Torjus 606 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Hva med Trond Sollied? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Hei Tom Nordlie. Hvordan ser kalenderen din ut resten av året? Mvh Desperat nedrykkskandidat 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Janne i Budstikka, vil nok ikke ta pengetapet ved å trekke seg: Mot slutten av 0-2-kampen mot Sandefjord kom mishagsytringene fra tribunen på Nadderud – blant annet mot trener Jan Jönsson. Laget har bare seks poeng på ti kamper. Gulltreneren fra 2008 sier han må sette seg tilbake og reflektere, men tror ikke han kommer frem til at løsningen er å trekke seg. – Jeg må samle meg og ikke bli blind på denne kampen. At denne type spørsmål kommer opp er veldig naturlig, jeg må reflektere over dette, sier Jönsson. Han innrømmer at han ikke fikk gjennom budskapet søndag og at det er trist å gå til noen feriedager etter bunnivået i 2. omgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 631 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Vanskelig å vite hva som skjer på innsiden av klubben, men er i hvert fall ikke åpenbart for meg at problemet er Jønsson. Tror det stikker langt dypere, virker som fokus kun ha vært på stadion og spillersalg lenge. Orden på økonomien er ble og bra det, men det skaper ikke entusiasme hvis det er der fokuset ligger hos alle i klubben. Siden Bradley dro har det vært helt umulig å vite hva klubben er og står for, enten det er snakk om spillestil eller tilstedeværelse lokalt. Helt umulig å se en rød tråd i rekruttering både på trener- og spillersiden. Det man trenger er noen med klubbfølelse og pondus som kan stille krav, for meg fra utsiden ser jeg lite av dette, enten det i styre, klubb, trenerstab eller blant spillerne. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Jeg merker at jeg ønsker meg intet mer enn at klubben tar skikkelig tak nå, OG at Janne vil vise seg å være den som klarer å snu det hele. Han er tross alt ikke så veldig forskjellig fra den nissen som kom inn og berga oss for knapt 3 år siden. Da var vi rett og slett ganske gode. Omtrent som å skru på en bryter. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Det aller svakeste av en trener er å tape 3! hjemmekamper på rad foran egne tilhengere som burde gi trygghet og pep. Her er Jønsson i en egen klasse, selv blant bunnlagene 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 131 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Jeg merket fokuset på spillersalg på siste medlemsmøte på Blaa. Salg er det som betyr noe for dagens bestyrelse. Jeg bor sammen med en revisor, men det er ikke sorte tall som tenner fotballsupporteren i meg. Klubben har blitt loppet for ressurser de siste årene, til fordel for ASet. 2020 var første året hvor det ble lagt igjen litt penger i klubben på ti år. Det ble som kjent utbetalt utbytte for 2019 også. Ikke på grunn av vellykket spill, men på grunn av overskudd som blant annet er hentet fra frivillig arbeid, fyrverkerisalg og grasrotmidler. Vi selger spillere og ser om vi kan klare oss med de gjenværende. Men. En bonde kan ikke selge traktoren etter to gode år Jeg vet at flere av investorene i ASet heller ville foretrukket bedre sportslige resultater, enn noen tusen i utbytte på en "investering" det i utgangspunktet ikke kunne forventes tilbakebetaling. Andre investorer var kanskje mer avhengig av utbytte på flere hundre tusen. Hva vet jeg? Det har iallefall ikke gjort oss til en bedre klubb. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Ferdig i Stabæk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Kjipt, men rett. Kan ikke sitte og se på dette skje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Ha det bra! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Akkurat i det jeg skulle skrive at jeg håper han blir og snur det. Har alltid hatt sansen for Janne som trener. Tidenes STB trener! Takk for alt Janne, er og vil alltid vaere en legende. 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 https://www.nettavisen.no/nyhetsstudio/?p=lc-2526393-9047 Eneste riktige, som det er nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 2 minutter siden skrev Bebe: Ha det bra! Tidenes STB trener. Punktum, håper vi ses igjen, alltid en plass for deg på Nadderud heter det. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Janne vil for alltid være en legende i Stabæk, men nå var tiden inne for å prøve noe annet for å berge plassen. Skulle gjerne sett at vi hadde erstatteren klar med en gang, men det er vel for mye å forvente av Bjarmann og co. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Takk for innsatsen som redningsmann og at du har holdt oss over vannet i to sesonger til. Uten deg kunne vi fort ha rykket ned i 2019 eller 2020 sesongen. Nå må selv du gi tapt, og det er bare å innse at å trene denne klubben ikke er noen walk in the park. Kun Bradley som har mestret det med hell siden Jönssons forrige periode. Jørgen Lennartson også kan vel få godkjent? Og Belsvik pga opprykket. Nå er jeg spent på hvem som tar over. I hvertfall er det mulig å glede seg til en Stabæk-kamp igjen. Laget er ikke så verst, så det bør være mulig å få mer ut av den gjengen der. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Det er feil mann som må gå. Torgeir Bjarmann har ikke de kontaktene som IAO hadde og har ikke skaffet oss de spillerne vi trenger til å toppe laget med - og både klubben og han selv bør innse det. Ikke verdens beste trener hadde vunnet på Nadderud med det laget vi hadde i dag. Med dette sier jeg ikke at alle spillere er håpløse. Vi har bøtter av talent, og lovende folk i fleng, men for å sitere Skullerud da han kommenterte oss nylig: Stålet mangler i dette laget. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 495 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Noe måtte gjøres og det er respektabelt å trekke seg. Takk Janne. For alltid en stor person i Stabæks historie. Å trekke seg her gjør han bare større i mine øyne. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Trist at Janne tar sin hatt og går, men fullt forståelig! Jeg forventer at ledelse setter krav, og flere av spillerene tar seg selv i nakken og blir seriøse aktører, verdige vår drakt! Viser til uttalelsene til Yaw og Janne etter kampen IDag, og det jeg har nevnt tidligere fra folk i gangene! Noen av spillerne har ikke noe på banen å gjøre, spesielt ikke med klippekort, samme med ett par andre på benk/feltet! Nå må ALLE ta tak. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Takk for mange gode år Janne! (og et spesielt jævlig 2010 som jeg aldri vil tilgi deg) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 11 minutter siden skrev PKhelten: Noe måtte gjøres og det er respektabelt å trekke seg. Takk Janne. For alltid en stor person i Stabæks historie. Å trekke seg her gjør han bare større i mine øyne. Det som må gjøres er å få tak i 2-3 nye spillere av kvalitet. Det Stabæk nå gjør er litt som å bytte sjåfør på en bil hvis motoren ikke funker. Hadde JJ fått et mannskap med tilstrekkelig tyngde, hadde han kjørt oss til topps. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 363 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Han får vel fyken? Han går ikke av selv. Eliteseriens andre treneravgang. Hvem var den første? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Takk for innsatsen, og takk for at du skjønte at nok er nok. Evig Stabæk-helt, uansett 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Takk for innsatsen, Janne! Det groteske feilskjæret i Trøndelag skal jeg velge å glemme når vi gjør opp status med deg. Takk for gullet, takk for sølvet, takk for bronsen, takk for et hyggelig gjensyn nå. Trist at dette var sortien. Kanskje vi sees igjen når økonomien er på stell og en svensk spiss trenger en frisk start etter noen treige år i Kina. Pang, pang, tack så mycket! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 På 27.6.2021 den 18.42 skrev enda en jævla islending: Dette er ikke kampen som utløser sparking. Glimt er dritgode og alt det der. Neste er en vanskelig bortekamp det også. Tipper vi venter til etter tapet mot Sandefjord. Det er betryggende å se at klubben lytter til gode råd. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Ledig stilling i RBK neste sesong Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 8 minutter siden skrev SAU: Ledig stilling i RBK neste sesong Er ikke sikkert man må vente så lenge en gang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Jannes avgang er vel litt som hans siste Stabæktid. Vinglete. Først går han ut og sier han skal bruke ferien på å tenke over arbeidsforholdet også gir han seg et par timer etterpå? Uansett lykke til videre! Og seriøst: Takk for alt du har gjort for Stabæk! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Først og fremst: dette er bare trist, Janne. Håper du finner noe å gå videre til hvor du lykkes skikkelig - det fortjener du! (og nå snakker vi ikke RBK, ikke sant?) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Denne her er veldig tung for meg å svelge. Du kommer inn som en redningsmann i 2019 etter Henning Berg og virkelig får oss opp igjen. To 8.plasser i sekken etter å ha ligget på nedrykk i flere år. Du kom inn med stor entusiasme og skapte umiddelbart ett stort engasjement på Nadderud igjen. så står vi nå. Helt sjukt at klubben velger å fjerne deg. Jeg er sterkt uenig i det. Du er en hedersmann for alt du har gjort. For den du er. En legende. JanneFar, tusen takk for alt 💙💙 alltid uansett💙 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 Uunngåelig når man ser prestasjonene i fjor og i år samlet. Janne vil alltid være en legende i Stabæk, men akkurat nå var dette det beste. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå