Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Hørte jeg feil eller var det litt intern krangling på tribunen? mener ikke idiotene som stod i sin flotte 1-roms leilighet, men jeg mener at jeg hørte litt heftig diskusjon mellom noen av oss.. eller stemmer ikke dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Hørte jeg feil eller var det litt intern krangling på tribunen? mener ikke idiotene som stod i sin flotte 1-roms leilighet, men jeg mener at jeg hørte litt heftig diskusjon mellom noen av oss.. eller stemmer ikke dette? Stemmer ikke. At folk dytter hverandre etter scoringer betyr at man er glad i hverandre, ikke uvenner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 nå var det ikke dyttingen jeg tenkte på.. men jeg hørte sikkert feil. Det var ikke blandt oss på det første radene men litt lenger bak.. men samme det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 Du må ha hørt feil Nå kan riktignok den homoerotiske sjargongen være røff, men krangling? Neppe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Atle 1 Del Skrevet 28. April 2003 Del Skrevet 28. April 2003 nå var det ikke dyttingen jeg tenkte på.. men jeg hørte sikkert feil. Det var ikke blandt oss på det første radene men litt lenger bak.. men samme det.. Det var bare litt meningsutvekslinger om hvilke sanger som skulle synges og når. Ikke noe å bry seg om selv om det kanskje hørtes ut som vi var dødsfiender der og da. De involverte tar tatt selvkritikk og lagt det bak seg :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Det er flott.. Da er jo den saken ute av verden.. For vi skal knuse Glimt på søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. April 2003 Del Skrevet 30. April 2003 Å logge inn er jo luksus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg