Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Dramatisk - fikk sparken sjekk www.stabak.no HAHAHA! Fy faen nå fikk jeg nesten hjerteinfarkt! puh... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakil 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Dramatisk - fikk sparken sjekk www.stabak.no HAHAHA! Fy faen nå fikk jeg nesten hjerteinfarkt! puh... fyyyyy faen dette var ikke fett en gang!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Det gikk et iskaldt gufs gjennom hjertet mitt da jeg så nyheten.. var faktisk på nippet til å rive av meg hele hårmanken! Var bare flax at jeg scrolla lenger ned på siden til bildet av den beryktede "sparken"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 det var jævlig genialt tho! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 FY FAEN, ble redd jeg!!! hehehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 298 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Slemt!!! Ondt!!! Morsomt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 FXT slenger seg på http://www.fxt.no/tippeligaen/stabaek/article805036.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Endelig, ropte jeg høyt! Nå kan vi hyre inn Arild Stavrum som hovedtrener, med Nordmark som assistent, tenkte jeg... Men dengang ei, vi blir visst stuck med denne suksess-treneren også i fremtide... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vonsiggy 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Fy faen!! ble skremt:P... Egentlig er den ikke morsom i starten, men den blir bra etter at pulsen har lagt seg PS jeg anbefaler at de som er stabæk supportere og har et dårlig hjerte (de som har mulighet for et hjerte infarkt) ikke bør lese nyhetene !! dagbladet har fulgt opp! Ps: Søren nå rykker ikke molde garantert ned til 2.div! reka blir ikke molde trener Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Hahaha:P så jævlif bra påfunn:P men fikk nesten sjokk da:P men uansett;) konge!! --> (d*u*b @ 15. Nov 2006, 17:21) 91578[/snapback] Endelig, ropte jeg høyt! Nå kan vi hyre inn Arild Stavrum som hovedtrener, med Nordmark som assistent, tenkte jeg... Men dengang ei, vi blir visst stuck med denne suksess-treneren også i fremtide... foresten.. hva skal u med den søplehaugen av trenere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stormare 80 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Har ikke ledd så godt siden "vi reiser hjem 19:45" det er godt at humøret er på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Hahaha:P så jævlif bra påfunn:P men fikk nesten sjokk da:P men uansett;) konge!! --><div class='quotetop'>(d*u*b @ 15. Nov 2006, 17:21) 91578[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Endelig, ropte jeg høyt! Nå kan vi hyre inn Arild Stavrum som hovedtrener, med Nordmark som assistent, tenkte jeg... Men dengang ei, vi blir visst stuck med denne suksess-treneren også i fremtide... foresten.. hva skal u med den søplehaugen av trenere? Ironi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maja 0 Del Skrevet 15. November 2006 Del Skrevet 15. November 2006 Neeeei!!!!! skrek jeg. Det var et grusomt øyeblikk - og jeg var rasende! *puster lettet ut* Nå er det bare fryktelig og sjarmerende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Fy faen.. Dette var ikke gøy engang. At jeg har tidenes tregeste pc og nett gjør ikke saken bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ulle 80 Del Skrevet 16. November 2006 Del Skrevet 16. November 2006 Hahaha:P så jævlif bra påfunn:P men fikk nesten sjokk da:P men uansett;) konge!! --><div class='quotetop'>(d*u*b @ 15. Nov 2006, 17:21) 91578[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--> Endelig, ropte jeg høyt! Nå kan vi hyre inn Arild Stavrum som hovedtrener, med Nordmark som assistent, tenkte jeg... Men dengang ei, vi blir visst stuck med denne suksess-treneren også i fremtide... foresten.. hva skal u med den søplehaugen av trenere? Ironi? burdte det vært iallefall:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 16. November 2006 (endret) Del Skrevet 16. November 2006 (endret) "burdte det vært iallefall:P" Og det var det. Skjønte det var noe tull da jeg så overskriften, men vet jo aldri. Men det er jo et bra tegn da, det går så bra her om dagen at vi kan tulle med et så "alvorlig" emne, og alle skjønner fort at det er piss. Utrolig bra stemning rundt laget om dagen, digger det! Det er sånne perioder man lever for som fotballfan, 8-0 seire og godt humør. Hvis IA drar fra dette til regnskurene i kaosklubben i vest, kan han bare ha det så godt, da er ikke vi på samme bølgelengde uansett. Endret 16. November 2006 av blaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 16. Desember 2006 Del Skrevet 16. Desember 2006 Janne fikk ikke sparken likevel: http://hd.se/sport/2006/12/15/joensson-har...-faatt-sparken/ Janne om Ingo: - ”Han är världsberömd och en av få riktigt roliga idrottsledare” Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 19. Desember 2006 (endret) Del Skrevet 19. Desember 2006 (endret) Morsom artikkelom Jannestidi Landskrona: http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=147219 Landskronas beste trener gjennomtidene faktisk Endret 19. Desember 2006 av El Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 20. Desember 2006 Del Skrevet 20. Desember 2006 Morsom artikkelom Jannestidi Landskrona: http://www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp?id=147219 Landskronas beste trener gjennomtidene faktisk Han er en gammel erfaren mann, vet du. I TV2-Sporten i gårså vi ham sittende på tribunen på Nadderud, antakelig på en trening. Nyheten var at han neste år blir den eldste treneren i tippeligaen. Med sine 47 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 Forhistorien til hvordan og hvorfor Janne fant veien ut av BoIS og rett i armene våre: Därför törnade Jan Jönsson Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 I TV2-Sporten i gårså vi ham sittende på tribunen på Nadderud, antakelig på en trening. Nyheten var at han neste år blir den eldste treneren i tippeligaen. Med sine 47 år. De gamle er eldst! Har egentlig ikke skjønt helt hvorfor kommentatorer alltid skal si det, men jeg setter pris på å ha den mest erfarne hovedtreneren i TL. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 I TV2-Sporten i gårså vi ham sittende på tribunen på Nadderud, antakelig på en trening. Nyheten var at han neste år blir den eldste treneren i tippeligaen. Med sine 47 år. De gamle er eldst! Har egentlig ikke skjønt helt hvorfor kommentatorer alltid skal si det, men jeg setter pris på å ha den mest erfarne hovedtreneren i TL. den eldste med 47 uff...synes egentlig at 47 ikke er såååå gammel... vet dere hvor ung den yngste treneren (tippeliga/adeccoliga) er? hvordan går det an at norske trenere er så unge mens de belgiske er gamle menn (40 til 60+)? (vet ikke hvordan det er i tysklands 1. og 2. bundesliga...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 I TV2-Sporten i gårså vi ham sittende på tribunen på Nadderud, antakelig på en trening. Nyheten var at han neste år blir den eldste treneren i tippeligaen. Med sine 47 år. De gamle er eldst! Har egentlig ikke skjønt helt hvorfor kommentatorer alltid skal si det, men jeg setter pris på å ha den mest erfarne hovedtreneren i TL. Vi er i ferd med å miste ham! Ikke JJ, altså, men den eldste treneren. Fredrikstad er i ferd med å ansette en olding, tror han er 53 år eller noe sånt. Så JJ rykker ned på andreplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 I TV2-Sporten i gårså vi ham sittende på tribunen på Nadderud, antakelig på en trening. Nyheten var at han neste år blir den eldste treneren i tippeligaen. Med sine 47 år. De gamle er eldst! Har egentlig ikke skjønt helt hvorfor kommentatorer alltid skal si det, men jeg setter pris på å ha den mest erfarne hovedtreneren i TL. Vi er i ferd med å miste ham! Et öyeblikk trodde jeg du mente enten fordi han er "så gammel" at han står med et ben i graven, eller at andre lag var interessert i vår JJ, men så scrollet jeg ned og så at det bare var at FFK skal ansette en "oldis" :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 25. Januar 2007 Del Skrevet 25. Januar 2007 I TV2-Sporten i gårså vi ham sittende på tribunen på Nadderud, antakelig på en trening. Nyheten var at han neste år blir den eldste treneren i tippeligaen. Med sine 47 år. De gamle er eldst! Har egentlig ikke skjønt helt hvorfor kommentatorer alltid skal si det, men jeg setter pris på å ha den mest erfarne hovedtreneren i TL. Vi er i ferd med å miste ham! Et öyeblikk trodde jeg du mente enten fordi han er "så gammel" at han står med et ben i graven, eller at andre lag var interessert i vår JJ, men så scrollet jeg ned og så at det bare var at FFK skal ansette en "oldis" :-) dette var et typisk albert-innlegg funket bra - ihvertfall hose deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Mannen lagde det herligste biff-smørbrød på TVBudstikkas "En Smakssak" i kveld, forøvrig. Flink var han. Et lite intervju fikk de også plass til. En eller annen som kan slikt burde legge det ut her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 27. Februar 2007 Del Skrevet 27. Februar 2007 Mannen lagde det herligste biff-smørbrød på TVBudstikkas "En Smakssak" i kveld, forøvrig.Flink var han. Et lite intervju fikk de også plass til. En eller annen som kan slikt burde legge det ut her. Tv.Budstikka klarer dette helt fint selv... Til høyere på forsida. Direkte link: mms://ondemand.alleredge.com/ae-budspub/tirsdag.wmv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. Februar 2007 Del Skrevet 28. Februar 2007 Jönsson er nettgjest i Budstikka: Skriv inn spørsmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Mars 2007 (endret) Del Skrevet 6. Mars 2007 (endret) Ser at bl.a IA og Daniel lovpriser Janne og mener han har mye av æren for at de begge har fått sjansen på landslaget.. Håper vi får beholde han mange sesonger til! Edit: Litt usikker på hvor mye det påvirker nye spillere (da de muligens har preferanser for trenere i andre klubber), men det bør i alle fall ikke telle negativt. Endret 6. Mars 2007 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 6. Mars 2007 Del Skrevet 6. Mars 2007 Ser at bl.a IA og Daniel lovpriser Janne og mener han har mye av æren for at de begge har fått sjansen på landslaget.. Håper vi får beholde han mange sesonger til! Synes at en egen sang for ham er på sin plass, slik som en eller annen forslo på sang-tråden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå