Slum 12 843 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Da er det bare å møre opp! http://stabak.no/content/view/1348/160/ http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4536 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 er det bare hovis som er åpen eller går folket på den vanlige siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 er det bare hovis som er åpen eller går folket på den vanlige siden? 42535[/snapback] kun hovis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Vi sees på kamp i kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 er på ferie - noen live update noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Desverre. Vi vurderte det, men kom fram til at folk må få med seg hjemmekampene. Live-oppdatering kan bidra med at folk kanskje holder seg hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 God vurdering, kjører fra Risør nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 God vurdering, kjører fra Risør nå! 42554[/snapback] Godt valg! Regner med at kona di er kjempefornøyd nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 God vurdering, kjører fra Risør nå! 42554[/snapback] Godt valg! Regner med at kona di er kjempefornøyd nå... 42555[/snapback] ingen mulighet til få med seg scoringene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Ny spiller er kult men når får vi en ny og edru speaker på Nadderud? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 he-he - rich er vel omtrent fast speaker på andre langs kampene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Har du ikke reist fra Risør enda, Markus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Online på mobilen... er på vei... (ja jøss) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Selv om Alan ikke spiller i kveld alikevell skal jeg til Nadderud... Det skal bli moro med litt fotball igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Noen som vet hvordan det går der? Jeg er lam av bakfullhet så jeg klarte aldri å komme meg ut av huset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 for øyeblikket 2-0. Alan spilte, driblet alle og scoret - byttet ut relativt tidlig så han spiller nok i morgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 1-0 Trond 2-0 Alan 2-1 3-1 Sund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 for øyeblikket 2-0. Alan spilte, driblet alle og scoret - byttet ut relativt tidlig så han spiller nok i morgen! 42567[/snapback] Høres ut som en ny Maradonna Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nanne ruler! 0 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 noen som vet hvordan det går? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 noen som vet hvordan kampen endte??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Det ble 4-1, Trond dunka ballen i krysset på siste gållen, etter en fin pasning fra Christian Sund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. August 2005 Del Skrevet 1. August 2005 Gleder meg stort til å se Alan i morgen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 2. August 2005 Del Skrevet 2. August 2005 Hepp, Det blir mye Allanliten nå, men jeg synes det er på sin plass å trekke frem noen av de andre spillerene også.... Lasse Brandal imponerer meg hver gang jeg ser ham spille. Gode basisferdigheter, trygg, gjør riktige valg og bidrar offensivt fra sin midtstopperpossisjon. Her mener jeg at vi har en virkelig storspiller i emningen! Torbjørn Melhuus jobber som en galeislave hele kampen. Enorm aksjonsradius, varierer fra helt klønete til brilliant i passningsvalgene/utførelsen, men stort sett godkjent der også. En litt sånn Kristoffer Hæstad type, kan bli veldig spennende med Henning og Tobben på midtbanen om noen år! Backene leverte stort sett greit, sovnet litt i godests gode periode, men begge markerer seg offensivt og viser tidvis stor spilleforståelse. Sund leverer en god kamp på flanken, Branimir ligeså, men der er forventningene litt høyere. Trond Haugstad viser hva som bor i ham, det siste målet er absolutt vakker... River seg fri fra forsvaret, trekker til siden og WHAM kliner ballen utagbart i nota bak keeperen! Nei, de som ikke har sett 2. lags kamper bør ta seg en tur, det er veldig morro! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå