geirti 12 274 Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Alle gode ting har en ende, og jeg håper enden på samarbeidet med Janne er langt unna fortsatt. Men når han en gang forlater oss, håper jeg vi alle har den anstendigheten som skal til for å takke ham for det han har gjort, og la livet gå videre. Så får vi bare håpe han ikke går til en annen norsk klubb. For all del, Janne må få lov til å gå ved årets slutt, men ikke til erkefienden, og ikke på den måten som det ble forespeilet i TV2-artikkelen. At ikke alle husker å inkludere det nødvendige forbehold i sin kritikk, og ikke samtidig sparer de mest ramsalte karakteristikkene til etter en eventuell bekreftelse er like beklagelig som det er forståelig. Janne er en sindig fyr, og forstår godt at dette er en TV2-skapt "storm". Det skal bli interessant å se hva de kommer opp med nå, for nå er denne saken i ferd med ganske pinlig for Kyrre Øvrebø & Co. Endret 30. Januar 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sdk 64 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Og med de siste "turn of events" friskt i minne, vil jeg oppfordre de mest kritiske røstene her inne til å ta en titt på denne trådens innlegg de siste drøye 30 timene. Mange her har langt på vei trukket Jannes profesjonalitet og integritet i tvil; alt på grunn av noen flåkjefta trøndere og deres løsslupne omgang med media. For oss supportere dreier fotball seg langt mer om følelser enn om rasjonalitet. Dette er ikke i samme grad tilfellet for spillere, trenere og øvrige ansatte (med unntak av for eksempel klubbledelsen i Stabæk, men der er de jo hoppende gale alle sammen... ). Janne er her for å gjøre en jobb for klubben, og han har hele tiden vist en lojalitet langt utover stillingsbeskrivelsen, og som langt overstiger en rekke andre trenere i Norge. Alle gode ting har en ende, og jeg håper enden på samarbeidet med Janne er langt unna fortsatt. Men når han en gang forlater oss, håper jeg vi alle har den anstendigheten som skal til for å takke ham for det han har gjort, og la livet gå videre. Så får vi bare håpe han ikke går til en annen norsk klubb. bra sakt. folk må virkelig lære seg å være litt mer "svensk som janne" i måten håndtere motgang og vanskelige situasjoner. er skammelig hvordan folk har snudd fra beundrer til hatefull her inne. de burde nå være skamfulle.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Reagerer veldig på Rosenborgs oppførsel oppe i dette.. Først går de kraftig ut mot Sverige som går i forhandlinger mot RBK´s vilje... Lager en voldsom sak på dette... Så drar de den selv enda lengere å tar kontakt med JJ som de har fått beskjed om å holde seg unna til han kan prate med klubber i Juli... Hmmm Rævbk burde vært straffet på grunnlag av en eller annen paragraf i NFF sitt reglement? eller kan de gjøre som de vil uten at NFF bryr seg som vanlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lams 36 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Og med de siste "turn of events" friskt i minne, vil jeg oppfordre de mest kritiske røstene her inne til å ta en titt på denne trådens innlegg de siste drøye 30 timene. Mange her har langt på vei trukket Jannes profesjonalitet og integritet i tvil; alt på grunn av noen flåkjefta trøndere og deres løsslupne omgang med media. Kunne ikke vært mer enig! At det blir overskrifter i nettaviser om at vi snakker om "svik" fra Jönssons side... det er for pokker ikke verdig. Selv om jeg nå trekker et lettelsens sukk, er det dessverre mye som tyder på at siste kamp med JJ blir cupfinale/serieavslutning/noe i Europa i løpet av året. Jeg gremmes dersom den kampen blir preget av noe annet enn et herlig stort TAKK til mannen som har overlevert noe så til de grader med vår (en gang) lille klubb de siste årene. Skjerpings, folkens. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 135 Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Og med de siste "turn of events" friskt i minne, vil jeg oppfordre de mest kritiske røstene her inne til å ta en titt på denne trådens innlegg de siste drøye 30 timene. Mange her har langt på vei trukket Jannes profesjonalitet og integritet i tvil; alt på grunn av noen flåkjefta trøndere og deres løsslupne omgang med media. For oss supportere dreier fotball seg langt mer om følelser enn om rasjonalitet. Dette er ikke i samme grad tilfellet for spillere, trenere og øvrige ansatte (med unntak av for eksempel klubbledelsen i Stabæk, men der er de jo hoppende gale alle sammen... ). Janne er her for å gjøre en jobb for klubben, og han har hele tiden vist en lojalitet langt utover stillingsbeskrivelsen, og som langt overstiger en rekke andre trenere i Norge. Alle gode ting har en ende, og jeg håper enden på samarbeidet med Janne er langt unna fortsatt. Men når han en gang forlater oss, håper jeg vi alle har den anstendigheten som skal til for å takke ham for det han har gjort, og la livet gå videre. Så får vi bare håpe han ikke går til en annen norsk klubb. Stiller meg bak denne. Janne er en sindig fyr, og forstår godt at dette er en TV2-skapt "storm". Det skal bli interessant å se hva de kommer opp med nå, for nå er denne saken i ferd med ganske pinlig for Kyrre Øvrebø & Co. De har i alle fall foreløpig lett og elegant latt være å si noe som helst om at Janne har avkreftet ryktene. Forhåpentligvis sitter de og føler seg rimelig duste akkurat nå. Samtidig skjønte nok veldig mange at det var en rimelig tynn sak/ønsketenkning fra TV2sporten (sikkert Mini). Dagbladet f.eks. holdt seg til å gi det en liten notis på 4 linjer bortgjemt øverst på en side. Hadde det vært hold i dette ville de nok slått det litt større opp. Jeg har ikke sett hvor mye VG skrev, men de gikk jo fem på Benficaspøken i dag, og det sier vel det meste om dem. Endret 30. Januar 2010 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Alle gode ting har en ende, og jeg håper enden på samarbeidet med Janne er langt unna fortsatt. Men når han en gang forlater oss, håper jeg vi alle har den anstendigheten som skal til for å takke ham for det han har gjort, og la livet gå videre. Så får vi bare håpe han ikke går til en annen norsk klubb. For all del, Janne må få lov til å gå ved årets slutt, men ikke til erkefienden, og ikke på den måten som det ble forespeilet i TV2-artikkelen. At ikke alle husker å inkludere det nødvendige forbehold i sin kritikk, og ikke samtidig sparer de mest ramsalte karakteristikkene til etter en eventuell bekreftelse er like beklagelig som det er forståelig. Janne er en sindig fyr, og forstår godt at dette er en TV2-skapt "storm". Det skal bli interessant å se hva de kommer opp med nå, for nå er denne saken i ferd med ganske pinlig for Kyrre Øvrebø & Co. Vi er ikke så veldig uenige her, geirti. Men jeg har allikevel et par ankepunkter i forhold til det du skriver her: Er Rosenborg vår erkefiende? De er vår tøffeste konkurrent rent sportslig, men jeg har likevel et inntrykk av at de fleste vil anse Engen som vår erkefiende. Jeg er samtidig overbevist om at det ikke er mange trøndere som anser Stabæk som sin erkefiende (Dette er forøvrig flisespikkeri fra min side. Jeg er ikke kverulant, bare prinsipielt uenig...). Personlig ville jeg ha reagert sterkere hvis Janne hadde tatt over trenerjobben til Martin, fordi jeg har et sterkere "hatforhold" til den klubben. Eller om han for eksempel hadde tatt trenerjobben i Aalesund. I så fall hadde jeg blitt mer fornærmet fordi det faktisk kunne være mulig å vurdere et slikt hårreisende skritt nedover på karrierestigen. Jeg vil fastholde at dersom Janne tenker karriere rent rasjonelt, vil Rosenborg være det eneste skrittet å gå dersom han holder seg til Norge (Gud forby!!). Dette mener jeg fordi det er den eneste norske klubben som har hatt større sportslig suksess enn oss de siste årene, og fordi det er en klubb som -enn så lenge- er i stand til å vise økonomiske muskler. De har som alle vet også en betydelig suksess å vise til i internasjonal fotball, samt at de har mulighet til å kvale inn til CL i år. Enn så lenge får vi håpe at ikke denne saken blir en selvoppfyllende spådom, og at Janne ikke havner i Rosenborg til neste år. Men selv om dette skulle skje, må vi allikevel ikke gå helt av hengslene og gjøre klart tjære og fjær! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Ingen har "sakt" de hater JJ, mange har sagt at dette er dårlig hvis sant og bedt om avklaring raskt! Det har vi fått nå, håper jeg! Endret 30. Januar 2010 av greatone Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 30. Januar 2010 (endret) For all del, Janne må få lov til å gå ved årets slutt, men ikke til erkefienden, og ikke på den måten som det ble forespeilet i TV2-artikkelen. Er Rosenborg vår erkefiende? De er vår tøffeste konkurrent rent sportslig, men jeg har likevel et inntrykk av at de fleste vil anse Engen som vår erkefiende. Jeg er samtidig overbevist om at det ikke er mange trøndere som anser Stabæk som sin erkefiende (Dette er forøvrig flisespikkeri fra min side. Jeg er ikke kverulant, bare prinsipielt uenig...). Personlig ville jeg ha reagert sterkere hvis Janne hadde tatt over trenerjobben til Martin, fordi jeg har et sterkere "hatforhold" til den klubben. Vi har ingen historie som gir oss en skikkelig god gammel arvefiende (Roma og Lazio, Liverpool og Everton osv.). Det er mange som later som om Vålerenga er vår arvefiende (antageligvis fordi vi er fra samme storbyområde, i likhet med Lyn og LSK), men de er jo ikke det. Vålerengafans generelt har nok ikke spesielt mye imot oss, ikke mer enn de har mot de fleste andre klubber, hvertfall. Man kan selvfølgelig hate dem likevel, men følelsene blir neppe gjengjeldt. Jeg anser dem heller ikke for å være en spesielt stor utfordrer sportslig (med mindre vi klarer en sensasjonelt dårlig sesong). Da gjengjelder jeg heller følelsen ved å gi blaffen i dem også (evt. "hate" dem som jeg "hater" de fleste andre av våre TL-motstandere). RBK derimot, er det klart største hinderet mot et eventuelt seriegull i år. Og i de fire årene Jönsson har hatt med oss i tippeligaen er det to lag som skiller seg ut: de og oss (adelskalenderen). De har to gull, vi har plasseringene 1., 2., 3. og 5. I tillegg er vi, historisk sett, ett av de lag som har best taket på RBK, stadige uavgjorte og Stabækseire har irritert midt oppi seriegullrekka deres. Vi skal heller ikke glemme at de oppfører seg som de gjør, ovenfor såvel Janne/oss som mot Nils Arne fortjener-gullstatue-på-trondheim-torg Eggen. Konklusjon: de er noen svin, det føles deilig å slå dem, og det er viktig å slå dem. Ingen arvefiende, men det nærmeste jeg mener vi kommer en erkefiende. Konklusjon: Vålerenga : Truer ikke oss (sportslig). Hater ikke oss (mer enn andre). Hvorfor skal vi da bry oss? Rosenborg : Sportslig vår nærmeste utfordrer de siste åra. Noe gjensidig hatforhold har vi nok ikke med dem (heller), men tar vi gullet foran nesa på dem i år, er vi nok godt på vei. Endret 30. Januar 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 30. Januar 2010 Del Skrevet 30. Januar 2010 Mye stress her før ting er bekreftet...gjerne lurt å vente en dag eller to før man trekker konklusjoner! Takker for den, prøvd å si det en stund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Notrac 16 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Mye stress her før ting er bekreftet...gjerne lurt å vente en dag eller to før man trekker konklusjoner! Takker for den, prøvd å si det en stund Det skrives mye om dagen. Lidenskapen og engasjementet er høyt både i Stabæk og hos supportere. I en artikkel intervjues bl.a. Nannskog hvorpå han tar et oppgjør med ambisjonene til klubben. Er det noe i det han sier? Kopierer inn et utdrag her så slipper dere lete. Forståelsen gjelder ambisjonsnivået – både til Jönsson og forskjellen i sådan mellom Stabæk og Rosenborg. - Janne vil at vi skal ha være eller ha ambisjoner om å være det beste laget i Skandinavia. Nå har vi fem-seks mann mindre enn det vi hadde i fjor, og de viser ikke de musklene. - På et tidspunkt får man nok, og finnes det ikke penger i klubben, så er det kanskje ikke så rart at man går videre. - Sånn sett forstår jeg hvis Janne hopper på noe nytt til neste år, noe som er større, med høyere ambisjoner og større økonomisk trygghet. Han er ikke kåt på penger, men mer interessert i å kunne få et slagkraftig lag. - Kanskje er han ferdigtryllet Der mener storscoreren at Rosenborg viser helt andre musklerr, og rister nok en gang på hodet over Stabæks skuffende troppstørrelse. - Vi har jo seks mann mindre enn det vi hadde under sesongen i fjor, og det bør ikke ta så lang tid å skaffe nye spillere. Enda verre: Jönssons evne til å finne den ene billige, svenske storspilleren etter den andre mener Nannskog kan være en saga blott. - Han har tryllet og tryllet i Stabæk. Kanskje er han ferdigtryllet nå. - Som trener må man være ambisiøs, og da er det kanskje riktig å gå til en annen klubb, for å komme seg videre og få satset ordentlig. Janne elsker Stabæk, men Rosenborg har større muskler, mener Nannskog. Er det noe i dette? Har vi en "fornuftig" klubb som skjerper økonomien og bruken? Krever spillere for mye og tar for lett på det å hente nye spillere? Har Janne trylla for siste gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Det skrives mye om dagen. Lidenskapen og engasjementet er høyt både i Stabæk og hos supportere. I en artikkel intervjues bl.a. Nannskog hvorpå han tar et oppgjør med ambisjonene til klubben. Er det noe i det han sier? Kopierer inn et utdrag her så slipper dere lete. Forståelsen gjelder ambisjonsnivået – både til Jönsson og forskjellen i sådan mellom Stabæk og Rosenborg. - Janne vil at vi skal ha være eller ha ambisjoner om å være det beste laget i Skandinavia. Nå har vi fem-seks mann mindre enn det vi hadde i fjor, og de viser ikke de musklene. - På et tidspunkt får man nok, og finnes det ikke penger i klubben, så er det kanskje ikke så rart at man går videre. - Sånn sett forstår jeg hvis Janne hopper på noe nytt til neste år, noe som er større, med høyere ambisjoner og større økonomisk trygghet. Han er ikke kåt på penger, men mer interessert i å kunne få et slagkraftig lag. - Kanskje er han ferdigtryllet Der mener storscoreren at Rosenborg viser helt andre musklerr, og rister nok en gang på hodet over Stabæks skuffende troppstørrelse. - Vi har jo seks mann mindre enn det vi hadde under sesongen i fjor, og det bør ikke ta så lang tid å skaffe nye spillere. Enda verre: Jönssons evne til å finne den ene billige, svenske storspilleren etter den andre mener Nannskog kan være en saga blott. - Han har tryllet og tryllet i Stabæk. Kanskje er han ferdigtryllet nå. - Som trener må man være ambisiøs, og da er det kanskje riktig å gå til en annen klubb, for å komme seg videre og få satset ordentlig. Janne elsker Stabæk, men Rosenborg har større muskler, mener Nannskog. Er det noe i dette? Har vi en "fornuftig" klubb som skjerper økonomien og bruken? Krever spillere for mye og tar for lett på det å hente nye spillere? Har Janne trylla for siste gang? For å ta det siste først: ja, jeg håper da vi er en økonomisk mer fornuftig klubb enn vi var for ett år siden. Hele klubben holdt jo faktisk på å velte, jamfør hva som har skjedd i Lyn, FFK og Moss. Vi skal være glad det ikke er oss. Men økonomisk fornuftig og fattig betyr ikke det samme. Vi er blant de større klubbene i landet, hva gjelder budsjett, det gjelder bare å ikke drive i minus. Når det gjelder Nannskogs uttalelser, må vi huske at følelsene hans er mer opp og ned enn hos de fleste her på forumet. Han trodde kanskje det var sant som TV2 prediket, og viste sin skuffelse gjennom å peke på det han trodde kunne være grunnen. Jeg vil endog si han overdrev denne grunnen ganskje kraftig, i et forsøk på å rettferdiggjøre for seg selv hvorfor sjefen forlot skuta såpass brått. Ser vi på troppen vi hadde i fjor, og den vi har nå, er vi kun to signeringer (f.eks. Diogo og FFK-backen) unna å ha en like bra tropp i år. Og troppen i fjor var da ganske bra, når den først kom igang. Får vi signert disse to siste spillerne relativt kjapt, ligger vi 1-2 måneder foran fjorårets skjema, og bør være en åpenbar medaljekandidat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Tv2-journalisten som pratet med Janne idag pratet om tv2 i tredje person. Tydelig ikke stolt av blunderen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Mer suppe Virker vel egentlig mest som TV2 forsøker å redde sitt eget skinn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Mer suppe Virker vel egentlig mest som TV2 forsøker å redde sitt eget skinn. Om de skjøt seg selv i den ene foten på fredag er dette i hvertfall et streifskudd i den andre. I stedenfor å avkrefte avtalen, som er grunnlaget for "bråket" denne helgen, bekrefter de at JJ har snakket med RBK, noe alle har vist siden Hamrèn-bråket i høst. Stabæk burde seriøst vurdere å boikotte TV2-sporten i en liten periode. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Det er bare for Stabæk"veldig bra"Lars å komme med et dybdeintervju med Jönsson slik at vi slipper mer spekulative forsøk fra TV2 å linke Jönsson til Rosenborg. At det er vært kontakt mellom Hoftun og Jönsson har alle visst i mange måneder. Til og med Ingo har sagt at Jönsson får ta så mange kopper med kaffe han vil med Hoftun der de kan snakke løst om egne fremtidsvisjoner. Men kontraktsforhandlinger er noe helt annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Tv2 fortsetter å pisse på Jannes profesjonalitet og integritet med det nye intervjuet og uttalelsen fra kommentatorboksen. Det er faen meg flaut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 For å ta et annet eksempel på deres fremgangsmåter: TV2-sportens journalist : Er du medlem av Jehovas vitner? Imamen : Vel, de har vært på døra tre ganger, og den ene gangen kjedet jeg meg så voldsomt at jeg faktisk lot dem prate i tre minutter før jeg høflig lot som om telefonen ringte og lukket igjen døren. Overskrift : Muslimer bytter religion i stor stil. I tillegg har jeg en tilståelse å komme med, nærbutikken der jeg bodde før, solgte VIF-brød (som jeg riktignok aldri kjøpte). Jeg antar det betyr at jeg har vært medlem av klanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
troma 39 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 For å ta et annet eksempel på deres fremgangsmåter: TV2-sportens journalist : Er du medlem av Jehovas vitner? Imamen : Vel, de har vært på døra tre ganger, og den ene gangen kjedet jeg meg så voldsomt at jeg faktisk lot dem prate i tre minutter før jeg høflig lot som om telefonen ringte og lukket igjen døren. Overskrift : Muslimer bytter religion i stor stil. I tillegg har jeg en tilståelse å komme med, nærbutikken der jeg bodde før, solgte VIF-brød (som jeg riktignok aldri kjøpte). Jeg antar det betyr at jeg har vært medlem av klanen. Dessverre tror jeg det er klokt å ta innover seg at en mulig RBK-overgang ikke er dementert. Det eneste som er dementert er at det foreligger en avtale. Og det er naturligvis ikke inngått noen form for formalisert avtale. Det ville vært et kontraktbrudd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK! 0 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Hvor lenge har Jönsson vært i Stabæk nå? 4-5 år? Han har tatt over ett dårlig lag i Adeccoligaen og gjort det til per dags dato topp3 i Norge. Men ved de minste spekulasjoner vedrørende hans fremtid som trener i media så tar dere helt av? Snakk om takknemlighet. Og dere er nok ikke verdig til å være våre erkefiender, skam dere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Vi beklager på det sterkeste at vi ikke unner dere treneren vår. Som oppreisning skal SS betale flyttelasset til Trondheim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK! 0 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Spørsmålet er ikke hva dere unner oss, men hva dere unner han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Hvor lenge har Jönsson vært i Stabæk nå? 4-5 år? Han har tatt over ett dårlig lag i Adeccoligaen og gjort det til per dags dato topp3 i Norge. Men ved de minste spekulasjoner vedrørende hans fremtid som trener i media så tar dere helt av? Snakk om takknemlighet. Og dere er nok ikke verdig til å være våre erkefiender, skam dere! Trenger vi sånn usaklig drittslenging fra harryland? Neppe. Farvel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Vi unner han alt godt i livet. Derfor håper vi at han slipper å flytte til Trondheim! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Hvor lenge har Jönsson vært i Stabæk nå? 4-5 år? Han har tatt over ett dårlig lag i Adeccoligaen og gjort det til per dags dato topp3 i Norge. Men ved de minste spekulasjoner vedrørende hans fremtid som trener i media så tar dere helt av? Snakk om takknemlighet. Og dere er nok ikke verdig til å være våre erkefiender, skam dere! Har du hørt om Nils Arne Eggen? Jeg tror ikke jeg ville snakket så veldig høyt om å behandle klubbens mest fantastiske trener dårlig, hvis jeg hadde vært deg. Vi vil jo tross alt bare at han skal bli. Trist mann, trist. Du er ikke tilfeldigvis fra Bærum også, du bare ville ikke heie på et lag som ikke vant seriegull hvert år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK! 0 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Hvor lenge har Jönsson vært i Stabæk nå? 4-5 år? Han har tatt over ett dårlig lag i Adeccoligaen og gjort det til per dags dato topp3 i Norge. Men ved de minste spekulasjoner vedrørende hans fremtid som trener i media så tar dere helt av? Snakk om takknemlighet. Og dere er nok ikke verdig til å være våre erkefiender, skam dere! Trenger vi sånn usaklig drittslenging fra harryland? Neppe. Farvel. Hva ved det innlegget var usakelig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Spørsmålet er ikke hva dere unner oss, men hva dere unner han. Jeg unner RBK et nedrykk, av hele mitt hjerte. Og du trenger ikke by på noe tilbake, "jag bjuder på den" som Bella ville sagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RBK! 0 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Selvfølgelig vil du at vi ska rykke ned. Men du vil ikke la Jönsson ta et steg videre i karrieren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Hvor lenge har Jönsson vært i Stabæk nå? 4-5 år? Han har tatt over ett dårlig lag i Adeccoligaen og gjort det til per dags dato topp3 i Norge. Men ved de minste spekulasjoner vedrørende hans fremtid som trener i media så tar dere helt av? Snakk om takknemlighet. Og dere er nok ikke verdig til å være våre erkefiender, skam dere! Vi tar ikke på vei over at det spekuleres i JJs fremtid. Det er helt naturlig, gitt den suksessen han har hatt med Stabæk. Det som ikke er greit, er favoriseringen av RBK. Nå har mange i lengre tid ment at RBK får mye "gratis" av NFF, bla fast første og siste runde, samt 16. mai-kamp (det siste er vel OK siden dere var med på å finne opp festen, takk for det), men mange her fikk NFF og Semb langt opp i halsen med uttalelser om at NFF ikke ville "rappe" Hamrèn, da det ville ødelegge norsk fotball, mens det tilsynelatende var helt OK å "rappe" JJ til Norgejobben. Denne holdningen syntes også å være gjeldene i TV2-sporten. Videre er holdningen i TV2-sporten og NFF (v/Semb) at norsk fotball er tjent med at RBK er i Europa på årlig basis. Det er greit at klubben har stolte (i norsk målestokk) tradisjoner i Europa, men kun et fåtall av dagens spillere har europeisk erfaring. Hva er galt med at Norges mest stabile lag (siste 3 år) kan bli lokomotivet? Nå koker TV2-sporten spiker på gammel suppe og det toppet seg med meldingen på fredag om at JJ var klar for RBK. Det lå ikke noe mer i det enn det som har vært kjent lenge; JJ snakket med RBK over en kopp kaffe da Hamrèn-saken stormet som værst (og hva tenkte du da, "RBK"?). Det er allment kjent at RBK-ledelsen sikler offentlig etter JJ, som mange vil mene er Norges beste trener (nest etter Hamrèn om man er trønder). Når TV2-sporten også tilsynelatende støtter en JJ-overgang til RBK "for å stryke" norsk fotball, er det ikke rart vi blir forbannet. Minis kontaktnett inn i RBK-brakka er kjent, og hele denne saken lukter av at TV2-Sporten jobber som lakeier for RBK-styret. Ved å lage mest mulig storm rundt JJs fremtid på Telenor Arena, kan det tenkes at det ikke blir holdbart for JJ å bli på Telenor jfm Bergs overgang til LSK Jeg regner med at de fleste blaa ser på saken på lignende måte, og at det ikke bare er jeg som er paranoid schizofren. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Selvfølgelig vil du at vi ska rykke ned. Men du vil ikke la Jönsson ta et steg videre i karrieren? Jeez! Er du 10 år gammel eller hva er det med deg? Oppfør deg som folk når du poster på andre supporteres forum, eller hold deg til din egen klubbs forum. Her vil du ikke bli savna. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 31. Januar 2010 Del Skrevet 31. Januar 2010 Selvfølgelig vil du at vi ska rykke ned. Men du vil ikke la Jönsson ta et steg videre i karrieren? Hva mangler han av norske meritter? Et steg videre i karrieren er ut av Norge i tilfellet. Vi aksepterer ikke at han tar et skritt til siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå