Rich 599 Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Les mer her Endret 5. August 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Alle burde glede seg, sangen og teksten er helt rå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Alle burde glede seg, sangen og teksten er helt rå! 42813[/snapback] Nydelig låt, har vel spilt den 25 ganger allerede i dag Endret 5. August 2005 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Regner med at vi får servert et forrykende live-show? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Kult ! Hvilke melodie ??? En B.I. Låt?? Endret 5. August 2005 av Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Del Skrevet 5. August 2005 (endret) Black Ingvars? Nei - men ganske svensk! Forresten - jo - kanskje... bra innlegg! Endret 5. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 Hellacopters? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 blir det mulig og kjøpe cd med sangen eller er det noen som legger ut sangen etter kampen mpt hønefoss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 blir det mulig og kjøpe cd med sangen eller er det noen som legger ut sangen etter kampen mpt hønefoss? 42837[/snapback] Vet ikke helt med cd-opptrykking ennå. Kanskje jeg legger ut en smakebit på webben på mandag. Eller kanskje ikke. Vi får se. Sangen blir å få kjøpt en eller annen gang i fremtiden. Det sikreste er ihvertfall å møte opp på Onkel Blaa, eller på kamp. Det blir ikke opptreden. Superdrakten spares til en evt. opprykksfest og cupfinale. Folk er må ikke skjemmes bort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amdada 0 Del Skrevet 5. August 2005 Del Skrevet 5. August 2005 er bortreist.. faen.. men får vel forhåpentligvis hørt sangen senere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 6. August 2005 Del Skrevet 6. August 2005 Jeg vil høre sangen nå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. August 2005 (endret) Del Skrevet 6. August 2005 (endret) Jeg skal prøve å trykke opp 15-20 CDer. Selges på Onkel Blaa før matchen. 50-. Endret 7. August 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. August 2005 Del Skrevet 6. August 2005 "Snille, vakre, passe strenge Jönsson" Ett av de bedre setningene du har kommet opp med, StabækLars. Det oser kjæerlighet lang vei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 "Snille, vakre, passe strenge Jönsson". Ett av de bedre setningene du har kommet opp med, StabækLars. Det oser kjæerlighet lang vei. 42864[/snapback] Tusen takk, Slum! Utrolig hvor poetisk man blir når man er forelsket. Det ligger en liten snutt av låta her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Solgte du mange igår? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Solgte du mange igår? 42964[/snapback] Jeg solgte alle sammen. (Hele 25 stk) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Gratulerer, du har faen meg gjort det igjen!!! Jeg bøyer meg ærbødigst i gresset atter en gang!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. August 2005 (endret) Del Skrevet 9. August 2005 (endret) Stabæklars. Jeg tok nesten til tårene... Og det var en sterk erklæring på at vi har det litt bedre enn på samme tid i fjor. Og ikke minst bedre enn bartelaget... Tror ingen sang for treneren der på Søndag. Iallefall ikke en kjærlighetssang... Endret 9. August 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Noen som vet hvor man får lastet ned stabæksanger på nette?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Hvor mange ganger skal vi si det? Kjøp! Ikke last ned gratis fra nettet! Ellers gidder ikke folk fortsette å lage sanger, da dette er en stor utgift for de involverte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
minstemann risan 0 Del Skrevet 10. August 2005 (endret) Del Skrevet 10. August 2005 (endret) Enig med Slum, det er mer moro hvis man mot formodning skulle tjene en slant eller to. Det er mye arbeid i å lage en låt. Når blir det trykket opp fler av "Jønsson" ? Denne må jeg også ha!!! Endret 10. August 2005 av minstemann risan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 konge sang da! Må ha den, bare MÅ ha den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Enig med Slum, det er mer moro hvis man mot formodning skulle tjene en slant eller to. Det er mye arbeid i å lage en låt. 43146[/snapback] Enig, nedlasting og fildeling av sanger laget på "dugnad" er enda mer forkastelig enn å gjøre det samme med sanger av søkrike popartister! Lag heller mobil-ringelyd-versjoner, og legg dem til nedlasting fra stabaek.no eller stabak.no, så tjener opphavsmennene eller klubben noen ekstra kroner på dette! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Hva med å få disse inn for salg på iTunes Lars? Det hadde vært no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Hva med å få disse inn for salg på iTunes Lars? Det hadde vært no. 43160[/snapback] Var noe sånt jeg mente eller legge de inn for nedlasting på stabak.no eller no. slik at mn betaler 25 kroner eller no ved bruk av mobil telefon el. Er det foresten mulig å få kjøpt en samlecd med alle slagerne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Skal prøve å klekke ut en slik mp3-salg-funksjon. Det høres lurt ut. Etter mange forespørsler trykker jeg opp fler Jönsson-singler. Selger de på Alta-turen, og selger før kvarten. Sørger også for å ta med Soda-Sstream brusmaskin på CD. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Sørger også for å ta med Soda-Sstream brusmaskin på CD. 43207[/snapback] Har'u copyright på den da Lars, "du skal ikke gjøre mot andre som du ikke vil at andre skal gjøre med deg" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Sørger også for å ta med Soda-Sstream brusmaskin på CD. 43207[/snapback] Har'u copyright på den da Lars, "du skal ikke gjøre mot andre som du ikke vil at andre skal gjøre med deg" 43243[/snapback] Det er forskjell på å rappe ting fra superstjerner og fra fattige supportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Så Soda-Sstream brusmaskin er laget av noen vif-supportere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Så Soda-Sstream brusmaskin er laget av noen vif-supportere? 43261[/snapback] Nei, den er laget av djevelen selv - Lucifer. Den samme satan som en gang i tiden fikk meg til å prøve og blande ut saft i grå Farris for å lage brus. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå