@ringo 22 170 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 hva skjer med feriestemningen i forumet a??? Ting må debateres.. sandefjord... hva synes folket? 42804[/snapback] Hepp, Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare. Dessuten er de et mye morsommere lag å ha med opp til eliten enn F.eks. Bryne. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare42817[/snapback] Hæ?? Du kommer vel ikke og sier at Sandefjord IKKE får en dipp i form nå utover høsten? Og jeg som helt har sluttet å være nervøs for at Sandefjord skal gi oss kamp til døra.... :-D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 170 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hepp, Når forutsetningene endres så har utfallet en lei tendens til å endre seg også... Men det gjenstår å se om de lykkes med grepene sine, unasett så er det her helt nye toner fra den kanten. Før har de stått på at de skulle klare seg med det de hadde... Men to unge forsvarspillere, den ene uten særlig erfaring fra seniorfotball, og en keeper fra 2. div, er ikke akkurat fryktigytende forsterkninger.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 hva skjer med feriestemningen i forumet a??? Ting må debateres.. sandefjord... hva synes folket? 42804[/snapback] Hepp, Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare. Dessuten er de et mye morsommere lag å ha med opp til eliten enn F.eks. Bryne. @ringo 42817[/snapback] Morsommere grunnet avstand til bortematch ellerhva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 170 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 hva skjer med feriestemningen i forumet a??? Ting må debateres.. sandefjord... hva synes folket? 42804[/snapback] Hepp, Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare. Dessuten er de et mye morsommere lag å ha med opp til eliten enn F.eks. Bryne. @ringo 42817[/snapback] Morsommere grunnet avstand til bortematch ellerhva? 42823[/snapback] Jepp, Samt at Bryne er et dritkjedelig lag! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Det er en fellesnevner. Alle 3 er gode hodespillere. Jeg savner nemlig en spiss som kan gjøre oss farligere på cornere og offensive dødballer.... @ringo 42815[/snapback] Ærlig talt, vi har da Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå