Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo folkens.....

Alta supp her..... va e en av de få på nadderud...... ønske dokker alle velkommen t byen i nord..... Har snakka med puben kalt Kjellern her oppe.... fått til en liten avtale med dem..... 39 spenn for en kald halvliter... 180 for en stor Pizza.... og gratis adgang så framt man e der etter kampen... (koste vanligvis 60 spenn, stod i kø i natt ca 20 min for å komme inn der...) .......................... Og Slum din lille jævel...... har du snakka no med Stian i det siste ....kommer han opp el?? sku gjerne hatt litt info om antallet med folk som skal crashe i kåken min her oppe sånn at det e klart når dokk kjem!!! evt ordna sånn at vi har pils nok på Fredag. Ta evt å be han ringe meg eller så tar du å kontakte Bjørn (hamar) så ordne vi ting og tang...................................... skål....no ska bryne knuses om 1 times tid......... skål igjen...................... Snickers :)

Endret av Crocuta
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor lenge er ølsalget oppe på fredager i alta???

Dere stiller med drakt på byen fredag og lørdag så vi får motstand utenfor banen og?

Gleder meg som en unge

bare 5 dager igjen =)

42894[/snapback]

Halloen ... øl salget stenge kl 20.... mene at dokk lande med flyet klokka 19.15... så dok rekk d... skal prøve å få tilrøva drakt i dag... dem har jo ikke solgt no sånt tidligere... men dem sku selge fjorårets drakta uten reklame for 100 spenn... så man må jo seff ha no sånt ja... (fin souviner for dokk?? :) ) ellers så e det 25 + i sola her no...nydelig vær....håpe at det hold seg... lykke til i dag folkens.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens.....Og Slum din lille jævel...... har du snakka no med Stian i det siste ....kommer han opp el??  sku gjerne hatt litt info om antallet med folk som skal crashe i kåken min her oppe sånn at det e klart når dokk kjem!!!  evt ordna sånn at vi har pils nok på Fredag.  Ta evt å be han ringe meg eller så tar du å kontakte Bjørn (hamar) så ordne vi ting og

Gleder meg enormt til turen. Prata med Stian igår. Han er med og mente vi totalt ble 8-10 personer. Problemet er at 3 av dem enda ikke har kjøpt flybillett, så jeg er usikker på om de reiser.

Bjørn har jeg kontroll på, de fleste tar samme fly oppover og er i Alta kl 12:55.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har noen oversikt. Selv tipper jeg mellom 100-150. Spillerne fikk ikke plass til hotell i Alta da de booket rom i våres. De bor på hotell 70km unna...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har noen oversikt. Selv tipper jeg mellom 100-150. Spillerne fikk ikke plass til hotell i Alta da de booket rom i våres. De bor på hotell 70km unna...

42959[/snapback]

Det bør vi være for å gjøre oss bemerket. Følgende er klippet fra Finnmark Dagblad:

"Alta-guttene skal igjen i ilden allerede onsdag. Da skal de på besøk til Hønefoss som i går tapte 3-0 mot Stabæk. Sistnevnte klubb kommer til Alta lørdag for å møte Alta på en fullsatt stadion på Aronnes. For da går nemlig Altaturneringen av stabelen og anlegget er fullt opp av fotballspillende barn og ungdom"

Får litt skrekk-og-gru følelse - sikkert mye sprayhorn etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42959[/snapback]

Det bør vi være for å gjøre oss bemerket. Følgende er klippet fra Finnmark Dagblad:

"Alta-guttene skal igjen i ilden allerede onsdag. Da skal de på besøk til Hønefoss som i går tapte 3-0 mot Stabæk. Sistnevnte klubb kommer til Alta lørdag for å møte Alta på en fullsatt stadion på Aronnes. For da går nemlig Altaturneringen av stabelen og anlegget er fullt opp av fotballspillende barn og ungdom"

42967[/snapback]

Er det noen som vet hva billett situasjonen er?

Hadde vært kjipt om 106 Stabæk supportere måtte stå utenfor gjerdene pga Altaturneringen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[

42967[/snapback]

Ikke noe problem Rich. jeg skal egenhendig overdøve dem med kubjeller, trommer, håndballklappere og moldeklappere. Gled dere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[

42967[/snapback]

Ikke noe problem Rich. jeg skal egenhendig overdøve dem med kubjeller, trommer, håndballklappere og moldeklappere. Gled dere

42972[/snapback]

Dessuten skal jeg lage fiselyder med armhulen.

Dette blir finfint

Lenke til innlegg
Del på andre sider

42959[/snapback]

42967[/snapback]

Er det noen som vet hva billett situasjonen er?

Hadde vært kjipt om 106 Stabæk supportere måtte stå utenfor gjerdene pga Altaturneringen

42969[/snapback]

for ikke og miste spørsmålet er det noen som vet om vi har egne plasser og hvor mange det eventuellt er?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[

Bjørn har jeg kontroll på, de fleste tar samme fly oppover og er i Alta kl 12:55.

42936[/snapback]

Kommer dokk lørdag el fredag?????....... vet at Bjørn kjæm på Fredagskvelden kl 19.15.....

Det kommer til å bli bra det her...bare håpe at de jævla fjottan som styre været kan skjerpe seg litt..... e ikke så ille no da... 18+ og overskya.......

Ska sjekke opp det her ang billeta for dokk.

Snickers

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God tur til Alta, all de som skal reise. Pass på at gutta får med seg 3 poeng hjem igjen.

Hødd har litt vind i seilene og kan fort ta poeng fra Sandefjord. Finsi gjor vel alt for at

Godset skal slå Bryne... så da har Stabækgutta en fin mulighet til å lage litt avstand på

toppen av tabellen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Alta Touren.
  • Opprett ny...