Offside 4 954 Del Skrevet 4. Juli 2021 Del Skrevet 4. Juli 2021 1 time siden skrev FranckTheBank: Han får vel fyken? Han går ikke av selv. Eliteseriens andre treneravgang. Hvem var den første? Michael Stahre i S08. Montro om ikke Bohinen kunne endt hos oss hvis ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2021 Jeg kjøper ikke legendesnakket. Han var med på noe legendarisk en gang i tiden, og det skal vi ikke ta fra ham, men han dro uten ære, og har på ingen måte gjort opp for det. Farvel, Jan. Du hadde en stjerne, fikk en hake, og nå har du lagt til en fotnote. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 Takk for alt du ga Janne, skjønner godt at du trekker deg, hadde gjort det samme med en ledelse som selger alt av ryggrad og stamme i laget hvert år for å få noen kroner inn på konto. Jeg vet hvordan du trente laget og hva du fikk til i 2019 og 2020, med ordenlig stamme og ryggrad i laget så hadde vi ligget i topp 5 som var målet, det vet du like godt som meg, jeg ønsker deg all lykke til i en klubb med ordentlig ledelse som ikke selger alt for noen kroner og som nå har solgt seg til Obos antagelig solgt fra seg ny stadion med Obos tilværelse, jeg vet som mange andre at ingen vil gjøre det bedre, du var den siste ryggrad. Jeg regner med at både Sandberg, Nusa og Jeppe også fortest mulig ønsker å forlate denne synkende skuta, jeg forlater nå selv skuta inntil en ny ledelse er på plass. Masse lykke til videre Janne, takk for alt du gjorde for supporterne og klubben. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2021 3 minutter siden skrev TheDriver: Takk for alt du ga Janne, skjønner godt at du trekker deg, hadde gjort det samme med en ledelse som selger alt av ryggrad og stamme i laget hvert år for å få noen kroner inn på konto. Jeg vet hvordan du trente laget og hva du fikk til i 2019 og 2020, med ordenlig stamme og ryggrad i laget så hadde vi ligget i topp 5 som var målet, det vet du like godt som meg, jeg ønsker deg all lykke til i en klubb med ordentlig ledelse som ikke selger alt for noen kroner og som nå har solgt seg til Obos antagelig solgt fra seg ny stadion med Obos tilværelse, jeg vet som mange andre at ingen vil gjøre det bedre, du var den siste ryggrad. Jeg regner med at både Sandberg, Nusa og Jeppe også fortest mulig ønsker å forlate denne synkende skuta, jeg forlater nå selv skuta inntil en ny ledelse er på plass. Masse lykke til videre Janne, takk for alt du gjorde for supporterne og klubben. Ikke noe Alltid. Uansett her i gården nei. Meld deg heller inn i klubben om du ønsker endring. Endring av styret tas på neste årsmøte. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 Nei, jeg har kjørt supporter bussen deres siden 2014, men dere får finne en annen sjåfør inntil en ny ledelse er på plass, Martinsen fikser sikkert det Penger er ikke alt for meg som det er for klubben Supporterne har vært kjempehyggelige og toppers, men møkk kjedelig å følge en kjedelig klubb 3 minutter siden skrev Slum: Ikke noe Alltid. Uansett her i gården nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 083 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Juli 2021 Jeg håper hele organisasjonen snur alle steiner nå og ikke bare håper det skal ordne seg av seg selv. Jeg har liten tro på at det kun er treneren som er problemet hos oss. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2021/jonsson-om-stabaek-exiten-jeg-sa-den-komme_sto8405650/story.shtml Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 På 4.7.2021 den 18.21 skrev arni: Bjarne Berntsen er mitt førstevalg, seriøs og stiller høye krav 🤡 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 Hvis vi først skal foreslå nisser, så er PM Høgmo, Gratangens store sønn, høyt opp på min liste... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 Høgmo ble nylig hentet til Haecken, følg med a! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 2 minutter siden skrev arni: Høgmo ble nylig hentet til Haecken, følg med a! Bjarne Berntsen begynner som daglig leder i Bryne fra 1. august. Følg med a! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Juli 2021 Del Skrevet 5. Juli 2021 En bedre lønnet treneroppgave i ES ville han nok sagt ja til! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Del Skrevet 11. Oktober 2023 Med i podcasten Bærumsball nå 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stbS 2 460 Del Skrevet 13. Oktober 2023 Del Skrevet 13. Oktober 2023 For en legende! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 13. Oktober 2023 Del Skrevet 13. Oktober 2023 1 time siden skrev stbS: For en legende! Niet. Den statusen ødela han greit i 2010 for min del. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
naaaadderud 331 Del Skrevet 17. Oktober 2023 Del Skrevet 17. Oktober 2023 Del 2 av Bærumsball med Jönsson. Om hva som gikk galt i hans andre periode i Stabæk, spillerlogistikk og hvordan styret og sportslig leder påvirket overganger i 2019-2021 sammenlignet med 2005-2010. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 17. Oktober 2023 Del Skrevet 17. Oktober 2023 Interessant. Skytte ble kjøpt tilbake høsten 2020, og "alle" peker på at det var en spiller Janne insisterte på å hente tilbake... Det stemmer jo da dårlig med hva JJ sier her. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Oktober 2023 Del Skrevet 18. Oktober 2023 Interessant å høre hvor ungt laget hans var på forsommeren 2021. Nevner snitt på 19 år i 3-3 matchen mot Vikings away, Nusa store gjennombrudd👍 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 807 Del Skrevet 19. Oktober 2023 Del Skrevet 19. Oktober 2023 Samtidig unnlater han å nevne at han også hadde brukbart med rutine og eliteserienivå hele vårsesongen hvor vi gikk fra tap til tap. Sandberg, solheim, amankwah, shala og Jeppe Moe. I tillegg fikk han jo minimalt ut av Lumanza. blir litt for enkelt å dra frem en enkelt kamp, men det er særdeles interessant å høre om spillerlogistikken og mulighetene til å påvirke den. Litt dårlig at programmlederne ikke spør om signeringen av Skytte som jo har vært omdiskutert 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 19. Oktober 2023 Del Skrevet 19. Oktober 2023 2 timer siden skrev Hanse: Samtidig unnlater han å nevne at han også hadde brukbart med rutine og eliteserienivå hele vårsesongen hvor vi gikk fra tap til tap. Sandberg, solheim, amankwah, shala og Jeppe Moe. I tillegg fikk han jo minimalt ut av Lumanza. blir litt for enkelt å dra frem en enkelt kamp, men det er særdeles interessant å høre om spillerlogistikken og mulighetene til å påvirke den. Litt dårlig at programmlederne ikke spør om signeringen av Skytte som jo har vært omdiskutert Flott podcast og episode, men skuffende at de ikke tok opp hendelsene fra spesielt våren 2010 da han ble kalt inn på teppe av spillergruppen da ryktene om flørtingen med RBK florerte. Skulle gjerne også sett at han ble pushet på hvorfor han var så gira på å fullføre kontrakten ut 2010 med Stabæk, til tross for at han allerede sommeren 2010 hadde signert for Rosenborg fra 2011 og om årsaken til dette var lojalitetsbonusen som ble utbetalt ved fullført kontrakt. Skulle også gjerne hørt hans tanker om han synes det var ryddig å være trener for Stabæk høsten 2010 hvor klubben jobbet med spillersigneringer av spillere som potensielt også RBK jaktet på. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 19. Oktober 2023 Del Skrevet 19. Oktober 2023 11 timer siden skrev Hanse: Samtidig unnlater han å nevne at han også hadde brukbart med rutine og eliteserienivå hele vårsesongen hvor vi gikk fra tap til tap. Sandberg, solheim, amankwah, shala og Jeppe Moe. I tillegg fikk han jo minimalt ut av Lumanza. blir litt for enkelt å dra frem en enkelt kamp, men det er særdeles interessant å høre om spillerlogistikken og mulighetene til å påvirke den. Litt dårlig at programmlederne ikke spør om signeringen av Skytte som jo har vært omdiskutert En topp prestasjon å løfte laget fra plassering under streken til øvre halvdel høsten 2019. Utrolig stabilt nivå på spillet, måtte Bradley klare stabilisering av prestasjonene på samme måte! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
naaaadderud 331 Del Skrevet 22. Oktober 2023 Del Skrevet 22. Oktober 2023 På 19.10.2023 den 11.12 skrev Slum: Flott podcast og episode, men skuffende at de ikke tok opp hendelsene fra spesielt våren 2010 da han ble kalt inn på teppe av spillergruppen da ryktene om flørtingen med RBK florerte. Skulle gjerne også sett at han ble pushet på hvorfor han var så gira på å fullføre kontrakten ut 2010 med Stabæk, til tross for at han allerede sommeren 2010 hadde signert for Rosenborg fra 2011 og om årsaken til dette var lojalitetsbonusen som ble utbetalt ved fullført kontrakt. Skulle også gjerne hørt hans tanker om han synes det var ryddig å være trener for Stabæk høsten 2010 hvor klubben jobbet med spillersigneringer av spillere som potensielt også RBK jaktet på. Snakker om disse temaene i del 1 som kom ut forrige uke: 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 19. Januar Del Skrevet 19. Januar https://www.tv2.no/sport/tv-2-erfarer-janne-jonsson-blir-stabaek-trener-igjen-denne-gang-for-kvinnene/16071210/ 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 314 Del Skrevet 19. Januar Del Skrevet 19. Januar Daddy's home ❤️💙 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 19. Januar Del Skrevet 19. Januar Familieklubben 💙 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 19. Januar Del Skrevet 19. Januar Lukter seriegull av det her 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 20. Januar Del Skrevet 20. Januar Flyttes til Stabæk i toppserien? Gratulerer. Ny jobb til Janne og fantastisk trener til damene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 20. Januar Del Skrevet 20. Januar Flyttes enda en gang. Denne gang til "Stabæk i Toppserien". Håper de få med navigeringsutfordringer kan tilgi at den ble flyttet såpass raskt 😉 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 20. Januar Del Skrevet 20. Januar https://www.stabak.no/lag/kvinner/nyheter/2401-stb-sign-jj-ct?fbclid=IwAR2m5P-i7zR9ADuXQdtlA6tkLJS6G6wJntdmIjiuiFhEljAST-w2qSvqUeU Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 241 Del Skrevet 16. Februar Del Skrevet 16. Februar Ny episode av Kikkertsvingen på mandag. Med storfint besøk av Janne! Så spør om det du lurer på her: https://forms.gle/AD6TJsmiYW1pXyrQ8 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå