Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi, som har et hjerte som er blått, helt blått, burde støtte spillerne helt ut..

Hvis vi har som mål og sette ny publikums rekord hjemme mot pors, i serie avslutningen, kan vi bevise hva vi faktisk jobber og gjør for gutta..! Det blå mannskap!

Så fult stadion 30 oktober på Nadderud mot Pors, det hadde vært supert!

Er vi enige om at dette hadde vært konge..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig, det vi trenger er statister til svingen.

42858[/snapback]

Bra med fullt stadion den 30., men det er jo lenge til. Synes vi bør fokusere mer på de kommende kampene, og på hvordan vi kan utnytte den gunstige situasjonen vi er i, til å bli fler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om vi har mange svenske spillere og svensk trener, så vil jeg ikke ha et fult stadion i siste serierunde. Derimot vil jeg ha et vakkert stadion som er blått!!

;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om vi har mange svenske spillere og svensk trener, så vil jeg ikke ha et fult stadion i siste serierunde. Derimot vil jeg ha et vakkert stadion som er blått!!

;-)

42935[/snapback]

Er dette et diskusjonsforum for en vakker hjemmebane? Det er mulig Nadderud ikke er den beste stadion i Norge, men "ful" er den ikke, særlig ikke når Stabæk dunker bønda! Jeg satser på at Stabæk har vært klare vinnere av Serie A når vi kommer til 30/10. Men for all del - la oss (også) den dagen fylle Nadderud og hylle alle gutta!

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Fult Stadion 30 Okt!
  • Opprett ny...