hdaniels 2 359 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Leste det i aftenposten i dag jeg og. Hvor lang kontrakt har egentlig janne med stabæk? Ut 2010 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Sviskeartikkel. Jeg klarer ikke la være å le av leserkommentaren på slutten der. Jack B.: "NFF og Kårfjord no må dokkar gi dokkar, skal Norge noengang klare og komme i nærheten av der de engang var må de ut av Scandinavia om ikke Sollied eller Solskjær er interesert. Svein Gøran Pedersen burde også være et bra alternativ og burde ikke være umulig og lokke fra Nots County, forhåpentligvis er Norge mere attraktiv enn Nots County som ligger på nederste proffniå i England ? Der er også sikkert noen profilerte trenere som kunne tenkt seg en utfordring runt i Europa, det spørs vel bare kor mye NFF er villig til og betale rette mannen for og få et bra lanslag. Spillermateriellet bør være bra nok, ihvertfall til en høyere plassering enn nr 43, og også til og kunne kvalifisere seg til div. mesterskap…" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabinho 0 Del Skrevet 5. September 2009 Del Skrevet 5. September 2009 http://www.vgtv.no/?id=24060&category=3 denne islandske spåkonen tror jønsson ender opp som landslagstrener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 7. September 2009 Del Skrevet 7. September 2009 "Jönsson fulgte landslagstreningen". Overraskende. Treningen var på Nadderud og det er tre Stabækspillere i troppen. Men vil JJ bli landslagstrener, og NFF ønsker ham er det lite vi kan gjøre. Min ukvalifiserte gjetning er at å leie spillere i et (halvt) år, for så å slippe dem, ikke er den beste veien å gå om vi vil beholde en trener med ambisjoner. Det er vel hevet over enhver tvil at JJ er en dyktig trener, og det er vel da ikke unaturlig at Drillo ønsker å lære litt av han. Sikkert kan JJ lære noe av Drillo også, så jeg ser på dette som en kompetanse utveksling, som vi kommer positivt ut av.Jeg har så stor tilit til JJ at jeg tror han fårstår situasjonen til Stabæk, samtidig så tror jeg ikke Stabæk sender tilbake spillere som JJ vil beholde. Føler egentlig ikke at JJ har noe som lanslags sjef å gjøre, men heller som klubbtrener, hvor han jobber med spillere over lang tid. Tveksam om JJ va där för att lära något av drillo. Drillos ide om fotboll gick väl att få med sig på 15 min om man såg norge under 1994 vm. Fotbollen idag ser helt annorlunda ut i dom bästa ligorna i europa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Balle... http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle151853.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Erik_ 7 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Balle... http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle151853.ece Vi kan vel ikke forvente at Janne ikke er ønsket rundt omkring. Vi må bare håpe han ikke gjør realitet av andre klubbers ønske, og at han forblir hos oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Balle... http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle151853.ece Vi kan vel ikke forvente at Janne ikke er ønsket rundt omkring. Vi må bare håpe han ikke gjør realitet av andre klubbers ønske, og at han forblir hos oss Ifølge Aftonbladet har Hansen og Eklund vært i samtaler med klubben, mens både Jönsson og Hareide står på klubbens "bruttoliste". Satser på at ikke Jönsson vil gå til en av Europas dårligste ligaer og heller lede Stabæk til gruppespill i Europa til sommeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 1. Oktober 2009 (endret) Balle... Jönsson ønsket av Helsingborg Så Janne skal gå fra det som han er iferd med å gjøre til et av Norges største lag (etter suverene Rosenborg) til et lag som ligger midt på tabellen i en serie som sannsynligvis er kneppet dårligere enn tippeligaen? Lite trolig. Med mindre det handler om hjemlengsel, er det nok ganske så få lag i skandinavia Jönsson kunne tenkt seg å gå til - og Helsingborg er så definitivt ikke blant disse. Skulle en journalist få for seg å spørre, kunne sikkert Helsingborg ha tenkt seg Svennis også... Endret 1. Oktober 2009 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Balle... http://fotball.aftenposten.no/internasjona...ticle151853.ece Har en venninne av meg fra Halmstad. Hun melder at Janne og familien har bygget en stor enebolig der. Det er bare 30 min kjøring fra Helsingborg..... Kan være vanskelig å ikke la seg friste for Janne, som tross alt er svensk- og helt sikkert har familiehensyn å ta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 1. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 1. Oktober 2009 (endret) Har ikke JJ eksplisitt sagt at det er uaktelt med andre klubber enn Stabæk i Skandinavia? Endret 1. Oktober 2009 av Kjetil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 JJ står for mye av det samme som Wenger gjør, ergo kan det jo hende at han blir i Stabæk mange mange år til. Det skal jo bygges opp fra de små, og nå har han jo fått frem endel unge som slår til i TL. Så jeg tviler sterkt på at han forlater sitt prosjekt når det ikke er halveis engang Jeg tror på mer gull og en NM seier under JJ, og det er jeg nok ikke alene om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 1. Oktober 2009 (endret) JJ står for mye av det samme som Wenger gjør, ergo kan det jo hende at han blir i Stabæk mange mange år til. Jeg tror på mer gull og en NM seier under JJ, og det er jeg nok ikke alene om. Og hva har Wengers ungdomssatsning gjort for premieskapet til Arsenal? De gangene Arsenal har vunnet noe under Wenger er det med rutinerte og innkjøpte stjernespillere, ikke med unge tallenter. Men for all del, jeg har stor respekt for det Wenger driver med, men gull har de sett veldig lite av på Emirates... Endret 1. Oktober 2009 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 JJ står for mye av det samme som Wenger gjør, ergo kan det jo hende at han blir i Stabæk mange mange år til. Ergo snakker han fransk? Selv om spillestilen har likehetstrekk trenger vel ikke det å ha noe å si for ambisjonsnivået. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 JJ står for mye av det samme som Wenger gjør, ergo kan det jo hende at han blir i Stabæk mange mange år til. Jeg tror på mer gull og en NM seier under JJ, og det er jeg nok ikke alene om. Og hva har Wengers ungdomssatsning gjort for premieskapet til Arsenal? De gangene Arsenal har vunnet noe under Wenger er det med rutinerte og innkjøpte stjernespillere, ikke med unge tallenter. Men for all del, jeg har stor respekt for det Wenger driver med, men gull har de sett veldig lite av på Emirates... Så er det dette med å klare å kombinere det. Wenger kjører kanskje inn litt vel mange ungutter, i Stabæk har vi en fin balanse. Janne overdriver ikke unggutt-bruken sin slik Wenger gjør. Men jeg tror helt klart Janne har et mål om å nå ut i Europa med Stabæk, og jeg håper ikke han sier seg fårnøyd før han har greid det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 976 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 JJ står for mye av det samme som Wenger gjør, ergo kan det jo hende at han blir i Stabæk mange mange år til. Jeg tror på mer gull og en NM seier under JJ, og det er jeg nok ikke alene om. Og hva har Wengers ungdomssatsning gjort for premieskapet til Arsenal? De gangene Arsenal har vunnet noe under Wenger er det med rutinerte og innkjøpte stjernespillere, ikke med unge tallenter. Men for all del, jeg har stor respekt for det Wenger driver med, men gull har de sett veldig lite av på Emirates... Så er det dette med å klare å kombinere det. Wenger kjører kanskje inn litt vel mange ungutter, i Stabæk har vi en fin balanse. Janne overdriver ikke unggutt-bruken sin slik Wenger gjør. Men jeg tror helt klart Janne har et mål om å nå ut i Europa med Stabæk, og jeg håper ikke han sier seg fårnøyd før han har greid det! Hepp, Det handler om å ha den rette balansen. Der som i andre deler av livet. Men vi trenger helt klart mer rutine i spillerstallen skal vi slå skikkelig igjennom i Europa. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 JJ står for mye av det samme som Wenger gjør, ergo kan det jo hende at han blir i Stabæk mange mange år til. Jeg tror på mer gull og en NM seier under JJ, og det er jeg nok ikke alene om. Og hva har Wengers ungdomssatsning gjort for premieskapet til Arsenal? De gangene Arsenal har vunnet noe under Wenger er det med rutinerte og innkjøpte stjernespillere, ikke med unge tallenter. Men for all del, jeg har stor respekt for det Wenger driver med, men gull har de sett veldig lite av på Emirates... Så er det dette med å klare å kombinere det. Wenger kjører kanskje inn litt vel mange ungutter, i Stabæk har vi en fin balanse. Janne overdriver ikke unggutt-bruken sin slik Wenger gjør. Men jeg tror helt klart Janne har et mål om å nå ut i Europa med Stabæk, og jeg håper ikke han sier seg fårnøyd før han har greid det! Hepp, Det handler om å ha den rette balansen. Der som i andre deler av livet. Men vi trenger helt klart mer rutine i spillerstallen skal vi slå skikkelig igjennom i Europa. @ringo og den rutinen får man igjennom erfaring, og det var vel grunne til at så mange unge fikk spille i Valencia Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Er det nå JJ blir svensk landslagssjef eller blir han i Stabæk noen år til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 11. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 11. Oktober 2009 (endret) http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2727499.ece Håper de holder seg unna JJ og knabber Hamrén Endret 11. Oktober 2009 av Kasper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 976 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2727499.ece Håper de holder seg unna JJ og knabber Hamrén Hepp, Det er ikke noe å frykte fra Sverige, jeg tipper de velger Jörgen Lennartsson. Jeg er mye mer bekymret for hva Semb og NFF finner på... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Nils Johan Semb har jo brukt enhver anledning på TV2 til å skryte av Stabæk, særlig spillestil. At han ser for seg at Janne kan bli en bra landslagstrener virker ganske åpenbart. Vi får bare håpe han ikke tør å "sparke" Drillo, som heldigvis har gjort det ganske bra, og selv sier at han vil fortsette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Nils Johan Semb har jo brukt enhver anledning på TV2 til å skryte av Stabæk, særlig spillestil. At han ser for seg at Janne kan bli en bra landslagstrener virker ganske åpenbart. Vi får bare håpe han ikke tør å "sparke" Drillo, som heldigvis har gjort det ganske bra, og selv sier at han vil fortsette. Både Janne og Stabæk skal da også ha et ord med i laget? Og med mindre man får klekkelig kompensasjon, lar da ikke klubben Janne gå nå? Han er jo uansett ikke riktig type til landslaget, men det er en helt annen debatt, som kan tas av noen som faktisk bryr seg om det forbanna landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Nils Johan Semb har jo brukt enhver anledning på TV2 til å skryte av Stabæk, særlig spillestil. At han ser for seg at Janne kan bli en bra landslagstrener virker ganske åpenbart. Vi får bare håpe han ikke tør å "sparke" Drillo, som heldigvis har gjort det ganske bra, og selv sier at han vil fortsette. Både Janne og Stabæk skal da også ha et ord med i laget? Og med mindre man får klekkelig kompensasjon, lar da ikke klubben Janne gå nå? Han er jo uansett ikke riktig type til landslaget, men det er en helt annen debatt, som kan tas av noen som faktisk bryr seg om det forbanna landslaget. Janne har tidligere hintet om at han er interessert i en landslagsjobb, slik velger hvert fall jeg å tolke utspill som dette: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/nor...icle2494635.ece Hvis han blir tilbudt jobben, og har lyst på den, innbiller jeg meg at Stabæk desverre føler seg forpliktet til å være smidige og la ham gå. På samme måte som vi har sluppet spillere som vil dra, som gjør at klubben ikke mister all apell til evt. nye trenere og spillere. Og fotballforbundet slenger sikkert litt penger på bordet for ham. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg håper at skjer, men jeg ville ikke utelukket det heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Jeg er veldig fornøyd med Norges seier mot Sør-Afrika i går. Norge har nå ikke tapt (under Drillo) hjemme på flere tiår... Dermed blir det enda vanskeligere for Semb å forbigå Drillo. Ille for Norge, bra for Stabæk. Det er riktig at både Hamrén og Jönsson er navn i landslagstrenerdebatten i Sverige, men sannsynligheten for at man går for trenere fra Norge, er ikke veldig stor... Som Ringo setter jeg mine penger på Lennartsson for Sverige, og altså Drillo for Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Det er vel forhåpenligvis ikke noe å bekymre seg for, men Hoftun trekker frem Jønsson som en kandidat hvis Hamren skulle forsvinne til Sverige.. Må si jeg ser frem til den dagen Jønsson skriver under på ny kontrakt med Stabæk og både det norske og svenske landslaget har ansatt trenere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Ser mange trøndere som kunne tenke seg både Jönsson og Steinar Nilsen, men er noen av de aktuelle? Kan ikke tenke meg at de vil til en annen norsk klubb, såfremt RBK ikke slenger maaaange millioner på bordet da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 21 976 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Ser mange trøndere som kunne tenke seg både Jönsson og Steinar Nilsen, men er noen av de aktuelle? Kan ikke tenke meg at de vil til en annen norsk klubb, såfremt RBK ikke slenger maaaange millioner på bordet da... Hepp, Det tror jeg ikke npe på heller. Dessuten er det mye lettere for Stabæk å si nei til RBK enn det vil være å nekte NFF å snakke med JJ. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Del Skrevet 12. Oktober 2009 Ser mange trøndere som kunne tenke seg både Jönsson og Steinar Nilsen, men er noen av de aktuelle? Kan ikke tenke meg at de vil til en annen norsk klubb, såfremt RBK ikke slenger maaaange millioner på bordet da... Alle trøndere og wannabetrøndere tror visst at Rosenborg er mekka for alle fotballspillere i Norge (slik det delvis var under Eggen). Jfr. hva de forlanger av eget lag. De er misfornøyd med seriegull med 15-20 poengs margin fordi de visstnok ikke underholder, spiller fin fotball osv. Neste år begynner de sikkert å klage over at Rosenborg får bank i europa, etter at de *sukk* har kommet seg inn i Champions League. Det er vel til nød landslaget, men først og fremst utlandet vi bør "frykte". Og utlandet har vi ikke oversikt over uansett, så for alt vi kan se, blir Jönsson sittende. Og sittende. Og sittende. A. U. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 12. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2009 (endret) Jönsson vil vurdere Sverige-tilbud, dersom det kommer Endret 12. Oktober 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
janzinho 0 Del Skrevet 12. Oktober 2009 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2009 (endret) Jeg er veldig fornøyd med Norges seier mot Sør-Afrika i går. Norge har nå ikke tapt (under Drillo) hjemme på flere tiår... Dermed blir det enda vanskeligere for Semb å forbigå Drillo. Ille for Norge, bra for Stabæk. Det er riktig at både Hamrén og Jönsson er navn i landslagstrenerdebatten i Sverige, men sannsynligheten for at man går for trenere fra Norge, er ikke veldig stor... Som Ringo setter jeg mine penger på Lennartsson for Sverige, og altså Drillo for Norge. Gissar på hasse backe o lenartsson, det skulle göra att vi inte riskerar att rbk är o drar jönsson. Backe har inget kontrakt vilket hamren har. Vill heller inte se hamrens tråkfotboll i sverige. 12 år med lagerbäck räcker. Skulle helst vilja se hiddink ta över sverige men det har dom inte råd med. Norge borde satsa några miljoner av oljefonden och anställa hiddink =) Endret 12. Oktober 2009 av janzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 13. Oktober 2009 Del Skrevet 13. Oktober 2009 Norge borde satsa några miljoner av oljefonden och anställa hiddink =) Hiddink er alt for smart til å risikere ryktet sitt på det spillermateriellet Norge har... (Svennis,derimot, kommer bare sjekken er stor nok) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå