Gå til innhold

Anbefalte innlegg

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! STABÆK PÅ TOPP... NÅ ER DET DIGG Å VÆRE I ALTAAAA!!:) FY SÅ DEILIG.. Å HVA ER SKJEDD MED SANDEFJORD? DEILIIIIG!!!

FÅR ENN NERVEPIRRENDE KAMP I 2 OMGANG! NÅ BLIR DET LIV, RAJ RAJ! Hehe..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke av spillet nei, men seieren! Er vell glad vi vant hvertfall?  kunne gått galt!

43611[/snapback]

raj raj er vel typisk trøndersk, de har vel ingen grunn til å feire...

for øyeblikket driter jeg i hvordan gutta spilte så lenge vi vant...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilsen i fra Alta. Jeg har ikke fått Sei på 10 kg. Men Arild Barreth (eller var det Morten) fikk en på ca 10.3 kg.

Er nå hjemme hos Crocuta, men han er ikke her. Vi har huset for oss selv. 6 Stabækfans mens Armando, Bjørn og Loudness har forsvunnet i den store mengden.

En trist nyhet til slutt. Bartenderen i går på Barila (uteserveringen på Park Hotell) ligger livstruende skada i Tromsø etter en utforkjøring i Alta nå i kveld. Kjørte ut i 180 km/t.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilsen i fra Alta. Jeg har ikke fått Sei på 10 kg. Men Arild Barreth (eller var det Morten) fikk en på ca 10.3 kg.

Er nå hjemme hos Crocuta, men han er ikke her. Vi har huset for oss selv. 6 Stabækfans mens Armando, Bjørn og Loudness har forsvunnet i den store mengden.

En trist nyhet til slutt. Bartenderen i går på Barila (uteserveringen på Park Hotell) ligger livstruende skada i Tromsø etter en utforkjøring i Alta nå i kveld. Kjørte ut i 180 km/t.

43629[/snapback]

Villmannskjøringen på snøscooter vil ingen ende ta. Noen må ta affære!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Alta Touren.
  • Opprett ny...