blaasoldat 8 479 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Akkurat nå skrev Luringen: Slike ting har også en trener et ansvar for å gjøre noe med. Svaret her er ikke å sparke Janne! Svaret er å ta tak i en ikke fungerende, useriøs gruppe spillere! Det er en grunn til at Skytte f.eks ikke fikk bli i Bodø, har mine kontakter der, som jublet når han dro! For han var ødeleggende i en seriøs spillergruppe! Har vi samme problem, eller flere slike personer i gruppen, blir det så mye intern drit at en trener ikke kan utrette mye. Spar Janne, få bort det forsurende dødkjøttet i garderoben. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Nå slenger jeg meg på hylekoret. Endringer må til, dette er helt hjelpesløst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 5 minutter siden skrev geirti: Ryggmargsrefleksen min er dog at jeg ikke er glad i tomme symbolhandlinger, og at jeg i 9 av 10 tilfeller oppfatter trenersparking som en slik handling. Billy McKinlay er det 10. tilfellet. Heller en tom symbolhandling enn ingen handling og at det i det minste resulterer i en ny giv i gruppa. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Vel…Skytte virker jo å være jannes kjæledegge. Hvis janne ikke rydder opp må han selv ryddes bort 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 2 minutter siden skrev blaasoldat: Svaret her er ikke å sparke Janne! Svaret er å ta tak i en ikke fungerende, useriøs gruppe spillere! Det er en grunn til at Skytte f.eks ikke fikk bli i Bodø, har mine kontakter der, som jublet når han dro! For han var ødeleggende i en seriøs spillergruppe! Har vi samme problem, eller flere slike personer i gruppen, blir det så mye intern drit at en trener ikke kan utrette mye. Spar Janne, få bort det forsurende dødkjøttet i garderoben. Så du mener JJ ikke har noe ansvar i å la daukjøttet ha fast plass i 11’ern? 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Blåsoldat.... var det muligens TRENEREN i Bodø som ga beskjed om at han måtte gå? Altså en trener som vet hva han vil ha og kaster resten på dør? Hadde vi bare hatt en trener med ryggrad, så hadde han og Kino vært borte for lengst. Er latterlig av dere som mener det ikke er hovedtrener ansvar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Janne bør ha ryggrad nok til å trekke seg etter denne kampen. og Bjarmann må på jobb. Vi rykker ned 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Nok nå. Janne får ikke nok ut av dette laget som også trenger et par forsterkninger. Heller lite å spore av offensivt mønster, og vi er alt for enkle å score på. Janne er en hedersmann, men nå bør styret agere dessverre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 184 Del Skrevet 4. Juli 2021 (endret) Del Skrevet 4. Juli 2021 (endret) 9 minutter siden skrev Hanse: Vel…Skytte virker jo å være jannes kjæledegge. Hvis janne ikke rydder opp må han selv ryddes bort Dette, Skytte har vært helt katastrofalt dårlig over flere kamper nå. At ikke Torgersen får spille istedet er helt sinnsykt. Det må faktisk Janne ta ansvaret for Endret 4. Juli 2021 av kihl 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 8 minutter siden skrev kuk: Så du mener JJ ikke har noe ansvar i å la daukjøttet ha fast plass i 11’ern? Ikke det jeg sa i det hele tatt! Jeg sier at i Bodø, var han ødeleggende i en spillergruppe og ble sendt bort fort! Det var Knudsen som ga beskjed til sportslig leder, som sendte han bort! Han var også på banen/benken til de ble kvitt han! Kan det ha noe med at han på banen er mer håndterlig enn i fryseboksen? Om vi skal komme oss ut av dette må vi ta tak i evt negative karakterer i garderoben! Dette er like mye Bjarmann, ledelse og spillergruppens ansvar! Ikke kun på Jannes skuldre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 10 minutter siden skrev kuk: Heller en tom symbolhandling enn ingen handling og at det i det minste resulterer i en ny giv i gruppa. Kompromiss: du får den tomme symbolhandling din, hvis jeg samtidig får en klubb som tar ytterliggere grep? ÅÅÅÅH, helvete nå er jeg deppa!!!!!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Hoder må rulle, Bjarmann er første mann ut. Men Jønsson leder en ok tropp, og får ingenting ut av dem. Lumanza var ok da han kom inn. Skapte en del. Skjønner ikke hvorfor han ikke får mer spilletid. Selv i dårlig form utklasser han de andre lettvekterne våre på midten. Kai, solbakken har vært en skuffelse. Torgersen har vært ok, men ikke med idag. Uforståelig! Skytte får godkjent, kom faktisk til to gode sjanser. Kornelius sitt klippekort skjønner jeg lite av. Hvorfor kommer ikke Azemi inn? Dette er dårlig lederskap, og forståelse av spillet. Solheim er plutselig ute av laget, for en Jeppe som ikke ligner grisen i elendighet. Spillerne har resignert. Yaw og Piggy misser markeringen helt på 0-2. Sandberg har blitt en tabbekeeper. Ollie får ikke til all verden. Dette holder ikke, vi trenger noe nytt. Takk for to flotte år der du holder oss i ES, men nå er nok nok, det brenner på dass, og vi må desperat prøve noe nytt. Mulig vi rykker ned uansett, men uten trenerskifte nå er vi garantert nede før sommern er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Vi sender Janne hjem til halmstad Der han kommer fra Stabækfansen synger Janne jønsson ha det bra 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 1 minutt siden skrev blaasoldat: Ikke det jeg sa i det hele tatt! Jeg sier at i Bodø, var han ødeleggende i en spillergruppe og ble sendt bort fort! Om vi skal komme oss ut av dette må vi ta tak i evt negative karakterer i garderoben! Dette er like mye Bjarmann, ledelse og spillergruppens ansvar! Ikke kun på Jannes skuldre! Janne kan jo begynne med å sette han på benken? Så kan Bjarmann peke ut veien til flyplassen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 4 minutter siden skrev geirti: Janne kan jo begynne med å sette han på benken? Så kan Bjarmann peke ut veien til flyplassen? Uten tvil! Men har en mistanke om at det er en eller to til av våre «stjerner» som kan bli med til Gardermoen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 18 minutter siden skrev geirti: Kompromiss: du får den tomme symbolhandling din, hvis jeg samtidig får en klubb som tar ytterliggere grep? Gjerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 1 time siden skrev StabækJR: Eneste grunnen til at Kjønø skal være erstatter for Janne før sesongslutt er om han er totalt uenig i de avgjørelsene Janne tar. Han er like mye del i det som skjer her. Kjønø har vært her en brøkdel av tiden vi har hatt Janne har, og jeg vil ikke tro det er han som har tatt ut Kino (og Skytte) så mange ganger, ei heller vært med å hente dem. Helt sikker på at Janne kan ta æren for minst Kino, mest sannsynlig begge. Så har vi Nusa. Mulig Janne har noe av æren for å hente ham, det vet jeg lite om, men han ventet uansett lenge på spilletid selv om eksisterende start-11 ikke presterte offensivt. Burde kanskje fått spille tidligere. Uansett har Stabæk vært lite å skryte av i år, og jeg mener hovedansvaret ligger hos hovedtreneren.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 På blokka mi skal fire ut: Janne, Skytte, Kino, Lumanza. Vi kan ikke lengre ha spillere som henter lønn i åresvis uten å prestere bra nok. Også må innkjøpene være av rutinerte, gode spillere med attityde! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Nå tar jeg det Jesper Mathisen sier med en klype salg, men han tror det blir ett trenerskifte ganske snart. Sier det murrer i gangene, det murrer i garderoben og det murrer på banen ... Så får vi se om kan har rett 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Nok er nok! Vi har vel ikke økonomi til å kjøpe ut en trener av kontrakten, men jeg gjorde et kjapt søk på kontraktsløse trenere som kunne vært aktuelle for oss: Tor Ole Skullerud Trond Sollied Mons Ivar Mjelde Erik Hamren Jørn Andersen Olof Mellberg Henrik Pedersen Kjell Jonevret Svein Maalen Jeg kjenner ikke alle like godt, men min favoritt er Maalen. Det han gjorde med Ranheim var veldig imponerende både med tanke på resultat, spillestil og spillerutvikling. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Det er klart Janne sitter løst nå. Hvem hadde ikke gjort det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 6 minutter siden skrev bluemaster: På blokka mi skal fire ut: Janne, Skytte, Kino, Lumanza. Vi kan ikke lengre ha spillere som henter lønn i åresvis uten å prestere bra nok. Også må innkjøpene være av rutinerte, gode spillere med attityde! Lumanza ville jeg nok gitt litt mer tid, de tre andre kan godt få en enveisbillett til Langbortevekkistan. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 48 minutter siden skrev blaasoldat: Svaret her er ikke å sparke Janne! Svaret er å ta tak i en ikke fungerende, useriøs gruppe spillere! Det er en grunn til at Skytte f.eks ikke fikk bli i Bodø, har mine kontakter der, som jublet når han dro! For han var ødeleggende i en seriøs spillergruppe! Har vi samme problem, eller flere slike personer i gruppen, blir det så mye intern drit at en trener ikke kan utrette mye. Spar Janne, få bort det forsurende dødkjøttet i garderoben. Hvis Janne ikke har klart å ta tak i denne useriøse spillergruppa frem til nå, så er det vel noget tvilsomt at han noen gang klarer det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 8 minutter siden skrev Alltid: Nok er nok! Vi har vel ikke økonomi til å kjøpe ut en trener av kontrakten, men jeg gjorde et kjapt søk på kontraktsløse trenere som kunne vært aktuelle for oss: Tor Ole Skullerud Trond Sollied Mons Ivar Mjelde Erik Hamren Jørn Andersen Olof Mellberg Henrik Pedersen Kjell Jonevret Svein Maalen Jeg kjenner ikke alle like godt, men min favoritt er Maalen. Det han gjorde med Ranheim var veldig imponerende både med tanke på resultat, spillestil og spillerutvikling. Helt klart at Maalen gjorde store ting i Ranheim. De er langt unna nivået nå, med ny trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Man må se på hva som trengs i den spillergruppen vi har. Maalen gjorde midlertidige underverker med nedfallsfrukt. Vi trenger en person som er istand til å sparke rumper, både på brakka og i spillergruppa. Jeg mener styret og daglig leder slipper alt for lett unna i "hvem skal ut". Bjarmann og Janne har ikke ansatt seg selv. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Christian Michelsen hadde vært en drømmesignering! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Akkurat nå skrev mbh: Jeg mener styret og daglig leder slipper alt for lett unna i "hvem skal ut". Bjarmann og Janne har ikke ansatt seg selv. dønn enig! men det er vel fordelen av å sitte i styret å tråkke nedover....når er neste valg der egentlig ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Vi har en spennende gjeng unggutter. Vi trenger 2-3 gode spillere inn for å få dem til å skinne. Vi trenger ikke ny trener. Vi trenger ikke en trener som fikk sparken i Ranheim av alle mulige lag. Vi trenger heller ikke noen av de trenerne som nevnes på en liste her inne og som har mislykkes med rikere klubber enn oss eller en som har store alkoholproblemer. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 16 minutter siden skrev mbh: Man må se på hva som trengs i den spillergruppen vi har. Maalen gjorde midlertidige underverker med nedfallsfrukt. Vi trenger en person som er istand til å sparke rumper, både på brakka og i spillergruppa. Jeg mener styret og daglig leder slipper alt for lett unna i "hvem skal ut". Bjarmann og Janne har ikke ansatt seg selv. Bjarne Berntsen er mitt førstevalg, seriøs og stiller høye krav Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 16 minutter siden skrev Bolivar: Vi har en spennende gjeng unggutter. Vi trenger 2-3 gode spillere inn for å få dem til å skinne. Vi trenger ikke ny trener. Vi trenger ikke en trener som fikk sparken i Ranheim av alle mulige lag. Vi trenger heller ikke noen av de trenerne som nevnes på en liste her inne og som har mislykkes med rikere klubber enn oss eller en som har store alkoholproblemer. Vi trenger vel egentlig bare to ting: 1. En leder på banen. Gjerne midtbanen. 2. En leder på sidelinja og treningsfeltet. Er det deg Janne, eller har du blitt helt bestefar og håper alle bare skal være glade i hverandre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå