sexxes 3 669 Del Skrevet 27. April 2003 Del Skrevet 27. April 2003 Leser at det skal ha blitt uttalt at dette er Stabæks beste sesongstart i Tippeligaen noensinne. Er det forresten ikke når slikt blir sagt at man taper neste kamp? Tok en liten sjekk på det, og fant følgende på Stabæk etter lagets tre første kamper: 1995: 3p 96: 2p 97: 7p! 98: 6p 99: 6p 00: 3p 01: 6p 02: 2p Som vi ser tok man flere poeng i 97 og like mange i 98, 99 og 01. Selv med seier i neste runde vil 99-sesongen være foran på målforskjell hvis det ikke vinnes med 4 eller flere mål. Greit, vi skal kose oss med en veldig bra sesongstart, men å gjøre den til den beste noensinne er å ta vel i. Med seier i de to neste rundene kan man imidlertid begynne å snakke (litt forsiktig) om noe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 27. April 2003 Del Skrevet 27. April 2003 enig. skal ikke være for høyt oppe så tidlig i sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Å Å Å Å Å Å Vi skal vinne serien i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 688 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Jeg for min del er ikke så opptatt av poeng de første kampene. Dersom Stabæk spiller glimrende de første kampene, gir det meg en indre ro og metaljehåpet kommer snikende.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 1. Juni 2003 Del Skrevet 1. Juni 2003 Nå kan vi snart begynne å snakke om beste sesongstart Etter ni serieomganger er det bare 99-sesongen som har vært bedre, og med seksmålseier i neste kamp passerer vi den også. Men neste kamp er i Bergen, og der venter sannsynligvis et helvete (tror faktisk det kan være en fordel for oss om Brann vinner i morgen). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 669 Del Skrevet 1. Juni 2003 Del Skrevet 1. Juni 2003 Ooops. Huske å logge inn. *klaske til meg selv* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 620 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 Medaljer? Var det noen som så kampen i går, vi skapte ikke en dritt. Utrolig deilig å vinne i går, men kampen var egentlig utrolig trist. Jeg klarer ikke helt å se hvordan Stabæk egentlig skal få mål. At vi er på 2. er jo et mirakel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 669 Del Skrevet 2. Juni 2003 Del Skrevet 2. Juni 2003 At vi er på 2. er jo et mirakel. Nei, et mirakel er jeg ikke enig at det er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 3. Juni 2003 Del Skrevet 3. Juni 2003 Men det er utrolig bra. Bedre enn de fleste forventer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg