Gå til innhold

Jan Jönsson

Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

1 time siden skrev FranckTheBank:

Han får vel fyken? Han går ikke av selv. 
Eliteseriens andre treneravgang. Hvem var den første?

Michael Stahre i S08. Montro om ikke Bohinen kunne endt hos oss hvis ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alt du ga Janne, skjønner godt at du trekker deg, hadde gjort det samme med en ledelse som selger alt av ryggrad og stamme i laget hvert år for å få noen kroner inn på konto. Jeg vet hvordan du trente laget og hva du fikk til i 2019 og 2020, med ordenlig stamme og ryggrad i laget så hadde vi ligget i topp 5 som var målet, det vet du like godt som meg, jeg ønsker deg all lykke til i en klubb med ordentlig ledelse som ikke selger alt for noen kroner og som nå har solgt seg til Obos antagelig solgt fra seg ny stadion med Obos tilværelse, jeg vet som mange andre at ingen vil gjøre det bedre, du var den siste ryggrad. Jeg regner med at både Sandberg, Nusa og Jeppe også fortest mulig ønsker å forlate denne synkende skuta, jeg forlater nå selv skuta inntil en ny ledelse er på plass.

Masse lykke til videre Janne, takk for alt du gjorde for supporterne og klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg har kjørt supporter bussen deres siden 2014, men dere får finne en annen sjåfør inntil en ny ledelse er på plass, Martinsen fikser sikkert det :D

Penger er ikke alt for meg som det er for klubben :D Supporterne har vært kjempehyggelige og toppers, men møkk kjedelig å følge en kjedelig klubb :)

3 minutter siden skrev Slum:

Ikke noe Alltid. Uansett her i gården nei. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev arni:

Høgmo ble nylig hentet til Haecken, følg med a!

Bjarne Berntsen begynner som daglig leder i Bryne fra 1. august. Følg med a!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 år senere...

Interessant. Skytte ble kjøpt tilbake høsten 2020, og "alle" peker på at det var en spiller Janne insisterte på å hente tilbake... Det stemmer jo da dårlig med hva JJ sier her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samtidig unnlater han å nevne at han også hadde brukbart med rutine og eliteserienivå hele vårsesongen hvor vi gikk fra tap til tap. Sandberg, solheim, amankwah, shala og Jeppe Moe. I tillegg fikk han jo minimalt ut av Lumanza. blir litt for enkelt å dra frem en enkelt kamp, men det er særdeles interessant å høre om spillerlogistikken og mulighetene til å påvirke den. Litt dårlig at programmlederne ikke spør om signeringen av Skytte som jo har vært omdiskutert

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Hanse:

Samtidig unnlater han å nevne at han også hadde brukbart med rutine og eliteserienivå hele vårsesongen hvor vi gikk fra tap til tap. Sandberg, solheim, amankwah, shala og Jeppe Moe. I tillegg fikk han jo minimalt ut av Lumanza. blir litt for enkelt å dra frem en enkelt kamp, men det er særdeles interessant å høre om spillerlogistikken og mulighetene til å påvirke den. Litt dårlig at programmlederne ikke spør om signeringen av Skytte som jo har vært omdiskutert

Flott podcast og episode, men skuffende at de ikke tok opp hendelsene fra spesielt våren 2010 da han ble kalt inn på teppe av spillergruppen da ryktene om flørtingen med RBK florerte. 

Skulle gjerne også sett at han ble pushet på hvorfor han var så gira på å fullføre kontrakten ut 2010 med Stabæk, til tross for at han allerede sommeren 2010 hadde signert for Rosenborg fra 2011 og om årsaken til dette var lojalitetsbonusen som ble utbetalt ved fullført kontrakt. 

Skulle også gjerne hørt hans tanker om han synes det var ryddig å være trener for Stabæk høsten 2010 hvor klubben jobbet med spillersigneringer av spillere som potensielt også RBK jaktet på. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 timer siden skrev Hanse:

En topp prestasjon å løfte laget fra plassering under streken til øvre halvdel høsten 2019. Utrolig stabilt nivå på spillet, måtte Bradley klare stabilisering av prestasjonene på samme måte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 19.10.2023 den 11.12 skrev Slum:

Flott podcast og episode, men skuffende at de ikke tok opp hendelsene fra spesielt våren 2010 da han ble kalt inn på teppe av spillergruppen da ryktene om flørtingen med RBK florerte. 

Skulle gjerne også sett at han ble pushet på hvorfor han var så gira på å fullføre kontrakten ut 2010 med Stabæk, til tross for at han allerede sommeren 2010 hadde signert for Rosenborg fra 2011 og om årsaken til dette var lojalitetsbonusen som ble utbetalt ved fullført kontrakt. 

Skulle også gjerne hørt hans tanker om han synes det var ryddig å være trener for Stabæk høsten 2010 hvor klubben jobbet med spillersigneringer av spillere som potensielt også RBK jaktet på. 

Snakker om disse temaene i del 1 som kom ut forrige uke:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jan Jönsson
  • Opprett ny...