arni 9 465 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Problemet er vel også at det nærmest er ingen som er i form for tida, hvem tar det ansvaret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Problemet er vel også at det nærmest er ingen som er i form for tida, hvem tar det ansvaret? Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med denne diskusjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Vi har vel fått opp to alternative veier videre: 1)Business as usual, ting tar tid og alt vil ordne seg 2)Alternativt: prøve å styrke det sportslige apparatet og det kvikt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Styrke det sportslige apparatet ved å erstatte en trener som var i landslagssjef-diskusjonen så sent som i fjor høst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Kan også supplere med en trener-kapasitet med nye tanker som kan få oss ut av blindsporet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Kan også supplere med en trener-kapasitet med nye tanker som kan få oss ut av blindsporet! Hvilket blindspor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) 25% av sesongen er over. Liker ikke å si det, men den tidligere trollmannen JJ har mistet grepet (midlertidig?). Hvilke muligheter har klubben til å ta grep i tide? Utover forandringer i startelleveren: ikke en dritt! Janne sitter trygt som faen. Ikke dra slikt nå-har-vi-tapt-en-kamp-eller-to-så-nå-må-vi-sparke-noen-snakk inn hit takk! Endret 5. Mai 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
exultno 0 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Flere som er i form på laget, men vi har ikke de samme spillerne og det samme spillemønsteret lenger. Det betyr at vi er nødt til å gi det noe mer tid, det er ikke snakk om en sesong eller to, slik som i VIF, men uti Juni. Det er kun snakk om to tap hittil, bedre å støtte opp laget nå som de er i motgang enn å prøve å gjøre det stikk motstatte. Vi vet jo at de kan, og det gode spillet kommer nok før vi aner det. Helt klart at de viste veldig gode tendenser i 1.omgang mot Molde, full innsats i to omganger, fra alle mann, og vi ville fått 3 poeng. Vi taper så godt som de fleste dueller på midten, spesielt viktig å få tak i ballen etter denne duellen, noe vi ikke fikk til i det hele tatt og det skaper enorme rom for motstander. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Blindsporet er til dømes den dårligste poengfangsten etter 7 kamper så lenge klubben har vært på øverste nivå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Janne sitter tryggere enn superlim. vi burde kanskje utrykke dette ovenfor janne med et banner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Blindsporet er til dømes den dårligste poengfangsten etter 7 kamper så lenge klubben har vært på øverste nivå! Fint lite vi kan gjøre, annet enn å uttrykke støtte til lag og trenere (det holder vel med de vi har), og skjelle ut sportslig ledelse hvis de begynner å mumle om trenerbytte... Det siste er jeg selvfølgelig litt usikker på hvordan vi skal gjøre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Janne bruker det meste av treningene til å sette mønster. Det fører til mindre intensitet og konkurransepreg på treningene. Dette tror jeg har gått litt utover tenningen og den "ene ekstra lange tåa" som kanskje kunne gitt oss et par poeng ekstra så langt. Men dette tror jeg er tidenes investering. Jeg ser mye heller at vi taper noen poeng nå og får satt finspillet etterhvert, enn at vi overgir oss til drittfotball og en lang sesong med nedturer ispedd noen arbeidsseiere. Jeg er utrolig glad for at vi har en trener som har et lengre tidsperspektiv enn vi supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 5. Mai 2009 (endret) Når Jönsson har mistet Somen, Annan, Veigar, Alan, og Bjørnar siden juni 2008 i tillegg til at Johan og Pontus er ute med skade, så er litt bak mål å skylde på han. Det 7 spiller som er borte siden samme tid i fjor. Ikke så veldig rart vi er dårlig for tiden når klubben ikke har råd til å hente fullverdig erstattere for disse spillerne. Han trenger tid på å bygge et nytt lag.. brukte 4 år på å bygge fjorårets gull-lag Janne er en legende i Stabæk og bør snarest inn i hall of fame dan dagen han slutter/legger opp! edit:leif.. Endret 5. Mai 2009 av peas on earth Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 (:::)bør snarest inn i hall of hame dan dagen han slutter/legger opp! hame? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Blindsporet er til dømes den dårligste poengfangsten etter 7 kamper så lenge klubben har vært på øverste nivå! Greit nok, men vi har hatt perioder innimellom som har vært enda dårligere. Fra runde 5. til runde 11. i 2007 tok vi bare 5 poeng... Det er litt snålt at man automatisk starter sammenligningen fra start. Man kan leve lenge på en flying start, men når alt kommer til alt teller alle kamper like mye. Det som er mest problematisk er ikke nødvendigvis poengfangsten, men selve spillet. Hadde vi litt heldig fått seier mot Lyn, ville noe av den åpenbare sannheten blitt tildekket. Smertestillende medisin - det fjerner smerten, men ikke årsaken. Sånnsett er det bra at vi ikke får noe gratis. Vi er faktisk ikke bedre nå, og derfor trenger vi alle mulige slag i tryne for å våkne. FORT! Jeg tror f.eks Brann ikke er tjent med for mange enkle seiere nå. De har etter min mening fått mer poeng enn fortjent, og kan fort få en knekk når de ikke skjønner dette før det nærmer seg slutten av sesongen. LSK derimot har nok sånnsett bedre kontroll på saker og ting, og er vel laget som har fått dårligst betalt i forhold til prestasjoner. Vi må også se bak tallene. Vi har spilt mot relativt enkel motstand, og likevel med dårlig poengfangst... LSK, eksempelvis, har møtt større utfordringer. Slik det ser ut for meg nå er vi, sammen med Brann, B/G, Lyn, Godset og Enga, blandt de dårligste lagene. Det bekymrer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 du skjønte hva jeg mente.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 du skjønte hva jeg mente.. hehe, selvsagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Blindsporet er til dømes den dårligste poengfangsten etter 7 kamper så lenge klubben har vært på øverste nivå! Du kan jo ikke kalle det et blindspor! Eller tror du altså ikke at noe som helst vil forbedres hvis vi fortsetter å jobbe på samme måte på treningene fremover? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Janne bør få den tiden og roen han trenger til å bygge et nytt storlag. Om det tar 2 eller 5 sesonger spiller ingen rolle. Men såklart kreves det at Janne er motivert for oppgaven. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 I fotball er kontinuitet viktig. Vi har mistet mange spillere, og dermed mye av kontinuiteten fra i fjor. La Janne få tid så de nye spillerene kommer opp på nivået vi ønsker av dem. Jeg vet ikke om noen trener som kunne kommet inn og gjort denne oppbyggingsjobben bedre enn Janne. OG: jeg er enig med peas... ang hall of fame! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Janne sitter tryggere enn superlim. vi burde kanskje utrykke dette ovenfor janne med et banner? Den nederst her er vel dessverre borte/ødelagt, ellers kunne den vært gjenbrukt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 5. Mai 2009 Del Skrevet 5. Mai 2009 Janne sitter tryggere enn superlim. vi burde kanskje utrykke dette ovenfor janne med et banner? Den nederst her er vel dessverre borte/ødelagt, ellers kunne den vært gjenbrukt Tifo lages ikke med tanke på gjenbruk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Går ganske greit det her - 3 av 4 siste tapt og nedrykksplass....... Trekket med Skjønsberg som venstre back var OK...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Gleder meg til Champions league med dette opplegget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Ja, det kan du si - CL kvalik. starter 14.juli. 80 mill. i potten om vi hadde hatt et slagkraftig lag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 7. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2009 (endret) Går ganske greit det her - 3 av 4 siste tapt og nedrykksplass....... Trekket med Skjønsberg som venstre back var OK...... Etterpåklokskap er et sikkert tegn på intellektuell skarphet. Stenvoll var skadet; IA/Skjønsberg har utgjort en elendig stopperduo. Greit nok at det er en stund siden MMS spilte venstreback, men Høiland var god som stopper mot Lyn. Men kanskje styret bør forhøre seg om alternative trenerkandidater, sånn for sikkerhets skyld? Endret 7. Mai 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaBlaaBlaa 24 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Men kanskje styret bør forhøre seg om alternative trenerkandidater, sånn for sikkerhets skyld? Det er i realiteten et uttrykk for mistillitt til treneren. Tviler på at det har noe for seg, og Janne har vist ingenting som skulle gi Stabæk grunn for slik mistillitt. Bare tull å snakke om at treneren må gå nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Etterpåklokskap er et sikkert tegn på intellektuell skarphet. Stenvoll var skadet; IA/Skjønsberg har utgjort en elendig stopperduo. Greit nok at det er en stund siden MMS spilte venstreback, men Høiland var god som stopper mot Lyn. Du intellektuelle: Vi som så MMS slippe Bærum igjennom kjørende med hest og vogn på tirsdag og hørte JJ refse han etterpå, hadde vel et ørlite håp om at treneren ville gi et av de unge talentene sjansen her! Men jeg bøyer meg for ditt store vidd.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Men kanskje styret bør forhøre seg om alternative trenerkandidater, sånn for sikkerhets skyld? Det er i realiteten et uttrykk for mistillitt til treneren. Tviler på at det har noe for seg, og Janne har vist ingenting som skulle gi Stabæk grunn for slik mistillitt. Bare tull å snakke om at treneren må gå nå. Ironi egner seg dårlig i denne saken. Jeg tar selvkritikk. Grunnen til mitt retoriske spørsmål var at "arni" tilsynelatende mener JJ-tråden er stedet å diskutere sammensetningen av forsvaret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 7. Mai 2009 Del Skrevet 7. Mai 2009 Den er grei, men ikke bare tilsynelatende. Hvordan treneren tenker ved laguttak bør være interessant under en evaluering! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå