Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hva skjer med feriestemningen i forumet a???

Ting må debateres..

sandefjord...

hva synes folket?

42804[/snapback]

Hepp,

Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare. Dessuten er de et mye morsommere lag å ha med opp til eliten enn F.eks. Bryne.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare

42817[/snapback]

Hæ?? Du kommer vel ikke og sier at Sandefjord IKKE får en dipp i form nå utover høsten? Og jeg som helt har sluttet å være nervøs for at Sandefjord skal gi oss kamp til døra.... :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Når forutsetningene endres så har utfallet en lei tendens til å endre seg også... Men det gjenstår å se om de lykkes med grepene sine, unasett så er det her helt nye toner fra den kanten. Før har de stått på at de skulle klare seg med det de hadde... Men to unge forsvarspillere, den ene uten særlig erfaring fra seniorfotball, og en keeper fra 2. div, er ikke akkurat fryktigytende forsterkninger....

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting må debateres..

sandefjord...

hva synes folket?

42804[/snapback]

Hepp,

Sandefjord har lært av tidligere feil! I år skal de sørge for at stallen er god nok til å forbli på toppen av tabellen ut sesongen. Det tror jeg de kan klare. Dessuten er de et mye morsommere lag å ha med opp til eliten enn F.eks. Bryne.

@ringo

42817[/snapback]

Morsommere grunnet avstand til bortematch ellerhva?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ting må debateres..

sandefjord...

hva synes folket?

42804[/snapback]

Hepp,

@ringo

42817[/snapback]

Morsommere grunnet avstand til bortematch ellerhva?

42823[/snapback]

Jepp,

Samt at Bryne er et dritkjedelig lag!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en fellesnevner. Alle 3 er gode hodespillere. Jeg savner nemlig en spiss som kan gjøre oss farligere på cornere og offensive dødballer....

@ringo

42815[/snapback]

Ærlig talt, vi har da Daniel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stallen
  • Opprett ny...