Crocuta 0 Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Del Skrevet 7. August 2005 (endret) Hallo folkens..... Alta supp her..... va e en av de få på nadderud...... ønske dokker alle velkommen t byen i nord..... Har snakka med puben kalt Kjellern her oppe.... fått til en liten avtale med dem..... 39 spenn for en kald halvliter... 180 for en stor Pizza.... og gratis adgang så framt man e der etter kampen... (koste vanligvis 60 spenn, stod i kø i natt ca 20 min for å komme inn der...) .......................... Og Slum din lille jævel...... har du snakka no med Stian i det siste ....kommer han opp el?? sku gjerne hatt litt info om antallet med folk som skal crashe i kåken min her oppe sånn at det e klart når dokk kjem!!! evt ordna sånn at vi har pils nok på Fredag. Ta evt å be han ringe meg eller så tar du å kontakte Bjørn (hamar) så ordne vi ting og tang...................................... skål....no ska bryne knuses om 1 times tid......... skål igjen...................... Snickers Endret 7. August 2005 av Crocuta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 hvor lenge er ølsalget oppe på fredager i alta??? Dere stiller med drakt på byen fredag og lørdag så vi får motstand utenfor banen og? Gleder meg som en unge bare 5 dager igjen =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 Blir en digg tur:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crocuta 0 Del Skrevet 7. August 2005 Del Skrevet 7. August 2005 hvor lenge er ølsalget oppe på fredager i alta??? Dere stiller med drakt på byen fredag og lørdag så vi får motstand utenfor banen og? Gleder meg som en unge bare 5 dager igjen =) 42894[/snapback] Halloen ... øl salget stenge kl 20.... mene at dokk lande med flyet klokka 19.15... så dok rekk d... skal prøve å få tilrøva drakt i dag... dem har jo ikke solgt no sånt tidligere... men dem sku selge fjorårets drakta uten reklame for 100 spenn... så man må jo seff ha no sånt ja... (fin souviner for dokk?? ) ellers så e det 25 + i sola her no...nydelig vær....håpe at det hold seg... lykke til i dag folkens....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Hallo folkens.....Og Slum din lille jævel...... har du snakka no med Stian i det siste ....kommer han opp el?? sku gjerne hatt litt info om antallet med folk som skal crashe i kåken min her oppe sånn at det e klart når dokk kjem!!! evt ordna sånn at vi har pils nok på Fredag. Ta evt å be han ringe meg eller så tar du å kontakte Bjørn (hamar) så ordne vi ting og Gleder meg enormt til turen. Prata med Stian igår. Han er med og mente vi totalt ble 8-10 personer. Problemet er at 3 av dem enda ikke har kjøpt flybillett, så jeg er usikker på om de reiser. Bjørn har jeg kontroll på, de fleste tar samme fly oppover og er i Alta kl 12:55. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Bare av ren nyskjerrighet! hvor mange stabækfans tar flyet bort til denne kampen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Ingen har noen oversikt. Selv tipper jeg mellom 100-150. Spillerne fikk ikke plass til hotell i Alta da de booket rom i våres. De bor på hotell 70km unna... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Ingen har noen oversikt. Selv tipper jeg mellom 100-150. Spillerne fikk ikke plass til hotell i Alta da de booket rom i våres. De bor på hotell 70km unna... 42959[/snapback] Det bør vi være for å gjøre oss bemerket. Følgende er klippet fra Finnmark Dagblad: "Alta-guttene skal igjen i ilden allerede onsdag. Da skal de på besøk til Hønefoss som i går tapte 3-0 mot Stabæk. Sistnevnte klubb kommer til Alta lørdag for å møte Alta på en fullsatt stadion på Aronnes. For da går nemlig Altaturneringen av stabelen og anlegget er fullt opp av fotballspillende barn og ungdom" Får litt skrekk-og-gru følelse - sikkert mye sprayhorn etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Ingen har noen oversikt. Selv tipper jeg mellom 100-150. Spillerne fikk ikke plass til hotell i Alta da de booket rom i våres. De bor på hotell 70km unna... 42959[/snapback] Det bør vi være for å gjøre oss bemerket. Følgende er klippet fra Finnmark Dagblad: "Alta-guttene skal igjen i ilden allerede onsdag. Da skal de på besøk til Hønefoss som i går tapte 3-0 mot Stabæk. Sistnevnte klubb kommer til Alta lørdag for å møte Alta på en fullsatt stadion på Aronnes. For da går nemlig Altaturneringen av stabelen og anlegget er fullt opp av fotballspillende barn og ungdom" Får litt skrekk-og-gru følelse - sikkert mye sprayhorn etc. 42967[/snapback] Er det noen som vet hva billett situasjonen er? Hadde vært kjipt om 106 Stabæk supportere måtte stå utenfor gjerdene pga Altaturneringen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 [ Får litt skrekk-og-gru følelse - sikkert mye sprayhorn etc. 42967[/snapback] Ikke noe problem Rich. jeg skal egenhendig overdøve dem med kubjeller, trommer, håndballklappere og moldeklappere. Gled dere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 [Får litt skrekk-og-gru følelse - sikkert mye sprayhorn etc. 42967[/snapback] Ikke noe problem Rich. jeg skal egenhendig overdøve dem med kubjeller, trommer, håndballklappere og moldeklappere. Gled dere 42972[/snapback] Dessuten skal jeg lage fiselyder med armhulen. Dette blir finfint Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Da får du ikke stå ved siden av Klodrik-one-man-band. Vi i det bandet synes nemlig at fiselyder fra armhulene er lydeffekter som ikke hører hjemme på en fotballbane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Ingen har noen oversikt. Selv tipper jeg mellom 100-150. Spillerne fikk ikke plass til hotell i Alta da de booket rom i våres. De bor på hotell 70km unna... 42959[/snapback] Det bør vi være for å gjøre oss bemerket. Følgende er klippet fra Finnmark Dagblad: "Alta-guttene skal igjen i ilden allerede onsdag. Da skal de på besøk til Hønefoss som i går tapte 3-0 mot Stabæk. Sistnevnte klubb kommer til Alta lørdag for å møte Alta på en fullsatt stadion på Aronnes. For da går nemlig Altaturneringen av stabelen og anlegget er fullt opp av fotballspillende barn og ungdom" Får litt skrekk-og-gru følelse - sikkert mye sprayhorn etc. 42967[/snapback] Er det noen som vet hva billett situasjonen er? Hadde vært kjipt om 106 Stabæk supportere måtte stå utenfor gjerdene pga Altaturneringen 42969[/snapback] for ikke og miste spørsmålet er det noen som vet om vi har egne plasser og hvor mange det eventuellt er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crocuta 0 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 [ Bjørn har jeg kontroll på, de fleste tar samme fly oppover og er i Alta kl 12:55. 42936[/snapback] Kommer dokk lørdag el fredag?????....... vet at Bjørn kjæm på Fredagskvelden kl 19.15..... Det kommer til å bli bra det her...bare håpe at de jævla fjottan som styre været kan skjerpe seg litt..... e ikke så ille no da... 18+ og overskya....... Ska sjekke opp det her ang billeta for dokk. Snickers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Vi kommer på fredagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crocuta 0 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Vi kommer på fredagen. 43044[/snapback] oki................dokk e her så tidlig ja....men den e god...... da får man henta dokk o.l.... (les ut å kjøp øl,øl og mere øl) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Herlig innstilling! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Forresten var det godt å høre at du har kontroll på meg Slum. Da er jeg i trygge hender! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 bare og sii i fra hvis noen skulle ha vansker for og dra,da kan jeg godt kjøpe den billetten....ellers må jeg hjem på mandag.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Værmelding for Alta: http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=...Alta&maplevel=5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Det skal jo være ganske kaldt da. -5 til -9 grader. http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=...Alta&maplevel=5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 10. August 2005 (endret) Del Skrevet 10. August 2005 (endret) Det skal jo være ganske kaldt da. -5 til -9 grader.http://www.storm.no/vgnett/Vaer.aspx?utmx=...Alta&maplevel=5 43174[/snapback] I see what you did there ;-) Altaværet! Endret 10. August 2005 av Squawker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crocuta 0 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 heisan og hoppsan..... sitter akkurat ute og griller...... 17 grader i skyggen...... sviiiin fint med pils..... lykke til i kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Heii.. Lurte bare på når dere andre skal ta flyet hjem på søndag ? Jeg å pappa skal ikke dra hjem før på kvelden.. Tror flyet går i 7 tia eller noe i den duren:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Hei alle jeg har snakket med drar kl 18 eller 1845, hvis dere reiser med Norwegian så ville jeg sjekket fligten tilbake en gang til for vi har fått flyttet avreise fra 1845 til 1800. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 veibeskrivelse for de som kjører! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 12. August 2005 (endret) Del Skrevet 12. August 2005 (endret) veibeskrivelse for de som kjører! 43354[/snapback] Hehe!! Jeg sier bare lykke til Holdt på å få spader i Nord-Trøndelag på vei til Narvik i sommer Endret 12. August 2005 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cathrine 1 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Vi reiser med SAS, ikke Norwegian! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Under 3 timer til flyet går.. Gleder meg sinnsykt, tror dette blir en bra tur... Sees i Alta... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 God tur til Alta, all de som skal reise. Pass på at gutta får med seg 3 poeng hjem igjen. Hødd har litt vind i seilene og kan fort ta poeng fra Sandefjord. Finsi gjor vel alt for at Godset skal slå Bryne... så da har Stabækgutta en fin mulighet til å lage litt avstand på toppen av tabellen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå