Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Kampen går på Åråsen og starter kl 19:00. Stabæk Support setter opp gratis buss til våre medlemmer. Avreise fra Bekkestua Bussterminal kl 17:30. For påmelding, ring 936 00 995. (Ikke legg igjen beskjed på telefonsvarer eller send sms) Oppmøte direkte på bussen uten påmelding kan dere glemme, her blir det fullt! Dette er Stabæk Fotballs 7. kvartfinale siden 1970. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 9 påmeldte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækdelux 0 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Hvor mye kommer inngangs biletten på? SKal vi stå på samme sted som vi har gjort tidligere på Åråsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Tipper det koster 140,- som de tidligere årene. Står samme sted som de siste 4 åra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Tipper det koster 140,- som de tidligere årene. Står samme sted som de siste 4 åra. 42953[/snapback] Blir det forsalg av billetter, eller ordnes dette i døra? Forestiller meg at det kan bli mye folk på denne kampen, både fra LSK og oss. Får vi hele feltet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Ingen forhåndssalg av billetter er planlagt. Vi har vår faste inngang for bortesupportere. Av erfaring veit vi det vil bli lange køer, derfor drar bussen så tidlig som 17:30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Squawker 11 Del Skrevet 8. August 2005 (endret) Del Skrevet 8. August 2005 (endret) I tilfellet noen ikke kan veien, foreslår Garmin nRoute dette: Beklager kanari-fargen på ruten.... burde selvsagt vært blaa! Endret 8. August 2005 av Squawker Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Slum har glemt telefonen sin et eller annet sted, men får den tilbake kl 16 i morgen. Så prøv igjen etter det. Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Blir det mulighet for ralling på bussen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 8. August 2005 Del Skrevet 8. August 2005 Slum har glemt telefonen sin et eller annet sted, men får den tilbake kl 16 i morgen. Så prøv igjen etter det. Takk! 42991[/snapback] Så det var derfor han ikke svarte.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Dere kan ringe igjen nå. Fikk igjen mobilen min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Blir det mulighet for ralling på bussen 42998[/snapback] Tar du med mora di? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ocb 0 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Ralling nei takk!!! Hvis ralling betyr at sure og kranglete akkuratblittattenårogdrikkermegfrasansogsamling skal plage vettet av oss andre så betakker jeg meg. Jeg har vært med på noen bussturer og fikk mer enn nok av det. Særlig i pølsekøen på Moss stadion var det flaut å være blaa når fulle og snøvlende kverulanter plaget de som sto i kjosken. Huff og huff! Jeg prøvde å snakke til en av de verste av dem men det var jo helt nytteløst. Jeg synes det er svakt og feigt av de ansvarlige i supporterklubben at de ikke kan ta et oppgjør med dette. De må få folk til å oppføre seg eller nekte dem å være med. Jeg skal ikke være bare negativ, for stort sett har det vært bra og det er bare et lite fåtall som ikke har oppført seg skikkelig. Men jeg tror jeg tar bilen til Lillestrøm så jeg garantert slipper å irritere meg, og dessuten er det så kort vei og jeg kan få med et par til i bilen. Jeg vil heller betale for busstur og ha en trivelig tur en at det er gratis og stemningen domineres av kranglete fulle folk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Ralling nei takk!!! Hvis ralling betyr at sure og kranglete akkuratblittattenårogdrikkermegfrasansogsamling skal plage vettet av oss andre så betakker jeg meg. Jeg har vært med på noen bussturer og fikk mer enn nok av det. Særlig i pølsekøen på Moss stadion var det flaut å være blaa når fulle og snøvlende kverulanter plaget de som sto i kjosken. Huff og huff! Jeg prøvde å snakke til en av de verste av dem men det var jo helt nytteløst. Jeg synes det er svakt og feigt av de ansvarlige i supporterklubben at de ikke kan ta et oppgjør med dette. De må få folk til å oppføre seg eller nekte dem å være med. Jeg skal ikke være bare negativ, for stort sett har det vært bra og det er bare et lite fåtall som ikke har oppført seg skikkelig. Men jeg tror jeg tar bilen til Lillestrøm så jeg garantert slipper å irritere meg, og dessuten er det så kort vei og jeg kan få med et par til i bilen. Jeg vil heller betale for busstur og ha en trivelig tur en at det er gratis og stemningen domineres av kranglete fulle folk. 43071[/snapback] Flott! Da har du fått kjøreanvisning så kan du høre om du får med deg et par andre om du har plass. Det blir billigere også. Tar du litt ekstra så kan du få til inngansbilletten også. Ønsker deg god tur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Blir det mulighet for ralling på bussen 42998[/snapback] Tar du med mora di? 43043[/snapback] Har spurt men hun er ikke helt i form, men det er jo noen som oppfører seg som bestemødre eller fedre for enkelte som skal oppover så jeg tror ikke jeg kommer til og savne henne på denne turen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Ralling nei takk!!! Hvis ralling betyr at sure og kranglete akkuratblittattenårogdrikkermegfrasansogsamling skal plage vettet av oss andre så betakker jeg meg. Jeg har vært med på noen bussturer og fikk mer enn nok av det. Særlig i pølsekøen på Moss stadion var det flaut å være blaa når fulle og snøvlende kverulanter plaget de som sto i kjosken. Huff og huff! Jeg prøvde å snakke til en av de verste av dem men det var jo helt nytteløst. Jeg synes det er svakt og feigt av de ansvarlige i supporterklubben at de ikke kan ta et oppgjør med dette. De må få folk til å oppføre seg eller nekte dem å være med. Jeg skal ikke være bare negativ, for stort sett har det vært bra og det er bare et lite fåtall som ikke har oppført seg skikkelig. Men jeg tror jeg tar bilen til Lillestrøm så jeg garantert slipper å irritere meg, og dessuten er det så kort vei og jeg kan få med et par til i bilen. Jeg vil heller betale for busstur og ha en trivelig tur en at det er gratis og stemningen domineres av kranglete fulle folk. 43071[/snapback] Jeg synes supporterklubbens styre har tatt tak i bråk og ubehag. Men de samme "akkuratblittatten" er ikke alltid de letteste å snakke til. Men det har vært delt ut gule kort, og krav om totalavhold på reiser. Vi må tillate litt gøy og morro (også fra folk som er femogførtiogpåturutenkona), men la oss alle hjelpe til å hindre overtramp. Gleder meg til den lange bussturen til Lillestrøm... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Ralling nei takk!!! Hvis ralling betyr at sure og kranglete akkuratblittattenårogdrikkermegfrasansogsamling skal plage vettet av oss andre så betakker jeg meg. Jeg har vært med på noen bussturer og fikk mer enn nok av det. Særlig i pølsekøen på Moss stadion var det flaut å være blaa når fulle og snøvlende kverulanter plaget de som sto i kjosken. Huff og huff! Jeg prøvde å snakke til en av de verste av dem men det var jo helt nytteløst. Jeg synes det er svakt og feigt av de ansvarlige i supporterklubben at de ikke kan ta et oppgjør med dette. De må få folk til å oppføre seg eller nekte dem å være med. Jeg skal ikke være bare negativ, for stort sett har det vært bra og det er bare et lite fåtall som ikke har oppført seg skikkelig. Men jeg tror jeg tar bilen til Lillestrøm så jeg garantert slipper å irritere meg, og dessuten er det så kort vei og jeg kan få med et par til i bilen. Jeg vil heller betale for busstur og ha en trivelig tur en at det er gratis og stemningen domineres av kranglete fulle folk. 43071[/snapback] Jeg synes supporterklubbens styre har tatt tak i bråk og ubehag. Men de samme "akkuratblittatten" er ikke alltid de letteste å snakke til. Men det har vært delt ut gule kort, og krav om totalavhold på reiser. Vi må tillate litt gøy og morro (også fra folk som er femogførtiogpåturutenkona), men la oss alle hjelpe til å hindre overtramp. Gleder meg til den lange bussturen til Lillestrøm... 43111[/snapback] Akkerutblittatten? Hva med de som er langt over akkuratblittatten og føler seg seg som akkuratatten da. De som reiser på tur og slår ut håret, ja de som har hår da. Hva med de. Synes at enten så er man konsekvent på dette med "RALLING" og da må det gjelde samtlige og ikke enkelte som styret selv plukker ut. Sitter med en følelse at her sitter noen bukker og passer havresekken. La oss lære av avholdsfolket og ha det gøy uten alkohol. Selg alternativt på bussen. Savner Clusentaler som alternativt på bussturene. Tror om alle holder seg edru, leser sportsidene til vg og dagbladet og ikke har støyende musikk under bussturene så vil langt flere eldre bli med.Bekkestua har jo fått mange seniorboliger og de kommer sikkert løpende med sine nyinnkjøpte gåstoler og kanskje kan vi fylle opptil flere busser med rolige supportere. Da blir det gøy. Gleder meg til en alkoholfri tur til Lillestrøm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Tror om alle holder seg edru, leser sportsidene til vg og dagbladet og ikke har støyende musikk under bussturene så vil langt flere eldre bli med.Bekkestua har jo fått mange seniorboliger og de kommer sikkert løpende med sine nyinnkjøpte gåstoler og kanskje kan vi fylle opptil flere busser med rolige supportere. Ja, jeg er enige at alle skal behandles likt. Jeg vet selvsagt ikke alt hva styret har gjort, men det jeg har sett har vært bra. Alternativet du foreslår er relativt uten sjarme. Lese aviser og ha det rolig - det er tog og buss på vei til jobb det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Tror om alle holder seg edru, leser sportsidene til vg og dagbladet og ikke har støyende musikk under bussturene så vil langt flere eldre bli med.Bekkestua har jo fått mange seniorboliger og de kommer sikkert løpende med sine nyinnkjøpte gåstoler og kanskje kan vi fylle opptil flere busser med rolige supportere. Ja, jeg er enige at alle skal behandles likt. Jeg vet selvsagt ikke alt hva styret har gjort, men det jeg har sett har vært