atleten 1 675 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Været i dag fikk meg til å tenke på Løv Ham - Stabæk. Er det mange foruten meg som skal til Bergen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Vi bør nok klare å stille en buss til Bergen iår. Siste bortekamp som kan være kampen vi avgjør opprykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Jeg skal definitivt til Bergen. Billett med SAS T/R søndag 23. oktober koster pr. i dag kr. 748,- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Ellers så koster vel bussen kr. 290. Det kan jo være et alternativ for de som har tid men ikke penger. Men det er vel bare en vei. Kjedelig å måtte oppsøke den norske ambassaden i Bergen fordi man har drukket opp returpengene i Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. September 2005 Del Skrevet 15. September 2005 Da er tur til Bergen bestilt. Måtte vi allerede ha sikret TL-plass innen den tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå