Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Desverre. Vi vurderte det, men kom fram til at folk må få med seg hjemmekampene. Live-oppdatering kan bidra med at folk kanskje holder seg hjemme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det blir mye Allanliten nå, men jeg synes det er på sin plass å trekke frem noen av de andre spillerene også....

Lasse Brandal imponerer meg hver gang jeg ser ham spille. Gode basisferdigheter, trygg, gjør riktige valg og bidrar offensivt fra sin midtstopperpossisjon. Her mener jeg at vi har en virkelig storspiller i emningen!

Torbjørn Melhuus jobber som en galeislave hele kampen. Enorm aksjonsradius, varierer fra helt klønete til brilliant i passningsvalgene/utførelsen, men stort sett godkjent der også. En litt sånn Kristoffer Hæstad type, kan bli veldig spennende med Henning og Tobben på midtbanen om noen år!

Backene leverte stort sett greit, sovnet litt i godests gode periode, men begge markerer seg offensivt og viser tidvis stor spilleforståelse.

Sund leverer en god kamp på flanken, Branimir ligeså, men der er forventningene litt høyere.

Trond Haugstad viser hva som bor i ham, det siste målet er absolutt vakker... River seg fri fra forsvaret, trekker til siden og WHAM kliner ballen utagbart i nota bak keeperen!

Nei, de som ikke har sett 2. lags kamper bør ta seg en tur, det er veldig morro!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Godset Ikveld Kl 19:00
  • Opprett ny...