som ønsker en ny trener. Ja ting har ikke akkurat gått på skinner i år. Helt enig. Men da å fjerne en fantastisk trener, for å få inn hva? Vi har en fantastisk trener per nå føler jeg. Og jeg har tidligere her inne spurt hvilke kanditater som skal ta over etter Janne uten svar. Orker ikke useriøse alternativer som Kjønø. Jeg skal i så fall ha konkrete navn som er bedre alternativer enn Janne. Jeg personlig, kan ikke se for meg en bedre trener enn Janne. Måten han representerer klubben på, hans treneregenskaper, hans evne til å oppnå resultater. De er jo der. Det er nå han sliter, det er nå han har motgang. Men vi glemmer det faktum at stallen aldri har vært dårligere heller. Ting er ofte sammensatt. Vi har ingen ledere utpå der. Lederen vår er Janne per nå. Ingen av spillerne løfter opp armen og tar det ansvaret. Jeg vil gjerne se en sportssjef som presterer og henter spillerne som har vært speidet på over tid som er av kvalitet. Ikke hastelån på deadline day som ikke en gang er god nok for 11ern. Jeg husker veldig godt hvordan ting var før Janne, under Henning Berg. Jeg feiret den dagen han dro. Jeg feiret enda hardere når jeg så bilde av Janne i Budstikka med pc-bagen sin på Fornebu på vei til møter med Stabæk igjen. Jeg vil ikke tilbake til hvordan ting var før Janne. Jeg har tro på han. Han skal snu dette. Men for Gud skyld gi mannen noen spillere her da!!!! 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 13 minutter siden skrev Marandinho: Flere her som ønsker en ny trener. Ja ting har ikke akkurat gått på skinner i år. Helt enig. Men da å fjerne en fantastisk trener, for å få inn hva? Vi har en fantastisk trener per nå føler jeg. Og jeg har tidligere her inne spurt hvilke kanditater som skal ta over etter Janne uten svar. Orker ikke useriøse alternativer som Kjønø. Jeg skal i så fall ha konkrete navn som er bedre alternativer enn Janne. Jeg personlig, kan ikke se for meg en bedre trener enn Janne. Måten han representerer klubben på, hans treneregenskaper, hans evne til å oppnå resultater. De er jo der. Det er nå han sliter, det er nå han har motgang. Men vi glemmer det faktum at stallen aldri har vært dårligere heller. Ting er ofte sammensatt. Vi har ingen ledere utpå der. Lederen vår er Janne per nå. Ingen av spillerne løfter opp armen og tar det ansvaret. Jeg vil gjerne se en sportssjef som presterer og henter spillerne som har vært speidet på over tid som er av kvalitet. Ikke hastelån på deadline day som ikke en gang er god nok for 11ern. Jeg husker veldig godt hvordan ting var før Janne, under Henning Berg. Jeg feiret den dagen han dro. Jeg feiret enda hardere når jeg så bilde av Janne i Budstikka med pc-bagen sin på Fornebu på vei til møter med Stabæk igjen. Jeg vil ikke tilbake til hvordan ting var før Janne. Jeg har tro på han. Han skal snu dette. Men for Gud skyld gi mannen noen spillere her da!!!! Virker ikke som styret heller tenker tanken på å sparke Janne! Vi trenger han! 💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Før ville jeg ha Janne ut, nå må heller Bjarmann bevise meg noe.. Lumanza, Skytte, Kinoshita, Jonassen og Azemi må ryddes ut og gi plass til nye... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 55 minutter siden skrev Marandinho: Flere her som ønsker en ny trener. Ja ting har ikke akkurat gått på skinner i år. Helt enig. Men da å fjerne en fantastisk trener, for å få inn hva? Vi har en fantastisk trener per nå føler jeg. Og jeg har tidligere her inne spurt hvilke kanditater som skal ta over etter Janne uten svar. Orker ikke useriøse alternativer som Kjønø. Jeg skal i så fall ha konkrete navn som er bedre alternativer enn Janne. Jeg personlig, kan ikke se for meg en bedre trener enn Janne. Måten han representerer klubben på, hans treneregenskaper, hans evne til å oppnå resultater. De er jo der. Det er nå han sliter, det er nå han har motgang. Men vi glemmer det faktum at stallen aldri har vært dårligere heller. Ting er ofte sammensatt. Vi har ingen ledere utpå der. Lederen vår er Janne per nå. Ingen av spillerne løfter opp armen og tar det ansvaret. Jeg vil gjerne se en sportssjef som presterer og henter spillerne som har vært speidet på over tid som er av kvalitet. Ikke hastelån på deadline day som ikke en gang er god nok for 11ern. Jeg husker veldig godt hvordan ting var før Janne, under Henning Berg. Jeg feiret den dagen han dro. Jeg feiret enda hardere når jeg så bilde av Janne i Budstikka med pc-bagen sin på Fornebu på vei til møter med Stabæk igjen. Jeg vil ikke tilbake til hvordan ting var før Janne. Jeg har tro på han. Han skal snu dette. Men for Gud skyld gi mannen noen spillere her da!!!! Bjarne Berntsen gjorde underverker for Viking etter tunge år. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 1 time siden skrev nichb: Før ville jeg ha Janne ut, nå må heller Bjarmann bevise meg noe.. Lumanza, Skytte, Kinoshita, Jonassen og Azemi må ryddes ut og gi plass til nye... Kino er vel ferdig etter juli, så den går automatsik, ikke noe Bjarmann trenger gjøre. Jonassen har vel kontrakt ut 2021? Hvordan få solgt / kvittet seg med han før den tid er jo en bragd å få til. Ellers enig at det må ryddes litt. Jeg hadde stor tro på Skytte når han signerte, men der tok jeg feil, enn så lenge. Lumanza vil vel alle ha beholdt om han kom på toppnivå igjen, men det skjer vel ikke med det første, ut i fra det folk rapporterer om fra treningene. Azemi syns burde vel fått noen flere sjanser, ref at Kino har hatt klippekort under Janne. Håper på festfotball, masse mål og 3 poeng til STB! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 4 timer siden skrev arni: Syretesten for Janne idag. Om det ikke blir 3 poeng idag, må en ny hovedtrener med energi og nye ideer inn. 14 dagers pause passer bra inn Enig i grunntanken ditt, bortsett fra at du legger alt på Janne. Som mange andre skriver, har han fått ressursene han trenger, egentlig? Vi virker å mange omtrent hele fruktfatet han han hadde sist, og da tenker jeg også på de første sesongene. I 2005 fikk vi inn Nannskog, Alan, Jansson, Persson, Karlsson. Dvs. et utviklingsprosjekt på 22 år og 4 vinnerskaller som kunne gå foran og vise unggutta, som nevnte Alan, Messi (22 år ved seriestart), Poljac (20), Hauger (19), Holmvik (19), Haugstad (19), og fra før hadde vi klubbautaer som Holter, Stenersen, Kjølø, Stenvoll, IA og Knudsen med sammenlagt fartidstid (ved seriestart 2005) på drøyt 35 år, altså 7 år i snitt! Hmm, jeg ser noe mer vi mangler... Dersom vi ikke vinner i dag er vi selvfølgelig skikkelig ute å kjøre, og KLUBBEN trenger å komme på banen og fortelle oss om veien ut. Hvem det er naturlig at fronter dette, vet jeg ikke. Janne, Bjarmann, Ingo, Moe eller andre ledere er meg ganske likegyldig. Det må snakkes om hva vi mangler (og her bør svaret mer enn det som er gratis, nemlig poeng og innsats), og hva klubben tenker å gjøre med det. Dersom svaret deres kun er at vi trenger ny trener, så bør det jaggu være en fantastisk klubb- og spillerutviklende, langsiktig trener de har klar. Omtrent slik Janne var 2005-2009, altså. Det er mulig jeg er for snever, men akkurat nå virker det som det eneste klubben kan si for å fortelle meg at de har oppfattet situasjonen er å gå ut med noe om at vi trenger, og skal få inn, forsterkninger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Enig, klubben må komme med en strategi som står til troende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 45 min på å vise at han har noe mer her å gjøre. Dette er under enhver kritikk. Flaut! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Tenk om vi fikk mål imot på slutten de fordi Janne ikke ville bytte inn en klar Yaw? Wangberg slet jo med å gå..... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 012 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Det er ikke kun Janne det er hele trenerteamet. Må Janne gå - må alle gå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 2 minutter siden skrev @ringo: Det er ikke kun Janne det er hele trenerteamet. Må Janne gå - må alle gå. Sant nok, lurer på hva denne mentale trener har bidratt med egentlig? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 2 minutter siden skrev nichb: Sant nok, lurer på hva denne mentale trener har bidratt med egentlig? Sannsynligvis fått spillerne til å tro at de er mye bedre enn de er 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Kjønø er vel hentet for å være erstatteren, så rart hvis han også må gå. Om han så velger å gå så er vel det i en slags lojalitet med JJ? Yaw er vel bare å ansette som mental trener med engang 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 12 minutter siden skrev stephanois: 45 min på å vise at han har noe mer her å gjøre. Dette er under enhver kritikk. Flaut! Men helt ærlig. La oss si vi får ny trener. Samme hvem det er. Hva kan vedkommende gjøre bedre enn Janne med denne stallen. Mye ungt og bra. Men mangler sluttprodukt over alt. Spesielt midtbanen og vingspillet. Jeg tror faktisk ikke vi har ett spiss problem. Vi har ett midtbaneproblem. Denne stallen er den verste stallen jeg føler vi har hatt siden 2012. Kanskje ikke på papiret, men absolutt live. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 818 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Mye er gjort ved å ikke tollerere tullball da 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Eneste grunnen til at Kjønø skal være erstatter for Janne før sesongslutt er om han er totalt uenig i de avgjørelsene Janne tar. Han er like mye del i det som skjer her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Janne trekk deg, nok er nok! Ta med deg hele det udugelige styret også på veien ut!!! Fy faen til lavmål!! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torjus 606 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Få han vekk asap 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Lurer på hvordan så mange her inne kan være sikker på at "denne plassen berger vi, bare vi får ut Janne". Det vil si 25+ poeng på de neste 20 kampene. Det skal litt til... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Komisk når vi må gi noe av overskuddet til Janne som sluttpakke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Janne trenger vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 10 minutter siden skrev geirti: Lurer på hvordan så mange her inne kan være sikker på at "denne plassen berger vi, bare vi får ut Janne". Det vil si 25+ poeng på de neste 20 kampene. Det skal litt til... Er det et argument for å la JJ fortsette i jobben? «Du gjør en elendig jobb, men siden det ikke er 100% sikkert at noen andre rekker å rette opp i elendigheten, så får du fortsette» 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Men gjør han en elendig jobb? Eller er spillerstallen elendig? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 2 minutter siden skrev Marandinho: Men gjør han en elendig jobb? Eller er spillerstallen elendig? Helt sikkert en blanding. Materialet er dårlig og Janne får ikke utnyttet det vi har. Grunnen til at jeg mener Janne må ut er mangelen på forbedring. Vi har spilt samme begredelige drittfotballen i 3 år snart og ikke blitt bedre. Ikke spiller vi bedre og vi jobber ikke hardere. Leddene i laget har ikke hengt sammen på 3 år og de større problemene har stort sett vært de samme over lengre tid. Det er primært treners ansvar. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 4 minutter siden skrev Marandinho: Men gjør han en elendig jobb? Eller er spillerstallen elendig? Å sparke spillerstallen er sjelden et alternativ. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Jeg er overbevist om at en annen trener hadde fått langt mer ut av dette laget. Null progresjon i samspill og spillemønstre siden han tok over. Stort sett alle spillerene har stagnert eller blitt dårligere. Feig og defensiv tilnærming til kamp. Prøver ikke spille fotball en gang. Spillere som virker å være fullstendig drittleie. Dette er treneren og ingen andre sin skyld. Ut med han. Bjarmann har heller ikke briljert. Begeistre. Alltid. Uansett 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 764 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Få han ut, det er dessverre hovedtrener sitt ansvar. Som flere påpeker har spillerne ikke blitt bedre under jannes ledelse, heller dårligere. Vi har ikke en så dårlig tropp, bare total rævva taktikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Må være frustrerende å lede en slik giddalaus gjeng! Hvor er det blitt av engasjementet i spillergruppen! Eksempel: *Ottesen har en rå blokkering som hindrer mål i 1, ingen som går å klapper på skulder, klapper eller applauderer! * Skytte dasser rundt og kjefter, mister baller og er som vanlig alt for sent ute i alle dueller! Ingen som gir han beskjed om Å jobbe. * Overganger, ingen følger etter. Dette har vært gjennomgang i hele år! Disiplinen i laget er helt borte, hva har skjedd i spillergruppen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 16 minutter siden skrev kuk: Er det et argument for å la JJ fortsette i jobben? «Du gjør en elendig jobb, men siden det ikke er 100% sikkert at noen andre rekker å rette opp i elendigheten, så får du fortsette» Nei, det er det selvfølgelig ikke. Klubben må nå gjøre som gjør oss til et bedre lag. Da håper jeg de har en bedre oppskrift en kun "la oss sparke treneren". Dersom de samtidig stiller midler til disposisjon for forsterkninger, så driter jeg nesten i hvem som blir trener. Ryggmargsrefleksen min er dog at jeg ikke er glad i tomme symbolhandlinger, og at jeg i 9 av 10 tilfeller oppfatter trenersparking som en slik handling. Billy McKinlay er det 10. tilfellet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 2 minutter siden skrev blaasoldat: Må være frustrerende å lede en slik giddalaus gjeng! Hvor er det blitt av engasjementet i spillergruppen! Eksempel: *Ottesen har en rå blokkering som hindrer mål i 1, ingen som går å klapper på skulder, klapper eller applauderer! * Skytte dasser rundt og kjefter, mister baller og er som vanlig alt for sent ute i alle dueller! Ingen som gir han beskjed om Å jobbe. * Overganger, ingen følger etter. Dette har vært gjennomgang i hele år! Disiplinen i laget er helt borte, hva har skjedd i spillergruppen?? Slike ting har også en trener et ansvar for å gjøre noe med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå