Gå til innhold

Anbefalte innlegg

OPPDATERT: Det vil være 3 småbåter med plass til totalt 16 personer. Derfor blir prisen max 450,- kroner pr snute. Siste frist på bindende påmelding er ondag kl 16:00.

På fredagen er det en del av oss som skal opp med et fly rundt kl. 11.00. Vi er oppe rundt kl. 13.00. Med Norweigen.

Deretter skal vi leie en egen fiskebåt, med plass til maks. 16 personer. Vi er selv 5 personer og lurer på om andre kan være interessert.

Prisen for leie av båt og fiskeutstyr vill sannsynligvis bli på et sted mellom kr. 400-600,- per person. Alt ettersom hvor mange vi blir på turen. Totalpris for båten er rundt 5 - 6.000,- + leie av fiskeutstyr.

Regner med at vi drar ved 14.30-tiden og er tilbake før middagstid/kveldstid.

For interesserte er det bare å ta kontakt med Per Leidenfelt (svensken) på tlf. 900 80 318.

Det går etter først-til-mølla-prinsippet.

Skitt fiske

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4571

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider

På fredagen er det en del av oss som skal opp med et fly rundt kl. 11.00. Vi er oppe rundt kl. 13.00. Med Norweigen.

Deretter skal vi leie en egen fiskebåt, med plass til maks. 16 personer. Vi er selv 5 personer og lurer på om andre kan være interessert.

Prisen for leie av båt og fiskeutstyr vill sannsynligvis bli på et sted mellom kr. 400 - 600,- per person. Alt ettersom hvor mange vi blir på turen. Totalpris for båten er rundt 5 - 6.000,- + leie av fiskeutstyr.

Regner med at vi drar ved 14.30-tiden og er tilbake før middagstid/kveldstid.

For interesserte er det bare å ta kontakt med Per Leidenfelt (svensken) på tlf. 900 80 318.

Det går etter først-til-mølla-prinsippet.

Skitt fiske

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4571

43048[/snapback]

Hva gjør dere med fisken dere får?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til de av dere som ikke har fisket i nordnorge tidligere, og som skal til alta, må jeg bare si at fisking i nord, er noe av det sjukeste man kan gjøre i form av napp frekvensen...

Nå fisket jeg min torsk i saltstraumen som nok er enda bedre enn alta.. Helt syke greier.. vi var 3 pers som dro inn 35-40 kg torsk(+noe som ikke var torsk) på en liten time... Slåss mot en 5kgs fisk på stang er rimelig kult.. Ikke like hissig som laks selvfølgelig, men morsommere enn en 600g makrell du har ventet 4 timer på...

skitt fiske og alt det der...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Torsketur I Alta

Ingen tur uten fisting!"

Går utifra at det kun er snakk om en liten skrivefeil i undertittelen på innlegget...

43109[/snapback]

He he. Det minner meg om en Faith no More konsert på Sentrum scene, hvor hele bandet synes at ordet fisk var så utrolig festlig. Mellom hver sang så var det fisk meg ditt og datt.:

"Heres a new song, we're gonna fisk it out for you"

"Something smells fisky in here"

"Watch out! We're gonna fisk fuck you"

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Torsketur I Alta

Ingen tur uten fisting!"

Går utifra at det kun er snakk om en liten skrivefeil i undertittelen på innlegget...

43109[/snapback]

He he. Det minner meg om en Faith no More konsert på Sentrum scene, hvor hele bandet synes at ordet fisk var så utrolig festlig. Mellom hver sang så var det fisk meg ditt og datt.:

"Heres a new song, we're gonna fisk it out for you"

"Something smells fisky in here"

"Watch out! We're gonna fisk fuck you"

43117[/snapback]

Er det lov med en liten veldig off-topic kommentar nå?

Om svaret er ja, nevner jeg at jeg var på den første Smokey-konserten i Norge. Den må ha vært før de fleste av medlemmen i Stabæk Support ble født, en eller annen gang rundt 1976/77. Bandet var helt ukjent. Konserten var sikkert ikke på Sentrum Scene (det var jo kino dengang), tror det var i Folkets Hus. Det flaueste punktet i konserten var da bandet ba om spotlightene skulle lyse opp publikum. Om vi var så mange som 100 tilstede var det maks.

Fotballinken? Jeg tror det var en eller annen fotballklubb som arrangerte konserten. Ga neppe klingende mynt i kassa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Torsketur I Alta
  • Opprett ny...