Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spillerne er de som er mest skuffet og forbannet. De vet at de ikke har gjort en kjempekamp, og de tåler å høre det også. Det som er viktig nå er å ta med seg dette, og vite at man er avhengige av at alle yter sitt beste uansett hvilken motstander som står på motsatt banehalvdel. Vi på tribunen har heldigvis den aller enkleste oppgaven. Vi skal nemlig bare sitte på ræva, i hvert fall de fleste av oss, og bli underholdt.

Tar'n litt langt der ja Flem. Å ikke undervurdere motstandern er noe vi har preket helt siden vi rykket ned, og det burde da være klinkende klart før enhver kamp. Hvis spillerne fortsatt ikke skjønner dette er det ikke stort mere vi supportere kan gjøre.

43238[/snapback]

... enn å sitte på ræva og bli underholdt?

Jeg tror dagens feil var å starte med samme laget som sist. Et flertall av spillerne som var på banen i dag følte seg trygge på å være førstevalg. Med den benken vi har burde ingen (kanskje med unntak av Jon og Nanne) ha lov til å føle seg trygg. Og derfor yte maks, virkelig "blø for drakta" - hver kamp, hele tida.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 149
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spillerne er de som er mest skuffet og forbannet. De vet at de ikke har gjort en kjempekamp, og de tåler å høre det også. Det som er viktig nå er å ta med seg dette, og vite at man er avhengige av at alle yter sitt beste uansett hvilken motstander som står på motsatt banehalvdel. Vi på tribunen har heldigvis den aller enkleste oppgaven. Vi skal nemlig bare sitte på ræva, i hvert fall de fleste av oss, og bli underholdt.

Tar'n litt langt der ja Flem. Å ikke undervurdere motstandern er noe vi har preket helt siden vi rykket ned, og det burde da være klinkende klart før enhver kamp. Hvis spillerne fortsatt ikke skjønner dette er det ikke stort mere vi supportere kan gjøre.

43238[/snapback]

... enn å sitte på ræva og bli underholdt?

43240[/snapback]

Nå skal ikke jeg lage en stor diskusjon om dette, men publikum "presterte" i dag, laget gjorde ikke. At Flem forsvarer spillerne forstår jeg selvsagt, og dette er ikke verdens undergang. Uansett, prøver bare å skrive av meg litt frustrasjon her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er litt skuffa over at Flem ikke klarer å nevne dommern...

43239[/snapback]

Dommeren var da ikke så jævlig ille, greit nok jeg hylte og skreik på han gang på gang, men det gjør man jo alltid. Han lot kampen komme litt ut av kontroll og tok ikke de tak som var nødvendig når Follo halte tid, men å sammenligne dette med MK er latterlig.

Vi har ingen andre å skylle på enn oss selv i dag. Vi kunne avgjort tidlig, men det virket som om det var et særdeles lavt tenningsnivå. Mange som loffa rundt på banen i dag, Eirik var vel den beste til det. At den mannen holder Veigar på benken skjønner jeg ikke.

Men, men, det kunne gått mye verre! 1 poeng og arbeidsuhell er vel lov - så lenge det kommer noe positivt ut av det

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så ikke kampen, men skjønte at den burde vært avgjort i første omgang.. som i forrige runde..

Helt klart 1-1 er ett ræva resultat.. så på en dag som dette får jeg heller fokusere på de andre resultatene. Sandefjord fikk bare 0-0 og Bryne gikk på tryne hjemme.. Noe positivt iallefall! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en følelse av deja vu (ble det riktig??) når jeg kom hjem fra kampen i går å så andre omgang av Steaua og RBK. Dette kampforløpet lignet veldig det som skjedde på Nadderud i kveld. Steaua pøste på med sjanser men RBK fikk prikka inn en liten jævel helt nede ved stolperota. Hmm.. pussig!

Endret av Sebulba
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dommeren var ekstremt dårlig, men han var da omtrent like dårlig begge veier. Han var sannsynligvis fargeblind for hvordan kan han ellers forklare at han har tilnærmet identisk drakt som keeperen til Follo.

Det som muligens gikk i vår disfavør når det gjelder dommeren var at han klarte å legge til kun 3 minutter i 2. omgang. Jeg tok tiden på tre av Follo's skader og de tok tilsammen 5 minutter i tillegg var det uthaling av tid og IA's skade ++. 6 bytter skal det legges til 3 minutter for, så hvordan han klarte dette er for meg uforståelig.

Men, nå må vi roe oss ned litt. Stabæk burde vunnet lett. Vi hadde mange store sjanser og spillet var da brukbart. Kamper som disse kommer i løpet av sesongen og det er da mye bedre å avgi poeng til Follo enn til Bryne. Når samtidig Bryne taper og Sandefjord spiller uavgjort er vi nærmere opprykk enn noen gang før i år.

6 poeng har vi nå ned til kvalik og 10 poeng ned til Moss som jeg tror går forbi Bryne. Vi har tapt 13 poeng på årets 18 første kamper. Fortsetter vi sånn taper vi 9 poeng til i år. Da er vi oppe. Så ta det rolig folkens, ikke la dere hisse opp over et lite feilskjær. Godt å bli minnet på at vi ikke er ufeilbare, så kan kan Alta få føle hva det vil si å møte et revansjesugent Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Vi trenger en spiss til...

@ringo

43250[/snapback]

Kanskje det, jeg tror ikke det. Før neste år. Er ikke for noe panikk-kjøping nå. Men vi burde vel la Tom få la være å starte neste gang. Med en brukbar høyre kant i går hadde vi ledet med minst 3 mål ved pause. Han ble frispilt nydelig gang på gang (spesielt av Joakim, som jeg mener er en meget god spiller), men sløste bort avslutningmuligheter og innleggsmuligheter med en håpløs touch på ballen. Det er det dårligste jeg noengang har sett av Tom.

Og hvorfor spiller ikke Alan på venstresiden når han kommer inn? Henning er vel like god med begge bena, mens Alan bruker venstre stort sett hele tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er ikke penger i kassa til å hente flere spillere nå, men etter sesongen så må vi sørge for å få inn en spiss til. Jeg blir stadig oftere på dårlig humør når jeg ser Eirik spille...

Elleres er det ikke mye annet å si om kampen. Dommeren var ok, Follo var ok, Rössler fikk neppe med seg mye matnyttig informasjon, vi var ikke ok. Starten var bra, men så falt det hele sammen som en dårlig gjærbakst. Men i grunn er jeg ikke overrasket, det var akkurat hva jeg forventet meg...

Men det var litt lærdom å ta med i denne kampen frem mot cupoppgjøret på Åråsen. Da er det vi som befinner oss i Follo sin rolle.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst! Dommeren gjorde vel ingen brølere som fikk noen direkte innvirkning på resultatet? At han ikke holdt høyt nivå, javel. Men å skylde på han etter denne kampen kan kun være for å ha noen å skylde på.

Vi var rett og slett ikke gode nok foran mål i går. Særlig Tom hadde en trelegg, og "hvorfor skyter du ikke istedet for å sentre til dårligere plasserte spillere???"

Også ufattelig irriterende måte Follos mål kom på. Langt oppspill som bare skulle gått over kortlinja til utspark, blir istedet headet ut over sidelinjen til innkast som de scorer på. Mangel på kommunikasjon??

Også irriterende at vi ikke klarer å stikke fra sandefjord og Bryne når vi har muligheten, men samtidig deilig at de ikke vant når vi først dreit oss ut.

Sånn; da rister vi denne av oss og ser fremover!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst! Dommeren gjorde vel ingen brølere som fikk noen direkte innvirkning på resultatet? At han ikke holdt høyt nivå, javel. Men å skylde på han etter denne kampen kan kun være for å ha noen å skylde på.

43260[/snapback]

Det burde helt klart vært flere straffespark til oss. IA ble holdt i en situasjon, torpedert i en annen (begge etter corner/frispark). Mener Nannskog ble felt i hvert fall en gang. Uansett burde vi selvfølgelig ha vunnet kampen, men vi har hatt marginene med oss tidligere i år, og gutta jobbet brukbart i begge omgangene (omsider). Dette går veien!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er litt skuffa over at Flem ikke klarer å nevne dommern...

43239[/snapback]

Dommeren var da ikke så jævlig ille, greit nok jeg hylte og skreik på han gang på gang, men det gjør man jo alltid. Han lot kampen komme litt ut av kontroll og tok ikke de tak som var nødvendig når Follo halte tid, men å sammenligne dette med MK er latterlig.

Vi har ingen andre å skylle på enn oss selv i dag. Vi kunne avgjort tidlig, men det virket som om det var et særdeles lavt tenningsnivå. Mange som loffa rundt på banen i dag, Eirik var vel den beste til det. At den mannen holder Veigar på benken skjønner jeg ikke.

Men, men, det kunne gått mye verre! 1 poeng og arbeidsuhell er vel lov - så lenge det kommer noe positivt ut av det

43242[/snapback]

Enig Markus, dommern var ikke så ille. Han hadde et par rare avgjørelser, men det gjaldt begge veier.

Poenget er at vi ikke klarer å slå et Follo. Det er mørkt.

Gledelig er det dog å se Alan når han kommer, fikk vist seg på en helt annen måte enn sist. Bor mye fotball i den gutten gitt. Synd Veigar ikke slapp ballen til Alan ved et par anledninger, da hadde vi vunnet.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes ikke vi skal fokusere så mye på dommeren. Det straffesparket vi fikk synes jeg faktisk var billig.

La oss heller glede oss over myke verdier. Sånn som at Sandefjord og Bryne ikke vant i går. Og at norsk presse har blitt helt hekta på Daniel Nannskog.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

43250[/snapback]

Også enig her.

Vi har tre spisser nå, hvorav en er en målscorer. Eirik løper mye, og skal ha for det. Med ballen i beina går han av til forbi motstandere, men det blir ofte en dragning for mye eller et dårlig skudd. Veigar bruker for lang tid med ballen, og burde konsentrert seg om å finne enklere løsninger til tider. I går skjøt han fra en ok/dårlig posisjon, når han i steden burde trillet ballen videre til Alan, som hadde vært på blank.

Må krype litt til korset ang Henning. Jeg har ment at han passer best sentralt, og håper enda at han havner der på sikt. Men det han gjør på kanten om dagen er veldig fine saker, synes han vokser der fra kamp til kamp. Han blir langt mer involvert offensivt i kantrollen, selv om han naturligvis blir en kant som trekker innover i banen, fremfor å komme rundt backen.

En jeg dog ikke gir meg på er Bjørnar. Gledelig at han startet i går, selvom Karlsson var spilleklar. Bjørnar spiller bra igjen, og Karlsson imponerte meg på ingen måte når han kom inn. Han spiller hele tiden på grensen av det lovlige, og måten han går inn i dueller på tyder på at han vil være en kortsamler av rang. Ei heller synes jeg han har en spesiell god fot, noe en del sleivete pasinger bekrefter. Etter hva han viste i går holder jeg fortsatt en del knapper og glansbilder på Bjørnar Holmvik. Er ikke lenge før Halvor Thoresen tar han ut nå.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henning har vært blant de beste de siste kampenen. Jobber og står på kampen igjennom!

Tom derimot, bør hvile litt nå....Var ikke mye han lykkes med i går.

Dommern var dårlig, spesielt irriterende at han lar Follo keepern hale ut tida uten så mye som å vinke på ham før i det 88. minutt!

Synes hele laget (med noen få unntak), er en skygge av seg selv fra kampen mot Hønefoss. Savner aggressivitet og intensitet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Synes Henning har fått en skikkelig oppsving etter at han ble flyttet ut på venstre flanke. Han jobber bra hjemover og skaper mye offensivt. Det at vingene våre trekker innover er antagligvis dels et resultat av at de egentlig er sentrale midtbanespillere og dels av at man ønaker å skape rom for offensive backer.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dommeren var svak, la til alt for lite tid i begge omganger. Og han slo aldri ned på smågrisete spill, som gjorde at dette fikk utvikle seg kampen igjennom. Vi ble snytt for straffe, men den vi fikk var nok ikke tidenes klareste straffe heller. Dommeren har IKKE skyld i resultatet.

Stabæk sliter litt med innstilling. Selv i sluttminuttene når vi jager 2-1, lunter gutta opp i angrep, og Jon får ikke spilt ut. For få spillere tar ansvar, og lunter også hjem i forsvar. Spesielt feilplasserte midtbanespillere og forsvarsspillere gir meg frysninger. Når follo har ballen skal alle våre unntatt spisser være mellom ballen og vårt mål. Når vi har ballen skal de være spillbare mellom ballen og Follos mål. Mulig de ble slitne, men spillet bølget jo ikke akkurat fram og tilbake heller. Mye hoftefeste når medspillere har ballen gjør at vi ikke kommer til sjanser. Jeg er litt uenig i krittikken av Tom. Ja han hadde trefot, men han var en av få som virkelig jobba begge veier, og viste ved løp hvor ballen skulle spilles. Jeg synes vi hadde to bæker som begge var svært lite involvert i spillet. Det gjør at vi på kantene hele tida er i undertall. Og når Follo spiller hjem med hele laget (som de var ekstremt bra på i motsetning til oss) er vi i undertall i midten også. Vi kan selvsagt godt vinne i undertall, men det krever MYE mer bevegelse av medspillere uten ball. Og gud bedre som jeg savner spillere som vil avslutte.

Til forsvar for gutta må sies at Follos ekstreme duellspill på Nadderud skremte og stressa våre spillere, uten at det forsvarer passiviteten uten ball. Jeg synes faktisk vi bør lære dette snart nå, slik at vi blir bedre i motspill, som vi kanskje kommer til å få nok av neste sesong.

Follo skal ha honnør for at de gjorde maks ut av kampen for egen del. Bra taktikk, solid innsats og kronet med skikkelig flaks på den eneste skikkelige muligheten som kom fra skudd i en posisjon der Stabæk aldri skyter fra mot etablert forsvar. Noe å lære det også?

Nr 20 på Follo virket meget god offensivt. Lurer på hvordan Andreas Strand spiller i nykter tilstand? *bra rim*

Glenn Arne Hansen er et svin. Men et bra svin. Dessverre.

Alan var meget bra. Jeg skulle ønske vi kunne gi ham ballen lenger opp. Hadde vi trukket opp Morten eller Bjørnar på slutten og spilt 3-4-3 med Alan på topp sammen med Veigar og Daniel hadde vi scora. Hans store svakhet er at han ikke er kantspiller slik vi bruker kantspilllere. Han trekker konsekvent inn i midten. Men makan til ballferdigheter har jeg ikke sett. Et mottak som Axel Kolle, dribleferdigheter som Ackon og fart som chippen og taklingsiver som Tobbe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka refererer fra kampen.

"Innbytter Jørgen Røssevold dunket ballen i mål på sitt første skudd på ballen"

Her ser vi helt tydelig at Follo aldri burde ha fått målet sitt. Det er jo ikke lov med skytevåpen på banen?! Intet annet enn flaks at ikke noen ble skadet i denne skuddvekslingen.

Og kjære Markus Karlsson - det er ikke pent med røde fotballsko til blaa drakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo

43250[/snapback]

20 mål på 20 kamper, hvorav 5 mål på tre av kampene... Daniel har alstå scoret 15 mål på 17 kamper i Adecco ligaen. Ingen av oss vet hvordan han gjør seg i Tippeligaen. Daniel fikk en flying start og lå vel en periode ann til et budsjett på 70 scoringer. Dette har rast kraftig og hvis jeg ikke tar feil regner jeg med at han ender på ca 23 scoringer etter sesongslutt - i serien altså. Hvor godt er egentlig dette. Hvis vi titter på toppscorer listen de siste årene så ligger det rett under 20 mål og er vel preget av ålrighte navn som Oyunga, Ringberg, Gamst Pedersen – verken mer eller mindre – ålrighte navn.

I 2004

17 mål:

Paul Oyuga, Bryne

16 mål:

Magnus Myklebust, Hødd (LSK - benken)

15 mål:

Håvard Sakariassen, Moss

I 2003

19 mål:

Markus Ringberg, Fredrikstad

17 mål:

Christian Johnsen, Raufoss

15 mål:

Haraldur Ingolfsson, Raufoss

I 2002:

18 mål:

Morten Gamst Pedersen, Tromsø

17 mål:

Tor Hogne Aarøy, Aalesund

Haraldur Ingolfsson, Raufoss

Thomas Lund, Åsane

I 2001:

18 mål:

Bala Garba, Haugesund

Marino Rahmberg, Raufoss

11 mål:

Kjetil Rekdal, Vålerenga

Daniel har IKKE puttet mye den siste tiden, dette er muligens fordi hans navn nevnes hele tiden i media og alle lag stiller med 2 mann på Nanne. Hadde vi hatt en super-spiss til kunne ikke lagene gjort det. Veigar viser mye positivt syntes jeg, han er super-duper tilrettelegger og slipper ballen nokså riktig nokså ofte. Til tider en dribling for mye, men hvis man titter på Eirik så slapp ikke han ballen til Tom som var på åpent mål fordi Eirik ville kopiere Chippen mot Moss i går. Eirik har ikke de taktiske ferdighetene som trengs for å bli en toppspiss.

Tom syntes jeg viste masse innsats i går. Med innsats scorer man ganske mye i min bok, greit nok, noen uheldige avslutninger, men det var ikke bare Tom som sleit med de i går. Jesper var alene med keeper i går. Morten var omtrent det samme. Ingen traff på avslutningene. Det er ikke nødvendig å slakte Tom av den grunn. Tom kommer seg til mange sjanser, da er det vel naturlig at noen av de brennes. Jeg har ikke helt sett at det er plass til Tom i 11’ern, men jeg syntes vel ikke han er langt unna.

Alanzinho har ekstrem ferdigheter som teknikk og hastighet. Han må da være den raskeste i laget, dog både Daniel, Morten og Bjørnar også har hurtighet i kroppen. Alan virker stresset når han entrer banen, skal vise altfor mye med en gang. Jeg tror faktisk løsningen er å starte med Alan så han vet han har litt tid på seg. Dessutten tror jeg motstanderlaget blir jævlig usikre når de møter Alan. Har du blitt driblet 3 ganger på ræva blir man frustrert, antagelig vil dette inntreffe når kampen har passert 10 minutter av første omgang. Jeg tror Alan kan psyke ut de fleste lag, og antagelig vil de fokusere mer på han en på Daniel. Tror Alan vil skape masse plass for Daniel.

Og der var vi tilbake til Daniel som vi startet på - @ringo kommenterer at vi trenger 1 spiss til, jeg lurer på om vi kanskje trenger 2. 15 mål på 17 kamper i Adeccoligaen er IKKE fantasisk, det er bare vi som er vant til at toppscorerer vår har under 10 mål på en sesong, noen ganger under 5.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der var vi tilbake til Daniel som vi startet på - @ringo kommenterer at vi trenger 1 spiss til, jeg lurer på om vi kanskje trenger 2. 15 mål på 17 kamper i Adeccoligaen er IKKE fantasisk, det er bare vi som er vant til at toppscorerer vår har under 10 mål på en sesong, noen ganger under 5.

43277[/snapback]

Ikke driv og skrem meg her, Markus.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43277[/snapback]

Hallo?? Hvis ikke 15 mål på 17 kamper er godt nok til at plassen på laget skal synes trygg, hvem skal vi hente inn?? Ronaldinho? Henry? Owen, han er jo ledig!?

Tør jeg minne om at toppscoreren i Tippeligaen har 9 mål på 17 kamper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo?? Hvis ikke 15 mål på 17 kamper er godt nok til at plassen på laget skal synes trygg, hvem skal vi hente inn?? Ronaldinho? Henry? Owen, han er jo ledig!?

Tør jeg minne om at toppscoreren i Tippeligaen har 9 mål på 17 kamper?

43280[/snapback]

ADECCOLIGAEN er noe helt annet enn Tippeligaen - det vet dere alle sammen. Hvis man titter på de andre navnene som har blitt toppscorere i Adeccoligaen, er disse, bortsett fra MGP ikke noen super spillere. Ringberg er en allright spiller. Det samme er Oyunga - resten av gutta har vi omtrent ikke hørt om.

Greit nok, Daniel blir nok passet ekstra godt på, men det er en en mulighet vi gir motstanderen ved ikke å ha alternativer. Minimum 1 toppspiss til MÅ inn på laget - 2 gjør ingenting. Daniel er IKKE fantastisk!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nannskog holder Tippeliganivå, noe annet vil overraske meg kraftig. At han ikke scorer i et par kamper er ikke nok for å begynne å tvile på Nanne, skjerping.

Er jo bare å se på mannen når han spiller, så forstår du at han er klasse. Måten han alltid ser seg om når han får kula slik at han kan vurdere alternativer. Balansen hans gjør at han er en eminent avslutter, samtidig som han beholder roen når han skal ta ned baller i feltet. Avslutter egenskapene er fortreffelige, det samme er evne til å gå på riktige løp og måten han samarbeider med midtbanen i oppspillesfasen.

Dette er egenskaper som du ikke mister ved å klatre et steg høyere på stigen.

En god spiss til, og vi har dekning i mine ønye.

FS

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Spisser først... Jeg tror det holder med en til å dele ansvaret med Nanne. Alternativet er Veigar, men vi skal huske på at han går inn i sitt siste kontraktsår ved nyttår. Vi har et genialt spisstalent i Haugstad som vi skal passe på å dyrke. Med to nye inn kan det bli vel langt frem for den unge og lovende. Eirik er en helt grei backupspiller. Men jeg mener han mangler for mye spilleforståelse til å kunne utvikle seg til noe særlig mer enn det han er i dag. Derfor mener jeg en spiss til holder. Nannskog kommer til å holde mål i tippeligaen, men det er ikke sikkert han blir toppscorer der!

Jeg vil derfor gjerne ha en erfaren spiller på topp ved siden av Nannskog når vi sparker igang Eliteserien neste år!

Når det gjelder Allan, så er han en morsom spiller, men han henger ikke med defensivt hverken kollektivt eller individuellt. Med det mener jeg ikke teknisk og fysisk, det går på plassering og spilleforståelse. Dette vil sikkert bedre seg på litt sikt, men sånn det er nå synes jeg det r lurt å la ham starte på benken i A-laget.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nannskog holder Tippeliganivå, noe annet vil overraske meg kraftig. At han ikke scorer i et par kamper er ikke nok for å begynne å tvile på Nanne, skjerping.

43282[/snapback]

Mine spørsmål dukker ikke opp fordi Nanne ikke scoret igår. Jeg bare prøver å roe ned den forgudingen som har dukket opp på disse sidene. At Daniel hadde ligget oppe med 9 mål - som toppscoreren i TL har, hvis vi hadde spilt i TL er jeg nokså overbevist om - men Nanne er ingen gud, han kan IKKE gå på vannet. For all del, masse kreditt til Daniel, men, mine herrer - vi spiller i Adeccoligaen mot lag som Follo, Alta, Skeid, Løv-Ham - det skulle da faen meg bare mangle!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43282[/snapback]

Mine spørsmål dukker ikke opp fordi Nanne ikke scoret igår. Jeg bare prøver å roe ned den forgudingen som har dukket opp på disse sidene. At Daniel hadde ligget oppe med 9 mål - som toppscoreren i TL har, hvis vi hadde spilt i TL er jeg nokså overbevist om - men Nanne er ingen gud, han kan IKKE gå på vannet. For all del, masse kreditt til Daniel, men, mine herrer - vi spiller i Adeccoligaen mot lag som Follo, Alta, Skeid, Løv-Ham - det skulle da faen meg bare mangle!

43284[/snapback]

Hepp,

Dessuten er han en så åpenbar viktig spiller for offensivt at motstanderene vil kunne ødlegge mye for oss ved å ta ham ut av kampen. Vent å se hva som skjer på åråsen. Der driver de å eksperimenterer med mannsmarkering i forsvaret også.

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Follo
  • Opprett ny...