bra. Alternativet du foreslår er relativt uten sjarme. Lese aviser og ha det rolig - det er tog og buss på vei til jobb det. 43121[/snapback] Ja det er vel det. Tar ikke buss eller tog til jobb så livet på rutegående transport kjenner jeg lite til. Men jeg har vært med på noen bussturer til bortekamper i år og jeg synes ikke det jeghar sett og opplevd er det værste jeg har vært med på, men så har jeg vært med på mye da. Er ikke så veldig sart i sjelen så det jeg har opplevd i år tåler jeg rimelig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 9. August 2005 (endret) Del Skrevet 9. August 2005 (endret) Tror om alle holder seg edru, leser sportsidene til vg og dagbladet og ikke har støyende musikk under bussturene så vil langt flere eldre bli med.Bekkestua har jo fått mange seniorboliger og de kommer sikkert løpende med sine nyinnkjøpte gåstoler og kanskje kan vi fylle opptil flere busser med rolige supportere. Ja, jeg er enige at alle skal behandles likt. Jeg vet selvsagt ikke alt hva styret har gjort, men det jeg har sett har vært bra. Alternativet du foreslår er relativt uten sjarme. Lese aviser og ha det rolig - det er tog og buss på vei til jobb det. 43121[/snapback] Ja det er vel det. Tar ikke buss eller tog til jobb så livet på rutegående transport kjenner jeg lite til. Men jeg har vært med på noen bussturer til bortekamper i år og jeg synes ikke det jeghar sett og opplevd er det værste jeg har vært med på, men så har jeg vært med på mye da. Er ikke så veldig sart i sjelen så det jeg har opplevd i år tåler jeg rimelig bra. 43122[/snapback] Det er bra. Og jeg må innrømme at jeg ikke var med til Sandefjord og Moss, og omtalen jeg har hørt av de turen tilsier at de ikke var av de beste... Sees vi på bussen til Lillestrøm? Endret 9. August 2005 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 9. August 2005 Del Skrevet 9. August 2005 Tror om alle holder seg edru, leser sportsidene til vg og dagbladet og ikke har støyende musikk under bussturene så vil langt flere eldre bli med.Bekkestua har jo fått mange seniorboliger og de kommer sikkert løpende med sine nyinnkjøpte gåstoler og kanskje kan vi fylle opptil flere busser med rolige supportere. Ja, jeg er enige at alle skal behandles likt. Jeg vet selvsagt ikke alt hva styret har gjort, men det jeg har sett har vært bra. Alternativet du foreslår er relativt uten sjarme. Lese aviser og ha det rolig - det er tog og buss på vei til jobb det. 43121[/snapback] Ja det er vel det. Tar ikke buss eller tog til jobb så livet på rutegående transport kjenner jeg lite til. Men jeg har vært med på noen bussturer til bortekamper i år og jeg synes ikke det jeghar sett og opplevd er det værste jeg har vært med på, men så har jeg vært med på mye da. Er ikke så veldig sart i sjelen så det jeg har opplevd i år tåler jeg rimelig bra. 43122[/snapback] Det er bra. Og jeg må innrømme at jeg ikke var med til Sandefjord og Moss, og omtalen jeg har hørt av de turen tilsier at de ikke var av de beste... Sees vi på bussen til Lillestrøm? 43123[/snapback] Har meldt meg på så vi sees Moss kampen var jeg ikke med på, men til Sandefjord var jeg med og den ønsker jeg å glemme. Både kampen og bussturen. Ikke pga Ralling men pga andre ting, men det som går som kritikk av enkelte styremedlemmer tar vi ikke her. De er nok rimlig klar over dette selv!! Tror jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ocb 0 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Det er tydeligvis ikke bare på bussturene det er kverulanter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Det er tydeligvis ikke bare på bussturene det er kverulanter. 43138[/snapback] Og det tok deg så lang tid å finne ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 One down. 19 more to go.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. August 2005 (endret) Del Skrevet 10. August 2005 (endret) Moahahaha, da slipper IA det gule kortet han ville fått når han hadde meid ned denne karen i kvarten Endret 10. August 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 10. August 2005 Del Skrevet 10. August 2005 Hvor mange er påmeldt? Er det sjanse for at det blir 2 busser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 Rundt 50, om jeg husker riktig. Fyller vi opp 74-seteren innen mandag blir det en buss til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 11. August 2005 (endret) Del Skrevet 11. August 2005 (endret) Rundt 50, om jeg husker riktig. Fyller vi opp 74-seteren innen mandag blir det en buss til. 43256[/snapback] Men det er jo strålende, alle må få fingeren ut av ***** og ringe Slum. Så vi kan reise til Åråsen å bli fete.. Endret 11. August 2005 av gsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. August 2005 Del Skrevet 11. August 2005 49 etter at du meldte deg på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Juve 0 Del Skrevet 12. August 2005 Del Skrevet 12. August 2005 Hvis noen vil ralle så finnes det jo andre som setter opp Buss. Terskelen er frykterlig lav i denne Supporterklubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå