Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke tar helt feil så agrumenterte han om at han hadde vunnet VM med norges landslag den gangen... Jeg er spent :)

Noen burde fortalt ham at Aalesund neppe hadde resurser til å gå tilbake i tid uten å lagre...

Gjør du det på FM? Eller bare antar du at han gjør det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke tar helt feil så agrumenterte han om at han hadde vunnet VM med norges landslag den gangen... Jeg er spent :)

Noen burde fortalt ham at Aalesund neppe hadde resurser til å gå tilbake i tid uten å lagre...

Gjør du det på FM? Eller bare antar du at han gjør det?

JukseFM handler kun om tilfeldigheter og uendelig repetisjon. Da legger jeg heller kabal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JukseFM handler kun om tilfeldigheter og uendelig repetisjon. Da legger jeg heller kabal.

JukseFM er kjedelig, skal man få den ordentlige gode FM-følelsen, må man spille LLM (Lower League Management). 100 ganger mer realistisk enn alt annet på FM. Som for eksempel når jeg nå spiller med Gainsborough, som er i Blue Square South når spillet starter, så er det virkelig glede når jeg gjør det bra, rykker opp osv.

Da er FM gøy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

FM? Litt off topic her føler jeg.

Mister vi Janne til landslaget skal jeg i alle fall slutte å følge landslaget. Etter 3-4 år med jevn stigning og ett lag som er bygget av Janne, som nå er stabilt gode i toppen ville det vært helt forferdelig å miste han nå. Janne MÅ bli hos oss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Janne er sikret, for det blir Sollied. Heerenveen er antagelig klar for å bytte ham ut, i og med at resultatene uteblir. Og Sondrelund velger selvsagt det minst kontroversielle som er mulig å velge. Hadde det vært mulig å velge Ole Brumm hadde det blitt ham :( Vet ikke om jeg skal gråte eller le når jeg hører Sondrelund gi uttrykk for at de la press på Hareide for å få ham ut etter den dårlige kvaliken. Alle vet jo at Hareide hadde blitt sittende til det ikke lenger var mulig å huske en scoring for Norge, om Sondrelund skulle si fra når det var nok. Når det er sagt er det ikke sikkert Sollied er så galt alternativ. Han har i hvert fall forstått at Norge fremfor alt ikke må etterape stilen til ballsikre sydeuropeere for å bli best. Mener selv at det selvfølgelig er mest underholdende å se den type fotball, og Jannes filosofi er jo en nytelse å være vitne til med Stabæk. Men å overføre det til landslaget har jeg ingen tro på. Da må du terpe samhandling mer enn 20 dager i året. Ingen grunn for Janne til å kjøre trenerkarrieren på dunken med Norge.

Ja til Keiko. Kan Kongsvinger gå fra Adeccos dårligste til et av de bedre på to måneder er det tung psykologi. Nettopp hva Norge trenger :lol: Vekk med Sondrelund.

Endret av rikky100
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stygt redd for at Keiko eller Sollied er de beste realistiske alternativene for landslaget. Keiko fordi han gir faen i hvem primadonnaspillerne er, mens sollied er et atskillig mer seriøst alternativ.

Men å tro at det norske landslaget skal prestere internasjonalt er vel på linje med å tro at det finnes allmektige gud(er) og ånder som lar jorda gå til helvete og millioner lide. Men det er det jo faktisk mange som tror på. De fleste. Så hvorfor ikke tro på julenissen, påskeharen og landslaget også?

Men, jeg tror helt sikkert Janne ser at det ikke nytter å overbevise nff, det norske folk og skandalepressen med et oppspillmønster i form av appelsiner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keiko er et godt alternativ på kort sikt. Spørsmålet er om han er villig til å bryte en fortsatt rykende fersk kontrakt med traktor laget. På lengre sikt tror jeg nok Sollied er det beste. Men for all del, de fleste hadde tro på Hareide før han kom, meg selv inkludert. Stor forskjell på klubb og landslag; så Janne, hold deg der du er! I Stabæk er du høyt elsket, på landslaget er fallhøyden STOR!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vel strengt tatt ikke så mye tro på Hareide, men var utrolig glad og stolt for måten han forlot RBK på. Siden har det laget aldri helt kommet seg. Hadde en god høst for to år siden, og et par skikkelig anstendige resultater mot Valencia i fjor, men trenerspørsmålet har liksom aldri helt lagt seg. Forhåpentligvis får ikke Hamren det helt til kommende sesong heller - skal vi tippe han får fyken i september?

On topic: Vi kan vel begrave denne frykten for at Janne skal forlate Stabækskuta. Avgangen til Hareide kom nok litt tidlig og litt kjapt for at det skal være aktuelt for verdens beste Jönsson å steppe inn nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keiko er et godt alternativ på kort sikt. Spørsmålet er om han er villig til å bryte en fortsatt rykende fersk kontrakt med traktor laget. På lengre sikt tror jeg nok Sollied er det beste. Men for all del, de fleste hadde tro på Hareide før han kom, meg selv inkludert. Stor forskjell på klubb og landslag; så Janne, hold deg der du er! I Stabæk er du høyt elsket, på landslaget er fallhøyden STOR!

Nå er jo den danske sponsoren ute av KIL. Jeg har stor på Keiko som LANDSLAGStrener, han får til gode prestasjoner i en kort periode, til spillerne ikke orker trynet hans mer. På landslaget blir det jo korte perioder av gangen, noe som burde tilsi at prestasjonsnivået holder seg på et høyt nivå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det med ro, det er bare en søpleavis som koker suppe helt uten spiker.

Sitat:

- Hvis NFF tar kontakt, er du da åpen for å høre på hva de har å si, Jönsson?

- Ja, man skal alltid høre etter, sier svensken.

Jönsson mener jobben som norsk landslagssjef er meget attraktiv:

- Det er helt sikkert at den er attraktiv. Det er et hedersoppdrag og det er sikkert spennende, sier Jönsson.

Jönsson er jo bare høflig. Intet annet.

Sitat:

- Føler du deg kvalifisert for jobben, Jönsson?

- Det slipper jeg å spekulere i. Jeg trives godt der jeg er, så jeg slipper å svare på det. Det får andre svare på, sier Jönsson.

Dette er en ganske tydelig avvisning. Vi må huske at det er en dannet mann fra et møblert hjem vi snakker om her.

Nå er det på tide å legge ned landsen en gang for alle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Føler meg definitivt ikke trygg på at Janne blir i Stabæk. Hver gang han blir intervjuet så sier han aldri kategorisk "NEI". Han vrir svarene sine slik at han sier han blir i Stabæk men avfeier aldri det å bli landslagstrener.

Er redd han har lyst på jobben og forsvinner...

Hjelper jo heller ikke at alle de andre kandidatene sier kategorisk NEI TIL NORGE. Solbakken, Sollied, Berg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke denne flørtingen her. Se på Ståle Solbakken og lær hvordan du skal svare pressen ang. landslaget! Landslag er noe man tar over når man nærmer seg pensjonsalder, ikke når man er på vei oppover i klubbverdenen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at noen trenere med ambisjoner utover Tippeligaen tør å ta over landslaget nå, med det elendige spillermateriale som er til rådighet. Må evt være en fantastisk lønn som lokker, men NFF er vel ikke stinne av penger i disse dager.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke tenke meg at noen trenere med ambisjoner utover Tippeligaen tør å ta over landslaget nå

Ikke, det kan jo (nesten) ikke gå dårligere enn i fjor. Opptur med landslag er vel et pluss på CVen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men kan jo flørte litt selv om man ikke har tenkt til å ta noe med seg hjem. Jeg sikler ofte over kjøttdisken før jeg går videre til nuddelhylla. Men på alvorligere noter kan det jo ikke skade ryktet hans for fremtiden at han har vært i samtaler med NFF...

Men når biffen er billigere en nuddelene, og nuddelene bortgjemt i en krok, (les lønna høyere hos NFF, samt enda større utstillingsvindu som trener) så velger man gjerne biff. Om Janne ikke er vegeterianer da....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ikke denne flørtingen her. Se på Ståle Solbakken og lær hvordan du skal svare pressen ang. landslaget! Landslag er noe man tar over når man nærmer seg pensjonsalder, ikke når man er på vei oppover i klubbverdenen.

Det var jo ikke Solbakken som avviste det, det var FCK...

– Etter å ha snakket med FCK, kan jeg fastslå at det er en utopi, sier Solbakken

blabla.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Jan Jönsson
  • Opprett ny...