Markus 5 Del Skrevet 3. August 2005 (endret) Del Skrevet 3. August 2005 (endret) Etter en rask gjennomgang av troppen og spillere begynner jeg å lure på alle de forskjellige kombinasjonene vi kan stille med i år. De plassene med færest alternativ er venstre forsvar og angrepet. Tror ikke vi trenger å være veldig redde for karantener/skader utover sesongen, med den stallen her skal det mye til hvis vi ikke kan stille et slagkraftig lag. Antagelig har jeg glemt flere spillere på flere plasser, men fy faen Maestro har tonnevis av muligheter. Keeper Høyre forsvar Midtforsvaret Venstre forsvar Høyre flanke Sentral midtbane Venstre midtbane Angrep Grei stall dette... Endret 3. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. August 2005 (endret) Del Skrevet 3. August 2005 (endret) Herlig at du har tatt hintet mitt og begynt å kalle Janne Mastro Og ja, jeg og min far satt og diskuterte dette under Skeid kampen, vi har en skikkelig solid stall nå. Tenk når vi skal gjør denne ENDA bedre til vintern. Når jeg tenker meg om kan jo Alan også spille spiss sammen med Daniel. Endret 3. August 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Og Torbjørn kan vel i tillegg spille kant. Dette lover godt for høstsesongen! Gleder meg til søndag..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Glemte du Branimir, eller trenger jeg briller/lavere skjemoppløsning? Ser jo kanonbra ut dette her ja :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Branimir er glemt... legges til nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Jesper bør også få bildet sitt i midtforsvaret... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. August 2005 Del Skrevet 3. August 2005 Jesper bør også få bildet sitt i midtforsvaret... 42729[/snapback] Det er jo et bilde av han der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Er ikke det en av de NOKAS-gutta? Eller er det Lars Grønnerød? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebulba 3 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Alzheimer hva mener du med" Vi går for kvalikplassen i 2005!"??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Du har vel også glemt Trond Haugstad i angrep. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 4. August 2005 (endret) Del Skrevet 4. August 2005 (endret) Du har vel også glemt Trond Haugstad i angrep. 42757[/snapback] Det er Trond som er "skyggemannen" - stabak.no har ikke lagt ut bilde av ham ennå. ... ser ut som noen har blanket ut Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen for å lage skyggen. Endret 4. August 2005 av Squawker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Markus, hvorfor er det bare høyre som er flanke? Hva har venstre gjort for å ikke kunne kalles flanke? Urettferdig assa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 venstre er og blir venstre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Markus, hvorfor er det bare høyre som er flanke? Hva har venstre gjort for å ikke kunne kalles flanke? Urettferdig assa! 42759[/snapback] Så lenge venstre ligger under sperregrensen, synes jeg det er på sin plass å frata dem flanken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 4. August 2005 (endret) Del Skrevet 4. August 2005 (endret) Branimir kan vel spille på topp, det var vel der han debuterte og puttet et par mååååålllll..... Endret 4. August 2005 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Min største fiende har tatt meg, "EDIT" knappen har forsvunnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. August 2005 Del Skrevet 4. August 2005 Slenger meg på hylekoret, jeg synes det var altfor krevende at posisjonen stod over bildet og ikke under. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 162 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Slik jeg ser det er vi bare en god spiss unna en komplett stall... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Slik jeg ser det er vi bare en god spiss unna en komplett stall... @ringo 42799[/snapback] Enig. Hvem kunne du tenke deg at Stabæk skulle signert/kjøpt i så tilfelle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Slik jeg ser det er vi bare en god spiss unna en komplett stall... @ringo 42799[/snapback] Enig. Hvem kunne du tenke deg at Stabæk skulle signert/kjøpt i så tilfelle? 42800[/snapback] HENRY!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Da tenker du vel på han gamle bak i bildet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 162 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Jeg har min mer eller minder faste shortlist jeg Den toopes av belgieren Günther Thiebaud fra 1. FC Saarbrücken i 2. bundesliga. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 hva skjer med feriestemningen i forumet a??? Ting må debateres.. sandefjord... hva synes folket? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Jeg har min mer eller minder faste shortlist jeg Den toopes av belgieren Günther Thiebaud fra 1. FC Saarbrücken i 2. bundesliga. @ringo 42803[/snapback] Er det ikke litt sært å velge en spiller som ingen har hørt om og som spiller på et lag ingen noen sinne har hørt om? OK, kanskje han er dritgod. Men da er han jo også alt for dyr for oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 hva skjer med feriestemningen i forumet a??? Ting må debateres.. sandefjord... hva synes folket? 42804[/snapback] Syns ingenting jeg! drar på ferie om 4-fire- timer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Alexander Ødegaard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Daniel Braathen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 hva skjer med feriestemningen i forumet a??? Ting må debateres.. sandefjord... hva synes folket? 42804[/snapback] Synes de har hørt rykter on Alanziñho, og forsøker derfor desperat å styrke forsvaret sitt. Noen som sa "nepotism"? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Sandefor har lett etter en solid høyreback i hele år. De har hatt is i maven og jobbet i det stille. Synes det har forsterket veldig fornuftig i sommer. Han duden de leier fra VIF er jeg mer i tvil om. Han spilte hele kampen da Stabæk møtte Norge g19. grei spiller, men langt fra genial Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 162 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Jeg har min mer eller minder faste shortlist jeg Den toopes av belgieren Günther Thiebaud fra 1. FC Saarbrücken i 2. bundesliga. @ringo 42803[/snapback] Er det ikke litt sært å velge en spiller som ingen har hørt om og som spiller på et lag ingen noen sinne har hørt om? OK, kanskje han er dritgod. Men da er han jo også alt for dyr for oss. 42805[/snapback] Hepp, Jeg kan jo ikke komme hostende med en spiller alle andre kjenner til... Har fulgt med denne Thiebaud i et par sesonger. Vet ikke om han er drit god akkurat, men han har scoret brukbart med mål i alle klubbene/ligaene han har vært og det bruker å være et godt tegn. Var toppscorer i på nest høyete nivå i belgia og har til og med et par mål i CL... (kvalikken vel og merke). 2 Bundesliga er ikke direkte oversvømt med penger den heller og Saarbrücken er ikke en storklubb akkurat... Ergo bør han være mulig å anskaffe for en brukbar pris... Når det gjelder mer hjemmlige spillere, så er det ikke flust med gode spisser på markedet. Vi er en liten klubb og kan ikke bare velge å vrake i spillere på øverste hylle. Vi kommer aldri til å kunne konkurrere med VIF, Brann og RBK om de virkelige storkanonene. Men det betyr ikke at vi ikke kan konkurrere med dem på banen. Vi må bare finne frem til de spillerne som passer oss og som ligger på nest høyeste nivå. Et par kandidater jeg synes ser spennende ut i så måte er Brann reserven Dylan MacAllister og LSK spissen Magnus Powell. Det er en fellesnevner. Alle 3 er gode hodespillere. Jeg savner nemlig en spiss som kan gjøre oss farligere på cornere og offensive dødballer.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå