Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leser at det skal ha blitt uttalt at dette er Stabæks beste sesongstart i Tippeligaen noensinne. Er det forresten ikke når slikt blir sagt at man taper neste kamp?

Tok en liten sjekk på det, og fant følgende på Stabæk etter lagets tre første kamper: 1995: 3p 96: 2p 97: 7p! 98: 6p 99: 6p 00: 3p 01: 6p 02: 2p

Som vi ser tok man flere poeng i 97 og like mange i 98, 99 og 01. Selv med seier i neste runde vil 99-sesongen være foran på målforskjell hvis det ikke vinnes med 4 eller flere mål.

Greit, vi skal kose oss med en veldig bra sesongstart, men å gjøre den til den beste noensinne er å ta vel i. Med seier i de to neste rundene kan man imidlertid begynne å snakke (litt forsiktig) om noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del er ikke så opptatt av poeng de første kampene. Dersom Stabæk spiller glimrende de første kampene, gir det meg en indre ro og metaljehåpet kommer snikende....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nå kan vi snart begynne å snakke om beste sesongstart :) Etter ni serieomganger er det bare 99-sesongen som har vært bedre, og med seksmålseier i neste kamp passerer vi den også. Men neste kamp er i Bergen, og der venter sannsynligvis et helvete (tror faktisk det kan være en fordel for oss om Brann vinner i morgen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medaljer? Var det noen som så kampen i går, vi skapte ikke en dritt. Utrolig deilig å vinne i går, men kampen var egentlig utrolig trist. Jeg klarer ikke helt å se hvordan Stabæk egentlig skal få mål. At vi er på 2. er jo et mirakel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Beste start?
  • Opprett ny...